Με στόχο την ολοκληρωμένη εκπαίδευση και την προετοιμασία στελεχών & προσωπικού Ξενοδοχείων πριν την έναρξη της νέας σεζόν, η Hotelier Academy ανακοινώνει 5 ολοκληρωμένα νέα ξενοδοχειακά σεμινάρια, τα οποία χωρίζονται στις θεματικές ενότητες, Hotel Operations, Sales, Digital Marketing, F&B και Front Office, και θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του πρώτου online Pre-Opening School, από 05 Μαΐου έως 01 Ιουνίου 2021!

4 mins read

Κατά τη διάρκεια του Pre-Opening School και για όλο τον μήνα Μάιο, οι ξενοδόχοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν 5 Εξειδικευμένα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια, από τους instructors της Hotelier Academy, αλλά και από επαγγελματίες του κλάδου. Μέσα από αυτά, θα αναλυθούν Διαδικασίες Digital Marketing, Operation & Management, Online Sales, F&B & Front Office για ξενοδοχεία. Το κάθε ξενοδοχειακό σεμινάριο, αποτελείται από 4 sessions, μέσω των οποίων θα αναλυθούν βασικά εργαλεία για ξενοδόχους, αλλά και διαδικασίες οργάνωσης των διάφορων θέσεων εργασίας ενός τμήματος ξενοδοχείου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τα Σεμινάρια Ζωντανά στην προκαθορισμένη ημερομηνία, είτε On Demand στον χρόνο που τους εξυπηρετεί!

Το Pre-Opening School, αφορά τόσο ιδιώτες που εργάζονται στον Τουρισμό, όσο και ομάδες εργαζομένων στα ξενοδοχεία!

—————————————————————————————————————————————-

Τρόποι Παρακολούθησης:

Για Ιδιώτες: 
  • ​Eνεργοποιώντας την Ετήσια Συνδρομή εδώ
  • Eνεργοποιώντας τα μεμονωμένα Σεμινάρια που σας ενδιαφέρουν εδώ
Για Ξενοδοχεία: 
  • Ενεργοποιώντας τα ειδικά Πακέτα για Ξενοδοχεία. Για την ενεργοποίηση Ξενοδοχειακού πακέτου, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ
    Δείτε τα διαθέσιμα πακέτα

*Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα Σεμινάρια Ζωντανά στην προκαθορισμένη ημερομηνία, είτε On Demand στον χρόνο που σας εξυπηρετεί. 

Σημαντικό: Εάν έχετε ήδη ενεργοποιημένη την ετήσια συνδρομή σας στη Hotelier Academy, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδεθείτε κανονικά στον λογαριασμό σας και θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα σεμινάρια του Pre-Opening School!

—————————————————————————————————————————————-

Δείτε το αναλυτικό Πρόγραμμα του PreOpening School | 05 Μαΐου – 01 Ιουνίου 2021

Θεματική Ενότητα:
«Διαδικασίες
Online Πωλήσεων για Ξενοδοχεία» | Instructors: Γιάννης Συράκης & Γιώργος Γιαννιός, Reload Hotel Online Sales

Για εγγραφή ακολουθήστε αυτό το link.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ:

 05/05/2021

18.00-20.00  |  Online Travel Agents: Κριτήρια επιλογής, Πλεονεκτήματα, Μειονεκτήματα και τα πιο σημαντικά features των βασικών OTAs

12/05/2021  

18.00-20.00  |  B2B κανάλια: Κριτήρια Επιλογής, Tips για την καλύτερη Χρήση των βασικών B2B Καναλιών και η έννοια του parity

19/05/2021

18.00-20.00  |  Τιμολογιακή πολιτική: Βασικό SetUp, Benchmarking Basics και Βέλτιστες Πρακτικές ανά Ξενοδοχείο & Προορισμό

26/05/2021

18.00-20.00  |  Revenue Management: Εύρος Ενεργειών ανά επιχείρηση & Προορισμό και Παρακολούθηση Ανταγωνισμού

Θεματική Ενότητα:
«
F&B Διαδικασίες στα Ξενοδοχεία» | Instructor: Ιωάννης Κουφός

Για εγγραφή ακολουθήστε αυτό το link.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ:

