Στοχεύστε την εξειδικευμένη και δυνατή αγορά του Gay Τουρισμού!

Το κοινό του LGBT τουρισμού είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ισχυρά αγοραστικά κοινά και σίγουρα οι ξενοδόχοι σήμερα θέλουν να τα στοχεύσουν ενεργά, ώστε να στηρίξουν και ενισχύσουν άμεσα τις πωλήσεις τους. Ειδικότερα οι Gay άνδρες, ένα κοινό που ταξιδεύει ιδιαίτερα συχνά και ξοδεύει πολλά, καθώς είναι ταξιδιώτες υψηλής ποιότητας, βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής των τμημάτων πωλήσεων και marketing των καταλυμάτων.

Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση, έτσι και εδώ, ο αποτελεσματικότερος τρόπος να προσεγγίσετε επιτυχώς ένα ταξιδιωτικό κοινό, είναι να κατανοήσετε και να σεβαστείτε τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες και ανάγκες του. Παράλληλα, είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τα πρότυπα ποιότητας των υπηρεσιών σας, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επισκέπτες. Η Hotelier Academy παρουσιάζει έναν πλήρη οδηγό που θα βοηθήσει τους ξενοδόχους να κατανοήσουν το LGBT Ταξιδιωτικό Κοινό καλύτερα και να πετύχουν ένα αποτελεσματικότερο targeting.

Συμβουλές για να εξασφαλίσετε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών για τους Gay επισκέπτες των ξενοδοχείων σας

Συμβουλές για να εξασφαλίσετε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών για τους Gay επισκέπτες των ξενοδοχείων σας

  • Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε ισότιμες υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, ακόμα και εάν οι γάμοι μεταξύ ομοφυλόφιλων ζευγαριών δεν επιτρέπονται στη χώρα σας, μπορείτε πάντα να προσφέρετε μια συμβολική γαμήλια τελετή ή μια ρομαντική γαμήλια δεξίωση για gay ή lesbian ζευγάρια.
  • Βεβαιωθείτε πως το προσωπικό σας είναι επαρκώς καταρτισμένο και εκπαιδευμένο σχετικά με θέματα διαφορετικότητας, διασφαλίζοντας την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους καλεσμένους σας.
  • Μη θεωρείτε δεδομένο πως όλοι οι υπάλληλοί σας θα έχουν την αναμενόμενη συμπεριφορά απέναντι στους LGBT επισκέπτες. Ακόμα και μια σύντομη εκπαιδευτική συνεδρία, θα ελαχιστοποιήσει σημαντικά την πιθανότητα ενός αδιάκριτου περιστατικού στο ξενοδοχείο σας από κάποιο μέλος του προσωπικού.
  • Διατηρήστε μια ενημερωμένη υπηρεσία θυρωρείου, εξασφαλίζοντας ότι το Guest Relationship τμήμα του ξενοδοχείου είναι εξοικειωμένο με την gay σκηνή της περιοχής και είναι σε θέση να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες, εάν ζητηθεί.
  • Αναπτύξτε με έξυπνο τρόπο την εταιρική σας ταυτότητα! Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να προσεγγίσετε το gay κοινό μέσω του γενικότερου προφίλ σας και της ταυτότητας του καταλύματος, χωρίς να είσαστε προκλητικοί. Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει σημαντικά την εμπιστοσύνη του Gay κοινού ως προς το κατάλυμά σας.
  • Στηρίξτε την τοπική ομοφυλοφιλική κοινότητα. Μια δράση κοινωνικής ευθύνης είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και ενισχύει τη σχέση σας με το κοινό.

