Η επίτευξη πληρότητας σε περιόδους χαμηλής ζήτησης αποτελεί ζητούμενο για κάθε ξενοδόχο. Ποιες είναι, όμως, οι βέλτιστες πρακτικές για να προωθήσετε το κατάλυμά σας και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας; Ας τις ανακαλύψουμε!

6 mins read

Για τα περισσότερα καταλύματα, η πληρότητα σε περίοδο high season θεωρείται εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, η low season και οι περίοδοι πριν και μετά τη high season αποτελούν ακόμη και σήμερα πλήγμα για τα περισσότερα ξενοδοχεία.

Με την αύξηση των online κρατήσεων και τη διείσδυση του διαδικτύου στη διαδικασία εύρεσης ξενοδοχείου, η επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και η στόχευσή τους είναι πλέον ευκολότερες από ποτέ. Το διαδίκτυο αποτελεί το πιο αποτελεσματικό μέσο στόχευσης νέων ταξιδιωτών, ενώ έχουν πλέον αναπτυχθεί και τρόποι να αυξήσει ένα ξενοδοχείο την πληρότητά του, ακόμη και σε περιόδους χαμηλής ζήτησης.

Ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, έτσι ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε περιόδους με χαμηλή ζήτηση; Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 6 τρόπους για να προσελκύσετε επισκέπτες ακόμα και κατά τη διάρκεια της low season.

Παρέχετε σε παλαιότερους επισκέπτες discount/offer σε επόμενη διαμονή, που θα μπορεί να αξιοποιηθεί σε low-season μήνες

Κάποια ξενοδοχεία εφαρμόζουν ήδη αυτή την πρακτική για να αποκτήσουν περισσότερους repeaters, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι σχεδόν απαραίτητο να δίνετε κάποιο discount/offer στους επισκέπτες που σας έχουν προτιμήσει, έτσι ώστε να τους παρακινήσετε να σας επισκεφθούν ξανά. Οπότε, γιατί δεν αξιοποιείτε αυτή την κίνηση προς όφελος του καταλύματός σας, έτσι ώστε να ενισχύσετε τη low season σας;

 

 *Sponsored

Γνωρίστε τη INcrementUM, την κορυφαία εταιρεία e-sales management & operations consulting στην Ελλάδα

Η INcrementUM προσφέρει tailor made λύσεις για ξενοδοχεία, αναλαμβάνοντας την διαχείριση των e-sales και των online συστημάτων κρατήσεων τους, παρέχοντας παράλληλα και συμβουλευτικές υπηρεσίες που αφορούν το λειτουργικό κομμάτι του ξενοδοχείου.

Ιδρύθηκε από τη Στέλλα Τσαντήλα και τον Νικήτα Νικηταρά, οι οποίοι, με την πολυετή τους εμπειρία στον χώρο του τουρισμού και έχοντας εργαστεί σε μεγάλα ξενοδοχεία 5 αστέρων αλλά και σε ξενοδοχειακές αλυσίδες, είναι σε θέση να προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις στους ξενοδόχους σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες των καταλυμάτων τους.

Ανάμεσα στις υπηρεσίες της INcrementUM είναι η Διαχείριση των E-Sales του Ξενοδοχείου, Revenue Management, Project Management, Operation Consulting, Mystery Guest Checks, και άλλες υπηρεσίες σύμφωνα με τις ανάγκες του καταλύματός σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να συνεργαστείτε με την εταιρεία INcrementUM, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.incrementum.gr ή να επικοινωνήσετε απευθείας στο info@incrementum.gr

Διευρύνετε τα κοινά στόχευσής σας και τρέξτε PPC καμπάνιες σε Social Media και Google

Photo Credits: Revenue Hub

Photo Credits: Revenue Hub

Η στόχευση ταξιδιωτών είναι λογικό και επόμενο να είναι δυσκολότερη την περίοδο της low season σε σχέση με τη high season, γι’ αυτό και είναι σχεδόν απαραίτητο να διευρύνετε το κοινό στόχευσής σας και, γιατί όχι, να στοχεύσετε ένα μεγαλύτερο εύρος κοινού, το οποίο μπορείτε να αναλύσετε σε δεύτερο χρόνο και να αξιολογήσετε τις προοπτικές που έχει για το κατάλυμά σας.

Τρέξτε διάφορους διαγωνισμούς στον προορισμό σας με έπαθλο διανυκτερεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν μόνο σε περίοδο low season

Photo Credits: Destination Deluxe

Το γνωρίζατε ότι τα Social Media έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια ως μία από τις κύριες πηγές κρατήσεων; Οι διαγωνισμοί σε Social Media όπως Instagram και Facebook, μπορούν όχι μόνο να αυξήσουν την πληρότητά σας κατά τη low season, αλλά και να ενισχύσουν σημαντικά το brand awareness και φυσικά το κοινό σας στα Social Media. Αν και προς το παρόν οι κρατήσεις που προέρχονται από τα social media κυμαίνονται σε πολύ χαμηλό ποσοστό, γύρω στο 3-5% των κρατήσεων, αυτά αποτελούν αναμφισβήτητα μια σημαντική πηγή, που αναμένεται να έχει τρομερή αύξηση τα επόμενα χρόνια.

