Φέτος, στην τρίτη του διοργάνωση το 100% Hotel Workshop Tour, ανεβάζει ακόμη περισσότερο το επίπεδο των παρουσιάσεων και βάζοντας στο επίκεντρο τον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό Ξενοδοχειακών Χώρο, την Εμπειρία του Επισκέπτη, το Προσωπικό του Ξενοδοχείου αλλά και το Άνοιγμα Νέων Αγορών και σχεδιάζει την νέα του περιοδεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Χανιά, Καλαμάτα και για πρώτη φορά στην Ζάκυνθο.
Η πιο Advanced Εκπαιδευτική Περιοδεία για Ξενοδόχους θα καλύψει σημαντικά θέματα όπως:
Hotel Spaces | Architecture VS Operation
Πώς να προδιαγράψετε τους κομβικότερους χώρους του Ξενοδοχείου σας σε επίπεδο Design & Operation, διαμορφώνοντας μια μοναδική εμπειρία που θα αυξήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών αλλά και τα έσοδα του Ξενοδοχείου σας.
Η εμπειρία στους χώρους των Ξενοδοχείων είναι και αυτή που καθορίζει την τελική εμπειρία του επισκέπτη αλλά και τα έσοδα του ξενοδοχείου από τις καταναλώσεις που θα προκύψουν κατά την διαμονή. Το “Hotel Spaces & Experience” επικεντρώνεται στην προδιαγραφή των βασικών χώρων ενός ξενοδοχείου όπως Δωμάτια, Reception & Lobby, Εστιατόρια, Spa και Πισίνα, τόσο σε Design επίπεδο όσο και σε επίπεδο εμπειρίας βοηθώντας σας να διαμορφώσετε ένα ανταγωνιστικό κατάλυμα με αυξημένες in house πωλήσεις.
Ποιοι οι βασικότεροι ξενοδοχειακοί χώροι και τι πρέπει να λάβετε υπόψιν πριν τον σχεδιασμό τους και γιατί πρέπει να προβλεφθούν οι εμπειρίες των ταξιδιωτών πριν τον σχεδιασμό.
Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει το σχεδιαστικό brief που θα παραδοθεί στον Αρχιτέκτονα και πως αυτό συνδέεται με το Operation του Ξενοδοχείου.
Γιατί πρέπει να λάβετε υπόψιν τις εμπειρίες στους διάφορους χώρους του ξενοδοχείου αλλά και το πως συνδέονται με τα έσοδα πριν τον ολοκληρωτικό σχεδιασμό.
Hotel Experience Design
Ποια η μεθοδολογία διαμόρφωσης του Experience Line του επισκέπτη και πως η Ατμόσφαιρα ενός Ξενοδοχείου, επηρεάζουν την συνολική του απόδοση τόσο σε επίπεδο ικανοποίησης όσο και σε επίπεδο εσόδων.
Το Design των ξενοδοχείων παίζει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη, και τα τελευταία χρόνια τα νέα ξενοδοχεία σχεδιάζονται με στόχο την δημιουργία πραγματικά ξεχωριστών εμπειριών. Με την εμπειρία όμως να αποτελεί σημείο αναφοράς, αναδεικνύεται πλέον και ο σημαντικός ο λεπτομερής σχεδιασμός εμπειριών ανά στάδιο διαμονής και σε συνδυασμό με άλλες πρακτικές όπως το Scent Marketing διαμορφώνεται καθοριστικά η ¨Ατμόσφαιρα του Ξενοδοχείου”. Στο special αυτό διαδραστικό Workshop του 100% Workshop Tour θα αναλυθούν τα σημεία κλειδιά στην διαδικασία του Experience Design ενώ θα παρουσιαστούν πρακτικά παραδείγματα που θα αναδείξουν τις πρακτικές.
Ποια τα στάδια της έρευνας που πρέπει να εκτελεστούν, έτσι ώστε να διαμορφώσουμε το προφίλ των στοχευόμενων κοινών του ξενοδοχείου μας, και σύμφωνα με ποια κριτήρια θα αποφασίσουμε το μοναδικό Experience Story του καταλύματός μας που θα το διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.
