Διαβάστε ένα συναρπαστικό hotel story άρθρο για το πολυαναμενόμενο “ΟΝΟΜΑ Hotel”, μέρος της αλυσίδας Anatolia Hospitality, στη Θεσσαλονίκη!

13 mins read

Στην εποχή που το προσωποποιημένο service έχει γίνει η αχίλλειος πτέρνα των ξενοδοχείων, και η ένταξη της τεχνολογίας στον χώρο της διαμονής έχει κριθεί επιτακτική ανάγκη, κάνει την εμφάνισή του ένα ξενοδοχείο, που φαίνεται ότι θα αλλάξει τα δεδομένα της φιλοξενίας στην Ελλάδα, δραστικά. Αναφερόμαστε, φυσικά, στο πολυαναμενόμενο ΟΝΟΜΑ Hotel, μέρος της αλυσίδας Anatolia Hospitality, στη Θεσσαλονίκη.

Σίγουρα το πρώτο χαρακτηριστικό που θα παρατηρήσει κάποιος κοιτώντας τις φωτογραφίες του ONOMA Hotel είναι ο μοντέρνος σχεδιασμός του, που παντρεύει το minimal industrial design με τη φύση και δημιουργεί ένα ιδιαίτερα οικείο συναίσθημα. Βεβαίως, το ONOMA Hotel ισχυρίζεται επίσης πώς θα είναι το πρώτο ξενοδοχείο πέντε αστέρων με απόλυτα προσωποποιημένες υπηρεσίες, και ο όμιλος Anatolia αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Θα το αγαπήσουν όλοι, θα το λατρέψουν οι millennials. To πρώτο ξενοδοχείο πέντε αστέρων με απόλυτα προσωποποιημένες υπηρεσίες ανοίγει τον Αύγουστο του 2020 στη Θεσσαλονίκη. Για το ONOMA Hotel δεν είσαι απλά ένας ακόμη επισκέπτης, αλλά τελείως ο εαυτός σου. Χάρη στην τεχνολογία και στο smart phone σου, το ξενοδοχείο συνδέεται μαζί σου και κάθε προσωπική επιθυμία μετατρέπεται σε υπηρεσία. Το ONOMA Hotel ονομάστηκε έτσι γιατί ταυτίζεται τόσο πολύ με σένα, που παίρνει το όνομά σου».

Το ONOMA Hotel δεν αποτελεί μόνο ένα καινοτόμο ξενοδοχειακό concept. Το ONOMA Hotel, θέλει να γνωρίζει τους επισκέπτες του προσωπικά, να τους “φωνάζει” με το όνομά τους, που σημαίνει να ξέρει τι τους αρέσει και τι ονειρεύονται να ζήσουν. Το ONOMA Hotel, είναι ένας νέος κόσμος εμπειριών. Όλα αυτά πραγματοποιούνται με τη χρήση έξυπνων τεχνολογιών, προσωποποιημένων εμπειριών και ζωηρής συναισθηματικής αλληλεπίδρασης, σε ένα σύγχρονο, πολυτελές και πάνω από όλα φιλόξενο περιβάλλον. Το προσωποποιημένο κομμάτι συνδυάζεται πάντα με τον προορισμό. Το design του ξενοδοχείου έχει συμβάλει σημαντικά στη συνολική του εικόνα. Έχει γίνει μία σημαντική προσπάθεια να εισαχθεί εντός του ξενοδοχείου ο περιβάλλων χώρος, του κέντρου της Θεσσαλονίκης. Αυτό επετεύχθη μέσα από τα έργα τοπικών street artists, τα οποία διακοσμούν το ξενοδοχείο, αλλά και την τοπική γαστρονομία, η οποία έχει πάρει μία άλλη διάσταση.

Τo ONOMA Hotel είναι πολλά περισσότερα από ένα ξενοδοχείο. Είναι οι composers, τα δωμάτια εμπειρίας, το Good Mood Food Restaurant, ο Seeker, το Street Art Bar και Cloud Bar, το Home WORK. Eίναι στην πραγματικότητα οι επισκέπτες του.

Σε αυτό το άρθρο, θα φιλοξενήσουμε τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Managing Director στην Anatolia Hospitality, ο οποίος θα αποκαλύψει στη Hotelier Academy όλες τις λεπτομέρειες αυτού του μοναδικού ξενοδοχείου από την προδιαγραφή μέχρι την υλοποίησή του.

