Ανακαλύψτε τις ανερχόμενες ξενοδοχειακές τεχνολογίες που όχι μόνο θα διευκολύνουν τις διαδικασίες σε μια ξενοδοχειακή αλυσίδα αλλά μπορούν, επίσης, να ενισχύσου την επικοινωνία μεταξύ των καταλυμάτων, δημιουργώντας μια πιο αποτελεσματική εμπειρία διαμονής

7 mins read

Καθώς η τεχνολογία αναπτύσσεται και διεισδύει περαιτέρω στον κλάδο της φιλοξενίας, και νέα έξυπνα ξενοδοχεία εμφανίζονται καθημερινά, έχει γίνει ξεκάθαρο ότι οι ξενοδόχοι πρέπει να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες και εργαλεία που να διευκολύνουν τις ξενοδοχειακές διαδικασίες, και αφήνοντας περισσότερο χρόνο για βελτίωση της εμπειρίας διαμονής.

Η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να διευκολύνει τις λειτουργίες, να αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες, να συμβάλει στις διαδικασίες μάρκετινγκ, να ενισχύσει το cybersecurity σας, και να παρέχει ανέσεις στους επισκέπτες, δημιουργώντας έτσι ένα απολύτως λειτουργικό και βιώσιμο ξενοδοχείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ξενοδόχοι να μπορούν να επενδύσουν χρόνο στις πιο σημαντικές υπηρεσίες του ξενοδοχείου τους, και να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία διαμονής που προσφέρουν.

Όσον αφορά τις αλυσίδες ξενοδοχείων, καθώς η ζήτηση είναι σαφώς μεγαλύτερη, όπως και η ανάγκη αυτοματοποίησης των διαδικασιών, οι ξενοδόχοι είναι συνήθως καλύτερα ενημερωμένοι για τις νέες τεχνολογίες. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται, είναι σημαντικό ο ξενοδόχος να ενημερώνεται συνεχώς για τα νέα εργαλεία και τεχνολογίες που κυκλοφορούν, ώστε να συμβαδίζει με τις τάσεις και να εξασφαλίζει ένα ανταγωνιστικό προϊόν.

Έτσι, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε αυτό το άρθρο σε τρεις τεχνολογίες στις οποίες κάθε σύγχρονη αλυσίδα ξενοδοχείων πρέπει να επενδύσει για να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των καταλυμάτων και να δημιουργήσει μια συνολικά καλύτερη και πιο αποτελεσματική εμπειρία επισκεπτών.

*Sponsored

SuitePad: Ο πιο αποτελεσματικό τρόπος να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες των δωματίων σας

Η SuitePad βοηθά τα ξενοδοχεία να ψηφιοποιήσουν τα δωμάτια τους με το πιο απλό, λειτουργικό και λιγότερο κοστοβόρο τρόπο. Τα SuitePads είναι ειδικά tablets που δημιουργήθηκαν για να απαντήσουν στις ανάγκες του συγχρονου ξενοδόχου. Έχουν όλες τις λειτουργίες ενός συνηθισμένου tablet, ενώ έχουν προστεθεί περισσότερες ξενοδοχειακές εφαρμογές που βελτιώνουν την επικοινωνία του ξενοδοχείου με τον επισκέπτη, μειώνουν τα κόστη, και αυτοματοποιούν κάποιες διαδικασίες, αυξάνοντας έτσι τα συνολικό revenue.

Το Digital Guest Directory της SuitePad είναι το απόλυτο εργαλείο για ένα ξενοδοχειακό δωμάτιο, που συνδιάζει ταξιδιωτικό οδηγό, με επιλογές in-room διασκέδασης, room-service menu, και online μαγαζί. Έχει ενισχυθεί με μια σειρά από έξτρα εργαλεία που θα διευκολύνουν σημαντικά τις ξενοδοχειακές διαδικασίες και θα προσφέρουν στους επισκέπτες επιπλέον ανέσεις όπως την δυνατότητα κράτησης στο spa απομακρυσμένα, δυνατότητα παραγγελίας φαγητού από το εστιατόριο, έλεγχος του καθημερινού housekeeping, late check-out, και άλλα.