Case studies που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι

Case studies που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι

  • Εάν δύο άνδρες ή δυο γυναίκες φτάσουν στο ξενοδοχείο σας και κατά τη διαδικασία του check in έχετε συνειδητοποιήσει πως πρόκειται για ζευγάρι, μην καταβάλλετε κάποια προσπάθεια να αποδείξετε την θετική σας νοοτροπία προς τους ομοφυλόφιλους. Κάτι τέτοιο, απλά θα τονίσει την έννοια της διάκρισης.
  • Εάν μια gay οικογένεια καταφτάσει στο κατάλυμά σας, μην ενθουσιαστείτε ή συγκλονιστείτε πολύ. Κάτι που μπορεί να φαίνεται παράξενο σε εσάς, μπορεί να είναι πολύ φυσιολογικό στην πατρίδα των επισκεπτών.
  • Εάν δυο άντρες πραγματοποιούν check in στο ξενοδοχείο, δεν είναι σωστό να υποθέσετε πως η κράτηση ενός δίκλινου δωματίου με διπλό κρεβάτι πρόκειται για κάποιο λάθος και να τους προσφέρετε δίκλινο με ξεχωριστά κρεβάτια. Αυτό θα φέρει τους πελάτες σε δύσκολη θέση και θα τους δυσαρεστήσει. Από την άλλη πλευρά, ούτε θα πρέπει αυτόματα να υποθέσετε πως πρόκειται για ζευγάρι. Με απλά λόγια, επιβεβαιώστε την κράτηση όπως αυτή έχει πραγματοποιηθεί και συνεχίστε με το υπόλοιπο της διαδικασίας.
  • Αν ένας άνδρας καταφτάσει πρώτος στη ρεσεψιόν, ενημερώνοντάς σας πως βρίσκεται σε ταξίδι του μέλιτος, μην υποθέσετε αμέσως πως αναμένει μια κυρία. Gay γάμοι πραγματοποιούνται όλο και συχνότερα στον κόσμο, επομένως μπορείτε απλά να ρωτήσετε το όνομα του άλλου επισκέπτη.
  • Ένας οδηγός φορτηγού πραγματοποιεί check in στο ξενοδοχείο. Μερικές ώρες αργότερα, φτάνει ο σύζυγός του. Συμπέρασμα: ξεπεράστε τα στερεότυπα!
  • Εάν ένα παντρεμένο γκέι ζευγάρι αποκαλεί ο ένας τον άλλον ως «ο σύζυγός μου», είναι πάντα καλό να ακολουθείτε το παράδειγμά τους.
  • Εάν μια γυναίκα σας παρουσιάσει διαβατήριο με αρσενικό όνομα, μην εκπλαγείτε. Ως Trans Gender γυναίκα γνωρίζει απόλυτα την κατάσταση, επομένως, δεν υπάρχει λόγος να τονίσετε το γεγονός. Κατά πάσα πιθανότητα θα σας ενημερώσει η ίδια σχετικά με το προτιμώμενο όνομά της, με το οποίο θα μπορείτε να της απευθύνεστε κατά τη διάρκεια της διαμονής της.

Έξυπνες ιδέες για να στοχεύσετε με επιτυχία τους LGBT ταξιδιώτες, μέσω της εταιρικής ταυτότητας του ξενοδοχείου σας.

Έξυπνες ιδέες για να στοχεύσετε με επιτυχία τους LGBT ταξιδιώτες, μέσω της εταιρικής ταυτότητας του ξενοδοχείου σας.

  • Μια σωστή Φωτογράφηση είναι το κλειδί της επιτυχίας!
  • Χρησιμοποιήστε το ανθρώπινο στοιχείο στη φωτογράφηση, έτσι ώστε να μεταδώσετε την εμπειρία του ταξιδιώτη μέσα από τις λήψεις.
  • Μην βασίσετε όλη την εταιρική σας ταυτότητα σε φωτογράφηση με ετερόφυλα ζευγάρια – κάτι τέτοιο μπορεί να αποτελέσει μια δήλωση.
  • Δεν είναι απαραίτητο να αναδείξετε ομόφυλα ζευγάρια (δηλαδή 2 άνδρες), ώστε να κινήσετε το ενδιαφέρον του gay κοινού.
  • Μια φωτογραφία με έναν άνδρα μόνο του, σε ένα όμορφο σημείο του ξενοδοχείου, μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για το gay κοινό.
  • Εάν επιθυμείτε να παρουσιάσετε ένα ζευγάρι, φωτογραφήστε δύο άνδρες ή γυναίκες στην ίδια λήψη, να μοιράζονται τον ίδιο χώρο, χωρίς απαραίτητα να έχουν κάποια άμεση επαφή (όπως φιλί, αγκαλιά κλπ).
  • Λάβετε υπόψη πως θα πρέπει να έχετε μια καλή ισορροπία, ώστε να καλύψετε όλα τα πιθανά κοινά.
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα σας, με πιο ελκυστικό υλικό και κατάλληλο για το gay κοινό (χωρίς απαραίτητα να αναφέρονται όροι όπως το «gay friendly»).
  • Δημοσιεύστε ειδικά στοχευμένο οπτικό υλικό (όπως πανό με συγκεκριμένες φωτογραφίες) σε σχετικούς διαδικτυακούς ιστοτόπους, οδηγώντας το gay κοινό κατευθείαν στο ειδικό τμήμα της ιστοσελίδας σας.