Η στόχευση last-minute κρατήσεων μπορεί να μην είναι εύκολη υπόθεση, αλλά πρόκειται για μια απαραίτητη διαδικασία, καθώς πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι last-minute κρατήσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και αποτελούν σημαντικό ποσοστό των συνολικών κρατήσεων ενός καταλύματος.
Έτσι, κάθε ξενοδοχείο θα πρέπει να αναπτύξει τη δική του στρατηγική στόχευσης κρατήσεων της τελευταίας στιγμής. Σε συνεργασία με την εταιρεία INcrementUM, συγκεντρώσαμε 5 πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, απευθυνόμενοι σε last-minute ταξιδιώτες.
Οι συμβουλές που επιλέξαμε θα αυξήσουν σημαντικά το συνολικό σας κέρδος, ενώ θα επιφέρουν οφέλη σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης και της εμπειρίας διαμονής του επισκέπτη.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη Hotelier Academy, χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας: Notice: JavaScript is required for this content.
Comments