top of page

Price Everywhere: Το νεο προγραμμα της WebHotelier για αυξηση των κρατησεων στο booking engine του ξ

Έχοντας, πλέον, άμεση διασύνδεση με τα δημοφιλέστερα websites ταξιδιωτικού περιεχομένου όπως η Google, η Trivago, η Skyscanner και το TripAdvisor, αλλά και τοπικού χαρακτήρα websites με σημαντική δυναμική, η WebHotelier παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα Price Everywhere, με στόχο την αύξηση των κρατήσεων στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Με το Price Everywhere, ο ξενοδόχος μπορεί να επιλέξει ποιες ταξιδιωτικές μηχανές αναζήτησης τον ενδιαφέρουν περισσότερο και να εμφανίσει σε αυτές τις επίσημες τιμές από τη δική του μηχανή κρατήσεων, δίνοντας την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες να κλείσουν απευθείας με το ξενοδοχείο.

Ποια τα οφέλη:

  1. Το ξενοδοχείο διανέμει την τιμή πώλησης της μηχανής κρατήσεών του σε ένα ευρύτερο κοινό που βρίσκεται σε διαδικασία κράτησης, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις του.

  2. Η κράτηση ολοκληρώνεται στην μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου με τα πλήρη στοιχεία του ταξιδιώτη, γεγονός που επιτρέπει καλύτερο customer service και loyalty building.

  3. Αυξάνονται τα κέρδη της επιχείρησης, αφού οι σχετικές προμήθειες είναι σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με τα δημοφιλή OTAs, ενώ ενισχύεται η δυνατότητα για upselling, αφού ο ξενοδόχος έχει πια τον πλήρη έλεγχο της κράτησης.

  4. Υπάρχει σημαντικά χαμηλότερο Cancellation Rate, καθώς ο ταξιδιώτης δύσκολα θα βρει χαμηλότερη τιμή από την επίσημη τιμή που προσφέρει η μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου.


Ενεργοποιήστε άμεσα το Price Everywhere!

price evereywhere - Hotelier Academy

Το Price Everywhere είναι διαθέσιμο για όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της WebHotelier, ενώ η ενεργοποίησή του είναι ιδιαίτερα απλή μέσω ενός e-mail στο sales@webhotelier.net ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που μπορείτε να βρείτε στο τέλος του άρθρου:

  1. Επιλέγετε τα κανάλια που θέλετε να διαθέτετε την επίσημη τιμή της μηχανής κρατήσεων του ξενοδοχείου σας

  2. Στέλνετε e-mail στο sales@webhotelier.net ή συμπληρώνετε τη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος του άρθρου, ενημερώνοντας την WebHotelier ότι επιθυμείτε την ενεργοποίηση του Price Everywhere

  3. Μετά την υπογραφή του σχετικού συμφωνητικού, η WebHotelier ενεργοποιεί την υπηρεσία χωρίς κανένα κόστος και το ξενοδοχείο σας ξεκινάει να λαμβάνει περισσότερες κρατήσεις στην επίσημη μηχανή κρατήσεών του από τα επιλεγμένα κανάλια

Ποια η διαφορά των καναλιών του Price Everywhere από τα OTAs;

▸ Περισσότερες Κρατήσεις – Λιγότερα Commissions

Οι ταξιδιωτικές ιστοσελίδες του Price Everywhere, ανήκουν στην κατηγορία των Meta Search Websites, που αποτελούν στην ουσία εργαλεία που διευκολύνουν την επιλογή ενός ξενοδοχείου, παρέχοντας στους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες καθοριστικές πληροφορίες που θα επηρεάσουν την τελική τους αγοραστική απόφαση. Τα OTAs, από την άλλη, αποτελούν απλές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων που κύριος στόχος τους είναι η πώληση των ξενοδοχείων μέσα από μια πιο απλουστευμένη διαδικασία με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Όμως, καθώς οι διαδεδομένες μηχανές κρατήσεων των ξενοδοχείων, όπως η WebHotelier, παρέχουν αντίστοιχη αξιοπιστία και ασφάλεια, ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν απευθείας κράτηση σε αυτές, μειώνοντας την ισχύ των OTAs. Από την άλλη, τα Meta Search Websites, όπως η Trivago, το TripAdvisor, η Skyscanner και το Meta περιβάλλον της Google (μέσα από τις αναζητήσεις και τα Google Maps), διατηρούν και αυξάνουν την δυναμική τους, αφού, πέρα από τις βασικές τους λειτουργίες (σύγκριση τιμών, καταγραφή κριτικών κ.λπ.), προωθούν την κράτηση στις επίσημες μηχανές κρατήσεων των ξενοδοχείων, κερδίζοντας όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

price evereywhere - Hotelier Academy

Έτσι, καθώς πια τα Meta Search Websites παρέχουν τη δυνατότητα κράτησης μέσα από τη μηχανή κρατήσεων των ξενοδοχείων, ένα μεγάλο μέρος των online κρατήσεων αναμένεται να μεταφερθεί προς τα συγκεκριμένα κανάλια, αλλάζοντας τα δεδομένα της αγοράς και φέρνοντας τον ταξιδιώτη σε πιο άμεση επαφή με τα ξενοδοχεία.

