Η Hotelier Academy παρουσιάζει ένα Case Study ανάπτυξης Ξενοδοχειακού Instagram profile, μέσα από τη συνεργασία της Astra Villa με το Destsetters, το οποίο δείχνει πώς να δημιουργήσετε εύκολα το απαραίτητο υλικό αλλά και τη στρατηγική επικοινωνίας σας στα social media

11 mins read

Τo Instagram αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα social media κανάλια όσον αφορά την Ξενοδοχειακή Προώθηση, αφού οι ταξιδιώτες το χρησιμοποιούν ως το μέσο το οποίο τους δίνει την πιο αξιόπιστη ματιά στην εμπειρία του καταλύματος. Αν και δεν αποτελεί μέσο κράτησης δωματίου, σίγουρα συνεισφέρει στην τελική απόφαση επιλογής καταλύματος από τον ταξιδιώτη και ακόμη περισσότερο στη διερεύνηση της εμπειρίας που θα ζήσει.

Πώς, όμως, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα Ξενοδοχειακό Instagram περιεχόμενο, που θα βοηθήσει πραγματικά στην επικοινωνιακή στρατηγική του καταλύματός μας; Η απάντηση είναι απλή, αρκεί, όμως, πρώτα να καταλάβουμε πώς το Instagram επηρεάζει τους ταξιδιώτες.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι δυνητικοί ταξιδιώτες ανακαλύπτουν μέρη που θέλουν να επισκεφθούν μέσα από την καθημερινή τους περιήγηση στο Instagram. Συνεπώς, ένα εντυπωσιακό και, κυρίως, αναγνωρίσιμο ξενοδοχειακό περιεχόμενο, συντελεί στο να φέρουμε νέα κοινά στο κατάλυμά μας, αφού θα γίνει εύκολα εντοπίσιμο. Η δημιουργία αισθητικής ταυτότητας και αναγνωρίσιμων εμπειριών μετατρέπεται στο σημείο-κλειδί της επιτυχίας, ενώ αρκετά είναι και τα καταλύματα που κατάφεραν να ανοίξουν νέες αγορές μέσα από το Instagram κοινό τους.
  • Κατά την έρευνα αγοράς για την επιλογή ξενοδοχείου, αρκετοί ταξιδιώτες ελέγχουν τα Instagram Accounts των επικρατέστερων καταλυμάτων που έχουν ανακαλύψει, συνήθως στα OTAs, έτσι ώστε να έχουν μια πιο real-life εικόνα του ξενοδοχείου. Η συνεπής ενημέρωση του ξενοδοχειακού προφίλ αλλά και το πιο ‘ρεαλιστικό’ περιεχόμενο, το οποίο και πρέπει να διαφέρει από την branding φωτογράφιση, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την ενίσχυση της αξιοπιστίας του καταλύματος, αλλά και την τελική επιλογή του ταξιδιώτη.
  • Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αφού έχει ολοκληρωθεί η κράτηση, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες διερευνούν τα προφίλ των ξενοδοχείων για να δουν την πραγματική εμπειρία που προσφέρουν. Στο στάδιο αυτό, ο storytelling χαρακτήρας του περιεχομένου παίζει καθοριστικό ρόλο, αφού ο ταξιδιώτης ανακαλύπτει την πραγματική αίσθηση του ξενοδοχείου αλλά και τα things to do. Επιπλέον, εδώ κρίνεται σε σημαντικό βαθμό η δυνατότητα για μελλοντικό upselling σε υπηρεσίες αλλά και η αποφυγή του cancellation, καθώς ο ταξιδιώτης θα είναι ήδη engaged με την εμπειρία.

Έχοντας κατά νου τον πραγματικό ρόλο του Instagram για τα ξενοδοχεία, παρακάτω θα παρουσιάσουμε πώς πρακτικά μπορείς να δημιουργήσεις το Instagram υλικό του ξενοδοχείου σου σε 2 μόλις ημέρες, χρησιμοποιώντας απλώς ένα υψηλής ποιότητας κινητό τηλέφωνο και δουλεύοντας σε συνεργασία με τους ανθρώπους του καταλύματος. Για το ιδιαίτερο αυτό Case Study, επιλέξαμε τη μοναδική Astra Villa, ένα αυτόνομο κατάλυμα που ανήκει στο πολυτελές Astra Suites στην Σαντορίνη. Tη συνολική στρατηγική του project επιμελήθηκε ο Ζένιος Ζένιου από την ομάδα του Destsetters. Στη συνέχεια θα βρείτε τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η δημιουργία του υλικού του Case Study, ενώ θα μπορέσετε να δείτε το τελικό αποτέλεσμα στο τέλος του άρθρου.

