Δείτε πώς χρησιμοποιώντας τεχνικές upselling μπορείτε να τονίσετε τα F&B outlets του ξενοδοχείου σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις τους και να ενισχύσετε το συνολικό τζίρο της επιχείρησής σας

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για το σύγχρονο ξενοδόχο, είναι η ενίσχυση του συνολικού τζίρου του ξενοδοχείου του, μέσω της αύξησης των πωλήσεων των εσωτερικών τμημάτων. Το τμήμα με τις μεγαλύτερες προοπτικές σε ένα κατάλυμα, είναι, αδιαμφισβήτητα το F&B, με τις πωλήσεις των εστιατορίων & των μπαρ να έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τα συνολικά κέρδη της επιχείρησης. Ταυτόχρονα, μια θετική γαστρονομική εμπειρία σε ένα ξενοδοχείο, αναβαθμίζει τα επίπεδα του guest satisfaction και οδηγεί σε καλύτερες κριτικές.

Σε αυτό το άρθρο, οι ειδικοί της Hotelier Academy έχουν συγκεντρώσει κάποιες έξυπνες συμβουλές και ιδέες, που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα αποτελέσματά σας, με γρήγορο και οικονομικό τρόπο.

Προβάλετε τα πιο ‘λαχταριστά’ στοιχεία της γαστρονομίας του ξενοδοχείου σας

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια δυνατή φωτογραφία, για να μεταδώσει το μήνυμα που θέλουμε. Μην περιγράφετε απλά τα εστιατόριά σας, αλλά παρουσιάστε στους ταξιδιώτες αυτό που θα πρέπει να περιμένουν να βρουν — ή, καλύτερα, να φάνε — στα εστιατόρια του ξενοδοχείου σας. Επενδύστε στη σωστή φωτογράφιση, η οποία θα παρουσιάζει με ιδανικό τρόπο το μενού και τη γαστρονομική φιλοσοφία του καταλύματός σας. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες που δεν εστιάζουν μόνο στα πιάτα ή στο design του εστιατορίου, αλλά παρουσιάζουν τη συνολική εμπειρία.

Smart Idea: Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, τραβήξτε κάποιες πιο ‘ερασιτεχνικές’ φωτογραφίες, με το κινητό σας τηλέφωνο. Αυτές οι φωτογραφίες θα είναι ιδανικές για χρήση στα social media του ξενοδοχείου και των εστιατορίων σας, αφού ο πιο ‘άμεσος’ χαρακτήρας τους μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερο engagement με υπάρχοντες ή μελλοντικούς καλεσμένους σας.

   *Sponsored

Ο χαρακτήρας των εστιατορίων ενός ξενοδοχείου θα πρέπει να συμβαδίζει με το συνολικό Hotel Concept του καταλύματος, οδηγώντας σε μια ενιαία εμπειρία για τους καλεσμένους. Η 100% προσωποποιημένη υπηρεσία του Upselling Hotel, φροντίζει να προτείνει τόσο τους τρόπους ενίσχυσης των πωλήσεων του εστιατορίου, όσο και τις απαραίτητες αλλαγές που ενδεχομένως να απαιτούνται, έτσι ώστε να συμβαδίζει με το ευρύτερο concept του καταλύματος. Στην περίπτωση, μάλιστα, που ένα ξενοδοχείο έχει περισσότερα από ένα εστιατόρια, οι Hotel Experts του Upselling Hotel προτείνουν την ανάπτυξη διαφοροποιημένου concept για κάθε επισιτιστικό τμήμα, έτσι ώστε το κάθε ένα να δίνει διαφορετική προσέγγιση στη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Μάθετε Περισσότερα

Προωθήστε συγκεκριμένα πιάτα και ποτά στους πελάτες σας, πριν από την άφιξή τους

The Ashe Hotel, Ireland

Οι ταξιδιώτες μπορεί μεν να εντοπίσουν εύκολα τα μπαρ και τα εστιατόριά σας μέσα από το επίσημο website ή το συνολικό online brand identity του ξενοδοχείου σας, ωστόσο αυτό δεν εγγυάται ότι θα τους κάνει να ονειρευτούν να δοκιμάσουν τα πιάτα και τα ποτά σας. Μια έξυπνη ιδέα θα ήταν να ετοιμάσετε ένα έξυπνο newsletter, το οποίο θα δίνει έμφαση στη γαστρονομική υπόσταση του ξενοδοχείου σας, και το οποίο θα αποστέλλεται στους μελλοντικούς σας καλεσμένους, πριν από την άφιξή τους. Με τον τρόπο αυτό, θα ενημερώνονται εκ των προτέρων για τις διάφορες επιλογές για φαγητό που θα έχουν στο ξενοδοχείο σας και θα κατατάσσουν τα εστιατόριά σας στα μέρη που οπωσδήποτε πρέπει να φάνε κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Φροντίστε να διευκρινίζετε την τιμολογιακή κατηγορία του κάθε εστιατορίου, καθώς αυτό πάντα παίζει ρόλο, ενώ θα μπορούσατε να δώσετε και ένα ειδικό special ‘pre-arrival’ offer!

Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, τραβήξτε κάποιες πιο ‘ερασιτεχνικές’ φωτογραφίες, με το κινητό σας τηλέφωνο. Αυτές οι φωτογραφίες θα είναι ιδανικές για χρήση στα social media του ξενοδοχείου και των εστιατορίων σας, αφού ο πιο ‘άμεσος’ χαρακτήρας τους μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερο engagement με υπάρχοντες ή μελλοντικούς καλεσμένους σας.

Smart Idea: Μην παρουσιάζετε μόνο τα άδεια τραπέζια και καρέκλες των εστιατορίων σας, αλλά δείξτε κατευθείαν τα φαγητά και τα ποτά σας. Δημιουργήστε εξαιρετικές φωτογραφίες με τα πιο λαχταριστά σας πιάτα ή τονίστε τα πιο δροσιστικά cocktails που οι καλεσμένοι σας πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσουν στο μπαρ σας. Με τον τρόπο αυτό, θα καταφέρετε να αυξήσετε την ανυπομονησία των πελατών σας για τη διαμονή τους σε εσάς.

 

Μετατρέψτε το Σεφ του ξενοδοχείου σας σε πραγματικό Star

Chef Giuseppe Vannucci Photo Credits: Lara Jane

Κανένα εστιατόριο δεν μπορεί να ανέβει κατηγορία, αν δεν συνδυάζεται με έναν ταλαντούχο και με ισχυρή προσωπικότητα Σεφ. Ακόμα και αν ο Σεφ του ξενοδοχείου σας δεν είναι διάσημος ή ιδιαίτερα γνωστός, φροντίστε να αναπτύξετε ένα ισχυρό προφίλ γύρω από το όνομά του και να επισημάνετε τη συμβολή του στη συνολική γαστρονομική εμπειρία του ξενοδοχείου σας. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες του Σεφ μέσα στην κουζίνα, μέσα στο εστιατόριο ή γενικά μέσα στους χώρους του καταλύματος και χτίστε ένα συναρπαστικό story γύρω από τις ειδικές συνταγές που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για το ξενοδοχείο σας.

Smart Idea: Αντί να τοποθετείτε τεράστιους καταλόγους ή βαρετές περιγραφές εστιατορίων μέσα στα room directories, δημιουργήστε ένα ειδικό ‘δώρο’ για τους πελάτες σας, το οποίο θα τονίζει την προσωπική ματιά του Σεφ σχετικά με τη γαστρονομία του ξενοδοχείου. Μια ωραία ιδέα είναι να δίνετε μια μυστική συνταγή στους καλεσμένους σας, την οποία θα μπορούν πολύ εύκολα να ετοιμάσουν και στο σπίτι τους.

Προσφέρετε έξυπνα ‘κεράσματα’ στους καλεσμένους σας και ενισχύστε τη γαστρονομική τους εμπειρία στο ξενοδοχείο σας

εστιατοριο ξενοδοχειου

Anantara Seminyak Bali Resort, Indonesia

Είναι ιδιαίτερα σύνηθες για ένα ξενοδοχείο, να προσφέρει ένα welcome drink ή ένα καλάθι με φρούτα και κρασί στους καλεσμένους του, με την άφιξή τους. Αυτή θα είναι η πρώτη επαφή των καλεσμένων με τις γεύσεις του ξενοδοχείου σας, συνεπώς θα θέλετε να προσφέρετε κάτι τόσο μοναδικό, που θα τους πείσει να επισκεφθούν τα μπαρ και τα εστιατόριά σας. Αποφύγετε να προσφέρετε ένα συνηθισμένο και αναμενόμενο welcome drink, αλλά επιλέξτε ένα ιδιαίτερο ποτό από το μπαρ σας. Τα welcome treats μπορούν να είναι μικρές λιχουδιές από τα μενού των εστιατορίων σας, που θα εισάγουν τους πελάτες στο γαστρονομικό σας κόσμο, από την πρώτη στιγμή της άφιξής τους.

Smart Idea:Προσφέρετε σαν welcome drink μία μη αλκοολούχα έκδοση ενός από τα signature cocktails σας, προωθώντας αποτελεσματικά τα μπαρ σας στους νεοαφιχθέντες πελάτες σας. Οι πιθανότητες να επισκεφθούν αργότερα το μπαρ ζητώντας την κανονική ‘έκδοση’ του συγκεκριμένου cocktail, είναι ιδιαίτερα σημαντικές!

Μετατρέψτε το πρωινό του ξενοδοχείου σας σε βασικό σημείο αναφοράς για όλα τα εστιατόριά σας

Το μοναδικό εστιατόριο που επισκέπτονται όλοι, σχεδόν, οι καλεσμένοι, είναι αυτό στο οποίο σερβίρεται το πρωινό σας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πρωινό ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζει τη συνολική ποιότητα της κουζίνας του και παίζει καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφαση των πελατών για το αν θα επισκεφθούν τα υπόλοιπα εστιατόρια κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στο στήσιμο του πρωινού αλλά και στην ποιότητα των προσφερόμενων γεύσεων. Μην προσφέρετε απλά έτοιμα προϊόντα (τυριά, αλλαντικά, βραστά αυγά κ.λπ.) αλλά φροντίστε να έχετε στο μπουφέ και αρκετές συνταγές. Μια φρέσκια πίτα, ένα σπιτικό κέικ, ένα φρεσκοψημένο ψωμί και μια πεντανόστιμη ομελέτα, θα κάνουν σίγουρα τους καλεσμένους σας να εκτιμήσουν το επίπεδο της γαστρονομίας σας.

Smart Idea: Ο απλούστερος τρόπος να προωθήσετε τα άλλα σας εστιατόρια κατά τη διάρκεια του πρωινού, είναι μέσω διακριτικού και έξυπνου προωθητικού υλικού. Παρόλα αυτά, καθώς ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος προώθησης ενός εστιατορίου είναι μέσω της δοκιμής, θα μπορούσατε να δουλέψετε στενά με το Σεφ σας έτσι ώστε να ετοιμάσετε μια σειρά από ιδιαίτερα ‘daily’ treats από τα άλλα εστιατόρια, τα οποία θα προσφέρονται σε κάποιο ειδικό σημείο στο μπουφέ (για παράδειγμα, σε μια γωνιά με ειδική σήμανση με το όνομα του εστιατορίου). Μην ξεχνάτε ότι οι γεύσεις που θα προσφέρετε, θα πρέπει να συνάδουν πάντα με το ύφος του κάθε εστιατορίου!