top of page

Pay-per-click campaigns για ξενοδοχεια: Πως μπορουν να οδηγησουν σε αυξηση των κρατησεων σας

Το Pay-per-click, ή PPC, είναι μια μορφή μάρκετινγκ στην οποία το κόστος της διαφήμισης ορίζεται από τον αριθμό επισκέψεων που φέρνει στον ιστότοπό της. Πρόκειται για την πιο αποτελεσματική μέθοδο marketing της Google, καθώς ο στόχος είναι η απόδοση (website visits) αντί για τη γενική αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας (reach).

Οι PPC καμπάνιες ευνοούν ιδιαίτερα τις online κρατήσεις, επειδή οι χρήστες είναι πιο πιθανόν να τις συναντήσουν στο τελευταίο στάδιο του προγραμματισμού του ταξιδιού τους, κατά το οποίο το μεγαλύτερο ποσοστό ταξιδιωτών αναζητά ξενοδοχείο. Αυτή είναι και η πιο κρίσιμη στιγμή για να κερδίσετε την κράτηση και να μην σας την ‘κλέψει’ ο ανταγωνισμός.

Άρα, οι PPC καμπάνιες λειτουργούν βάσει απόδοσης και ο στόχος τους είναι να φέρουν περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως όλες οι επισκέψεις θα μετατραπούν σε κρατήσεις. Γι’ αυτό και το κόστος ανά επίσκεψη μπορεί να είναι αρκετά χαμηλό, μέχρι και 0,03 λεπτά ανά επίσκεψη, με το σωστό optimization. Ποιοι είναι, όμως, οι βασικοί τύποι PPC καμπανιών που μπορείτε να αξιοποιήσετε για το ξενοδοχείο σας;


*Sponsored


MarketUp: Ένα σύγχρονο Digital Marketing Agency που θα ενισχύσει τη διαδικτυακή προβολή του καταλύματός σας

Με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις να καταλαμβάνουν πλέον ένα τεράστιο ποσοστό των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου, είναι απαραίτητο για κάθε κατάλυμα να επενδύσει στη διαδικτυακή του παρουσία. Η MarketUp, ένα από τα πιο σύγχρονα Digital Marketing Agencies στην Ελλάδα, έρχεται να ενισχύσει τη διαδικτυακή σας παρουσία με ποικίλους τρόπους, από την οργανική σας τοποθέτηση σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google μέχρι μέσω digital marketing καμπανιών.

Η MarketUp θα φροντίσει επίσης να σας εκπαιδεύσει σε θέματα digital marketing, έτσι ώστε να έχετε καλύτερη εικόνα των δεδομένων και της κατάστασης της διαδικτυακής σας παρουσίας, απαντώντας σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις, όπως ‘Πώς αποκτώ υψηλή οργανική τοποθέτηση στην Google’ και ‘Τι είναι οι PPC καμπάνιες’.

Τα είδη των PPC καμπανιών και πώς να επιλέξετε το ιδανικό για εσάς βάσει των στόχων σας

Μέχρι στιγμής έχουμε αναφερθεί στον στόχο των καμπανιών PPC, όχι όμως και στα είδη τους. Υπάρχουν ποικίλοι τρόποι να στήσετε μια καμπάνια PPC, με όλες τις κατηγορίες να είναι εξίσου σημαντικές, αλλά κάθε μια με διαφορετικό σκοπό.

Search Καμπάνιες: Στοχεύοντας λέξεις-κλειδιά στις μηχανές αναζήτησης

Οι Search καμπάνιες είναι ο πιο δημοφιλής τύπος PPC καμπανιών. Με αυτές τις καμπάνιες, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες θα θέλατε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, με αποτέλεσμα, όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί αυτές τις λέξεις-κλειδιά στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης, η διαφήμιση να εμφανίζεται σε περίοπτη θέση είτε στην αρχή, είτε στο τέλος της πρώτης σελίδας.

Τα οφέλη των Search καμπανιών είναι πολλά. Πρώτα απ’ όλα, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα keywords και κοινά, με αποτέλεσμα να δημιουργείτε πιο αποτελεσματικές εκστρατείες για το κατάλυμά σας. Από την άλλη, ενισχύεται σημαντικά η τοποθέτηση της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις, καθώς η μεγάλη επισκεψιμότητα ενισχύει την αξιοπιστία της. Βεβαίως η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι άψογη τόσο σε χρηστικότητα όσο και σε περιεχόμενο, γιατί μπορεί πολύ εύκολα να γίνει και το αντίθετο (να πέσει σε κατάταξη).