Με την ενεργοποίηση του προγράμματος Price Everywhere της WebHotelier, τα ξενοδοχεία μπορούν να επιλέξουν τα Meta Search Websites που τους ενδιαφέρουν και να διαθέσουν μέσα από αυτά τις τιμές των δωματίων τους όπως εμφανίζονται στην επίσημη ιστοσελίδα τους, αυξάνοντας σημαντικά τις κρατήσεις τους.


Ποια είναι τα Meta Search κανάλια του προγράμματος Price Everywhere της Web Hotelier;

Παρακάτω περιγράφονται αναλυτικά όλα τα meta search websites του προγράμματος Price Everywhere by WebHotelier, στα οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε εύκολα την διάθεση της τιμής της μηχανής κρατήσεων του ξενοδοχείου σας.

Εκτός από τα πλέον δημοφιλή κανάλια όπως είναι η Trivago και η Skyscanner, που επικεντρώνονται στην σύγκριση τιμών και το TripAdvisor που παρουσιάζει κριτικές ξενοδοχείων, τεράστια δυναμική παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα και το νέο Meta Search περιβάλλον της Google, το οποίο, μάλιστα, αναμένεται να απορροφήσει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Τέλος, μικρότερα κανάλια με τοπική εμβέλεια φαίνεται να επηρεάζουν έναν αξιοσημείωτο αριθμό κρατήσεων, δημιουργώντας μια ποικιλία στις επιλογές των ξενοδόχων.

Google Hotel Ads: Το νέο meta search δίκτυο της Google

price evereywhere - Hotelier Academy

Αν και το όνομα μπερδεύει, το “Google Hotel Ads” δεν είναι κάποιος τρόπος διαφήμισης των ξενοδοχείων, αλλά η δυνατότητα διάθεσης των επίσημων τιμών της μηχανής κρατήσεων του καταλύματος, μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google αλλά και τα Google Maps. Αν και σχετικά νέο feature, φαίνεται να κερδίζει καθημερινά έδαφος, με τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να αποσπούν σημαντικό αριθμό νέων κρατήσεων. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019, καταγράφηκαν περισσότερες από 8.700 κρατήσεις στα συνδεδεμένα ξενοδοχεία της WebHotelier μέσω του Meta προγράμματος της Google, με cancellation rate χαμηλότερο του 10%, υπογραμμίζοντας τη σημασία του νέου αυτού καναλιού της Google.

Trivago: Το δυναμικότερο Price Comparison Website

price evereywhere - Hotelier Academy

Trivago αποτελεί το σημαντικότερο Price Comparison Website παγκοσμίως, με εκατομμύρια ταξιδιώτες το μήνα να το χρησιμοποιούν για να συγκρίνουν τις τιμές των ξενοδοχείων που τους ενδιαφέρουν. Τα τελευταία χρόνια, είναι εμφανής η στροφή της εταιρείας στην προώθηση της επίσημης τιμής από την μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου, είτε με PPC τεχνικές είτε με οn-commission models. Η τελευταία, μάλιστα, αναβάθμιση με το “Trivago Express Booking” φαίνεται να αποδίδει ιδιαίτερα καλά, καθώς ο ταξιδιώτης δεν χρειάζεται να εγκαταλείψει το Website της Trivago προκειμένου να ολοκληρώσει την κράτηση στην επίσημη μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου, γεγονός που διευκολύνει την διαδικασία και ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταλυμάτων.

TripAdvisor: Το κορυφαίο Hotel Review Website

price evereywhere - Hotelier Academy

Το TripAdvisor είναι αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα Travel Planning εργαλεία, αφού οι ταξιδιώτες το εμπιστεύονται έτσι ώστε να λάβουν την τελική τους αγοραστική απόφαση. Αν και ο ταξιδιώτης το έχει συνδέσει κυρίως με την ποιοτική αξιολόγηση των ξενοδοχείων (σε αντίθεση με την Trivago που εξετάζει το θέμα τιμής), το TripAdvisor, με την ενσωμάτωση πλέον και της επίσημης τιμής του ξενοδοχείου, αυξάνει την δυναμική του στον χώρο των ξενοδοχειακών κρατήσεων, δίνοντας την δυνατότητα στο ξενοδόχο να “δηλώσει” την ανταγωνιστική του τιμολογιακή πολιτική σε ένα σχετικά αρχικό στάδιο της έρευνας αγοράς.