 

 *Sponsored

Γνωρίστε τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Managing Director στην Anatolia Hospitality.

O Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, είναι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Anatolia Hospitality, μία οικογενειακή επιχείρηση, με 90 χρόνια εμπειρίας στα ξενοδοχεία. Είναι ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου NEW A.E. ONOMA Hotel και είναι ιδιοκτήτης του τουριστικού γραφείου ASIT Greece. Έχει εκτενείς σπουδές στον κλάδο του Τουρισμού και της Φιλοξενίας και έχει εργαστεί σε υψηλόβαθμες θέσεις σε ξενοδοχεία, σε Ελλάδα και Αμερική. Υπήρξε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (2011-2014) και έχει παρακολουθήσει online μαθήματα σε Financial Management, Advanced Revenue Management, Product and Process Innovation και Hotel Real Estate and Asset Management από το Cornell University.

LinkedIn Pofile

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ HOTEL

Ακολουθήστε το ONOMA Hotel, στο Facebook και στο Instagram για να ενημερώνεστε για τα νέα του!

Αρχικά, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μας σχετικά με το νέο σας ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη. Το ONOMA Hotel αναμένεται να γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα λόγω του μοναδικού του concept, και οφείλουμε να πούμε πως έχουμε ενθουσιαστεί. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τον στόχο που είχατε όταν προδιαγράψατε ένα τόσο διαφορετικό ξενοδοχείο; Ποιο κοινό θα θέλατε να στοχεύσετε με αυτό το ξενοδοχείο;

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

Είχαμε από την αρχή το όραμα να φτιάξουμε ένα ξενοδοχείο το οποίο να απευθύνεται κυρίως στους millennials και να είναι ένα καινοτόμο concept φιλοξενίας, το οποίο βασίζεται στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Το concept το ονομάζουμε Personalised Smart Living. Προσφέρει μοναδικές και tailor-made εμπειρίες στον επισκέπτη. Χρησιμοποιεί αρκετά την τεχνολογία προς διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών και πιστεύουμε ότι ο κόσμος εύκολα θα το αγαπήσει.

Το ONOMA Hotel μπορεί να είναι μέρος της αλυσίδας Anatolia Hospitality, αλλά το concept του διαφέρει σημαντικά από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία, τα οποία τείνουν στα στερεοτυπικά luxury city hotels. Αυτό μας γεννά την ερώτηση, τι είδους αλυσίδα ξενοδοχείων είναι τα Anatolia Hotels και γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε ένα τόσο διαφορετικό ξενοδοχείο από τα υπόλοιπα;

H Anatolia Hospitality απαρτίζεται από το ONOMA Hotel, τα Anatolia Hotels, τις Anatolia Villas και το ASIT. Είναι ένα γκρουπ εταιρειών που σχετίζονται με τον τουρισμό και τη φιλοξενία ενώ παράλληλα έχουν και πολλές συνέργειες το ένα με το άλλο. Τα brands μεταξύ τους διαφέρουν και είναι εκεί για να εξυπηρετήσουν διαφορετικά κομμάτια της αγοράς. Το ΟΝΟΜΑ Hotel δημιουργήθηκε με μία πιο smart millennial προσέγγιση που βασίζεται αρκετά στην τεχνολογία. Απευθύνεται αρκετά σε leisure επισκεπτές που επιθυμούν να γνωρίσουν την τοπική κουλτούρα της Θεσσαλονίκης και τον κόσμο της. Τα Anatolia Hotels στη Θεσσαλονίκη και την Κομοτηνή, απεύθυνονται περισσότερο σε εταιρικό πελατολόγιο καθώς επίσης και σε group travellers. Τα καταλύματα που είναι υπό την Anatolia Villas είναι το Senses και Villa Petrolefko στη Μύκονο και η Villa Veneziano στη Λευκάδα. Προκειται για ιδιαίτερες βίλλες που προσφέρουν πολυτέλεια σε πελατολόγιο με εκλεπτισμένο γούστο. Καθώς θέλουμε ο κόσμος να γνωρίσει όλες τις κατηγορίες των καταλυμάτων μας και να επιβραβεύεται για τις διανυκτερεύσεις του, αποφασίσαμε να στήσουμε το Baggage πρόγραμμα, στο οποίο θα μπορούν να απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια, αλλά και να μαζεύουν πόντους και να τους εξαργυρώνουν σε όλα τα καταλύματα.

