top of page

Ειναι τα Travel Experiences “The Next Big Thing” για τα ξενοδοχεια;





Ο σύγχρονος ταξιδιώτης είναι ανεξάρτητος, έχει μάθει να κάνει έρευνα αγοράς, δύσκολα κερδίζεις την εμπιστοσύνη του και θέλει όσο πιο αυτοματοποιημένες διαδικασίες γίνεται. Για να καταφέρετε να κερδίσετε αυτόν τον τύπο επισκέπτη απαιτείται αναβάθμιση τόσο των υπηρεσιών σας όσο και των τεχνικών που εφαρμόζετε για να τον προσεγγίσετε.

Τα travel experiences είναι μια υπηρεσία που ανέκαθεν προσέφεραν τα ξενοδοχεία στους πελάτες τους, ωστόσο, ένα νέο trend έρχεται να τα μεταφέρει στην ψηφιακή εποχή. Παρακάτω, θα βρείτε τεχνικές που μπορείτε να ακολουθήσετε φέτος το καλοκαίρι, προκειμένου να βελτιώσετε τα έσοδά σας.


*Sponsored


Τι κάνει η Grekaddict για τους ταξιδιώτες;

Για πολλά χρόνια ερωτήματα όπως: “Τι μπορώ να κάνω στη Θεσσαλονίκη;” ή “Τι άλλο υπάρχει για να δω σε αυτόν τον τομέα;” ανέκυπταν συνεχώς. Έτσι δημιουργήθηκε η ιδέα της Grekaddict, μιας πλατφόρμας travel experiences, η οποία στοχεύει στο να παρέχει στους ταξιδιώτες έναν εύκολο τρόπο ανεύρεσης και κράτησης εκδρομών και δραστηριοτήτων στην Ελλάδα.

Η ομάδα της Grekaddict ανακαλύπτει υψηλής ποιότητας δραστηριότητες για κάθε τύπο ταξιδιώτη, προκειμένου να έχουν όλοι την ευκαιρία να απολαύσουν την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας με τους φίλους και την οικογένειά τους. Όλες οι δραστηριότητές επιλέγονται ύστερα από προσεκτικό έλεγχο, ώστε σε κάθε περίπτωση ο ελληνικός πολιτισμός να αναδεικνύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε πώς μπορείτε να προωθήσετε την εταιρεία σας στη Hotelier Academy

Τεχνική Νο.1: Συνδυάστε τη διαμονή με τις εμπειρίες που μπορούν να ζήσουν οι επισκέπτες στον προορισμό μέσω των πακέτων “Stay & Experience”

travel experiences hotelier academy

Μια τεχνική για να βοηθήσετε το κατάλυμά σας να αυξήσει την πληρότητά του είναι τα πακέτα “Stay & Experience”. Μέχρι τώρα υπήρχαν οι επιλογές “Book & Fly” ή “Book & Drive”, πλέον ήρθε και το “Stay & Experience”. Δημιουργήστε δύο – τρία πακέτα επιλογών διαμονής, όπου θα συνδυάζετε τη διαμονή με τις εμπειρίες που μπορούν να ζήσουν οι επισκέπτες σας στον προορισμό, και προωθήστε τα σε προνομιακή τιμή μόνο μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Τα πακέτα μπορεί να είναι διήμερα, πενταήμερα ή να αφορούν συγκεκριμένες περιόδους, τις πωλήσεις των οποίων θέλετε να υποστηρίξετε παραπάνω. Φυσικά, θα χρειαστεί να επενδύσετε ένα μέρος του budget σας σε διαφημίσεις, είτε στα social media είτε στα adwords για να φτάσει η πληροφορία στον αποδέκτη. Για παράδειγμα, ένα ενδεικτικό πακέτο για ξενοδοχείο της Σαντορίνης θα μπορούσε να είναι: τρεις ημέρες διαμονή, μια ολοήμερη κρουαζιέρα με καταμαράν στο ηλιοβασίλεμα , μια ολοήμερη εμπειρία οινογευσίας. Τις εκδρομές/εμπειρίες μπορείτε είτε να τις προσθέσετε complementary είτε να τις συμπεριλάβετε στην τιμή.

