Γνωρίστε το SÉ Boutique Hotel στην Μαδέιρα της Πορτογαλίας, όπου η παράδοση αναμειγνύεται με το σύγχρονο στοιχείο με έναν δημιουργικό και απροσδόκητο τρόπο, που δημιουργεί μια εμπειρία διαμονής 360°

Ένα κοινό μυστικό της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, είναι ότι τα σημερινά ξενοδοχεία πρέπει πάντα να φέρνουν στο προσκήνιο την τοπική τους ταυτότητα, προσφέροντας στους πελάτες τους μια ολοκληρωμένη εμπειρία εναρμονισμένη με τον προορισμό στον οποίο βρίσκονται. Τα ξενοδοχεία προσπαθούν διαρκώς να βρουν νέους τρόπους για να το επιτύχουν αυτό — και όχι χωρίς λόγο, καθώς η άμεση επαφή με την τοπική κουλτούρα είναι κάτι το οποίο οι πελάτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο.

Ορισμένα ξενοδοχεία αναπτύσσουν το Concept και τα αρχιτεκτονικά guidelines τους με βάση, αποκλειστικά, τον χαρακτήρα και τα χαρακτηριστικά του προορισμού τους. Άλλα, πάλι, ενσωματώνουν μερικά μόνο στοιχεία στον συνολικά μοντέρνο σχεδιασμό τους, τις πιο πολλές φορές μέσω της γαστρονομίας. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια καταλύματα που καταφέρνουν με κάποιον τρόπο να βρουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ της παράδοσης και του μοντέρνου στοιχείου, δημιουργώντας ξενοδοχεία που είναι ταυτόχρονα σύγχρονα και παραδοσιακά, minimal και maximal.

Πρόσφατα, συναντήσαμε ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτής της πρακτικής στη Μαδέιρα, μέσα από την τολμηρή και δυναμική παρουσία του SE Boutique Hotel. Τα δωμάτια του ξενοδοχείου είναι, κατά βάση, λευκά, minimal και λιτά, ενώ το rooftop του αποτελεί ένα μαγευτικό μέρος εμπνευσμένο από την Πορτογαλική παράδοση, μουσική και ατμόσφαιρα. Για να μάθουμε περισσότερα για τη σύλληψη της ιδέας αλλά και την ανάπτυξη του συγκεκριμένου Concept, επικοινωνήσαμε με τον κ. Andre Concalves, Διευθυντή Πωλήσεων στο SE Boutique Hotel, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας τη συναρπαστική ιστορία του ξενοδοχείου.

 *Sponsored

Γνωρίστε τον André Gonçalves, Sales Director στο SÉ Boutique Hotel

  • Ο André Gonçalves ξεκίνησε την συνεργασία του με το Sé Boutique σαν εξωτερικός καλλιτέχνης ο οποίος κλήθηκε να διακοσμήσει τα δωμάτια του καταλύματος με τις φωτογραφίες του.
  • Σύντομα, ταυτίστηκε απόλυτα με το concept του και χωρίς δεύτερη σκέψη αποδέχτηκε την πρόταση να γίνει ο sales director του ξενοδοχείου.

 

Αρχικά, Andre, θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τον χρόνο που αφιέρωσες να μας μιλήσεις για το ξενοδοχείο και να δώσουμε τα συγχαρητήριά μας για το πραγματικά ιδιαίτερο και ξεχωριστό αποτέλεσμα που παρουσιάζετε. Δεν χρειάζεται να ρίξει κανείς δεύτερη ματιά προκειμένου να αντιληφθεί ότι εδώ μιλάμε για μια καινοτόμα και εναλλακτική προσέγγιση φιλοξενίας και design. Πες μας, όμως, ποιος κρύβεται πίσω από την ιδέα της δημιουργίας ενός τόσο μοναδικού συνδυασμού παράδοσης και μοντέρνου στοιχείου;

Hotel Rooftop

Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου εργαζόταν σε τράπεζα για πολλά χρόνια. Πριν από 3 περίπου χρόνια αποφάσισε να εγκαταλείψει αυτόν τον κλάδο και να ανοίξει ένα ξενοδοχείο με αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, καθώς αισθάνθηκε ότι αυτή ήταν μια εμπειρία που έλειπε από ένα τόσο όμορφο νησί, γεμάτο ιστορία και παραδόσεις. Αυτός, λοιπόν, κρύβεται πίσω από την ιδέα του ξενοδοχείου! Πιστεύει ότι το μέλλον καθορίζεται από το παρελθόν, γεγονός που ενισχύεται μέσα από το στυλ και την διακόσμηση του ξενοδοχείου μας, που αντλούν την έμπνευσή τους από την πολιτισμική μας κληρονομιά αλλά και τον γειτονικό καθεδρικό ναό. Θέλει να προσφέρει κάτι περισσότερο στον πελάτη από απλά δωμάτια. Θέλει να προσφέρει μια πραγματικά άνετη και χαλαρωτική εμπειρία, μέσα σε ένα κοσμοπολίτικο city hotel, στο οποίο η τέχνη αλλά και η μοναδικότητα του παρελθόντος, συνυπάρχουν με τις ανέσεις του παρόντος.