Ας επιστρέψουμε στο ΟΝΟΜΑ Hotel. Αρχικά θα θέλαμε να μάς πείτε λίγα λόγια για το όνομα και τη τοποθεσία του ξενοδοχείου. Γιατί επιλέξατε μία τόσο ιδιαίτερη ονομασία όσο είναι το “ΟΝΟΜΑ Hotel”; Επίσης, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που επιλέξατε αυτό το κτίριο σε αυτή τη διεύθυνση;

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

Θέλαμε να “βαπτίσουμε” το ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ καθώς αναζητούσαμε κάτι που να ταιριάζει με το concept του προσωποποιημένου service που θα εφαρμόσουμε. Το “όνομα” του κάθε ανθρώπου είναι ένα στοιχείο μοναδικό και απόλυτα προσωπικό για τον καθένα. Θέλαμε λοιπόν να περάσουμε από την αρχή τον σκοπό και τη φιλοσοφία μας, στον επισκέπτη.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, δίπλα στον σιδηροδρομικό σταθμό και στον σταθμό του μετρό, σε κομβικό σημείο με εύκολη πρόσβαση. Η περιοχή ήταν ένα στοιχείο που μάς άρεσε από την αρχή καθώς ταίριαζε απόλυτα στον urban χαρακτηρα που δόθηκε τελικά στο design και την αρχιτεκτονική. Το κτίριο που ήταν παλιά τεχνικό σχολείο, ήταν ιδανικό για μετατροπή σε ξενοδοχείο καθώς διέθεται ανοιχτούς και μεγάλους χώρους που εύκολα μεταμορφώθηκαν σε δωμάτια και open plan lobby και εστιατόριο, roof garden και αίθουσες συνεδριακές.

Το πρώτο χαρακτηριστικό του ξενοδοχείου που παρατηρήσαμε είναι το αυτοματοποιημένο check-in. Αυτό, σημαίνει πώς δεν θα υπάρχει άνθρωπος στη Reception του ξενοδοχείου; Πιστεύετε πώς η reception σε ένα ξενοδοχείο είναι προαιρετική;

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε όλα τα ξενοδοχεία της Anatolia Hospitality. Είναι αυτοί που στο ΟΝΟΜΑ προσφέρουν την προσωποποιημένη φιλοξενία μας και τις μοναδικές εμπειρίες. Συνεπώς δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη reception του ξενοδοχειου. Το έπιπλο της υποδοχής έγινε στρογγυλό για να μην υπάρχουν γωνίες και η αίσθηση της κλασσικής reception που είναι από τη μία ο επισκέπτης και από την άλλη ο υπάλληλος. Θέλαμε από την αρχή ο άνθρωπος της υποδοχής ή ο Composer όπως λέμε στο ONOMA Hotel, να έρθει πιο κοντά στον επισκέπτη για να τον εξυπηρετήσει, να του προτείνει και να τον ξεναγήσει σε όλες τις υπηρεσίες και τις παροχές μας. Τα self check-in counters υπάρχουν για τους πελάτες που θέλουν μία πιο γρήγορη διαδικασία καλωσορίσματος, αλλά και check-out από το ξενοδοχείο. Στα πλαίσια του tech friendly προφίλ που διατηρεί το ξενοδοχείο, είναι σημαντικό να παρέχει τέτοιες δυνατότητες στους επισκέπτες του.

Αναφέρετε πως χάρη στην τεχνολογία και στο smartphone των επισκεπτών, το ξενοδοχείο συνδέεται μαζί τους και κάθε προσωπική επιθυμία μετατρέπεται σε υπηρεσία. Μπορείτε να μάς εξηγήσετε σε τι υπηρεσίες αναφέρεστε και τι είδους προσωποποιημένο service απολαμβάνουν οι πελάτες του ξενοδοχείου;