Display Καμπάνιες: Προώθηση στο Network ιστοσελίδων της Google

Οι Display διαφημίσεις διαφέρουν αρκετά από τις Search, καθώς αλλάζουν ριζικά πολλά πράγματα στον τρόπο και στα μέσα εμφάνισής τους. Αρχικά οι Display διαφημίσεις εμφανίζονται σε τρίτα websites και συνεργάτες της Google. Δεν εμφανίζονται βάσει των αναζητήσεων αλλά βάσει του προφίλ των χρηστών και των websites που αυτοί επισκέπτονται.

Ουσιαστικά, η Google έχει αναπτύξει μια τεχνολογία που εμφανίζει τις διαφημίσεις σε χρήστες που κρίνει ότι θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται για το κατάλυμά σας. Αυτό το κρίνει βάσει των αναζητήσεων του χρήστη και της αλληλεπίδρασής του με websites. Επίσης, δίνεται έμφαση και στα websites στα οποία εμφανίζονται αυτές οι διαφημίσεις. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο είναι πιο πιθανόν να εμφανιστεί σε ένα ταξιδιωτικό site ή blog.

Performance Max: Αφήνοντας την Google να αποφασίσει για εσάς

Πρόκειται για έναν νέο τύπο καμπάνιας που έχει λανσάρει η Google, ο οποίος είναι πλήρως αυτοματοποιημένος, καθώς η ίδια η Google επιλέγει τη συχνότητα και τα μέσα εμφάνισης της καμπάνιας, σύμφωνα με τα αποτελέσματά της. Επίσης, γίνεται optimization από την Google στα κείμενα για καλύτερα αποτελέσματα.

Είναι ένας αρκετά αποδοτικός τρόπος σε περίπτωση που δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στην προδιαγραφή των marketing καμπανιών σας, αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο αποδοτικός όσο οι παραπάνω.

Τι είναι τα remarketing και τα νέα κοινά και γιατί είναι απαραίτητα για την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας

Για την επιτυχία των PPC καμπανιών σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε κοινά. Τι είναι τα κοινά; Μια βάση δεδομένων στην οποία θα στοχεύετε τις PPC διαφημίσεις σας. Η ποιότητα του κοινού σας θα παίξει κομβικό ρόλο στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας, γι’ αυτό και πρέπει να φροντίσετε για τη σωστή προδιαγραφή του.

Ξεκινώντας από τα νέα κοινά, πρόκειται για επαφές που δεν έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο παρελθόν και έχουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Παραδείγματος χάριν, μια Search καμπάνια που στοχεύει το keyword ’boutique hotels + την περιοχή σας’, είναι ένας αρκετά αποτελεσματικός τρόπος στόχευσης νέων κοινών. Αντίστοιχα, μια καμπάνια στο Facebook σε ταξιδιώτες της περιοχής σας που ενδιαφέρονται για ξενοδοχεία είναι ακόμη ένας τρόπος στόχευσης.

Όσον αφορά τα remarketing κοινά, πρόκειται για λογαριασμούς που έχουν αλληλεπιδράσει με το κατάλυμά σας στο παρελθόν, είτε επισκεπτόμενοι το website σας, είτε αντιδρώντας στα Social Media σας. Τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν remarketing κοινά με παλαιότερους επισκέπτες με τη βοήθεια CRM για πιο στοχευμένες καμπάνιες. Η δημιουργία κοινών σε κάθε πλατφόρμα είναι αρκετά εύκολη, αν και προτείνουμε να το αφήσετε στα χέρια ενός ειδικού.

4 Οφέλη που έχουν οι PPC καμπάνιες στις πωλήσεις ενός ξενοδοχείου

Ποια είναι λοιπόν τα οφέλη των PPC καμπανιών, που τις καθιστούν πλέον απαραίτητες για κάθε ξενοδοχείο;

Αυξάνουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google

Η επίτευξη υψηλής κατάταξης σε μηχανές αναζήτησης είναι μια δύσκολη διαδικασία που χρειάζεται πολύ χρόνο και βελτιστοποιήσεις. Είναι λογικό για ένα μικρό κατάλυμα να μην μπορεί να ανταγωνιστεί ένα ξενοδοχείο της περιοχής που βρίσκεται καιρό στο διαδίκτυο και να φτάσει πρώτο στην οργανική κατάταξη.

