Διαλέγοντας την εναλλακτική πλευρά της Σαντορίνης, το Santo Maris γίνεται ένα ξενοδοχειακό Case Study με τις κριτικές που λαμβάνει, λανσάροντας ταυτόχρονα ένα νέο trend στην ανάπτυξη του προορισμού.

Οι ξεχωριστοί προορισμοί με πολύ ιδιαίτερα τοπία, τείνουν να συγκεντρώνουν πολλά και γνωστά ξενοδοχεία στα φημισμένα σημεία τους, που συχνά συνδυάζονται με τις πιο συγκλονιστικές και αναγνωρίσιμες εικόνες. Ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα των παραπάνω είναι η Σαντορίνη, όπου το «Σύνδρομο της Καλντέρας» κάνει τους ταξιδιώτες να εύχονται να μπορούσαν να ξυπνούν κάθε μέρα στους μοναδικούς φυσικούς σχηματισμούς του νησιού κοιτώντας μία από τις πιο διάσημες και φανταστικές εικόνες του κόσμου. Φυσικά, οι ξενοδόχοι της περιοχής έχουν κάνει γενναίες επενδύσεις όλα αυτά τα χρόνια, χτίζοντας τα πιο εικονικά καταλύματα, προσπαθώντας να εκπληρώσουν τις επιθυμίες των τουριστών. Παρόλα αυτά, καθώς υπάρχουν δύο όψεις σε κάθε νόμισμα, ένα ξενοδοχείο χτισμένο σε ένα πολύ γνωστό σημείο ενός προορισμού, έχει να αντιμετωπίσει τεράστιο ανταγωνισμό μεταξύ των αναρίθμητων άλλων καταλυμάτων, που συνωστίζονται σε αυτόν και ζητούν μερίδιο στην αγορά.

Όπως μας έχει διδάξει η ίδια η ιστορία, υπάρχει πάντα κάποιος που θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και έρχεται να δώσει μία νέα προοπτική στο πως πρέπει να γίνονται τα πράγματα εισάγοντας ένα νέο trend. Στην περίπτωση της Σαντορίνης, το Santo Maris, ένα luxury 5-στερο resort στην Οία, τόλμησε να κάνει τη διαφορά και να επικεντρωθεί στην εναλλακτική πλευρά των πραγμάτων, δίνοντας το μήνυμα πως η Σαντορίνη έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα από την θέα στην Καλντέρα. Αν και βρίσκεται στη Οία, σε ένα από τα πιο γνωστά χωριά της Σαντορίνης, το Santo Maris δεν ακολούθησε το γνωστό δρόμο που ακολουθούν τα περισσότερα ξενοδοχεία (τα να κοιτούν προς το ηφαίστειο) αλλά διάλεξε ένα διαφορετικό σημείο στο οποίο έχτισε μία ξεχωριστή εμπειρία. Πέρα από το γεγονός ότι δεν είναι στην Καλντέρα, το ξενοδοχείο «κοιτάει» το διάσημο ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης (ένα από τα πιο διάσημα στον κόσμο), αλλά από μία διαφορετική οπτική, που δίνει έμφαση στο μεγαλείο του ήλιου που δύει μέσα στα γαλάζια νερά του Αιγαίου.

Αλλά, ποιά είναι η ιστορία πίσω από αυτήν την μεγάλη επένδυση σε μία εναλλακτική τοποθεσία, που δεν ακολουθεί τον περπατημένο δρόμο της γνωστής συνταγής προς την επιτυχία στη Σαντορίνη; Η Hotelier Academy, κάνοντας ενδελεχή έρευνα στην ιστορία του ξενοδοχείου που δημιούργησε ένα νέο trend ανάπτυξης στην περιοχή, συνάντησε τον κ. Μάνο Μπορμπουδάκη, General Manager στο Santo Maris, και παρουσιάζει όλα τα πράγματα που κάνουν αυτό το ξενοδοχείο ένα πραγματικό παράδειγμα που δείχνει στους ξενοδόχους παγκοσμίως πως να σκέφτομαι πέρα από τη νόρμα και να πετυχαίνουν εκπληκτικά αποτελέσματα μέσα από γενναίες αποφάσεις.