Πως σχεδιάζεται Experience Planning ενός Ξενοδοχείου και πως να φτιάξετε μια σκαλέτα εμπειριών ανά στάδιο διαμονής του επισκέπτη, αλλά και ανά χώρο και facility ενός ξενοδοχείου που θα αυξήσει την ικανοποίηση και τα έσοδα του ξενοδοχείου.
Ποια είναι τα συμπληρωματικά στοιχεία που συντελούν στον καθορισμό της “Ατμόσφαιρας” ενός ξενοδοχείου και πώς εφαρμόζεται το Scent Marketing στα ξενοδοχεία.
New Markets for Greek Hotels
Οι νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Ξενοδοχεία και πως να δημιουργήσετε νέα κανάλια πωλήσεων για το κατάλυμά σας
Με δεδομένη τη δυναμική εξέλιξη της τουριστικής ζήτησης, το εκ φύσεως δυναμικό awareness της χώρας μας αλλά και τον νέο ρόλο του ξενοδόχου στην επικοινωνιακή στρατηγική, η εύρεση νέων αγορών αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη του εκάστοτε προορισμού. Σε αυτό το ιδιαίτερο Workshop, παρουσιάζονται νέες ιδέες αγορών στόχευσης αλλά και πρακτικές διατήρησης και ανάπτυξης των υπαρχόντων αγορών. Θα αναλύσουμε πώς γίνεται να διεκδικήσουμε μερίδιο αγοράς πέρα από τη γεωγραφική στόχευση, ενώ θα αναλυθούν οι αναζητήσεις των ταξιδιωτών σε σχέση με την Ελλάδα, που δείχνουν την παγκόσμια τάση.
Ποιες νέες αγορές δείχνουν ανοδική ζήτηση για την Ελλάδα, και με ποιον τρόπο μπορεί ο ξενοδόχος να διεκδικήσει σχετικό μερίδιο αγοράς μέσα από τη στρατηγική προώθησή του.
Εκτός από τη γεωγραφική στόχευση, πώς μπορεί ο ξενοδόχος να συμβάλει στην ανάπτυξη εξειδικευμένων αγορών με υψηλότερη ποιότητα αλλά και μεγαλύτερο ταξιδιωτικό budget.
Γιατί πρέπει να γίνεται διαρκής επένδυση στις «ήδη κατακτημένες» αγορές και πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ζήτηση αξιοποιώντας τα υπάρχοντα κοινά τους.
Hotel Staff Hunting
Πώς να οργανώσετε την διαδικασία εύρεσης και διαχείρισης του προσωπικού ξενοδοχείου και ποιες οι βέλτιστες πρακτικές για να επιλέξετε μια αποτελεσματική ομάδα
Η εύρεση προσωπικού σε ένα ξενοδοχείο αποτελεί μια σημαντική και δύσκολη διαδικασία, που απαιτεί χρόνο και αφοσίωση, καθώς επηρεάζει σημαντικά τη συνολική λειτουργία του καταλύματος. Στο ειδικό αυτό workshop θα παρουσιαστούν οι πιο σύγχρονες πρακτικές για την αποτελεσματική εύρεση προσωπικού, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να στήσετε την ομάδα που θα απογειώσει την ικανοποίηση των Hotel Guests.
Πώς να γράψετε σωστά μια αγγελία εύρεσης ξενοδοχειακού προσωπικού και ποια είναι η σημασία του Job Description.
Ποια είναι τα καταλληλότερα κανάλια για εύρεση προσωπικού ξενοδοχείου, που θα φέρουν περισσότερους υποψηφίους στο κατάλυμά σας.
Ποια είναι τα σημαντικότερα στάδια της συνέντευξης του προσωπικού ξενοδοχείου, και ποιες οι νέες μέθοδοι απομακρυσμένης αξιολόγησης.
Ποιες είναι οι μέθοδοι αξιολόγησης του προσωπικού σας και πώς να δομήσετε αποτελεσματικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Comments