Διοργανώστε ειδικά events (σε περίπτωση που υπάρχουν τα απαραίτητα facilities)

Photo Credits: Rigas Boutique Hotel

Είναι κάτι που δεν εφαρμόζεται σε πολλά ξενοδοχεία, ωστόσο, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αναπτύξετε τις σχέσεις σας με τις τοπικές επιχειρήσεις, αλλά και να σας γνωρίσει η τοπική κοινωνία. Ιδιαίτερα αν βρίσκεστε σε μεγάλη πόλη, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι πλέον αναπτύσσεται μια μόδα για citybreak στην ίδια την πόλη του ταξιδιώτη. Επίσης, σε περίπτωση που έχετε κάποιο bar ή εστιατόριο που είναι ανοιχτό στο κοινό, μπορείτε να το αξιοποιήσετε λειτουργώντας το όλο τον χρόνο (σε περίπτωση που αυτό είναι εφικτό).

Διατηρήστε την επικοινωνία σας με τους ταξιδιώτες μέσω των Social Media (Instagram, Facebook, Tik Tok) όλο τον χρόνο

Photo Credits: Globetrender

Μόλις ολοκληρώθηκε η high season, οπότε το ξενοδοχείο κλείνει ή μπαίνει σε λειτουργία συντήρησης και πολλά από τα τμήματα υπολειτουργούν, σωστά; Όχι! Το γεγονός ότι η high season έχει τελειώσει ή το ξενοδοχείο σας δεν λειτουργεί, δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι πρέπει να χάνετε την επαφή σας με το κοινό και να σταματάτε την προώθησή του. Είναι σημαντικό να ανεβάζετε φρέσκο και πολλές φορές επίκαιρο περιεχόμενο σε όλα τα Social Media σας, ακόμη και αν το κατάλυμα είναι κλειστό εκείνη την περίοδο.

Οπότε…πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Ο τρόπος είναι απλός και με σχεδόν καθόλου κόστος. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που επιτρέπουν τον προγραμματισμό των δημοσιεύσεων στα Social Media για μήνες μετά. Κάποιες από τις πιο δημοφιλείς είναι οι Hootsuite, Buffer και MediaConnect360. Μπορείτε να κάνετε μια δοκιμαστική περίοδο στο καθένα και να αποφασίσετε ποιο είναι το ιδανικό για εσάς. Έτσι, πριν τελειώσει η high season, φροντίστε να έχετε προγραμματίσει τα posts για τους επόμενους 3-6 μήνες, με βάση 1 με 2 posts την εβδομάδα.

Τι περιεχόμενο να δημοσιεύετε; Κυρίως φωτογραφίες και video. Πλέον οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρία στα ξενοδοχεία, και το οπτικό περιεχόμενο είναι, αποδεδειγμένα, το πιο ικανό μέσο για να την προσφέρετε.

 

 *Sponsored

Hotel E-Sales Management: Τοποθετήστε το κατάλυμά σας στη διαδικτυακή αγορά!

Με την υπηρεσία Hotel E-Sales Management, η INcrementUM αναλαμβάνει την τοποθέτησή σας στη διαδικτυακή αγορά, και την επιμέλεια της παρουσίας του καταλύματός σας στις πλατφόρμες Online κρατήσεων (OTAs) 365 ημέρες τον χρόνο. Επίσης, αναλαμβάνει τη διαχείριση του booking engine (WebHotelier) και του Channel Manager (primalRES), βοηθώντας σας να αποκτήσετε πλήρη έλεγχο των κρατήσεων σας, αλλά και να αποφύγετε τυχών disparities στις τιμές σας, overbookings, και άλλα πιθανά σφάλματα που μπορεί να προκύψουν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να συνεργαστείτε με την εταιρεία INcrementUM, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.incrementum.gr ή να επικοινωνήσετε απευθείας στο info@incrementum.gr

 

Αξιοποιήστε το διάστημα με χαμηλή πληρότητα για ανανέωση της φωτογράφισης ή και των facilities σας

Υπάρχει καλύτερη περίοδος να ανανεώσετε τη φωτογράφισή σας από τη low season; Καθώς διανύουμε την περίοδο της ψηφιοποίησης και το οπτικό περιεχόμενο είναι εξαιρετικά σημαντικό για την online προώθηση του καταλύματός σας, φροντίστε να το ανανεώνετε κάθε χρόνο και να προσθέτετε στο portfolio σας φωτογραφίες που να αναδεικνύουν την εμπειρία. Τα μοντέλα που θα χρησιμοποιείτε σε κάθε φωτογράφιση θα πρέπει να έχουν ποικίλα χαρακτηριστικά και να αντιπροσωπεύουν όσο το δυνατόν περισσότερο τα στοχευόμενα κοινά του καταλύματός σας.

Ολοκληρώνοντας

Αυτές ήταν λοιπόν κάποιες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, έτσι ώστε να επιτύχετε υψηλή πληρότητα ακόμη και σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, αυξάνοντας έτσι την κερδοφορία του καταλύματός σας. Φυσικά, η καλύτερη διαφήμιση θα είναι πάντα το ίδιο σας το προϊόν, οπότε είναι σημαντικό να βελτιώνετε συνέχεια την εμπειρία διαμονής σας, έτσι ώστε να λαμβάνετε πιο πολλές θετικές κριτικές και να προσελκύετε κόσμο.