 

 *Sponsored

Γνωρίστε τον Μάνο Μπορμπουδάκη, General Manager στο Santo Maris

Ο Μάνος απασχολείται στον ξενοδοχειακό κλάδο από τα πρώτα κιόλας βήματα της καριέρας του. Έχει περάσει από μια σειρά θέσεων εργασίας που οδήγησαν σε μια εμπεριστατωμένη εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας που αριθμεί περισσότερα από 15 χρόνια, παρά το νεαρό της ηλικίας του. Ο Μάνος είναι μέλος της Metaxa Hospitality Group από το 2005. Ανέλαβε τα καθήκοντα του General Manager στο Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa το 2015, όντας σημαντικός παράγοντας της ομάδας. Συχνά οι συνεργάτες του τον χαρακτηρίζουν αποφασιστικό, αλλά και συμπονετικό ηγέτη που έχει έντονη αγάπη για τις λεπτομέρειες που θα προσθέσουν την τελειότητα στο αποτέλεσμα της δουλειάς της ομάδας. Αυτό που τον ξεχωρίζει όμως είναι το πάθος και η αφοσίωση στην εξέλιξη των ατόμων. Τέλος, ο Μάνος είναι απόφοιτος του School of Management & Economics, του τμήματος Accounting, ενώ έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Environmental, Disaster, και Crisis Management Strategies» με κατεύθυνση στο Disaster and Crisis Management του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Find Mr Borboudakis in LinkedIn

 

Αρχικά, ας ξεκινήσουμε με το να πούμε ότι το Santo Maris είναι κυριολεκτικά μία ανάσα μακριά από την καρδιά της Οίας, ενός από τα πιο διάσημα χωριά της Σαντορίνης. Παρόλα αυτά, το κτήριο τοποθετήθηκε έτσι ώστε να κοιτάζει από την απέναντι πλευρά, σε σύγκριση με τα περισσότερα ξενοδοχεία της περιοχής. Πως αποφασίσατε να χτίσετε το ξενοδοχείο σε μία τόσο ιδιαίτερη τοποθεσία και ποια ήταν ιδέα πίσω από αυτήν την απόφαση;

Santo Maris | Hotelier Academy

Πίσω στο 2015, το Metaxa Hospitality Group ξεκίνησε την κατασκευή του Santo Maris σε μία υπό-ανάπτυξη περιοχή ενός τόσο γνωστού προορισμού. Έχοντας δει την ανάγκη των απαιτητικών επισκεπτών να ανακαλύψουν τα άγνωστα «σημεία-διαμάντια» ενός πολυσύχναστου προορισμού, και ευχόμενοι να αναδείξουμε τη Σαντορίνη σαν κάτι περισσότερο από τη γνωστή «Θέα στη Καλντέρα», ο όμιλός μας προχώρησε στην επένδυση σε μία όπως αποδείχθηκε χαρισματική τοποθεσία.

Ο κύριος σκοπός του ομίλου, κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του Santo Maris, ήταν το να δημιουργήσουμε ένα premium και διαφοροποιημένο ξενοδοχειακό προϊόν σε σύγκριση με τα ήδη υπάρχοντα καταλύματα της Οίας, που θα εισήγαγε ένα νέο concept στην ξενοδοχειακή εμπειρία του προορισμού.

Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα concept χαλαρωτικών διακοπών σε έναν πολυσύχναστο προορισμό. Εκμεταλλευόμενοι τον άφθονο χώρο της τοποθεσίας, το Santo Maris χτίστηκε με σεβασμό προς το περιβάλλον και την τοπική αρχιτεκτονική. Το αρχιτεκτονικό concept του ξενοδοχείου μοιάζει με ένα Κυκλαδίτικο χωριό, κάνοντας τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι το Santo Maris είναι η συνέχεια του χωριού, που όμως προσφέρει μια βαθιά αίσθηση χαλάρωσης. Πιο συγκεκριμένα, στοχεύσαμε στο να δημιουργήσουμε μία όαση ηρεμίας, ελευθερίας και ιδιωτικότητας, μία ανάσα μακριά από τα πανέμορφα τοπία της Οίας, που προσελκύει τους παρατηρητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να ηρεμήσουν στις διακοπές τους.

Επιπλέον, οι μοναδικές εικόνες στο γνωστό ηλιοβασίλεμα της Οίας που προσφέρει η μοναδική τοποθέτηση του ξενοδοχείου είναι ένα κομμάτι της διαμονής τους που οι επισκέπτες μας χαρακτηρίζουν ως αγαπημένο.

