Μια προσεγμένη ιστοσελίδα η οποία δεν συνάδει με την εποχή, δεν έχει ολοκληρωμένο και σύγχρονο σύστημα online κρατήσεων και αργεί ή αλλιώς «λαγκάρει» δημιουργεί προβλήματα στους δυνητικούς πελάτες σας με αποτέλεσμα να φεύγουν από την ιστοσελίδα σας χωρίς να κάνουν κάποια κράτηση. Επιπλέον, το ξενοδοχείο σας θα έχει χαμηλό ranking στην Google, οι ταξιδιώτες δεν θα σας βρίσκουν εύκολα στις αναζητήσεις και όσοι επιθυμούν να κλείσουν δωμάτιο θα επισκέπτονται κάποια ιστοσελίδα OTA.
Για να αποφύγετε να έχετε τέτοια αποτελέσματα κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας και προσθέστε εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα βελτιώσουν την λειτουργία της.
#1. Ευκολία στην πλοήγηση (user-friendly)

Κάποτε οι ιστοσελίδες ήταν στατικές και αυτό σημαίνει ότι δεν είχαν την δυνατότητα να προσαρμόζονται σε κάθε μέσο προβολής. Τώρα πια που υπάρχουν διάφορες συσκευές πλοήγησης στο διαδίκτυο, όπως είναι τα smartphones, tablets και laptops οι ιστοσελίδες πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα τις διαστάσεις και το μέσο και να είναι δυναμικές. Ένα site που η πλοήγησή του είναι φιλική προς τους χρήστες και γίνεται με εύκολο τρόπο θα δημιουργήσει ηρεμία και εμπιστοσύνη στους δυνητικούς σας πελάτες.
#2. Εύκολη περιήγηση από κινητές συσκευές (mobile-friendly)

Οι κινητές συσκευές έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας και αρχίζουν και παίρνουν μεγάλη μερίδα και στις online κρατήσεις των δωματίων. Επιπλέον, αρκετοί είναι αυτοί που θα περιηγηθούν στην ιστοσελίδα σας από το smartphone τους. Ελέγξτε κατά πόσο η περιήγηση της ιστοσελίδα σας είναι εύκολη από κινητές συσκευές.
#3. Επαγγελματικές φωτογραφίες και υλικό υψηλής ευκρίνειας

Ανανεώστε το υλικό της ιστοσελίδα σας με υψηλής ευκρίνειας εικόνες και βίντεο. Το περιεχόμενο παίζει καθοριστικό ρόλο στις ημέρες μας. Επενδύστε σε επαγγελματικές λήψεις με ελάχιστη επεξεργασία για ένα καλαίσθητο και αληθινό αποτέλεσμα. Διασταυρώστε τις φωτογραφίες με τα δωμάτια και τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα εάν έχετε economy, με θέα ή με ιδιωτική πισίνα δωμάτια δημιουργείστε αντίστοιχα album που θα μπορεί να βλέπει ο επισκέπτης σας κατά την πλοήγησή του.
#4. Εύκολη και καθαρή περιήγηση (clear navigation)

Δημιουργείστε ένα εύκολο περιβάλλον περιήγησης χωρίς πολλά menu με ευκολία στην χρήση. Μην μπερδεύετε τον επισκέπτη με υποκατηγορίες, σελίδες και περιττές πληροφορίες που δεν του είναι χρήσιμες. – Όσο πιο εύκολη είναι η περιήγηση τόσο περισσότερο θα μείνει στην ιστοσελίδα σας.
#5. Γρήγορη ταχύτητα περιήγησης

Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά όμως αρκετές ιστοσελίδες αργούν να φορτώσουν ή πέφτει η ταχύτητά τους ανάλογα με τον αριθμό των χρηστών που την επισκέπτονται. – Το ξέρατε ότι η ταχύτητα φόρτωσης παίζει σημαντικό ρόλο στο SEO; Όταν μια ιστοσελίδα αργεί να φορτώσει πέφτει το SEO και παράλληλα διώχνει τους επισκέπτες σας. Τσεκάρετε την ταχύτητα και δείτε τι δημιουργεί καθυστερήσεις στο φόρτωμα. Μπορεί να φταίει η φιλοξενία σας (hosting), η υπερβολική χρήση plugins ή ακόμα και οι το μέγεθος των εικόνων σας.
#6. Εύκολο και άμεσο σύστημα κρατήσεων (direct bookings) με book now κουμπί προτροπής

