Τα ξενοδοχεία φαίνονται να αποτελούν ένα από τα δυναμικότερα σημεία πώλησης υπηρεσιών και προϊόντων ομορφιάς, και η L’Oréal, η μεγαλύτερη εταιρεία αμιγώς με προϊόντα ομορφιάς παγκοσμίως, παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα δυναμικό πλάνο ενημέρωσης που θα βοηθήσει τους ξενοδόχους να ενισχύσουν τα beauty services και, κατ’ επέκταση, τις πωλήσεις τους. Την πρωτότυπη αυτή δράση, με το ιδιαίτερο όνομα “Hotail by L’Oréal*”, έχει αναλάβει η ομάδα της Hotelier Academy, με στόχο να καταγράψει με τον πιο ευφάνταστο τρόπο τις νέες τάσεις των ταξιδιωτών σε σχέση με την προσωπική τους περιποίηση, αλλά και να επικοινωνήσει τις προϊοντικές καινοτομίες του ομίλου της L’Oréal προς την Ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά, μέσα από κανάλια ευρείας και επαγγελματικής διανομής.
Το “Hotail by L’Oréal”, εκτός από τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες σε σχέση με την προοπτική πωλήσεων προϊόντων προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς που βασίζονται σε στατιστικές μελέτες του ομίλου, θα παρέχει και μια σειρά από προτάσεις περιποίησης μαλλιών και styling (Kérastase, L’Oréal Professionnel, Shu Uemura, Redken) όπως επίσης μακιγιάζ, nail care, περιποίησης προσώπου και σώματος (NYX, L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier, essie), για τα ενδιαφερόμενα ξενοδοχεία. Περιλαμβάνοντας πάνω από 50 προϊόντα από τα διάφορα brands του ομίλου, η L’Oréal έχει ετοιμάσει ειδικές προτάσεις συνεργασίας ανάλογα με τους χώρους ομορφιάς και ευεξίας του ξενοδοχείου (Hair Salons & Spas), καθώς και τα Retail Shops.
Η νέα πρόταση της L’Oréal Hellas σε συνεργασία με την Hotelier Academy, δεν έρχεται απλά να δώσει ένα νέο κανάλι εσόδων για το ξενοδοχείο — που όντως φαίνεται να έχει σημαντικά περιθώρια κερδοφορίας, αλλά και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες των ξενοδόχων προς τους ταξιδιώτες, που αποδεδειγμένα χρειάζονται προϊόντα περιποίησης κατά τις διακοπές τους. Με τον ήλιο της Ελλάδας να αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή της δράσης, αφού επιβάλλει αυξημένη προστασία και περιποίηση πριν και μετά την έκθεση σε αυτόν, το “Hotail by L’Oréal” αναμένεται να δώσει νέα διάσταση στις upgraded υπηρεσίες των ξενοδοχείων.
Comments