Φυσικά, επίσης διευκολύνει την επικοινωνία με τον επισκέπτη, μέσω αυτοματοποιημένων ή και μη μυνημάτων που μπορούν να σταλθούν στο SuitePad

Learn more

Λογισμικό που βασίζεται σε cloud που μπορεί να ενημερωθεί ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή, διασφαλίζοντας καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των ιδιοκτησιών

Πολλά είναι τα ξενοδοχεία που ακόμα και στις μέρες μας βασίζουν τη λειτουργία τους σε old-fashioned διαδικασίες, που απαιτούν συνεχείς χειροκίνητες ενημερώσεις και συντήρηση. Οι αλυσίδες ξενοδοχείων είναι αρκετά ενημερωμένες σχετικά με τις τεχνολογίες ξενοδοχείων που χρησιμοποιούν. Ωστόσο, το cloud-based λογισμικό εξακολουθεί να μην είναι τόσο δημοφιλές.

Το cloud-based λογισμικό μπορεί να διευκολύνει όλες τις διαδικασίες του ξενοδοχείου και να βοηθήσει τα τμήματα του να επικοινωνούν ευκολότερα και πιο αποτελεσματικά. Ταυτόχρονα, όλα τα δεδομένα διατίθενται και κοινοποιούνται μεταξύ των καταλυμάτων σε πραγματικό χρόνο, το οποίο οδηγεί σε μια πιο αποτελεσματική επικοινωνία.

Ειδικά για ξενοδοχεία που είναι κοντά το ένα στο άλλο, όπου είναι επίσης διαθέσιμη η επιλογή ανταλλαγής επισκεπτών (όπως στην περίπτωση overbooking ή κάτι τέτοιο), αυτή η τεχνολογία διευκολύνει σημαντικά την όλη διαδικασία καθώς η πληρότητα είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή και για τα δύο καταλύματα.

Extra Tip! Μια αρκετά δημοφιλής τεχνολογία που βασίζεται σε cloud-based λογισμικό είναι το Remote Check-In. Έτσι, αντί να ολοκληρώσετε το check-in στο λόμπι, μπορείτε να το ολοκληρώσετε στο lounge (αν όχι online), σε ένα πιο άνετο περιβάλλον μέσω του iPad σας. Αυτό μπορεί εύκολα να γίνει μια signature εμπειρία ολόκληρης της αλυσίδας!

Έξυπνη & σύγχρονη inroom τεχνολογία που δημιουργεί μια εμπειρία σαν-το-σπίτι, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό brand identity

Για να διασφαλίσετε τη μακροζωία της επωνυμίας σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις του κλάδου. Οι έξυπνες in-room τεχνολογίες είναι σήμερα ζωτικής σημασίας για μια ευχάριστη εμπειρία διαμονής, επομένως, η συμπερίληψη τέτοιων τεχνολογιών στα δωμάτιά σας μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αξιοπιστία και την υπεραξία της αλυσίδας σας.

Ταυτόχρονα, με αυτόν τον τρόπο, σχηματίζετε επίσης ένα κοινό room identity, έτσι οι ταξιδιώτες, που προτιμούν συχνά την αλυσίδα ξενοδοχείων σας, θα εξοικειωθούν με τις υπηρεσίες σας και σύντομα θα θεωρούνται μέρος του brand σας.

Μεταξύ των τεχνολογιών στο δωμάτιο που ξεχωρίζουν και θα έχουν αντίκτυπο στην εμπειρία δωματίου του ξενοδοχείου σας είναι οι διαδραστικές τηλεοράσεις, οι έξυπνοι θερμοστάτες, τα tablet στο δωμάτιο, οι εφαρμογές υπηρεσιών δωματίου, ενώ δύο αναπτυσσόμενες τάσεις που αναμένεται να εκτοξευθούν τα επόμενα χρόνια είναι τα έξυπνα μπάνια και ρομπότ στο service.