Καταρχάς, εάν δεν έχετε ήδη direct booking στο website του ξενοδοχείου σας επενδύστε άμεσα και δημιουργείστε ένα απευθείας σύγχρονο online σύστημα. Τα οφέλη είναι αρκετά και επιπλέον δεν νοείται ξενοδοχειακό website πλέον που να μην έχει direct bookings. Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε ένα κουμπί προτροπής book now στην αρχική αλλά και σε επιμέρους σελίδες όπου είναι απαραίτητο για άμεση και εύκολη ανακατεύθυνση του επισκέπτη στο σύστημα κρατήσεων.
#7. Προβάλλετε τις προσφορές σας και δημιουργείστε pop-up windows για άμεσα direct bookings

Καθώς περιηγείται ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας ενδιαφέρεται να δει τις προσφορές και τους λόγους εκείνους που καθιστούν ιδανικότερη λύση μια direct κράτηση. Δημιουργήστε καμπάνιες με τις τρέχον προσφορές σας που θα εμφανίζονται στις κατάλληλες σελίδες σε μορφή pop-up. Επίσης, προβάλλετε τα πακέτα προσφοράς σας για τυχόν εκπτώσεις, επιπλέον παροχές ή ημέρες διαμονής σε εμφανή σημεία για να μπορεί ο ενδιαφερόμενος με ένα κλικ να ανοίξει την προσφορά που τον ενδιαφέρει.
#8. Πρωτότυπα και καλογραμμένα κείμενα που αναδεικνύουν τις παροχές και τις ανέσεις σας

Οι υπηρεσίες σας, τα δωμάτια και ότι άλλο προσφέρει το κατάλυμα σας πρέπει να αναφέρονται στην ιστοσελίδα σας με σύντομα και καλογραμμένα κείμενα to the point. Μεγάλες λεζάντες και κείμενα χωρίς πλούσιο λεξιλόγιο δείχνουν έλλειψη επαγγελματισμού και απωθούν τους επισκέπτες από την ιστοσελίδα σας. Δημιουργείστε όμορφα και πρωτότυπα κείμενα που θα αναδεικνύουν τις υπηρεσίες και το ξενοδοχείο σας. Ενημερώστε τους επισκέπτες για τις ανέσεις σας πριν την κράτησή τους ανάλογα τον τύπο δωματίου. Συνδυάζοντας γραφικά και ξενοδοχειακούς όρους ομορφαίνετε το περιεχόμενο σας και συνάμα δίνεται την πληροφορία που χρειάζεται στον επισκέπτη σας. Παράλληλα χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά που θα βελτιώσουν την απόδοση σας στις αναζητήσεις.
#9. Επενδύστε στο blog σας για καλύτερο SEO

Για τα blog ουκ ολίγες φορές έχουμε αναφερθεί πόσο χρήσιμα είναι στην συνολική σας εικόνα. Δημιουργείστε άρθρα και κείμενα εμπλουτισμένα με λέξεις κλειδιά για τους ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για την περιοχή και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Φτιάξτε άρθρα ανάλογα την περίοδο, τα δρώμενα και τις δραστηριότητες που γίνονται στην γύρω περιοχή για να σας βρίσκουν στις αναζητήσεις τους. – Εάν παράλληλα δημιουργήσετε και καμπάνιες διαφήμισης με πακέτα και προσφορές διαμονής το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά θετικό. Θα συνδυάσετε τις αναζητήσεις με τα άρθρα και οι επισκέπτες θα ανακαλύπτουν τις προσφορές σας.
#10. Δημιουργείστε button εναλλαγής γλώσσας

Ένα ξενοδοχειακό website οφείλει να έχει επιλογή για τουλάχιστον 2 γλώσσες. Εκτός από την Ελληνική γλώσσα που θα είναι γραμμένη η ιστοσελίδα σας μια έκδοση στην Αγγλική είναι απολύτως απαραίτητη. Επιπλέον, ανάλογα σε ποιο κοινό απευθύνεστε και από ποιες χώρες έχετε περισσότερους επισκέπτες καλό είναι να υπάρχει τουλάχιστον μια ακόμη επιλογή γλώσσας. Για παράδειγμα καταλύματα που βρίσκονται στη Κρήτη μπορούν να έχουν την Αγγλική, τη Γερμανική και τη Σουηδική γλώσσα, ενώ καταλύματα στην Χαλκιδική την Αγγλική, τα Ρουμανική και τη Βουλγαρική γλώσσα. Η εναλλαγή γλώσσας πρέπει να βρίσκεται σε εμφανή σημείο στην ιστοσελίδα σας και να προσαρμόζεται ανάλογα τη συσκευή περιήγησης. – Μια ωραία λύση είναι ένα Multilanguage button πάνω δεξιά.
#11. Ξεκάθαρο menu επικοινωνίας με clickable phone numbers και google map του ξενοδοχείο σας

