top of page

Online Check-In για Ξενοδοχεια: Η Νεα Λυση της AboutHotelier για την Covid-19 Εποχη

Η Covid-19 εποχή δεν έχει φέρει αλλαγές μόνο στον καθαρισμό των ξενοδοχείων, αλλά και στο τμήμα των operations. Το check-in είναι μία από τις operational διαδικασίες που θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν άμεσα στις απαιτήσεις της νέας εποχής, καθώς η τριβή μεταξύ προσωπικού και πελατών θα πρέπει να μειωθεί άμεσα, ακολουθώντας τη λογική του social distancing.

Η εταιρεία AboutHotelier έρχεται να δώσει τη λύση σε αυτή την ανάγκη με τη νέα της υπηρεσία “Online Check-In για ξενοδοχεία“. Όπως προδιαθέτει το όνομα της υπηρεσίας, οι πελάτες θα έχουν την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την διαδικασία check-in γρήγορα και με ασφάλεια online, είτε με email ή ακόμη και SMS.

Η υπηρεσία αφορά όλων των ειδών κρατήσεις, είτε αυτές που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω e-mail, μηχανής κρατήσεων, τηλεφωνική κλήση, ή ακόμη και από τα ειδικά κανάλια προώθησης. Η ευκολία της διαδικασίας την καθιστά ικανή να χρησιμοποιηθεί από όλες τις ηλικίες, ακόμη και από αυτούς που δεν γνωρίζουν από τεχνολογία.

Ακόμα και αν όλοι σας οι επισκέπτες προχωρήσουν κάνοντας online check-in, είναι σημαντικό να έχουν τουλάχιστον μια βασική αλληλεπίδραση μόλις εισέλθουν. Θα βοηθήσει στο να έχει η ιδιοκτησία σας μία αίσθηση πιο οικεία, πιο φιλόξενη. Είναι σημαντικό σε μία τέτοια κατάσταση, να διατηρηθεί η “ρουτίνα” της βασικής αλληλεπίδρασης, ώστε να κρατηθεί η αίσθηση της φιλοξενίας. – AboutHotelier


*Sponsored


Η AboutHotelier.com ειναι εταιρεία ξενοδοχειακών υπηρεσιών που προσφέρει στα καταλύματα, νέας γενιάς τεχνολογίες και καινοτομίες, δημιουργώντας νέους τρόπους επικοινωνίας με τους σύγχρονους ταξιδιώτες. Η ομάδα της AboutHotelier έχει εμπειρία σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου οπότε παρέχει στους ξενοδόχους 360° λύσεις, οδηγώντας τους στις πιο κατάλληλες προωθητικές κινήσεις.

Επικοινωνήστε με την εταιρεία AboutHotelier στο info@abouthotelier.com


Σε τι βοηθάει σε σχέση με τον Covid-19;



Δημιουργεί μία θετική πρώτη εντύπωση στον πελάτη, δείχνοντάς του πως το ξενοδοχείο τηρεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τη διασφάλιση της ασφάλειάς του.


Μειώνει τον χρόνο παραμονής του πελάτη στη reception κατά την άφιξή του, και ταυτόχρονα περιορίζει την αλληλεπίδραση μεταξύ προσωπικού και πελατών, ενισχύοντας το social distancing στο ξενοδοχείο.


Μειώνει τον φόρτο εργασίας του υπαλλήλου, ενώ ο τρόπος διαχείρισης των κρατήσεων γίνεται μέσω της εύχρηστης πλατφόρμας της AboutHotelier.com, Hotel Manager, στην οποία μπορεί να ορίσει μία αυτόματη διαδικασία check-in ή χειροκίνητα όπου κρίνει απαραίτητο.

Πώς λειτουργεί;


Βήμα 1: Ο επισκέπτης κάνει την κράτηση με οποιονδήποτε τρόπο τον βολεύει καλύτερα (τηλεφωνικά, μέσω e-mail, μέσω ενός καναλιού όπως booking.com, κ.λπ.)




Βήμα 2: Έπειτα, λαμβάνει στο e-mail του ή σε μορφή SMS τη φόρμα για το Online Check-In (ρυθμίζεται μέσω της πλατφόρμας Hotel Manager)




Βήμα 3: Πληκτρολογεί επιπρόσθετα στοιχεία που απαιτούνται για την πραγματοποίηση του check in και ολοκληρώνει τη διαδικασία


Βήμα 4: Ο υπεύθυνος της κράτησης στο Ξενοδοχείο λαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία και επιβεβαιώνει το check in


Τέλος, ο ξενοδόχος μπορεί να ελέγξει τις κρατήσεις μέσω της εύχρηστης πλατφόρμα “Hotel Manager” της AboutHotelier.com, και να αυτοματοποιήσει την υπηρεσία. Υπάρχει η επιλογή αποστολής της διαδικασίας χειροκίνητα σε κάποιους πελάτες, αλλά και να προγραμματίζει μαζική αποστολή με ένα προκαθορισμένο διάστημα πριν την επίσκεψη του επισκέπτη. Και, φυσικά, η ομάδα της AboutHotelier είναι πάντα διαθέσιμη να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις και απορίες.

Comentários


bottom of page