Ανακαλύψτε δύο πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και να αυξήσετε την οργανική σας τοποθέτηση στην Google!

Το 2018 υπήρξε μια συναρπαστική χρονιά για την Ξενοδοχειακή βιομηχανία, με τους ταξιδιώτες να είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ. Το 2018, ήταν επίσης η χρονιά που έκανε σαφές στους ξενοδόχους ότι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι απαραίτητο για μια επιτυχημένη στρατηγική marketing. Παρόλα αυτά, προκειμένου να μπορέσουν να δημιουργήσουν το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο, οι Ξενοδόχοι πρέπει να αναζητούν συνεχώς τις τάσεις στις ξενοδοχειακές αναζητήσεις των ταξιδιωτών.

Ας ξεκινήσουμε αποσαφηνίζοντας τον όρο “Hotel Search Trends”. Τα Hotel Search Trends είναι στην ουσία οι συνεχώς εναλλασσόμενες τάσεις στα διάφορα keywords που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης (όπως η Google & η Yahoo), ψάχνοντας για το επόμενό τους ξενοδοχείο. Μάλιστα η Google, η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, έχει δημιουργήσει και κάποια συγκεκριμένα εργαλεία, που βοηθάνε τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν τα πιο δημοφιλή keywords: Πρόκειται για το Keyword Planner και τα  Google Trends.

Το Keyword Planner είναι μια πλατφόρμα όπου προσθέτοντας κάποια λέξη-κλειδί (π.χ. “hotels with swimming pool”), μπορούμε να δούμε το συνολικό αριθμό των ανθρώπων που έψαξαν το συγκεκριμένο keyword, σε ένα βάθος χρόνου δώδεκα μηνών. Το Keyword Planner προβάλλει επίσης σχετικές λέξεις-κλειδιά, παρουσιάζοντας παρόμοιες φράσεις που οι ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν κατά τις αναζητήσεις του.

Από την άλλη, τα Google Trends δείχνουν το πόσο δημοφιλές είναι ένα keyword σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, σε σύγκριση με τις συνολικές αναζητήσεις που εκτελέστηκαν στη Google το ίδιο ακριβώς διάστημα. Τα Google Trends μπορούν να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε απότομες αυξήσεις στις αναζητήσεις συγκεκριμένων keywords, αλλά και να μας προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες ανάλογα με τη χώρα ή τη γλώσσα των χρηστών. Για παράδειγμα, μέσω των Google Trends, μπορούμε να δούμε πόσο δημοφιλές είναι ένα keyword, μετά από μια φυσική καταστροφή (π.χ. Indonesia tsunami). 

Με τόσα διαθέσιμα εργαλεία, είναι εύκολο να θεωρήσει κανείς ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να εντοπίσουμε το τι ακριβώς ψάχνουν οι ταξιδιώτες και να δημιουργήσουμε επιδραστικό και υψηλού επιπέδου περιεχόμενο. Παρόλα αυτά, η όλη διαδικασία απαιτεί επιπλέον προσοχή, όπως περιγράφεται παρακάτω.

Το Travel by Interest, σε συνεργασία με τη Hotelier Academy, μετά από ενδελεχή έρευνα στο κομμάτι αυτό, είναι σε θέση να παρουσιάσει τις δύο καλύτερες ξενοδοχειακές πρακτικές που θα πρέπει να ακολουθήσετε το 2019. Στις επόμενες ενότητες του άρθρου, θα ανακαλύψετε τις καλύτερες μεθόδους στόχευσης, που θα σας βοηθήσουν να στήσετε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά και να αυξήσετε τη δυναμική των αυτόνομών σας κρατήσεων.

 *Sponsored

Αυξήστε την οργανική σας τοποθέτηση, μέσω του Travel by Interest!

Το Travel by Interest είναι μια δυναμική πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου και αναζήτησης ξενοδοχείων, που στοχεύει τέσσερις σημαντικές αγορές του τουρισμού: food, gay, luxury και wellness. Η πλατφόρμα προσφέρει δύο advanced τρόπους συνεργασίας, που μπορούν να βοηθήσουν την οργανική τοποθέτηση του ξενοδοχείου σας:

Hotel SEO Article:

Οι ειδικοί του TBI κάνουν έρευνα σχετικά με τα πιο δημοφιλή keywords στον προορισμό σας και αναπτύσσουν ένα εξειδικευμένο άρθρο για το ξενοδοχείο σας, με backlinks και συνδεδεμένη τη μηχανή κρατήσεών σας. Τα άρθρα έχουν δυναμική SEO προδιαγραφή και υψηλή προοπτική οργανικής τοποθέτησης, ενώ δημοσιεύονται στο blog του ΤΒΙ και διανέμονται στα social media αλλά και στα άλλα μέσα της παλτφόρμας.

12-Month Search Campaign:

Η δωδεκάμηνη Search καμπάνια του ΤΒΙ, σας επιτρέπει να στοχεύετε ταξιδιώτες από τις τέσσερις σημαντικές αγορές του Gay, Food, Luxury και Wellness, τη στιγμή που ψάχνουν για ξενοδοχείο στην περιοχή σας. Όλες οι καμπάνιες ελέγχονται διαρκώς απο τους ειδικούς του Travel by Interest, ενώ ακολουθούν τις τελευταίες τεχνικές του SEO προκειμένου να επιτύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις καμπάνιες αλλά και για να μλάθετε πώς μπορείτε να ενταχθείτε στο Travel by Interest, επικοινωνήστε με τον Κώστα Παπαπάνο, Project Manager του ΤΒΙ, στο kostas@travelbyinterest.com.