 

Είναι δύσκολο να προωθήσετε ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται σε ένα προορισμό με τόσο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως η Σαντορίνη, χωρίς όμως να βασιστείτε στο πιο δυνατό χαρακτηριστικό του, για παράδειγμα η θέα της Καλντέρας; Πως το διαχειρίζεστε όλο αυτό στην επικοινωνιακή σας στρατηγική;

Santo Maris | Hotelier Academy

Η προώθηση ενός νεόχτιστου ξενοδοχείου, τοποθετημένο σε ένα υπό ανάπτυξη προορισμό και συνεπώς άγνωστο για τους ταξιδιώτες, ήταν αρκετά δύσκολο στην αρχή. Παρόλα αυτά, όπως είχαμε οραματιστεί από την αρχή, οι ταξιδιώτες πράγματι έψαχναν για έναν προορισμό όχι τόσο γνωστό αλλά και διακοπές που θα τους επέτρεπαν να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν. Συνεπώς, το γεγονός ότι το ξενοδοχείο είναι τοποθετημένο από την αντίθετη μεριά, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη, μας έδωσε ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Σχετικά με την επικοινωνιακή μας στρατηγική, από τη πρώτη κιόλας στιγμή, ήμασταν ξεκάθαροι ότι το ξενοδοχείο μας δεν προσφέρει την τυπική θέα στην Καλντέρα. Από την άλλη, στοχεύσαμε στο να προωθήσουμε την ιδιωτικότητα, τους ευρύχωρους χώρους, τα μοναδικά ηλιοβασιλέματα που προσφέρει το Santo Maris, το μοναδικό design και το αρχιτεκτονικό concept, αλλά και τη φιλοξενία που μας χαρακτηρίζει και ταυτόχρονα μας ξεχωρίζει.

Πιο συγκεκριμένα, αυτό που αντανακλά την εμπειρία φιλοξενίας στην επικοινωνιακή μας στρατηγική με τον καλύτερο δυνατό τρόπο είναι το εταιρικό μας slogan. Το slogan μας Your own island είναι η ουσία της φιλοσοφίας του Santo Maris. Ενσαρκώνει την υπόσχεση που δίνουμε στους επισκέπτες μας και την δέσμευσή μας στο να τους κάνουμε να αισθανθούν μοναδικοί σε ένα μοναδικό προορισμό. Επίσης, εμπνέει τους επισκέπτες μας να νιώσουν ότι και το Santo Maris αλλά και η Σαντορίνη ανήκουν μόνο σε αυτούς, χαρίζοντάς τους μία ανεπανάληπτη εμπειρία διαμονής μέσα από τις ποιοτικές υπηρεσίες που χαρακτηρίζονται από την ελληνική φιλοξενία και την γενναιοδωρία, και δίνονται μέσω ενός αυθεντικού, και εξειδικευμένου προσωπικού. Τέλος, το slogan μεταδίδει το ότι το Santo Maris είναι το καταφύγιό τους, το προσωπικό τους νησί ηρεμίας μέσα στην πολυσύχναστη Σαντορίνη, και αυτό ψάχνουν οι επισκέπτες μας.

Για να είμαι ειλικρινής, όσο και αν αγαπώ την Σαντορίνη, η Καλντέρα μπορεί εύκολα να γίνει κουραστική για έναν συχνό επισκέπτη ή ακόμα και για κάποιον που την επισκέπτεται πρώτη φορά και αποφασίζει να μείνει στο νησί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Στοχεύει η στρατηγική σας αυτά τα κοινά; Και ποιο είναι το μήνυμά σας για κάποιον που επισκέπτεται πρώτη φορά τη Σαντορίνη;

Santo Maris | Hotelier Academy

Το Santo Maris είναι ένα ξεχωριστό ξενοδοχείο που προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, πολύ περισσότερων από το κανονικό στην Οία. Από τις 5 εξωτερικές πισίνες του, σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα Spa στη Σαντορίνη και από το βραβευμένο Alios Ilios Restaurant στα δύο conceptual Bars, είναι πράγματι “Your Own Island”. Διαμένοντας στο Santo Maris, οι επισκέπτες μας αισθάνονται γαλήνη και ταυτόχρονα περιέργεια να δοκιμάσουν όλες τις διαφορετικές υπηρεσίες που τους παρέχουμε. Για αυτό, το Santo Maris προσκαλεί τους επισκέπτες τους να διαμείνουν περισσότερες μέρες απολαμβάνοντας την ήσυχη ατμόσφαιρα, και κατά αυτό τον τρόπο, η μέση περίοδος διαμονής μας είναι αρκετά μεγαλύτερη από τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Σαντορίνη.