Γιατί επιλέγηκε η Astra Villa και η ομάδα του Destsetters;

Η Astra Villa αποτελεί μια από τις ομορφότερες και πιο ιδιαίτερες βίλες στη Σαντορίνη, η οποία όμως προσφέρει μια σειρά από εμπειρίες που την διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα καταλύματα. Με επίκεντρο τους ανθρώπους της αλλά και το μοναδικό της location, η Astra Villa αποτέλεσε ένα ιδανικό Case Study, με σκοπό να αποδείξει ότι ακόμη και σε μία βίλα μπορείς να στήσεις ένα ενδιαφέρον concept.

Το Destsetters, ως εταιρεία ανάπτυξης Concept & Στρατηγικής Ξενοδοχείων και Τουριστικών Projects, μπόρεσε να προσδώσει την απαραίτητη βάση στον Storytelling χαρακτήρα που απαιτεί μια Instagram στρατηγική, και η οποία στην ουσία αποτυπώνει την προσφερόμενη εμπειρία του καταλύματος. Με σημαντική εμπειρία στο Ξενοδοχειακό Digital Marketing αλλά και στο Hotel Experience Making, το Destsetters προσέγγισε με μοναδικό τρόπο την ιστορία του Astra Villa, διαμορφώνοντας ένα μοναδικό Instagram Project.

*Sponsored

hotel instagram profile - hotelier academy

Το Astra Suites είναι ένα από τα κορυφαία ξενοδοχεία στη Καλντέρα, και συγκεκριμένα στο χωριό Ημεροβίγλι, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα με τον καλύτερο τρόπο την ελληνική φιλοξενία.

Φτάνοντας στο Astra Suites σάς περιμένει μια απόλυτη εμπειρία πολυτέλειας καθώς, κάθε μικρή λεπτομέρεια έχει επιμεληθεί από την ομάδα διαχείρισης του ξενοδοχείου ειδικά για εσάς.

Ζήστε μοναδικές στιγμές χαλάρωσης στην κεντρική infinity pool και στο pool bar, δοκιμάστε τις ξεχωριστές γεύσεις που σερβίρονται στο Astra Restaurant και αναζωογονηθείτε χάρη στις θεραπείες που προσφέρονται στη “Relaxation Area” του ξενοδοχείου.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε πώς μπορείτε να προωθήσετε την εταιρεία σας στην Hotelier Academy

 

Βήμα 1: Χρησιμοποιήστε ένα κινητό τηλέφωνο με πολύ καλή ανάλυση κάμερας. Μην προγραμματίσετε τις λήψεις σας, επιτρέψτε να προκύψουν φυσικά κατά την εμπειρία διαμονής, όπως θα την ζούσε ένας κανονικός ταξιδιώτης.

Τα ξενοδοχεία, τις περισσότερες φορές, εφαρμόζουν στα διάφορα κανάλια εντυπωσιακές λήψεις από την επίσημή τους φωτογράφιση. Ένα social media κανάλι, ωστόσο, όπως το Instagram, έχει ειδικές απαιτήσεις στο υλικό που χρησιμοποιείται, καθώς είναι ένα μέσο στο οποίο ο κόσμος είθισται να μοιράζεται “φωτογραφικά” τις προσωπικές του εμπειρίες με έναν πιο casual τρόπο. Ως εκ τούτου και τα ξενοδοχεία οφείλουν να ακολουθήσουν τον συγκεκριμένο κανόνα, έτσι ώστε να μην φαίνονται τα post τους διαφημιστικά. Για τον λόγο αυτό, αντί για επαγγελματικό εξοπλισμό, χρησιμοποιήθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας με πολύ καλή ανάλυση κάμερας, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να εμφανίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο φυσικό, διατηρώντας, όμως, το υψηλό του επίπεδο ως προς την ποιότητα της φωτογραφίας. Στην ίδια λογική, οι λήψεις για το Instagram υλικό δεν προγραμματίστηκαν αλλά ακολούθησαν τη φυσική πορεία διαμονής του επισκέπτη, καταγράφοντας την εμπειρία με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο, προκειμένου να μην προκύψουν επιτηδευμένες λήψεις, οι οποίες θα μειώσουν την πραγματική εικόνα που επιθυμεί να βρει ο ταξιδιώτης, μπαίνοντας σε ένα social media account.

Αν και το ιδανικό Instagram υλικό μπορεί όντως να παραχθεί μόνο με τη χρήση κινητών τηλεφώνων, υπάρχουν πλέον ειδικές εταιρείες παραγωγής, οι οποίες εξειδικεύονται στο ρεαλιστικό social media υλικό, χρησιμοποιώντας ποικίλο εξοπλισμό αλλά και ειδικά format εικόνας με ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Το Destsetters αναλαμβάνει την προδιαγραφή και την επίβλεψη του ανάλογου υλικού, σε συνεργασία πάντα με τον Ξενοδόχο, μετατρέποντας το Instagram σε πραγματικό σημείο πώλησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας για συζητήσουμε τις ανάγκες του δικού σας hotel project.