 

Μέθοδος 1
Στοχεύστε συγκεκριμένα κοινά: Οι ταξιδιώτες αναζητούν πολύ περισσότερα από απλά ένα “ξενοδοχείο”

Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των σημερινών ταξιδιωτών που ψάχνουν για ξενοδοχείο, χρησιμοποιούν συγκεκριμένες και στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Προκειμένου να μπορέσετε να στοχεύσετε αποτελεσματικά τις λεγόμενες “Niche Markets”, θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένη στρατηγική: Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να εντοπίσετε τα σημαντικότερα κοινά που επισκέπτονται τον προορισμό σας. Έπειτα, πρέπει να ανακαλύψετε ποιες είναι οι απαιτήσεις των κοινών αυτών από το επόμενό τους ξενοδοχείο (π.χ. ένας ταξιδιώτης ευεξίας, θα θέλει το ξενοδοχείο του να έχει οπωσδήποτε εγκαταστάσεις Σπα). Τέλος, θα πρέπει να αποφασίσετε ποια από όλα αυτά τα κοινά θέλετε τελικά να στοχεύσετε, και να βελτιώσετε τις αντίστοιχες υπηρεσίες και παροχές στο κατάλυμά σας, έτσι ώστε να καλύψετε τις ανάγκες τους.

Βάσει, λοιπόν, των συμπερασμάτων σας, είστε τώρα σε θέση να δημιουργήσετε ξεχωριστό και στοχευμένο περιεχόμενο για το website σας, χρησιμοποιώντας πολύ συγκεκριμένα keywords που θα αυξήσουν το ranking σας στη Google.

► ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Εάν είστε ένα ξενοδοχείο για γκέι ταξιδιώτες στη Βαρκελώνη, μπορείτε να δημιουργήσετε μια εξειδικευμένη σελίδα στο website σας, όπου θα παρουσιάζετε λεπτομερών τη γκέι ζωή της πόλης. Αυτός ο τύπος περιεχομένου, θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε πολλά στοχευμένα keywords, που θα οδηγήσουν σε ενίσχυση των οργανικών σας αποτελεσμάτων. Παράλληλα, θα εντοπίσετε ένα υψηλής ποιότητας κοινό με αυξημένες πιθανότητες κράτησης, αφού θα μπορούν να βρουν σε εσάς όχι μόνο τη διαμονή τους, αλλά και ενδιαφέρουσες συμβουλές και πληροφορίες σχετικά με το επερχόμενο ταξίδι τους.

Μέθοδος 2
Long Tail Keywords: Όσο πιο συγκεκριμένοι γίνεστε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να περιμένετε

Hotel Search Trends 2019

Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Google που περιγράψαμε πιο πάνω, μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε ότι τα μονολεκτικά keywords έχουν συνήθως περισσότερες αναζητήσεις σε σχέση με φράσεις δύο, τριών ή και περισσότερων λέξεων. Ένα keyword με πολλές αναζητήσεις, σημαίνει ότι περισσότεροι ταξιδιώτες το χρησιμοποιούν καθημερινά κατά την αναζήτησή τους για ξενοδοχείο. Παρόλα αυτά, ένα keyword με περισσότερες λέξεις, μπορεί να αυξήσει σημαντικά την ποιότητα του κοινού σας.

Ας πάρουμε σαν παράδειγμα το πολύ δημοφιλές keyword “hotels”, που έχει εκατομμύρια αναζητήσεις. Από τις αναζητήσεις αυτές, μόνο το 1% περίπου των ταξιδιωτών σας ενδιαφέρει πραγματικά. Από την άλλη, τα long-tail keywords έχουν συνήθως λιγότερες αναζητήσεις (μέχρι και κάποιες εκατοντάδες). Καθώς, όμως, είναι πολύ πιο συγκεκριμένα, οι ταξιδιώτες που τα χρησιμοποιούν και σας εντοπίζουν μέσω αυτών, είναι πολύ πιο πιθανόν να θελήσουν να εξετάσουν περισσότερο το ξενοδοχείο σας και, γιατί όχι, να προχωρήσουν σε κράτηση.

► ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Εάν είστε ένα πολυτελές resort στις Μαλδίβες, με over-water bungalows, μια καλή ιδέα θα ήταν να στοχεύσετε το long-tail keyword “overwater bungalows in the Maldives”, αντί για το σαφώς ευρύτερο και πιο γενικό “Maldives hotels”. Με τον τρόπο αυτό, θα στοχεύετε ταξιδιώτες που πραγματικά ενδιαφέρονται να μείνουν σε ένα resort με over-water bungalows, συνεπώς οι πιθανότητες να διαδράσουν με το ξενοδοχείο σας θα είναι σαφώς μεγαλύτερες.

Αυτές οι δύο πρακτικές θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την κατάταξη σας στην Google, αλλά και να αποκτήσετε την αξιοπιστία των ταξιδιωτών σας. Για να διατηρείσετε τα παραπάνω, να έχετε υπόψιν σας πως θα πρέπει να ανανεώνετε συνεχώς το περιεχόμενο στο site έτσι ώστε να συνάδει με την πραγματικότητα. Τέλος, καθώς οι αλγόριθμοι αλλάζουν συνεχώς, καλό θα ήταν να εγραφείτε σε κάποια tech media που θα σας ενημερώνουν για τις σχετικές αλλαγές.