Αυτό που τράβηξε κατευθείαν την προσοχή μου, ήταν αναμφίβολα, το εντυπωσιακό μπαρ της ταράτσας του ξενοδοχείου. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα τυπικό rooftop ξενοδοχείου, αλλά για έναν προσεκτικά σχεδιασμένο κοινόχρηστο χώρο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να περάσουν κυριολεκτικά ολόκληρη τη μέρα τους. Πόσο σημαντικό πιστεύεις ότι είναι για ένα ξενοδοχείο να έχει έναν τόσο αναγνωρίσιμο κοινόχρηστο χώρο και τι επίδραση έχει στη συνολική εμπειρία του πελάτη;

Hotel Rooftop

Συνηθίζω να λέω ότι η ταράτσα του ξενοδοχείου μού θυμίζει την αυλή του σπιτιού της γιαγιάς μου. Είναι ζωγραφισμένη με τα κλασικά χρώματα των σπιτιών της Μαδέιρα, ενώ είναι γεμάτη με διακοσμητικά φλαμίνγκο και λουλούδια. Πέρα από αυτό, έχουμε κάθε δικαίωμα να υπερηφανευόμαστε για την υπέροχη, 360 μοιρών θέα της πόλης και του πύργου του Καθεδρικού Ναού που προσφέρουμε. Γιατί, λοιπόν, να μην περάσετε ολόκληρη τη μέρα σας εδώ; Φυσικά και είναι κάτι που μπορεί πολύ εύκολα να γίνει, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι έχουμε και το μπαρ στο rooftop. Εδώ μπορείτε να χαλαρώσετε για όσο θέλετε, απολαμβάνοντας το ποτό σας μαζί με μικρά συνοδευτικά από το εστιατόριό μας ή επιλέγοντας κάποια από τις σπεσιαλιτέ μας. Πάντως είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι ο χρόνος που περνάνε εκεί πάνω, αποτελεί όντως μια εμπειρία ζωής για τους πελάτες μας!

Όπως είναι φυσικό, οι περισσότερες tagged φωτογραφίες στο Instagram προφίλ του ξενοδοχείου (αυτές δηλαδή που έχουν ανεβάσει οι ίδιοι οι επισκέπτες), έχουν τραβηχτεί στο rooftop. Κάνετε κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες για να το υποστηρίξετε αυτό, όπως το να δημιουργείτε ειδικές “Instagrammable” γωνίες; Για παράδειγμα, η εικόνα του φλαμίνγκο πέρασε αρκετές φορές μπροστά μου καθώς κοιτούσα το λογαριασμό σας στο Instagram…

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Misha Grimes (@misha_grimes) on

Έχετε απόλυτο δίκιο. Τη σημερινή εποχή, με όλη αυτή την διάσταση που έχουν πάρει τα κοινωνικά μέσα αλλά και την έντονη χρήση τους στην καθημερινότητά μας, πιστεύουμε ότι είναι σημαντική η ύπαρξη instagrammable spots, προκειμένου να παρέχουμε το καλύτερο σκηνικό στους πελάτες μας για να αποτυπώνουν τις καλύτερες στιγμές τους, αλλά και για να προσελκύουμε περισσότερους millenials στο ξενοδοχείο μας. Εκτός αυτού, ήμασταν το πρώτο μέρος στο Funchal που υιοθέτησε το φλαμίνγκο ως “κατοικίδιο”, και γι’ αυτό τον λόγο, θέλουμε να εμφανίζεται σε όσο το δυνατόν περισσότερες εικόνες μας στο διαδίκτυο, είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο βαθμό.

Μιας και αναφερόμαστε στα Social Media, πρέπει να σου πω ότι δεν εκπλήσσομαι που σχεδόν κάθε κριτική στο TripAdvisor για το ξενοδοχείο σας, αναφέρεται στο rooftop bar. Αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη επιτυχία, δεδομένου ότι αποδεικνύει στην πράξη πως έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε κάτι πραγματικά αξιόλογο, που κερδίζει κάθε πελάτη. Πιστεύεις ότι το rooftop μπορεί να αποτελεί από μόνο του λόγο για τον οποίο ένας ταξιδιώτης θα επιλέξει να μείνει στο ξενοδοχείο σας;

Hotel Rooftop

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν μου αρέσει να το αποκαλώ “rooftop”. Αυτός είναι ένας όρος που συνδέεται συνήθως με πιο σύγχρονους χώρους και μοντέρνα αισθητική. Καθώς είμαστε ένα μικρό και ανεξάρτητο boutique ξενοδοχείο, παρέχουμε έναν ιδανικό χώρο σε όσους αναζητούν μια οικεία και ‘σπιτική’ ατμόσφαιρα. Είναι, στην ουσία, ένα “σπίτι μακριά από το σπίτι”. Στόχος μας λοιπόν είναι οι ταξιδιώτες μας να επιλέγουν το ξενοδοχείο όχι μόνο λόγω της ταράτσας (που αποτελεί, όντως, ένα βασικό χαρακτηριστικό μας), αλλά για την συνολική εμπειρία που προσφέρει.

Όπως μας είπες και νωρίτερα, οι πελάτες σας μπορούν να περάσουν κυριολεκτικά ολόκληρη τη μέρα τους εδώ. Ξεκινώντας με έναν καφέ το πρωί, ένα ελαφρύ γεύμα κατά την διάρκεια της μέρας, ένα κοκτέιλ το απόγευμα ή και μία ταινία θερινού κινηματογράφου αργότερα το βράδυ. Και όλα αυτά, με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής από έναν βιολιστή! Ειλικρινά, δεν μπορώ να φανταστώ πώς κάποιος δεν θα ήθελε να περάσει τουλάχιστον μερικές ώρες τις ημέρας εδώ. Είναι όντως έτσι; Αποτυπώνεται αυτή η επιτυχία της ταράτσας στα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου σας από τις πωλήσεις που επιτυγχάνονται εδώ;

Hotel Rooftop

Ως ξενοδοχείο πόλης, οι επισκέπτες του οποίου περνούν συνήθως τις μέρες τους εξερευνώντας την πόλη και τα αξιοθέατά της, είναι πολύ σημαντικό να τους προσφέρουμε έναν τέτοιο χώρο όπως η ταράτσα μας, στον οποίο μπορούν να καταφύγουν και να βρουν ένα ήσυχο μέρος για να χαλαρώσουν, μετά από μια κουραστική μέρα. Από την άλλη, έχουμε και πελάτες που επιλέγουν να περάσουν το χρόνο τους στην ταράτσα απλά διαβάζοντας ένα βιβλίο ή χαλαρώνοντας. Ειλικρινά, εδώ, θα νιώθετε σαν να είστε στο δικό σας σπίτι.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, οργανώνουμε στην ταράτσα μας και διάφορες ιδιαίτερες εκδηλώσεις. Η δική μου αγαπημένη είναι ένα φανταστικό φεστιβάλ θερινού κινηματογράφου με ταινίες μικρού μήκους, τις οποίες, ασφαλώς, οι πελάτες μας είναι ευπρόσδεκτοι να παρακολουθήσουν. Συνεπώς ναι, η ταράτσα μας είναι ένα πολύ σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας του ξενοδοχείου, αλλά και των εσόδων μας. 

Βρήκαμε διάφορα βίντεο στο Internet, τα οποία παρουσιάζουν ένα ασφυκτικά γεμάτο rooftop. Αυτό σημαίνει ότι το rooftop είναι ανοικτό και για πελάτες που δεν διαμένουν στο ξενοδοχείο σας ή απλά διοργανώνετε εκδηλώσεις και events που φέρνουν περισσότερο κόσμο στο μπαρ; Πόσο σημαντικό πιστεύεις ότι είναι για ένα ξενοδοχείο να είναι ανοικτό στους κατοίκους της πόλης, είτε ως μπαρ είτε ως χώρος εκδηλώσεων;

SunSet Tender from Se Boutique Hotel on Vimeo.

Ναι, είμαστε ανοιχτοί και για τους ντόπιους. Είναι μέρος του concept μας να έχουμε και τοπικό πληθυσμό ανάμεσα στους πελάτες μας. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο καλύτερος τρόπος με τον οποίο μπορείς να προσφέρεις μια πραγματικά αυθεντική εμπειρία. Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται σαν ντόπιοι και όχι σαν τουρίστες — και φυσικά να συναναστρέφονται με ανθρώπους που ζουν στην πόλη και, γιατί όχι, να κάνουν νέους φίλους.

Και για να απαντήσω και στο δεύτερο ερώτημα, όντως οργανώνουμε και διάφορα events και ιδιωτικές εκδηλώσεις στην ταράτσα μας, οι οποίες, μάλιστα, είναι και πολύ επιτυχημένες, μένοντας αξέχαστες τόσο για τους οικοδεσπότες όσο και για τους καλεσμένους τους.

Το μπαρ στην ταράτσα δεν είναι όμως ο μοναδικός κοινόχρηστος χώρος εστίασης στο ξενοδοχείο σας. Τα δύο άλλα σας εστιατόρια, καθώς και το καφέ στο lobby, έχουν επίσης μια ισχυρή προσωπικότητα που αντικατοπτρίζει στοιχεία του τοπικού πολιτισμού και της παράδοσης. Είναι και αυτοί οι χώροι εξίσου δημοφιλείς στους επισκέπτες; Τι είναι αυτό που κάνει τον κάθε έναν να ξεχωρίζει;

Όπως σωστά αναφέρατε, το SE Boutique Hotel έχει δύο εστιατόρια. Το O Calhau που σερβίρει αυθεντική μεσογειακή κουζίνα, καθώς και το Cosi Scoozi, που προσφέρει ιταλικά πιάτα και πίτσα. Διαθέτουμε επίσης ένα Lobster Champagne Bar, το οποίο είναι πολύ δημοφιλές στο κοινό μας.

Εκτός από χώρους εστίασης, το ξενοδοχείο μας διαθέτει και μια εξαιρετική boutique με τοπικά αλλά και πορτογαλικά brands. Έχουμε, λανσάρει, μάλιστα, και το δικό μας brand “Made in Madeira”, που επικεντρώνεται στην ψάθα σαν υλικό (μια χαρακτηριστική παράδοση της Μαδέιρα), και που προσφέρει ιδιαίτερα σχεδιασμένες ψάθινες τσάντες και κοσμήματα.

Τώρα ας μιλήσουμε λίγο περισσότερο για το φαγητό. Εκτός από το πλούσιο πρωινό σας (το οποίο έχει και εξαιρετικά σχόλια στις κριτικές σας), μπορείς να μας πεις για ποιες άλλες πτυχές της γαστρονομίας του ξενοδοχείου υπερηφανεύεστε; Ποιο θα ήταν το πιάτο που θα έπρεπε οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε κατά τη διάρκεια της διαμονής μας σε εσάς;

Hotel Rooftop

Όπως σωστά αναφέρατε, έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο πρωινό μας, προσφέροντας καθημερινά σπιτικά κέικ, ψωμί και τοπικά εποχιακά φρούτα. Σύντομα, μάλιστα, θα προσφέρουμε και brunch στο Lobster Bar.

Η αλήθεια, πάντως, είναι πως δεν μπορώ να προτείνω ένα συγκεκριμένο πιάτο. Πιστεύω ότι όλος ο κατάλογός μας είναι εξαιρετικός. Παρόλα αυτά, αν ήθελα να χαρακτηρίσω σαν σπεσιαλιτέ μας μια συγκεκριμένη επιλογή, αυτή θα ήταν ο τόνος, τον οποίο σερβίρουμε σε διάφορες παραλλαγές.

Θα ήθελα να τελειώσω τη συζήτησή μας μιλώντας για τα δωμάτιά σας. Εδώ, διακρίνουμε μια εντελώς διαφορετική εικόνα: μοντέρνα, minimal, ολόλευκα δωμάτια που μας επαναφέρουν στο σήμερα και που υπόσχονται μια νέα, σύγχρονη εμπειρία διαμονής. Για να είμαι ειλικρινής, η μόνη αναφορά στην πορτογαλική παράδοση που κατάφερα να εντοπίσω, είναι τα γαλάζια πλακάκια εκατέρωθεν των κεφαλαριών. Πώς αντιδρούν οι πελάτες σας σε αυτή την αντίφαση που δημιουργεί το στυλ των δωματίων σε σχέση με τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου; Είναι κάτι που θεωρείς πως εμπλουτίζει την εμπειρία τους;

 

 

Τα δωμάτιά μας είναι έντονα επηρεασμένα από τον καθεδρικό ναό του Funchal. Αυτό απεικονίζεται όντως στο κεφαλάρι του κρεβατιού, όπου έχουμε δημιουργήσει συνθέσεις με τα διάφορα είδη πλακιδίων που υπάρχουν στο ναό, και που χρονολογούνται στο 1493. Έχουμε εσκεμμένα επιλέξει “καθαρά” χρώματα, προκειμένου να προσφέρουμε μια ευχάριστη διαμονή, ενώ είναι σαφής η προσπάθειά μας να διατηρούμε τα δωμάτιά μας απλά και να επενδύουμε σε μια τελείως διαφορετική και έντονη ατμόσφαιρα στους κοινόχρηστους χώρους. Οι πελάτες μας συνήθως ενθουσιάζονται με αυτή την αντίφαση, διότι τους εξασφαλίζει απόλυτη άνεση μαζί με μία μικρή νότα από το παρελθόν.