Αναφορικά με τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες και την στρατηγική μας επικοινωνία, δεν προωθούμε τις διακοπές στην Σαντορίνη ως μία εμπειρία που μπορεί να ζήσει κάποιος μόνο μία φορά στη ζωή του. Πιστεύουμε πραγματικά, ότι η Σαντορίνη είναι ένα μέρος μοναδικής ομορφιάς που δεν μπορεί να είναι μόνο στη λίστα επιθυμιών των ταξιδιωτών αλλά έχει τη δυνατότητα να είναι το προσωπικό τους λιμάνι, το μέρος που επιστρέφουν για να βρουν ηρεμία, χαρά και ευχαρίστηση, το μέρος όπου δημιουργούν μοναδικές σχέσεις με τους ντόπιους. Και αυτό είναι που προσπαθούμε να πετύχουμε μέσα από τις εμπειρίες που προσφέρουμε. Για αυτό και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που κάθε χρόνο παρατηρούμε και ολοένα αυξανόμενο ποσοστό επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

Για τους πρώτη-φορά επισκέπτες της Σαντορίνης, προσπαθούμε να μεταφέρουμε το ότι εδώ μπορούν να βρουν το ιδιωτικό τους νησί της ηρεμίας, ανεξαρτήτως με το πως αυτό μεταφράζεται για κάθε επισκέπτη.

 

Φαντάζομαι πως με το να στοχεύετε συχνούς επισκέπτες και ταξιδιώτες που μένουν στο νησί περισσότερο καιρό, καθώς και εκείνους που δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για τα πιο γνωστά χαρακτηριστικά του νησιού, επικεντρώνεστε στον να παρέχετε ένα εξαιρετικό προϊόν. Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά και οι υπηρεσίες που κάνουν το Santo Maris να ξεχωρίζει και να θεωρείτε ένα από τα ξενοδοχεία της Σαντορίνης που πρέπει κανείς να επισκεφτεί;

Από τα εγκαίνιά του κιόλας, το Santo Maris σκόπευε να είναι ένα premium ξενοδοχειακό προϊόν. Το ξενοδοχείο μας θεωρείται ένα ξενοδοχείο που πρέπει να επισκεφτεί κάποιος που επιθυμεί να ζήσει υψηλής ποιότητας και μοναδικού χαρακτήρα υπηρεσίες, καθώς εδώ μπορεί να αισθανθεί σαν το σπίτι του και ταυτόχρονα να έχει καλύψει όλες του τις ανάγκες.

Εμπνεόμενοι από την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Σαντορίνης, το Santo Maris καλλιτεχνικά συνδυάζει το παραδοσιακό με το σύγχρονο μίνιμαλ design, προσθέτοντας πινελιές διαφόρων εθνικοτήτων και δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα πραγματικά μοναδικό.

Οι επισκέπτες μας μαγεύονται από τις σουίτες και τις βίλες που μοιάζουν με παραδοσιακά σπίτια. Ο άφθονος χώρος των σουιτών δίνει την ελευθερία στους επισκέπτες μας να χαλαρώσουν και να ευχαριστηθούν τις διακοπές τους ιδιωτικά. Οι σουίτες του Santo Maris δίνουν μία επιπρόσθετη πινελιά πολυτέλειας, μιας και κάθε μία από αυτές έχει την δική της επιπλωμένη βεράντα με θερμαινόμενο τζακούζι, ενώ υπάρχουν και κάποιες με την δική του ιδιωτική πισίνα.

Επιπλέον, τα εστιατόρια του Santo Maris με την μοναδική θέα στο ηλιοβασίλεμα της Οίας και τις μοναδικές γεύσεις του παρελθόντος με σύγχρονα στοιχεία, είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτούν οι ταξιδιώτες. Το Santo Maris επίσης φιλοξενεί και ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα Spa στη Σαντορίνη, το οποίο μάλιστα έχει κερδίσει πολλά βραβεία και έφτασε στην κορυφή της Ευρώπης το 2018, ως το καλύτερο Resort Spa στην Ευρώπη από τα World Spa Awards.

Τέλος, αυτό που πραγματικά κάνει το Santo Maris ένα ξενοδοχείο που πρέπει να επισκεφτεί κάποιος στην Οία, δεν είναι οι πολυτελείς υπηρεσίες του, αλλά η αυθεντική φιλοσοφία της φιλοξενίας που οι επισκέπτες μας γνωρίζουν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους. Οι εργαζόμενοί μας είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μας. Διαλέγονται μέσα από μία προσεκτική διαδικασία, έτσι ώστε να διαθέτουν αυτό που αποκαλούμε « hospitalitypersonality». Το να διαλέγουμε το προσωπικό του οποίου η προσωπικότητα ταυτίζεται με την εταιρική μας κουλτούρα και φιλοσοφία, είναι αυτό που μας βοηθά να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες. Αυτός είναι ο λόγος που αντιμετωπίζουμε όλους τους επισκέπτες μας με υψηλή συναισθηματική ευαισθησία και ενσυναίσθηση. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν όλους τους επισκέπτες να αισθάνονται ανά πάσα στιγμή την προσοχή και τη διακριτικότητα, την ειλικρινή περίθαλψη και τον επαγγελματισμό που χαρακτηρίζει το Santo Maris.

 

Βλέποντας τις κριτικές σας στο TripAdvisor, μπορώ να δηλώσω πως είμαι τουλάχιστον εντυπωσιασμένος από τα θετικά σχόλια που λαμβάνεται, αλλά και το πως ανταποκρίνεστε σε αυτά, κάτι που σας κάνει παράδειγμα για τα ξενοδοχεία παγκοσμίως. Ο λεπτομερής τρόπος που οι ταξιδιώτες περιγράφουν την εμπειρία τους και οι εντελώς προσωποποιημένες απαντήσεις της Αντιγόνης, Room Division Manager, τονίζουν τις απίστευτες υπηρεσίες που προσφέρεται και τη σχέση σας με τους επισκέπτες. Είναι όλα αυτά τα μυστικά της επιτυχίας σας;

Santo Maris | Hotelier Academy

Όταν ακούμε σχόλια όπως το παραπάνω, μπορούμε να αισθανόμαστε μόνο υπερήφανοι. Είναι μεγάλη μας χαρά να βλέπουμε ότι η προσωπική σχέση που χτίζουμε με τον κάθε επισκέπτη αναγνωρίζεται ακόμα και μετά την αποχώρησή τους μέσα από τον σχολιασμό σε γνωστέ ψηφιακές πλατφόρμες, όπως το TripAdvisor. Για εμάς, αυτό είναι μια ευκαιρία να λάβουμε το feedback των επισκεπτών και να το αξιοποιήσουμε για την συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών μας.

Το μυστικό της επιτυχίας μπορεί να το βρει κανείς στην σχέση που αναπτύσσει ο κάθε υπάλληλος με τους επισκέπτες. Από την αρχή του Santo Maris, πιστεύαμε πως η πραγματική πολυτέλεια δεν είναι πλέον στα πολύπλοκα facilities, αλλά στις ουσιώδης σχέσεις και τις μοναδικές στιγμές που δημιουργεί κανείς για τους επισκέπτες του. Και αυτός είναι ο λόγος που οι επισκέπτες μας θεωρούν την διαμονή τους στο Santo Maris σαν μια εμπειρία από την Σαντορίνη που ξεχωρίζει, ενώ ταυτόχρονα αισθάνονται ένα ξεχωριστό δέσιμο με εμάς. Φυσικά, ο σχεδιασμός της εκάστοτε υπηρεσίας και η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού είναι παράγοντες που συμβάλλουν στο να πετύχουμε αυτό το συναίσθημα της σύνδεσης και εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες μας.