Extra Tip! Εκτός από τις ανέσεις της σύγχρονης τεχνολογίας, παρέχει επίσης πολύτιμα δεδομένα για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις σας ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με τις ανάγκες των επισκεπτών σας.

*Sponsored

SuitePad: Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει κάποιες κριτικές από ξενοδόχους και ανθρώπους που δουλέυουν σε ξενοδοχεία και χρησιμοποιούν SuitePad

Natalia Chantzi, Owner & General Manager Avaton Luxury Hotel & Villas“At Avaton Luxury Hotel & Villas, a proud member of Relais & Châteaux, we always try to find ways to increase guest communication in order to personalize our services and exceed guest expectations. Through the use of SuitePad tablets, we have managed to anticipate guest needs. Since we started using them, we have noticed that 30% of our room service orders take place through the tablets. The contemporary guest wants to make orders from the convenience of their bed or private pool while relaxing without having to speak on the phone while holding a menu, flipping through pages. With the SuitePad tablet, the guest can discover a whole world of activities, excursions, and experiences by letting us know about their preference at the touch of a button.”

Athena Kaizer, a receptionist at the Perianth Hotel –
“SuitePad has enabled us to connect with the guests directly and offer them all the information they need to enjoy their stay in Athens”.

Odysseas Stulidis, a waiter in the Perianth Hotel restaurant –
“SuitePad has made everyday tasks, such as ordering room service, much more simple for us and the guests and so much more efficient”.

Learn more

Τεχνολογία Beacon για αυτοματοποίηση της άμεσης επικοινωνίας με τους επισκέπτες, για πιο αποτελεσματική ανοδική πώληση

Photo Credits: MOKOBlue

Αυτή η τεχνολογία είναι αρκετά νέα και μόλις πρόσφατα εισήχθη στον κλάδο της φιλοξενίας. Τα Beacons είναι αισθητήρες που βασίζονται στην τοποθεσία. Μπορούν να τοποθετηθούν οπουδήποτε μέσα στο κατάλυμα και να στείλουν μηνύματα στους επισκέπτες με βάση συγκεκριμένα interactions.

Μια εξαιρετική πρακτική θα ήταν, όταν ο επισκέπτης κάνει check-in, να λαμβάνει μια ειδική έκπτωση ή ακόμη να του δίνεται δυνατότητα room upgrade. Ένας άλλος χρήσιμος τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτή η τεχνολογία είναι όταν οι επισκέπτες φτάνουν στα δωμάτιά τους, να λαμβάνουν ειδική έκπτωση στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ή σε άλλες εγκαταστάσεις (όπως το σπα).

Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι εφαρμογής αυτής της τεχνολογίας σε μια αλυσίδα ξενοδοχείων και θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ταυτότητά της. Δημιουργώντας πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα ξενοδοχεία, όλα τα καταλύματα αποκτούν αμέσως ακόμη ένα κοινό σημείο αναφοράς.

Extra Tip! Όταν πρόκειται για αλυσίδες ξενοδοχείων και στην περίπτωση πολλών ξενοδοχείων που βρίσκονται στον ίδιο προορισμό, θα μπορούσε να εμφανιστεί μια ειδοποίηση κάθε φορά που ένας από τους επισκέπτες του ξενοδοχείου βρίσκεται κοντά σε ξενοδοχείο της ίδιας αλυσίδας. με έκπτωση στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, για την ενίσχυση του Upselling.

Ολοκληρώνοντας…

Αυτές είναι μερικές από τις τεχνολογίες εντός ξενοδοχείου που όχι μόνο θα βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου, αλλά, στην περίπτωση μιας αλυσίδας ξενοδοχείων, θα βελτιώσουν την επικοινωνία μεταξύ των ιδιοκτησιών και θα οδηγήσουν σε μια συνολική καλύτερη εμπειρία διαμονής.

Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι η τεχνολογία, από μόνη της, δεν επαρκεί για να εδραιώσει την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των καταλυμάτων, ώστε να μπορείτε να εργαστείτε σε πιο σημαντικά πράγματα όπως τη καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού σας ή την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας διαμονής σας.