06/05/2021

18.00-20.00  |  Hotel Restaurant Menu Creation: Βασικά Κριτήρια Επιλογής και Κοστολόγησης των Πιάτων του Εστιατορίου ενός Ξενοδοχείου

13/05/2021  

18.00-20.00  |  Επιλογή Προσωπικού Κουζίνας & Εστιατορίου: Κριτήρια Επιλογής και Tips για την προσέλκυση νέων ταλέντων

20/05/2021

18.00-20.00  |  Εκπαίδευση, Service και Upselling: Σωστή Εκπαίδευση προσωπικού κουζίνας και σάλας

27/05/2021

18.00-20.00  |  Νέες Ιδέες και Συνταγές: Ανανέωση του Μενού συμφώνα με την εποχικότητα και την περιοχή που βρίσκεται ένα ξενοδοχείο

 

Θεματική Ενότητα:
«
Front Office Διαδικασίες για Ξενοδοχεία» | Instructor: Πρόδρομος Κορτσινίδης

Για εγγραφή ακολουθήστε αυτό το link.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ:

07/05/2021

18.00-20.00  |  Τμήμα Υποδοχής: Πώς να οργανώσετε το τμήμα Υποδοχής του Ξενοδοχείου σας και ποιες τυπικές Διαδικασίες να ακολουθήσετε

14/05/2021  

18.00-20.00  |  Οργάνωση Προσωπικού & Task Management: Πώς να οργανώσετε το Προσωπικό και τα Tasks της Υποδοχής του Ξενοδοχείου σας

21/05/2021

18.00-20.00  |  Διαχείριση Παραπόνων & Δύσκολων Καταστάσεων στο τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου σας

28/05/2021

18.00-20.00  |  Πωλήσεις & Upselling: Τεχνικές Πωλήσεων, Digital Εργαλεία και Upselling στην Υποδοχή του ξενοδοχείου σας

 

Θεματική Ενότητα:
«
Digital Marketing Εργαλεία για Ξενοδοχεία» | Instructor: Αλεξάνδρα Λάβδα

Για εγγραφή ακολουθήστε αυτό το link.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ:

10/05/2021

18.00-20.00  | Eργαλεία της Google: Τα χρήσιμα εργαλεία της Google για Ξενοδόχους

17/05/2021  

18.00-20.00  |  Αναζητήσεις Ταξιδιωτών: Οι Δημοφιλέστερες Αναζητήσεις των ταξιδιωτών για την Ελλάδα και η σωστή αξιοποίηση τους

24/05/2021

18.00-20.00  |  Hotel SEO Basics: Το SEO για Ξενοδοχεία και οι βέλτιστες πρακτικές για καλύτερα αποτελέσματα

31/05/2021

18.00-20.00  |  Facebook & Google Αdvertising: Στήσιμο Επικερδών Campaigns για το Ξενοδοχείο σας

Θεματική Ενότητα:
«
Operation & Management Διαδικασίες για Ξενοδοχεία» | Instructor: Ζωή Κόσσυφα

Για εγγραφή ακολουθήστε αυτό το link.

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ:

11/05/2021

18.00-20.00  |  Pre  Opening Διαδικασίες Ξενοδοχείου: Ποιες είναι οι διαδικασίες που ακολουθεί μία ξενοδοχειακή μονάδα πριν από το επίσημο άνοιγμά της;

18/05/2021  

18.00-20.00  |  Οργάνωση Τμημάτων και Εύρεση Προσωπικού: Ποιες είναι οι διαδικασίες που ακολουθεί ένα ξενοδοχείο για την Οργάνωση και την επάνδρωση των τμημάτων του;

25/05/2021

18.00-20.00  |  Task Management για Ξενοδοχειακές Θέσεις: Πώς διαχειρίζεται μία ξενοδοχειακή μονάδα τα ημερήσια tasks ανά τμήμα και ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές οργάνωσης;

01/06/2021

18.00-20.00  |  Housekeeping & COVID-19: Πώς να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το τμήμα Housekeeping εν μέσω πανδημίας;

—————————————————————————————————————————————–

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα εξειδικευμένα Ξενοδοχειακά Σεμινάρια που διοργανώνει η Hotelier Academy και το PreOpening Scool, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Στέλλα Ζένιου, στο stella@hotelieracademy.org ή στο +35796502368.