Στόχος της θεματολογίας του “The Boutique Hotel Workshop Tour” είναι, με απλό τρόπο, να καλύψει όλα τα στάδια ανάπτυξης ενός boutique ξενοδοχείου και να δώσει στοχευμένες συμβουλές σε σημαντικά κομμάτια, όπως ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, το design, το digital marketing αλλά και οι εσωτερικές πωλήσεις.

Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά την Αρχιτεκτονική μελέτη και το σχεδιασμό, για το σωστότερο operation ενός Boutique Ξενοδοχείου;

  • Πώς πρέπει να αποφασίζεται η κατανομή των χώρων στα Boutique Ξενοδοχεία;
  • Γιατί τα δωμάτια στα Boutique Ξενοδοχεία πρέπει να ακολουθούν Smart Design;
  • Πώς η σωστή πρόβλεψη του προσωπικού καθορίζει το σχεδιασμό ενός ξενοδοχείου;
  • Έξυπνες πρακτικές δημιουργίας χώρων που ενισχύουν το operation.
  • Τι πρέπει ληφθεί υπόψιν για τη δημιουργία ενός boutique εστιατορίου;
  • Για ποιόν λόγο οι κοινόχρηστοι χώροι ανεβάζουν την αξία ενός Boutique Ξενοδοχείου;

Πώς να διαμορφώσετε τον Boutique Χαρακτήρα του Ξενοδοχείου σας, συνδυάζοντας τοπική Αρχιτεκτονική, Διαχρονικό Design & Λειτουργικότητα;

  • Ο ρόλος του Design στα Boutique Ξενοδοχεία.
  • Τα Βασικά Στοιχεία που πρέπει να ορίζουν το Boutique Hotel Design.
  • Ο ρόλος του Concept  για τον τελικό καθορισμό του Boutique Style.
  • Έξυπνοι τρόποι επιλογής των βασικών Boutique Hotel Design Elements.
  • Η σημασία του τοπικού χαρακτήρα στο σχεδιασμό ενός Boutique Ξενοδοχείου.
  • Η ανάγκη του Custom σχεδιασμού επίπλων και αντικειμένων στα Boutique Ξενοδοχεία.
  • Παραδείγματα στοιχείων της περιοχής που μπορούν να μετατραπούν σε Design Elements. 

ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ →

Ποια τα κανάλια προώθησης των Boutique Ξενοδοχείων και ποιες οι απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο hotel website αλλά και στην booking engine του ξενοδοχείου σας, που θα αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις;

    • Τα Βασικά Online Κανάλια ενός Boutique Ξενοδοχείου.
    • Πώς πρέπει να είναι διαμορφωμένο ένα Boutique Hotel Website.
    • Γιατί πρέπει να δοθεί έμφαση στο Booking Engine του ξενοδοχείου;
    • Πώς το στήσιμο σε τρίτα OTAs βοηθάει τις αυτόνομες κρατήσεις του ξενοδοχείου;
    • Με ποιόν τρόπο τα Social Media επηρεάζουν τη συμπεριφορά των Boutique Ταξιδιωτών;
    • Ποια Travel Agencies είναι ιδανικά για Boutique ξενοδοχεία και ποιος ο ρόλος του booking engine στην περίπτωση αυτή;
    • Ανάλυση της ολοκληρωμένης Online εικόνας ενός Boutique Ξενοδοχείου.

Με ποιον τρόπο μπορείτε να ενισχύσετε το revenue του Boutique Ξενοδοχείου σας, επιτυγχάνοντας upgrade δωματίου, πώληση εστιατορίων ή spa αλλά και τρίτων υπηρεσιών;

  • Boutique Ξενοδοχεία – Η μεγάλη προοπτική Εσωτερικών πωλήσεων.
  • Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες ενός Boutique Ξενοδοχείου;
  • Ποια τα μέσα επικοινωνίας προς τον Ταξιδιώτη για την ενίσχυση των Πωλήσεων;
  • Ο ρόλος του σωστού branding στην πώληση εσωτερικών υπηρεσιών.
  • Upgrade Δωματίου – Best Practices.
  • Εστιατόριο και in-room dining – Best Practices.
  • Spa & Υπηρεσίες Ευεξίας – Best Practices.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ →