3 DOS & 2 DONTS για τα Ξενοδοχειακά Social Media, που θα δώσουν ένα added value στο περιεχόμενο σας, προάγοντας το social distancing και τα νέα μέτρα στο ξενοδοχείο σας

4 mins read

Το social distancing στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι μία από τις νέες πραγματικότητες που οι ξενοδόχοι κλείνονται να αντιμετωπίσουν, για την επίτευξη ενός ασφαλούς ξενοδοχειακού περιβάλλοντος, τόσο για τους επισκέπτες όσο και για το προσωπικό.

Μία τέτοια παράμετρος, όμως, μπορεί να δημιουργήσει αρνητική εικόνα στους επισκέπτες, οι οποίοι αναζητούν ξεκούραση και ηρεμία, και, με όλα αυτά τα μέτρα, “στερούνται” τις ανέμελες διακοπές χωρίς άγχη και υποχρεώσεις που έχουν συνηθίσει.

Καθώς οι ξενοδόχοι δεν μπορούν να αποφύγουν το social distancing, οι επισκέπτες θα πρέπει να ξεκινήσουν να συμμορφώνονται με την πολιτική του καταλύματος προτού το επισκεφτούν, έτσι ώστε να μην τα θεωρούν μία δυσάρεστη και απρόσμενη εξέλιξη των διακοπών τους.

Φυσικά, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δώσει ο ξενοδόχος μία εικόνα της νέας πραγματικότητας στο ξενοδοχείο του από τα social media. Τα social media πλέον θεωρούνται η ‘βιτρίνα’ του ξενοδοχείου με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να απευθύνονται σε αυτά για να έχουν μια εικόνα της εμπειρίας που προσφέρει.

Παρακάτω, έχουμε καταγράψει 3 DOS και 2 DONTS για τα social media έτσι ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν να δώσουν μία εικόνα του social distancing αλλά και των υπόλοιπων μέτρων που έχουν λάβει για την δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος, χωρίς να δημιουργούν αρνητική εντύπωση στους πιθανούς επισκέπτες.


Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν ανήκουν στο ξενοδοχείο “The Modernist” στη Θεσσαλονίκη. Δείτε το Instagram Προφιλ του The Modernist εδώ.

 

1. #DO: Δημιουργήστε Posts και Stories που να εστιάζουν στην Εμπειρία μέσα στα Δωμάτια

Μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά την χρήση δημόσιων χώρων στο ξενοδοχείο, ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει και στα δωμάτια. Φροντίστε να αναδείξετε τις εμπειρίες που προσφέρετε στα δωμάτια του ξενοδοχείου, ενώ, μην διστάσετε να το κάνετε, ακόμη και αν τα δωμάτια σας δεν έχουν upgraded υπηρεσίες όπως πισίνα ή jacuzzi. Ακόμη και μία φωτογραφία του κρεβατιού με μία ανθρώπινη φιγούρα να το απολαμβάνει είναι αρκετή για να “ξυπνήσει” το αίσθημα διακοπών στους επισκέπτες.

2. #DO: Αναδείξτε Εμπειρίες του Προορισμού

Πολλοί από τους ταξιδιώτες θα προτιμήσουν να περάσουν τις διακοπές τους κάνοντας περισσότερες δραστηριότητες στον προορισμό, αποφεύγοντας τους κλειστούς χώρους και αναζητώντας εμπειρίες στην φύση. Οπότε, αυτή είναι η καλύτερη περίοδος να αναδείξετε αυτές τις δραστηριότητες.

Φυσικά, με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να παρουσιάσετε και κάποια activities που διοργανώνει το ξενοδοχείο σας, ή και να κάνετε upselling, όπως κάνει πολύ εύστοχα το ξενοδοχείο The Modernist, που μέσα στις φωτογραφίες αναδικνύονται προιόντα του καταλύματος.

3. #DO: Αναφέρετε τα μέτρα που έχετε πάρει για τον Covid-19 με Έξυπνους Τρόπους

Είτε κάποια σημεία σήμανσης στη reception όπου μπορούν να στέκονται οι επισκέπτες κατά την αναμονή του check-in, ή τα σημεία που έχετε προσθέσει αντιβακτηριδιακά σαπούνια, φροντίστε να βγάλετε κάποιες φωτογραφίες που να τα απεικονίζουν και να δίνουν μία ιδέα του social distancing και των μέτρων που έχει λάβει το ξενοδοχείο σας. Φυσικά, η ανθρώπινη παρουσία πρέπει να διατηρηθεί και σε αυτές τις φωτογραφίες. Παραπάνω θα βρείτε δύο ευστοχους τρόπους από το The Modernist στη Θεσσαλονίκη.

1. #DONT: Αποφύγετε Φωτογραφίες με πάνω από 2 εώς 4 άτομα

Σε περίπτωση που έχετε φωτογραφίες με περισσότερα από δύο άτομα στο website σας, θα πρέπει να τις αφαιρέσετε καθώς μπορεί να δημιουργησουν ερωτηματικά στους πιθανούς επισκέπτες, και ακόμη και να αποθαρρύνουν κάποιους από το να σας επισκεφτούν. Οι φωτογραφίες μπορούν να απεικονίζουν από δύο άτομα μέχρι τέσσερα άτομα. Σε περίπτωση που προσθέσετε τέσσερα άτομα, φροντίστε να αναδεικνύεται πως αποστάσεις που τηρούνται μέσα στο ξενοδοχείο.

2. DONT: Αποφύγετε Δημοσιεύσεις άδειων εστιατορίων του Ξενοδοχείου ή φροντίστε να εστιάζετε σε λεπτομέρειες σε αυτά

Photo Credits: Olive Green Crete

Σε συνέχεια της προηγούμενης συμβουλής, οι δημόσιοι χώροι δεν πρέπει ποτέ να παρουσιάζονται χωρίς ανθρώπινη παρουσία. Αυτό είναι διότι ένα άδειο εστιατόριο μπορεί να φανεί αφύσικο στον επισκέπτη (καθώς το έχει συνηθίσει με κόσμο), και μπορεί να το διασυνδέσει με την τωρινή κατάσταση, αποτρέποντας την κράτηση.

Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κινηθείτε για να τους παρουσιάσετε. Μπορείτε να εστιάσετε σε ένα τραπέζι με μέγιστο 2 ανθρώπους, ή μπορείτε να βάλετε 2 τραπέζια με 2 ανθρώπους στο κάθε τραπέζι, φροντίζοντας πώς στην φωτογραφία αναδεικνύεται η απόσταση μεταξύ τους.

*Note: Η φωτογραφία είναι ενδεικτική. Θα πρέπει να υπάρχει και μειωμένος αριθμός τραπεζιών έτσι ώστε να είναι πιο σωστή!

Αυτοί είναι οι πέντε τρόποι που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε μία ασφαλή ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο σας και να δώσετε ένα added-value στα Social Media σας. Φυσικά, για να επιτύχετε το σκοπό σας, θα πρέπει το φωτογραφικό υλικό να είναι υψηλής ποιότητας, και ίσως να κάνετε μία μίνι-φωτογράφιση έτσι ώστε να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία (πχ. απόσταση ανάμεσα στα τραπέζια κ.ο.κ).