Επιθυμούμε μέσω του κινητού του εκάστοτε επισκέπτη και της εφαρμογής μας, να αναπτύξουμε μία άμεση επικοινωνία και σχέση με τους πελάτες μας, έτσι ώστε να τους ενημερώνουμε για διάφορα δρώμενα, προσφορές και events που τρέχουν όσο διαμένουν στο ξενοδοχείο, αλλά και όταν βρίσκονται εκτός αυτού. Καθώς οι millennials είναι μία γενιά που πραγματοποιεί το μεγαλύτερο κομμάτι ενημέρωσης, επικοινωνίας και αγορών μέσω κινητού, είναι το κατάλληλο μέσο για να τους πλησιάσεις. Ο πελάτης εφόσον επιθυμεί μπορεί να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο-παιχνίδι το οποίο μάς παρέχει στοιχεία για τις προτιμήσεις και τα θέλω του. Στη συνέχεια, εμείς μπορούμε να κάνουμε τη διαμονή του προσωποποιημένη και στα μέτρα του, προτείνοντας μέσω κινητού, υπηρεσίες και εμπειρίες που μπορεί να ζήσει μέσα στο ξενοδοχείο ή και γενικότερα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Υπάρχει η δυνατότητα για online check-in πριν την άφιξη, όπου το ηλεκτρονικό κλειδί του δωματίου αποστέλεται στον επισκέπτη και εκείνος μπορεί να το χρησιμοποιήσει, αποφεύγοντας τη διαδικασία του check-in στην υποδοχή. Εξετάζεται επίσης και η σύνδεση των λειτουργιών του smart δωματίου, που τωρα ελέγχονται μεσω tablet μέσα στο δωμάτιο, να γίνεται και από το κινητό τού επισκέπτη. To Baggage loyalty πρόγραμμα, τέλος διαθέτει δική του εφαρμογή στην οποία ο ταξιδιώτης παρακολουθεί και μπορεί να διαχειριστεί το προφίλ του, να δει πόσους πόντους διαθέτει και να επιλέξει πού και πώς θα τους εξαργυρώσει.

Στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, αναφέρετε ότι τα δωμάτια “μεταμορφώνονται” βάσει του στυλ του επισκέπτη. Μπορείτε να μάς το εξηγήσετε λίγο καλύτερα;

Ο πελάτης μπορεί μέσω των in-room experiences που διαθέτουμε να διαμορφώσει το δωμάτιο του όπως θέλει και ανάλογα με τον τύπο του. Παρέχουμε πακέτα για gaming, wine lovers, rock music, photography και basketball μεταξύ άλλων. Οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες online ή απευθείας στο ξενοδοχείο και η αλήθεια είναι πως είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτήν την πολύ καινοτόμα παροχή υπηρεσιών και εμπειριών.

Σχετικά με τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, προδιαγράψατε ένα bar και μία αυλή που στόχο έχουν την κοινωνικοποίηση των επισκεπτών. Θεωρείτε την πρόσβαση σε κοινούς χώρους που προάγουν κοινωνικοποίηση σημαντική για ένα ξενοδοχείο; Τι ιδιαίτερο έχουν αυτοί οι χώροι;

Ο χώρος που διαθέτει το ΟΝΟΜΑ σε lobby, εστιατόριο και μπαρ είναι ένας αρκετά open plan χώρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλές χρήσεις όπως εργασία σε υπολογιστἠ, συναντήσεις, καφέ, φαγητό και ποτό. Επίσης σαν προέκταση του χώρου στην εξωτερική αυλή βρίσκεται το Secret Garden, ένας χὠρος με πολύ πράσινο και μια υπέροχη αίσθηση ηρεμίας. Βρίσκονται όλα στο ίδιο επίπεδο σε συνέχεια, και συνδυάζονται αρμονικά οι λειτουργίες τους. Είναι ένας ιδιαίτερα όμορφος χώρος που μπορούν οι επισκέπτες να εργαστούν ή να κάνουν “socialising” με άλλους ένοικους ή ανθρώπους της πόλης. Η κοινωνικοποίηση των ανθρώπων αυτών είναι που θέλουμε να κάνει το ΟΝΟΜΑ ένα σημείο γνωριμίας και αναφοράς στη Θεσσαλονίκη.