Τεχνική Νο.2: Προσθέστε ένα ειδικό section στην σελίδα σας όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούν να κλείσουν διαδικτυακά προσφερόμενα tours και δραστηριότητες

travel experiences hotelier academy

Μια άλλη ιδέα για το πώς να αυξήσετε τις direct κρατήσεις του καταλύματός σας είναι να προσθέσετε ένα νέο section στην ιστοσελίδα σας όπου θα αναδεικνύεται και θα πουλάτε μέσω online booking και τις διαθέσιμες στην περιοχή τουριστικές εμπειρίες. Προσθέτοντας το feature του online booking για τα προσφερόμενα tours & activities, βοηθάτε τον επισκέπτη να οργανώσει ευκολότερα και γρηγορότερα το itinerary των διακοπών του, γεγονός που όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο από το προσωπικό σας, αλλά και αυξάνει τις πιθανότητες να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης από την συνολική εμπειρία του καταλύματός σας.



Όσο πιο πλούσιο και μοναδικό περιεχόμενο έχει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, τόσο πιο πιθανό είναι να επιτύχει direct sales. Επιπρόσθετα, με αυτόν τον τρόπο, δίνετε στους πελάτες σας κίνητρο να επεκτείνουν το χρονικό διάστημα της διαμονής τους στο κατάλυμά σας.


Τεχνική Νο.3: Δημιουργήστε engaging υλικό για τα social media που θα μεταφέρει την εμπειρία μέσα στο κατάλυμα σας

travel experiences hotelier academy

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, δύο από τα βασικότερα μέσα προβολής και προώθησης του καταλύματός σας σίγουρα είναι τα social media και το newsletter. Αν βλέπετε τις κρατήσεις σας μέσω αυτών να μειώνονται και αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει αυτό, σας έχουμε την απάντηση. Διότι πιθανόν το μόνο που κάνετε είναι να προωθείτε το ξενοδοχείο σας, χωρίς καμία ουσιαστικά χρήσιμη πληροφορία για τον αναγνώστη! Όλοι μας σήμερα βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις, όμως, αυτές που μας κερδίζουν είναι αυτές που μας εμπνέουν.

Σταματήστε να στέλνετε σκέτες προσφορές δωματίων και ξεκινήστε να εμπνέετε. Δώστε στους εν δυνάμει επισκέπτες σας ιδέες για πιθανά itineraries κατά την διαμονή τους στο κατάλυμά σας, μιλήστε τους για τα μέρη που μπορούν να επισκεφτούν, για τις εμπειρίες που μπορούν να ζήσουν, για τα φαγητά που μπορούν να δοκιμάσουν ή διαφορετικά, καλέστε micro-influencers και δημιουργήστε μαζί ιστορίες που θα θέλουν όλοι να ζήσουν κοντά σας!

Τεχνική Νο.4: Δώστε στο ξενοδοχείο σας μια οικολογική νότα, παρέχοντας δραστηριότητες στην φύση και ειδικές παροχές για τους οικολογικά ευσυνείδητους!

travel experiences hotelier academy

Μία ίσως πιο δοκιμασμένη πρόταση είναι τα eco-friendly hotels. H παγκόσμια τάση δείχνει πως ο κόσμος τείνει να προτιμά όλο και πιο έντονα τα eco-friendly hotels, δώστε, λοιπόν, στο ξενοδοχείο σας μια οικολογική νότα και δείτε τόσο τις κρατήσεις όσο και την φήμη σας να ανεβαίνουν! Βοηθήστε τη δημοτικότητά σας αγοράζοντας ποδήλατα ή canoe kayak, τα οποία μπορείτε να παρέχετε δωρεάν στους πελάτες σας! Εάν, μάλιστα, θέλετε να τους προσφέρετε μια αξέχαστη εμπειρία, οργανώστε καθημερινές αποδράσεις με αυτά έχοντας πάντα έναν έμπειρο guide ως αρχηγό. Φυσικά, μπορείτε να χρεώνετε τέτοιου είδους υπηρεσίες, ωστόσο,  θα πρέπει πρώτα να έχετε εκδώσει την αντίστοιχη τουριστική άδεια. Οι active και οικολογικά ευαισθητοποιημένοι πελάτες σας θα εκτιμήσουν δεόντως τις συγκεκριμένες παροχές, γεγονός που θα βελτιώσει θεαματικά το word of mouth.




