Τέλος στη χειροκίνητη πληκτρολόγηση των καρτών σε POS, από το νέο εργαλείο PAM (Payment Assistant Manager) της WebHotelier

Δεν είναι λίγες οι φορές που μια ηλεκτρονική υπηρεσία απαιτεί και μια κλασική χειροκίνητη διαδικασία για να ολοκληρωθεί, κάτι που σε κάνει να αναλογιστείς πώς και γιατί δεν έχει προβλεφθεί ένας σύγχρονος τρόπος για όλα τα στάδιά της. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με το θέμα της διαχείρισης των online κρατήσεων στα ξενοδοχεία. Ενώ, λοιπόν, ο ταξιδιώτης έχει ήδη καταχωρήσει ηλεκτρονικά την κάρτα του κατά τη διαδικασία της κράτησης, ο ξενοδόχος πρέπει να την εκτυπώσει τα στοιχεία και να τα πληκτρολογήσει χειροκίνητα στο POS του καταλύματος. Αυτό, αυξάνει σημαντικά το operational cost, αλλά και εκθέτει το ξενοδοχείο σε πιθανούς κινδύνους.

Για το λόγο αυτό, το νέο εργαλείο της WebHotelier, PAM (Payment Assistant Manager), αποτελεί όντως μια επαναστατική λύση, αφού βάζει τέλος σε αυτή την διαδικασία και διευκολύνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των ξενοδόχων.

Το είναι όμως ακριβώς το PAM και πώς λειτουργεί;

  1. Το PAM είναι η νέα λύση της WebHotelier που επιτρέπει πλέον στον ξενοδόχο να κάνει άμεσα την χρέωση της κάρτας του πελάτη μέσα από το σύστημα της WebHotelier, χωρίς χειροκίνητη πληκτρολόγηση των στοιχείων στο POS.
  2. Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι εξαιρετικά απλή, αφού ο ξενοδόχος χρειάζεται απλά να ανοίξει έναν Merchant Λογαριασμό στην τράπεζά του ή να έχει account σε ένα από τα συμβεβλημένα Payment Gateways.
  3. Το προσωπικό μπορεί να το διαχειριστεί εύκολα μέσα από το περιβάλλον της WebHotelier, ενώ μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει τον κλασικό χειροκίνητο τρόπο χρέωσης ή και να κάνει τμηματικές πληρωμές.

Ποιο πρόβλημα λύνει;

Η συνήθης διαδικασία, είναι ότι μετά την ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής κράτησης, ανεξάρτητα αν αυτή έχει γίνει μέσω του booking engine του ξενοδοχείου είτε μέσω OTA, ο ξενοδόχος εκτυπώνει τα στοιχεία της κράτησης και τα στοιχεία συναλλαγής, έτσι ώστε να ολοκληρώσει την χρέωση μέσω της χειροκίνητης πληκτρολόγησης των στοιχείων στο POS. Η διαδικασία αυτή, εκτός από το γεγονός ότι είναι χρονοβόρα και ενισχύει την πιθανότητα λάθους, αυξάνει και τον κίνδυνο απέναντι στους αυστηρούς, πλέον, κανόνες του GDPR, αφού σημαντικά προσωπικά δεδομένα των πελατών ενδέχεται να βρεθούν εκτεθειμένα.

Το PAM δίνει τη λύση σε όλη αυτή την διαδικασία, αφού πλέον η χρέωση γίνεται μέσα από το σύστημα της WebHotelier, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους αλλά και διαφυλάσσοντας τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη.

Highlights

  1. Αφορά όλες τις ηλεκτρονικές κρατήσεις είτε πρόκειται για direct, είτε μέσω OTAs & Travel Agencies, ενώ έχει εφαρμογή και σε pre-authorization forms.
  2. Εξάγει εύκολα reports, δίνοντας εικόνα τόσο για το σύνολο των χρεώσεων όσο και για το αναμενόμενο cash flow, σύμφωνα με τις κρατήσεις της δεδομένης στιγμής.
  3.  Έχει σταθερό ετήσιο κόστος (και όχι αναλογικό), έτσι ώστε να μπορεί να προϋπολογιστεί και να αξιολογηθεί επαρκώς.