Το μενού του κεντρικού εστιατορίου συμπεριλαμβάνει street food επιλογές. Γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε ένα τέτοιο μενού; Τέλος, υπάρχει κάποιο πιάτο που θα προτείνατε στους επισκέπτες;

Θέλαμε από την αρχή να δημιουργήσουμε μία κάρτα που θα περιείχε διαφορετικές γεύσεις, ανάλογες με το ύφος του design και της urban προσέγγισης του ξενοδοχείου κάτι, όχι συνηθισμένο, ξενοδοχειακό. Καθώς θέλουμε να προσεγγίσουμε κόσμο και από την πόλη, το μενού του εστιατορίου μας Good Mood Food έχει πολλές επιρροές από street food και urban gastronomy. Είναι δημοφιλή πιάτα που θα δοκιμάζατε στον δρόμο διασκευασμένα από τον σεφ μας. Σίγουρα θα πρότεινα το cheesiest Mac & Cheese, το Hot Dog με λουκάνικο Τζουμαγιάς και σιγομαγειρεμένο λάχανο καθώς και το Burger μας, με black Angus beef. Μην παραλείψουμε φυσικά το γλυκό με churros με παγωτό και μία φανταστική καραμέλα όπως και το Profit ’n’Roll με ruby chocolate sous και ζεστή σοκολάτα από πάνω!

Το ξενοδοχείο φαίνεται να είναι ιδανικό και για business travel και φαίνεται να έχετε δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο design του meeting room, κάτι που είναι σπάνιο στα ξενοδοχεία. Μπορείτε να μάς εξηγήσετε την λογική πίσω από τη δημιουργία του;

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

Κατά τον σχεδιασμό του ξενοδοχείου αποφασίσαμε να αφιερώσουμε έναν ολόκληρο όροφο του κτιρίου για να διαμορφώσουμε αίθουσες πολλαπλών χρήσεων για events, συνέδρια και συναντἠσεις. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι το οποίο θα ταίριαζε με το καινοτόμο concept του ξενοδοχείου, αλλά και θα διαφοροποιούνταν από τις υπόλοιπες συνεδριακές αίθουσες της πόλης. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα brand για αυτό, δηλαδή ένα θέμα για όλο τον χὠρο που ονομάσαμε “homework“. Θέλαμε να δώσουμε έναν χαρακτήρα σπιτικό σε όλο τον όροφο, βαπτίζοντας τις 4 αίθουσες με ονόματα δωματίων που έχουμε στο σπίτι μας, όπως Living room, Dining room, Play room και Library room. Υπάρχει φυσικά και το Bar (registration counter) αλλά και οι τουαλέτες!

Σκοπός μας είναι να προωθήσουμε τα θεματικά meetings και τις δημιουργικές παρουσιάσεις μέσα σε αυτούς τους χώρους και να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα αυτών μέσω του παιχνιδιού και των εμπειριών. Είναι μία τάση που στο εξωτερικό έχει βρει ιδιαίτερη απήχηση και αναπτύσετε αρκετά γρήγορα.

Το ξενοδοχείο διαθέτει και άλλους χώρους οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για team building δραστηριότητες και events, όπως είναι ο Playground όροφος (ημιώροφος) ο οποίος προσφέρει δραστηριότητες όπως: arcades, playstation, ping pong, basketball court και πολλά άλλα παιχνίδια που μπορούν να συνδυαστούν με δημιουργικό τρόπο. Το Boardroom είναι επίσης ένας prive ήσυχος χώρος για συναντήσεις μέχρι 12 ατόμων με μεγάλο, άνετο συνεδριακό τραπέζι και δυνατότητα online συσκέψεων. Τέλος το Cloud Bar με την πισίνα μας βρίσκεται στο roof garden του ξενοδοχείου και προσφέρει μοναδική θέα στην πόλη και είναι ιδανικό για πάρτυ, γάμους και εκδηλώσεις.

Τέλος, θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της Anatolia Hospitality και πώς θα φανταζόσασταν το επόμενο ξενοδοχείο της αλυσίδας;

ONOMA Hotel, Anatolia Hospitality

Τα σχέδια μας είναι αρχικά η γνωριμία του κόσμου με το νέο μας ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ και η δημιουργία πιστότητας και σε αυτό το brand. Το concept αυτό έχει πολλές δυνατότητες επέκτασης και ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, στοιχείο το οποίο θα επιδιώξουμε. Επίσης πολύ σημαντικο είναι το Baggage πρόγραμμα επιβράβευσης που ετοιμάζουμε και η παρουσίασή του, θα γίνει άμεσα στο κοινό. Θέλουμε οι πελάτες μας, να κερδίζουν για τις συναλλαγές τους στα ξενοδοχεία και τις βίλλες μας και να έρθουν ακόμα πιο κοντά με την Anatolia Hospitality. Η ανάπτυξη του ομίλου μας αποτελεί πάντα προτεραιότητα, με σωστό και βιώσιμο τρόπο.