Οι καμπάνιες PPC σάς εμφανίζουν στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης, με αποτέλεσμα να ενισχύονται οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας και αυτή να φαίνεται πιο αξιόπιστη στη μηχανή αναζήτησης. Αν, δε, η ιστοσελίδα είναι optimized και το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, τότε γρήγορα θα ανεβείτε στην κατάταξη, αν και αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσετε τις διαφημίσεις.

Σας βοηθούν να προωθήσετε last-minute κρατήσεις πιο αποτελεσματικά

Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί μια αύξηση στις last-minute κρατήσεις, με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να δείχνουν ενδιαφέρον για αυτές. Οι PPC καμπάνιες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να τις στοχεύσετε, καθώς προσφέρουν αμεσότητα και, με τη σωστή προδιαγραφή, μεταφέρουν το μήνυμα της προσφοράς περιορισμένης ζήτησης στους ταξιδιώτες, παρακινώντας τους να προβούν σε κράτηση.

Με σωστό optimization, μπορούν να σας φέρουν κρατήσεις με πολύ χαμηλό κόστος

Ίσως το πιο θετικό χαρακτηριστικό των καμπανιών PPC είναι ότι μπορούν να προσφέρουν αποτελέσματα με πολύ χαμηλό κόστος. Με τη σωστή προδιαγραφή και βελτιστοποίηση, μια επίσκεψη στο website σας μπορεί να κοστίζει μέχρι και 0,01 λεπτό, το οποίο μεταφράζεται σε 1 Ευρώ τα 100 άτομα. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά χαμηλό κόστος, καθώς το σύνηθες κυμαίνεται μεταξύ 0,03-0,05 λεπτά ανά επίσκεψη.


*Sponsored


MarketUp: Υπηρεσίες Διαχείρισης Google Ads για Ξενοδοχεία

Οι PPC καμπάνιες είναι αδιαμφισβήτητα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να στοχεύσετε τα κοινά που σας ενδιαφέρουν αποτελεσματικά και με όσο δυνατόν μικρότερο κόστος. Η υπηρεσία Google Ads της MarketUp θα σας προσφέρει μια προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας καμπάνια PPC, που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τόσο τη μετατροπή των επισκέψεων στην ιστοσελίδα σας σε κρατήσεις όσο και να μεγιστοποιήσετε συνολικά τα έσοδά σας.

Προωθούν τις άμεσες κρατήσεις, με αποτέλεσμα να λαμβάνετε το πλήρες ποσό χωρίς commission

Οι απευθείας κρατήσεις είναι κάτι που αναζητούν όλοι οι ξενοδόχοι καθώς αποφεύγουν τα κόστη και τις προμήθειες που θα έπρεπε να δώσουν σε άλλη περίπτωση στα τρίτα μέσα. Επίσης, σας επιτρέπουν να είστε περισσότερο ευέλικτοι στις παροχές που προσφέρετε έξτρα ή τις προσφορές που μπορείτε να κάνετε για περισσότερες κρατήσεις.

Χρησιμοποιώντας τα σωστά call-to-actions στις PPC καμπάνιες σας, θα ενισχύσετε σημαντικά τις άμεσες κρατήσεις σας, με αποτέλεσμα να αποκτήσετε περισσότερη αυτονομία.

Ολοκληρώνοντας

Η επένδυση σε μια καμπάνια PPC είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο και να στοχεύσετε ένα μεγαλύτερο εύρος ταξιδιωτών που πιθανώς ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση στο κατάλυμά σας. Χωρίς να μειώνουν τη σημασία του SEO, οι PPC καμπάνιες θα δώσουν μια σημαντική ώθηση στην ορατότητά σας, ακόμη και αν αυτή δεν είναι οργανική.

Με το σωστό στήσιμο και optimization, οι PPC καμπάνιες σας θα παραμείνουν επιτυχημένες και ανταγωνιστικές για ένα μεγάλο διάστημα. Ωστόσο, θα πρέπει να τους αφιερώνετε και ένα κομμάτι του χρόνου σας, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να βρεθούν εκτός συναγωνισμού ή και να σας προκαλέσουν ζημία.

Comments


bottom of page