 

Βήμα 2: Προσδιορίστε το Storyline της εμπειρίας του καταλύματός σας και επιλέξτε τα Landmark στοιχεία και σημεία αναφοράς, τα οποία θα δώσουν έναν αναγνωρίσιμο χαρακτήρα στο Instagram υλικό που θα δημιουργηθεί.

Καθώς η αναγνωρίσιμη ταυτότητα των φωτογραφιών αποτελεί σημείο-κλειδί για την επιτυχία ενός Ξενοδοχειακού Instagram Account, το πρώτο πράγμα που προσδιορίστηκε στο Astra Villa Project, ήταν τα στοιχεία εκείνα που θα έκαναν αναγνωρίσιμες τις φωτογραφίες, με στόχο μια εικόνα να παραπέμπει αυτόματα στο συγκεκριμένο κατάλυμα. Έτσι, επιλέγηκαν είτε συγκεκριμένα αντικείμενα είτε σημεία με χαρακτηριστική θέα, στα οποία δόθηκε έμφαση, έτσι ώστε να στηθεί το σκηνικό της αναγνωρίσιμης εμπειρίας. Στην συνέχεια, αναπτύχθηκε ένα αυθόρμητο Storyline, χωρίζοντας τις λήψεις σε κατηγορίες όπως Design & Lifestyle, People και Signature Experiences, προκειμένου να γίνει μια πιο μεθοδευμένη παραγωγή υλικού, η οποία θα αποτελέσει και τον σκελετό όλης της επικοινωνίας αλλά και το καμβά της Instagram επικοινωνίας από εδώ και στο εξής.

The Landmarks:

Αφού επιλέγηκαν τα χαρακτηριστικά σημεία, τους δόθηκε η ανάλογη ιδιότητα, με στόχο μια περισσότερο engaged επικοινωνία με το κοινό.

The People:

Καθώς οι άνθρωποι διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην προσφερόμενη εμπειρία ενός ξενοδοχείου, αποτελούν κομβικό σημείο της επικοινωνίας μας στο Instagram, επιτρέποντας ανάλογη αμεσότητα και δυναμικό engagement των ταξιδιωτών με τα πρόσωπα του καταλύματος. Πιο συγκεκριμένα, στο Project παρουσιάστηκαν:

  • Η Manager: Αποτελεί το σημείο αναφοράς εξυπηρέτησης της συγκεκριμένης βίλας.
  • Η Housekeeper: Το κομβικότερο άτομο για την εξυπηρέτηση του κοινού, με το οποίο έχει καθημερινή τριβή.
  • Ο Chef και η ομάδα του: Φροντίζουν για μια από τις μοναδικές εμπειρίες του καταλύματος.

The Signature Experience:

Κάθε κατάλυμα οφείλει να παρέχει μια ή περισσότερες μοναδικές εμπειρίες, τις οποίες το Instagram σάς δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσετε με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο. Το Astra Villa Project, τόσο με τις ειδικά προδιαγραγρεμμένες υπηρεσίες του, όσο και με το μοναδικό operation service του, έδωσε δύο πυλώνες signature εμπειριών για το Instagram Feed, οι οποίες και καταγράφηκαν με τον πιο άμεσο τρόπο.

  • The Cliff Barbeque: Ένα ιδιαίτερο private event που στήνεται στη βεράντα της πισίνας, με επίκεντρο το Monolith Barbeque, σε συνδυασμό με το απόλυτα εξατομικευμένο service από το Food Crew της βίλας.
  • The Stunning Sunset: Το παγκοσμίου φήμης ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης, το οποίο καδράρεται με έναν μοναδικό τρόπο στο Astra Villa, ενισχύοντας την αίσθηση του φαινομένου.