Τεχνική Νο.5: Εντάξετε πλήρως την τεχνολογία στο κατάλυμα σας από το check-in, μέχρι την παραγγελία του πρωινού και τις in-room υποδομές σας

travel experiences hotelier academy

Από την άλλη, υπάρχουν και οι πραγματικά luxury πελάτες, οι οποίοι συνήθως έχουν αυξημένες απαιτήσεις από ένα κατάλυμα, όπως το να προσφέρουν τεχνολογικά αναβαθμισμένες υπηρεσίες. Tech-friendly δεν θα σας κάνει μια smart TV ή τα στόρια που ανοιγοκλείνουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο συγκεκριμένος τύπος επισκέπτη επιθυμεί, για παράδειγμα, να ολοκληρώνει όλες τις διαδικασίες κατά την διαμονή του μέσω του κινητού του, από το check-in ή την παραγγελία του πρωινού, μέχρι το reservation της ξαπλώστρας, του ταξί ή της κρουαζιέρας του. Αναβαθμίζοντας τεχνολογικά τις υπηρεσίες του καταλύματός σας, βελτιώνετε αισθητά την ποιότητα των πελατών σας, το οποίο συχνά συνεπάγεται και την αύξηση των εσόδων σας.



Τα τελευταία χρόνια έχει αποδοθεί στα δωμάτια με τέτοιου είδους παροχές ο όρος “Smart Room”. Με τον όρο “Smart Room“, αναφερόμαστε σε όλες τις παροχές που μπορούν να μεταβληθούν και να προσαρμοστούν ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, μέσω ενός application (App) στο κινητό του ή κάποιας συσκευής που θα ελέγχει όλες τις παροχές αυτές.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τις must-have παροχές ενός σύγχρονου ξενοδοχειακού δωματίου, εδώ.


Τεχνική Νο.6: σε περίπτωση που είστε αλυσίδα, δημιουργήστε ειδικές προσφορές για τους ταξιδιώτες που έχουν σκοπό να επισκεφτούν περισσότερους προορισμούς από τον δικό σας – το λεγόμενο hotel hopping!

travel experiences hotelier academy

Τέλος, ένα άλλο trend που παρατηρείται το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι το hotel hopping. Αλλά τι είναι το hotel-hopping; Οι ταξιδιώτες με σκοποί να κερδίσουν είτε περισσότερες εμπειρίες είτε παραπάνω πόντους στα loyalty programs που ανήκουν, τείνουν να αλλάζουν κάθε δύο περίπου ημέρες κατάλυμα. Αυτό σε πολλές περιπτώσεις φαίνεται σαν μειονέκτημα, ωστόσο, σας έχουμε μια λύση για να αποτελέσει ακόμη ένα δικό σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εάν έχετε αλυσίδα καταλυμάτων, είτε αυτά βρίσκονται στον ίδιο προορισμό είτε σε διαφορετικούς, δημιουργήστε combo προσφορές διαμονής. Για παράδειγμα, εάν έχετε ξενοδοχείο στην Αθήνα, στην Κρήτη ή και σε κάποιο άλλο νησί, προωθήστε μια ειδική προσφορά που να αφορά μόνο όσους θα κάνουν κράτηση σε δικό σας ξενοδοχείο στους προορισμούς που εξυπηρετείτε. Το island hopping είναι πλέον ευρέως διαδεδομένο, γιατί να μην το εκμεταλλευτείτε έξυπνα πριν από τον ανταγωνισμό;

Επίλογος

Σε μια εποχή που κάθε εβδομάδα ανοίγουν νέα καταλύματα και το AirBnb κερδίζει συνέχεια έδαφος, ο μοναδικός τρόπος να ξεχωρίσετε είναι να είστε τολμηροί στις κινήσεις σας, ευρηματικοί στη marketing στρατηγική σας, πρωτοπόροι στις τάσεις, και φυσικά να μην διστάσετε να επενδύσετε τόσο σε τεχνολογία όσο και σε επικοινωνία.

Comments


bottom of page