 

Καθώς έχω προσωπική εμπειρία από το ξενοδοχείο σας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το προσωπικό σας είναι όντως εξαιρετικό και ο τρόπος που αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες είναι πραγματικά αξιοθαύμαστος. Αυτό βέβαια είναι μία προσωπικής σας επιτυχία, μιας και ο General Manager του ξενοδοχείου είναι συνήθως το άτομο πίσω από τις υψηλής προδιαγραφής υπηρεσίες. Πιστεύετε πως η εμπειρία που έχετε στα άλλα καταλύματα της αλυσίδας, όπως για παράδειγμα, στην Κρήτη, σας έχει φέρει ένα διαφορετικό και έναν ίσως πιο αυθόρμητο τρόπο που συμπεριφέρεστε στους επισκέπτες, κάτι που κάνει το Santo Maris ακόμα πιο ξεχωριστό;

Ο αυθόρμητος τρόπος που περιέγραψες είναι αυτό που χαρακτηρίζει την Κρητική ζέση και γενικά την ελληνική φιλοξενία. Στη Metaxa Hospitality Group, οι άνθρωποι είναι το επίκεντρο της φιλοσοφίας μας, και αυτό ανακλάται μέσα από τον τρόπο που προσεγγίζουμε τους επισκέπτες μας. Η εμπειρία που ζουν οι επισκέπτες μας χαρακτηρίζεται από αυθεντικότητα και προσοχή στην λεπτομέρεια. Η φιλοσοφία είναι ένα δυνατό χαρακτηριστικό του εκάστοτε ατόμου του προσωπικού μας. Αυτό το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του προσωπικού μας καλλιεργείται μέσα από τις διαδικασίες που αναπτύσσει το Τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού αλλά και από την ειδικά σχεδιασμένη πολιτική προσλήψεων.

Για να καταλήξουμε, δουλεύοντας στα ξενοδοχεία του ομίλου για πάνω από 14 χρόνια, σίγουρα πιστεύω πως έχω ενστερνιστεί αυτή τη φιλοσοφία και την έχω ενισχύσει με τις πολυτελής υπηρεσίες που ταιριάζουν σε ένα 5άστερο ξενοδοχείο. Το αποτέλεσμα είναι μία πολυτελή και ταυτόχρονα αυθεντική ξενοδοχειακή εμπειρία.

Ο Νίκος Σ. Μοράντης επισκέφτηκε το Santo Maris και έχοντας ζήσει την εμπειρία που το ξενοδοχείο και ο προορισμός προσφέρουν, δημιούργησε αυτές τις ερωτήσεις σε μία προσπάθεια να μεταδώσει την συνολική εμπειρία του.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής του, έδωσε την παρακάτω συνέντευξη στο GTP σχετικά με το “Πώς να δημιουργήσεις μία επιτυχημένη νεοφυή επιχείρηση στον τουρισμό“.

Find Nikos Morantis on LinkedIn

 

Μιλώντας για εξαιρετικές υπηρεσίες και άριστες κρητικές, οι γαστρονομικές και οι wellness εμπειρίες στο Santo Maris συγκεντρώνουν πολλά θετικά σχόλια από τους ενθουσιασμένους επισκέπτες σας. Ποιο είναι το concept πίσω από την γαστρονομική εμπειρία του ξενοδοχείου και τι σημαίνει για εσάς ο όρος “wellness treat”;

Santo Maris | Hotelier Academy

Ο σκοπός μας μέσα από τις εμπειρίες που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας είναι να αναδείξουμε τα μοναδικά τοπικά χαρακτηριστικά, είτε μιλώντας για την γαστρονομία είτε για το wellbeing.

Η γαστρονομική εμπειρία του Santo Maris επικεντρώνεται στις ελληνικές γεύσεις και αρώματα που παρουσιάζονται δημιουργικά, από το πρωινό μέχρι το βραδινό γεύμα και από τα χειροποίητα cocktails μέχρι τη λίστα με τα κρασιά μας. Γενικά, στο Santo Maris μπορεί κανείς να βρει δύο εστιατόρια. Για το βραδινό γεύμα μπορεί να επισκεφτεί το βραβευμένο Alios Ilios Restaurant, που σημαίνει ο ήλιος που ανατέλλει και δύει στην θάλασσα,  που σερβίρει πιάτα εμπνευσμένα από το Ελληνικό Δημιουργικό Concept και με θέα στο μαγικό και πασίγνωστο ηλιοβασίλεμα της Οίας. Για γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και cocktails, μπορεί κανείς να επισκεφτεί το Akratos Poolside Bar, που σερβίρει ελαφριά πιάτα εμπνευσμένα από την ελληνική κουζίνα, από «γεμιστά» μέχρι «πλακί», με θέα στο Αιγαίο, ενώ παραμένει ανοιχτό και μετά τη δύση του ηλίου, όπου σερβίρει cocktails με λεπτομέρειες από ελληνικά συστατικά και μυρωδικά.

