Ο Χρήστος Γκέκας, ιδρυτής του BlueVillas, μοιράζεται με την Hotelier Academy τις πιο σημαντικές συμβουλές που μπορούν να μετατρέψουν ένα Villa Brand σε μια Hospitality Εταιρεία με διεθνή επιρροή.

23 mins read

Τα τελευταία χρόνια, η ζήτηση για βίλες είναι πραγματικά ανοδική, δημιουργώντας μια νέα τεράστια τάση, η οποία φαίνεται να διαμορφώνει μια σταθερή αγορά που πρόκειται να αλλάξει τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως την ξέρουμε μέχρι στιγμής. Ειδικά σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Μύκονος στην Ελλάδα, το Saint Tropez στη Γαλλία και η λίμνη Como στην Ιταλία, η Google καταγράφει ένα σημαντικό αριθμό αναζητήσεων, καθιστώντας τις βίλες έναν σχεδόν εξίσου ισχυρό όρο με θέρετρα 5 αστέρων για την αγορά πολυτελών ταξιδιών. Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας στοχεύουν αυτή τη νέα ευκαιρία, καθώς φαίνεται να είναι η επόμενη μεγάλη ευκαιρία για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων. Ωστόσο, καθώς η τάση για βίλες αυξάνεται, οι προσδοκίες των “Villa Travellers” αυξάνονται επίσης.

Έχοντας ήδη μια πλούσια εμπειρία στην “παραμονή σε βίλες”, οι ταξιδιώτες γίνονται πιο απαιτητικοί και δεν αναζητούν μόνο ένα όμορφο μέρος για να μείνουν, αλλά για ένα κατάλυμα που θα φιλοξενήσει τις πιο μοναδικές εμπειρίες τους. Και ενώ στο παρελθόν οι παράγοντες που επηρέαζαν την κράτηση μιας βίλας αφορούσαν το «κτίριο και τους εσωτερικούς χώρους», τώρα σχετίζονται περισσότερο με τις υπηρεσίες, το concierge και φυσικά, τους ανθρώπους. Όλα αυτά τα στοιχεία μετατρέπουν το Villa Management σε μια περίπλοκη διαδικασία, η οποία απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και τεχνογνωσία, προκειμένου το κατάλυμα να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να εκπληρώσει όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες ενός έμπειρου επισκέπτη βίλας.

Με στόχο να ανακαλύψουμε τον “Villa Management Κόσμο”, ήταν σαφές ότι έπρεπε να τον εξετάσουμε εκ των έσω, καλώντας τον Χρήστο Γκέκα, έναν από τους πλέον καταξιωμένους Villa Experts στην Ελλάδα, να εξιστορήσει την επιτυχημένη πορεία του BlueVillas, μιας εταιρείας που, μέσα σε μόλις 8 χρόνια, έχει να γίνει ένα από τα πιο αναγνωρισμένα Villa Brands παγκοσμίως. Το BlueVillas είναι αυτή τη στιγμή το κορυφαίο Villa Management Brand στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 300 luxury καταλύματα, κυρίως σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Αθήνα, και επιτυγχάνοντας να κερδίσει το σεβασμό των travel experts παγκοσμίως.

 *Sponsored

Γνωρίστε τον Χρήστο Γκέκα, ιδρυτή του BlueVillasvilla management hotelier academy

Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Αθήνα, ο Χρήστος Γκέκας είναι ο ιδρυτής και MD του BlueVillas-The Luxury Concept. Βοηθώντας από μικρός στην ξενοδοχειακή επιχείρηση της οικογένειάς του στη Βόρεια Ελλάδα, ο ξενοδοχειακός τομέας τού έγινε δεύτερη φύση. Η ιδέα για το BlueVillas γεννήθηκε το 2011 και ξεκινώντας τη λειτουργία του με μόλις 12 βίλες, ο Χρήστος κατόρθωσε μέσα σε μόλις 8 χρόνια να την καταστήσει ως μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες ενοικίασης πολυτελών κατοικιών στην Ελλάδα, εκπροσωπεύοντας περισσότερες από 350 βίλες στα δημοφιλή ελληνικά νησιά της Μυκόνου και της Σαντορίνης, άλλους νησιώτικους προορισμούς καθώς και στην ηπειρωτική Ελλάδα. Ο Χρήστος είναι πτυχιούχος μηχανολόγος μηχανικός, μιλά ελληνικά και αγγλικά και είναι πατέρας δύο παιδιών.