Skyscanner: Ολιστική προσέγγιση ταξιδιωτικής αναζήτησης

price evereywhere - Hotelier Academy

Η Skyscanner ξεχωρίζει από τα κοινά price comparison websites, καθώς παρέχει μια ολιστική προσέγγιση στην αναζήτηση των ταξιδιωτών για τα επόμενά τους ταξίδια, συνδυάζοντας, εκτός από ξενοδοχεία, αναζητήσεις για πτήσεις αλλά και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Με την πλατφόρμα να παρουσιάζει σημαντική άνοδο το τελευταίο διάστημα, τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία με την WebHotelier έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να διαθέτουν την επίσημη τιμή της μηχανής κρατήσεών τους και σε ένα συνδυαστικό κανάλι, στο οποίο οι χρήστες καλούνται να οργανώσουν όλα τα επίπεδα του ταξιδιού τους.

Τοπικού χαρακτήρα ταξιδιωτικά Websites, όπως το ‘Greece and the Islands’, το ‘Matt Barretts’ Guide’ και το ‘Holiday.gr’ για την Ελλάδα

price evereywhere - Hotelier Academy

Η meta search λογική έχει αναπτυχθεί και από τοπικού χαρακτήρα websites, που επηρεάζουν έναν μικρότερο αλλά καθόλου αμελητέο αριθμό κρατήσεων. Σε τέτοια Websites, όπως το Greece and the Islands (για το κοινό του Ισραήλ που ταξιδεύει στην Ελλάδα), το Matt Barretts’ Guide και το Holiday.gr, ο ξενοδόχος μπορεί πλέον να εμφανίσει την επίσημη τιμή της μηχανής κρατήσεών του, λαμβάνοντας επιπρόσθετες κρατήσεις και από πιο εξειδικευμένα κοινά.


F.A.Q. σχετικά με το Price Everywhere της WebHotelier

price evereywhere - Hotelier Academy

▸ Ποιο είναι το κόστος ενεργοποίησης της υπηρεσίας για τα ξενοδοχεία;

Η υπηρεσία ενεργοποίησης του Price Everywhere είναι δωρεάν, με μια απλή επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της WebHotelier, στο e-mail sales@webhotelier.net ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο τέλος του άρθρου.

▸ Πρέπει να ενεργοποιήσω όλα τα Meta Search κανάλια του Price Everywhere ή έχω δικαίωμα επιλογής;

Ο ξενοδόχος μπορεί να ενεργοποιήσει όσα και όποια κανάλια επιθυμεί, ενώ ανά πάσα στιγμή μπορεί να προσθέσει και άλλα.

▸ Τι προμήθεια κρατάει το κάθε κανάλι και ποια είναι η χρέωση της WebHotelier;

Το κάθε κανάλι έχει την δική του τιμολογιακή πολιτική, χρεώνοντας διαφορετικό ύψος προμήθειας. Η WebHotelier αμείβεται με τους ίδιους όρους συμβολαίου με αυτούς της ολοκλήρωσης της κράτησης στην επίσημη μηχανή κρατήσεων. Το τμήμα εξυπηρέτησης της WebHotelier μπορεί να σας ενημερώσει για την σχετική χρέωση του κάθε μέσου.

▸ Μπορώ να διακόψω την διαθεσιμότητα σε κάποιο κανάλι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Το κάθε συνδεδεμένο μέσο τραβάει την live διαθεσιμότητα της επίσημης μηχανής κρατήσεων. Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να διαχειριστεί με μια “Channel Manager” λογική όπως τα OTAs, στα οποία μπορείτε να ‘κλείνετε’ και να ‘ανοίγετε’ τη διαθεσιμότητα όποτε το επιθυμείτε. Μπορείτε, όμως, ανά πάσα στιγμή, να διακόψετε εντελώς την διάθεση τιμής προς το συγκεκριμένο κανάλι και να την ενεργοποιήσετε ξανά στο μέλλον.

▸ Είναι δυνατόν να τρέχω το “Price Everywhere” για συγκεκριμένο διάστημα του χρόνου;

Ναι, ωστόσο αποτελεί μια κακή πρακτική, καθώς έχει σοβαρές επιπτώσεις στο performance στα διάφορα κανάλια, τα οποία συνυπολογίζουν την ‘επιλεκτική’ διάθεση της τιμής της μηχανής κρατήσεών σας σε αυτά.

▸ Από την στιγμή που χρεώνομαι προμήθεια, γιατί να μην αρκεστώ στα OTAs;

Αφενός, οι προμήθειες είναι χαμηλότερες από τα OTAs, και αφετέρου ο ταξιδιώτης κλείνει άμεσα στη μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου σας, δίνοντάς σας τα πλήρη στοιχεία της κράτησης, ενώ ενισχύεται και η δυνατότητά σας για upselling, καλύτερο customer service και χτίσιμο loyalty. Επίσης, έχει καταγραφεί μικρότερο cancellation rate. Τέλος, τα Meta Search κανάλια που συμπεριλαμβάνονται στο Price Everywhere κατέχουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, που το ξενοδοχείο μπορεί να διεκδικήσει, πλέον, άμεσα.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα στελέχη της WebHotelier στο sales@webhotelier.net

Το άρθρο για το Price Everywhere αναπτύχθηκε από την Hotelier Academy σε συνεργασία με την εταιρεία WebHotelier.

Comments


bottom of page