Η επικοινωνία είναι από τα βασικά στοιχεία της ιστοσελίδας σας και θα πρέπει να βρίσκεται στο footer menu, στο κάτω μέρος της σελίδας σας, ευανάγνωστα και με ξεκάθαρο τίτλο. Να συμπεριλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες επικοινωνίας, καθώς και να είναι ενεργά με clickable link τα τηλέφωνα επικοινωνίας και το email σας. – Αυτή η ανάγκη έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια που πολλοί χρήστες επισκέπτονται μια ιστοσελίδα από το smartphone τους και επιθυμούν με ένα κλικ να κάνουν κατευθείαν κλήση στο κατάλυμα σας.
Παράλληλα δώστε στους επισκέπτες όλες τις πληροφορίες για το πως θα σας βρουν. Ενημερώστε τους για το που βρίσκεστε, πως μπορούν να έρθουν, με ποιο μέσο και πόσο διαρκεί το ταξίδι. Αρκετά σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε και την τοποθεσία σας όπως εμφανίζεται στους χάρτες της google, με redirect link στους χάρτες για να εμφανίζετε απευθείας στην εφαρμογή του GPS κατά την περιήγηση με smartphones.
#12. Ενεργό Logo με κατεύθυνση στην αρχική (home page)
Για εύκολη περιήγηση και επιστροφή στην αρχική σελίδα είναι η χρήση ενός ενεργού clickable logo. Ο χρήστης ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιστρέψει στην αρχική όποτε το επιθυμήσει. Πλέον, τα ενεργά logo είναι σημαντικά και πρέπει να υπάρχουν σε κάθε ιστοσελίδα.
#13. Παρουσία social media και κριτικών

Τέλος, ενσωματώστε στην ιστοσελίδα σας τα social media στα οποία έχετε παρουσία. Τοποθετήστε τα σε εμφανή σημεία στις σελίδες σας χωρίς να χρειάζεται να μπαίνουν οι επισκέπτες σας σε υπό-μενού ή στην σελίδα της επικοινωνίας. Είναι σχεδόν σίγουρο πως οι περισσότεροι επισκέπτες θα σας ψάξουν στα social media. Καθώς επίσης θα αναζητήσουν και κριτικές για εσάς. Δώστε τους τις πληροφορίες αυτές άμεσα μέσα από το website σας προσδίδοντας κύρος και αξιοπιστία προς τους δυνητικούς σας πελάτες.
Γνωρίστε την ZonePage – Τους ειδικούς στη κατασκευή ιστοσελίδων, digital marketing καμπάνιες και τεχνικές SEO που θα εκτοξεύσουν την αποδοτικότητά σας
Η Zone Page, είναι μια επιχείρηση που λατρεύει την εξωστρέφεια και εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές που θα απογειώσουν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Στα επί μέρους τμήματα θα βρείτε:
ειδικούς στην δημιουργία ιστοσελίδων με εξειδίκευση στο ξενοδοχειακό κλάδο
τμήμα που ασχολείται με το digital marketing και πρακτικές που θα σας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό. Θα ενισχύσουν την ιστοσελίδα σας με γραφικά, κείμενα και καμπάνιες στοχευμένες και προσωποποιημένες για το δικό σας ξενοδοχειακό brand.
τεχνικές SEO που θα εμπλουτίσουν τα κείμενα σας με λέξεις κλειδιά για βέλτιστα αποτελέσματα στις αναζητήσεις των επισκεπτών.
τμήμα εξειδίκευσης e-commerce για δημιουργία και υποστήριξη online bookings και υπηρεσιών e-shop.
Επίλογος
Ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας συνήθως αφιερώνει μερικά δευτερόλεπτα ή κάποια λεπτά περιήγησης σε έναν ιστότοπο. Εάν δεν του κεντρίσει το ενδιαφέρον ή δυσκολεύεται να βρει τις πληροφορίες που επιθυμεί θα αποχωρήσει. Όσο πιο σωστά δομημένη είναι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, με τις απαραίτητες πληροφορίες και ένα γρήγορο και εύκολο online booking σύστημα τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε στην αποδοτικότητά της.
Μια καλά στημένη ιστοσελίδα θα δώσει αξία στο brand σας, θα αυξήσει τις εισροές επισκεπτών που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας και κατ’ επέκταση θα αυξήσει και τις κρατήσεις σας. Επιπλέον, θα αυξήσετε τα αποτελέσματα του Google SEO και η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται στις κατάλληλες αναζητήσεις των επισκεπτών.
Kommentare