Το “wellness treat” είναι επίσης πολύ σημαντικό για εμάς, καθώς στους χώρους μας φιλοξενούμε ένα από τα πιο εντυπωσιακά κέντρα Spa στο νησί, με τη μεγαλύτερα εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα και μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως hammam, sauna, υπαίθριο κιόσκι, ακόμα και κρυοθεραπεία. Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε σφαιρικά την έννοια της ευεξίας. Οι υπηρεσίες spa μας είναι ειδικά σχεδιασμένες προκειμένου να φροντίζουν τις ανάγκες του εκάστοτε επισκέπτη ξεχωριστά.

 

Μετά τα εγκαίνια του Santo Maris, έχουμε δει κι άλλα, υψηλής ποιότητας καταλύματα, να χτίζονται στην ευρύτερη περιοχή. Πιστεύετε πως έχετε εισάγει μία νέα τάση στην περιοχή; Και ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο ρόλος σας στην εξέλιξη της περιοχής από εδώ και στο εξής;

Santo Maris | Hotelier Academy

Δεν θα έλεγα πως εμείς εισαγάγαμε μία νέα τάση αλλά ότι προβλέψαμε τις ανάγκες της αγοράς και προσπαθήσαμε να τις καλύψουμε. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς το ότι και άλλα καταλύματα επενδύουν στην περιοχή, καθώς αυτά τα luxury concepts χαράζουν τον δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη και τον υγιή ανταγωνισμό.

Το Santo Maris είναι ένα νεόχτιστο ξενοδοχείο με ένα νέο brand που θα συνεχίσει να δυναμώνει και να κερδίζει περισσότερο την επίγνωση των παρατηρητικών ταξιδιωτών. Στόχος μας θα είναι να καινοτομούμε μέσα από τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών που θα συνεχίζουν να δείχνουν τον ανθρώπινο χαρακτήρα της πολυτελούς και ποιοτικής φιλοξενίας.

 *Sponsored

Παρουσιάστε το Hotel Story Άρθρο σας!

Θέλετε να δώσετε έμφαση στον ξεχωριστό χαρακτήρα του καταλύματός σας; Η ομάδα της Hotelier Academy μπορεί να δημιουργήσει ένα άρθρο αφιερωμένο στο κατάλυμά σας, που θα αναδείξει τα μοναδικά πωλησιακά χαρακτηριστικά του.

Δείτε τα Hotel Stories που έχουμε ήδη δημιουργήσει, εδώ!

Ενδιαφέρομαι να δημιουργήσω ένα Hotel Story για το κατάλυμά μου:

συμπληρωστε την παρακατω φορμα

Αλλιώς, επικοινωνήστε μαζί μας στο  sales@hotelieracademy.org 

 

Τέλος, καθώς όλο και περισσότερα καταλύματα δημιουργούνται γύρω από το δικό σας, η περιοχή αρχίζει να γίνεται ανταγωνιστική. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια προκειμένου να ξεχωρίσετε από αυτήν την καινούργια αγορά και ποια είναι η πρόβλεψή σας σχετικά με τον τουρισμό της Σαντορίνης για τα επόμενα χρόνια;

Όπως έχω ήδη αναφέρει, πιστεύουμε πως η δημιουργία νέων καταλυμάτων στην περιοχή θα προσθέσει σίγουρα ένα πλεονέκτημα στην ποιότητα των επισκεπτών που θα αρχίσουν να προσελκύονται σε αυτό το ιδιαίτερο σημείο του νησιού, καθώς προσφέρει ένα νέο concept φιλοξενίας. Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε τον πήχη στις εξατομικευμένες και αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας που θα έχουν έντονα ανθρώπινο χαρακτήρα.

Τέλος, πιστεύω πως η Σαντορίνη θα συνεχίσει να μεγαλώνει από άποψη υποδομών και πολυτελών καταλυμάτων, συνεπώς είναι απαραίτητα να συνεχίσουμε να προσελκύουμε ένα ποιοτικό ποσοστό ταξιδιωτών που θα έρθουν εδώ να περάσουν τις πιο ξεχωριστές και αξιομνημόνευτες διακοπές της ζωής τους!