Design & Lifestyle:

Το Design αλλά και ο Τρόπος Ζωής μέσα σε ένα κατάλυμα είναι στοιχεία, τα οποία καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό την εμπειρία του επισκέπτη. Το Instagram μάς δίνει τη δυνατότητα να τα μεταφράσουμε σε λόγο επιλογής καταλύματος, καθώς αρκετοί είναι εκείνοι που ελέγχουν τα Social Media Profiles των υποψηφίων για τη διαμονή τους, καταλυμάτων. Καθώς ο σχεδιασμός και τα in-Villa Facilities του Astra Villa είναι ιδιαίτερος, έδωσαν τη δυνατότητα να γίνουν μια σειρά από αυθόρμητες λήψεις, οι οποίες συμπληρώνουν το puzzle της διαμονής και προσφέρουν στον επισκέπτη μια ματιά στην συνολική του εμπειρία. Το συγκεκριμένο set εικόνων συμπεριλαμβάνει στιγμιότυπα από:

  • Interiors του Astra Villa και εικόνες του εξωτερικού χώρου
  • Εμπειρίες, όπως το πρωινό, το Service και την Casual Time στο κατάλυμα
  • Προϊόντα, που θα χρησιμοποιήσει ο ταξιδιώτης κατά την διάρκεια της διαμονής

*Sponsored

Δημιουργήστε το δικό σας Visual Experience Concept του Ξενοδοχείου σας με το Destsetters 

“Εάν επιθυμείτε μια δυναμική επανατοποθέτηση του Ξενοδοχείου σας, προδιαγράφουμε το Eπικοινωνιακό Concept και δημιουργούμε όλο το απαραίτητο Visual Material σε συνεργασία με authorized photographers και production houses, έτσι ώστε να διαμορφώσουμε ένα στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας. Στην ουσία, προδιαγράφουμε τις λήψεις σύμφωνα με το τι θέλουμε να πουλήσουμε αλλά και τις εμπειρίες του ξενοδοχείου, συμμετέχουμε στην παραγωγή και έπειτα εφαρμόζουμε το content αυτό σε όλα τα απαραίτητα κανάλια, με στόχο να προκύψει αισθητική ομοιογένεια αλλά και σωστή προώθηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και εμπειριών. Παράλληλα, σας προτείνουμε το κατάλληλο content που πρέπει να δημιουργηθεί, σύμφωνα με το υλικό, για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, ενώ αναλαμβάνουμε, επίσης, να το αναπτύξουμε για εσάς, ακολουθώντας πάντα τόσο SEO κανόνες όσο και τεχνικές για την ανάπτυξη του Brand Story του καταλύματός σας. Δείτε εδώ ένα παράδειγμα.”

Ζένιος Ζένιου, Hotel Concept Maker

 

Επικοινωνηστε με το Destsetters

 

Βήμα 3: Επιλέξτε μια αισθητική παλέτα χρωμάτων, η οποία θα δώσει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα στο υλικό και ομαδοποίηστε το σύμφωνα με τις θεματικές που θα ακολουθήσουν τα posts σας. Δημιουργήστε το Instagram Account του καταλύματός σας, όπου θα ανέβει το περιεχόμενο και χρησιμοποιήστε επιλεγμένα hashtags, στα οποία έχει νόημα να στοχεύσετε.

Αφού δημιουργήθηκε το υλικό, και καθώς δεν χρησιμοποιήθηκε επαγγελματικός εξοπλισμός, επιλέγηκε ένα χαρακτηριστικό φίλτρο, το οποίο έδωσε έναν ενιαίο χαρακτήρα στις εικόνες, αλλά και δημιούργησε ένα αναγνωρίσιμο visual identity, με στόχο να ταυτιστεί με την εικόνα του Astra Villa στο Instagram. Στη συνέχεια, έπειτα από έρευνα στα hashtags υψηλού ενδιαφέροντος, καθορίστηκαν οι απαραίτητες περιγραφές και η δημιουργία του προφίλ του Astra Villa Project, ενώ δημιουργήθηκαν εξ αρχής ως Highlights τα Landmarks, Experience, People, Sunset και Barbeque, τα οποία αποτελούν τον βασικό πυλώνα τόσο των posts και των stories του καταλύματος, όσο και του νέου υλικού που θα παραχθεί από εδώ και στο εξής. Το αρχικό υλικό ανέβηκε στα Instagram, προκειμένου να δώσει μια αρχική υπόσταση στο προφίλ του Astra Villa, ενώ από εδώ και στο εξής η παραγωγή περιεχομένου θα γίνεται από τους ανθρώπους του καταλύματος, οι οποίοι, ασφαλώς, θα ακολουθούν την αρχική προδιαγραφή.

Δείτε εδώ όλο το παραγόμενο υλικό.

Επίλογος

Το Case Study του Astra Villa αποτελεί ένα από τα ιδιαίτερα projects του Destsetters, τα οποία θέλουν να δείξουν σε εφαρμογή τόσο τις προτεινόμενες πρακτικές και μεθοδολογίες όσο και το παραγόμενο αποτέλεσμα. Σε συνεργασία με επιλεγμένα Ξενοδοχεία και Εταιρείες αναμένεται να δημιουργηθούν ρεαλιστικά παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών, με στόχο την εξέλιξη της ξενοδοχειακής αγοράς.