Βρειτε τον Χρηστο Γκεκα στο LinkedIn
Περισσότερες πληροφορίες: Websitebluevillascollection.com  Τηλέφωνο: +30 2104836823

 

Στην εισαγωγή, ανέφερα ότι παρόλο που εκπροσωπείτε βίλες στην Ελλάδα, καταφέρατε να γίνετε ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο brand, και αυτό είναι κάτι που πραγματικά πιστεύω. Όντας παρούσα στις περισσότερες luxury εμπορικές εκθέσεις όπως το ILTM Cannes και το Pure Morrocco καθώς και μέρος παγκόσμιων δικτύων όπως το Travellers Made, J.MAK Hospitality & Luxury Retreats, η εταιρεία σας είναι υπερήφανη εκπρόσωπος του πολυτελούς ελληνικού τουρισμού. Πώς αποφασίσατε να αναλάβετε μία τόσο μεγάλη ευθύνη;

Villa Management Hotelier Academy

Ως εταιρεία, είχαμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε πρώτα τη λειτουργία μας στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, δύο ελληνικούς νησιωτικούς προορισμούς που προσελκύουν διεθνείς jetsetters, προσφέροντας high-end καταλύματα και luxury υπηρεσίες. Από την πρώτη στιγμή, θέσαμε τον πήχη ψηλά λαμβάνοντας το παλμό των αναγκών και των απαιτήσεων των επισκεπτών μας. Η μεγάλη αλλαγή για εμάς, όμως, συνέβη όταν σταματήσαμε να επικεντρωνόμαστε στις βίλες ως αποκλειστικό προϊόν και αρχίσαμε να εξετάζουμε ολοένα και περισσότερο τον συνδυασμό της παραμονής σε βίλα με το operation και τις on-site υπηρεσίες.

Ήταν τότε που οι συνθήκες ήταν πλέον σωστές για να γίνουμε εξωστρεφείς. Οι συνεργάτες μας στο εξωτερικό θα μπορούσαν να μας εμπιστευτούν, γιατί μπορούσαμε πλέον να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ολοκληρωμένη εμπειρία πολυτέλειας όχι απλά μια ενοικίαση βίλας.

 *Sponsored

Τι είναι το BlueVillas;

Το BlueVillas – Το Luxury Concept ιδρύθηκε από τον Χρήστο Γκέκα την άνοιξη του 2011 και είναι μια ελληνική luxury ξενοδοχειακή εταιρεία, η οποία προσφέρει διακοπές στην ιδιωτικότητα μιας βίλας. Ξεκίνησε με 15 βίλες και τώρα μετά από 7 χρόνια, αριθμεί πάνω από 300 προσεκτικά επιλεγμένες βίλες στο νησί της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Πάρου, της Αντιπάρου και της Κρήτης.

Η BlueVillas έχει θέσει το τέλειο παράδειγμα διαχείρισης πολυτελών ταξιδιών. Κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει μια διαφορετική εμπειρία διακοπών ανάλογα με τον προορισμό, τη διάθεση, την παρέα και τον τρόπο ζωής του.

Διαβαστε Περισσοτερα

Περισσότερες Πληροφορίες: Websitebluevillascollection.com Τηλέφωνο: +30 2104836823

 

Η λειτουργία μιας εταιρείας διαχείρισης καταλυμάτων τα τελευταία 8 χρόνια πρέπει να είναι μια πραγματική περιπέτεια, καθώς ενώ η αγορά αυξάνεται καθημερινά, πρέπει να αντιμετωπίζετε τις συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις. Ποιο είναι το μυστικό για να μπορέσει να παρακολουθήσει κανείς αυτή την πορεία εξέλιξης και πόσο διαφορετικοί είναι οι στόχοι και το όραμά σας όλο αυτό το διάστημα;

Όταν το BlueVillas ξεκίνησε το 2011, τα μοναδικά κανάλια προώθησης για μεμονωμένα διαχειριζόμενα ακίνητα ήταν τα Flipkey, VRBO και HomeAway – ούτε καν η Airbnb, η οποία άλλαξε ριζικά το τοπίο των ιδιωτικών εκμισθώσεων από τότε που εισήλθε στην αγορά. Μέχρι τότε, δεν υπήρχε κανένας τρόπος αξιολόγησης των ιδιωτικών ακινήτων και προώθησης τους στο κατάλληλο κοινό, αυτό ήταν που ήρθε το BlueVillas να απαντήσει. Έκτοτε, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί και έπρεπε να προσαρμοστούμε στις μεταβαλλόμενες εποχές. Η απάντηση σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον ήταν η δημιουργία σχέσεων με ταξιδιωτικούς πράκτορες υψηλού επιπέδου, καθώς και ευκατάστατους ταξιδιώτες μέσω εκδηλώσεων luxury travel και δικτύωσης παγκοσμίως.

Το γεγονός ότι παρακολουθούμε τόσες διεθνείς διασκέψεις και luxury ταξιδιωτικές εκθέσεις, συμβάλλει πολύ στην ανανέωση των τάσεων του διεθνούς high-end τουρισμού. Τα δίκτυα στα οποία συμμετέχουμε, όπως το Traveller Made, εκπαιδεύουν τα μέλη τους για το πώς θα προσφέρουν στους πελάτες άψογες υπηρεσίες και εξειδικευμένα προϊόντα. H αλήθεια είναι πως μάθαμε πολλά από το να είσαι μέλος τέτοιων οικογενειών φιλοξενίας, έχουμε γίνει πιο προσαρμοστικοί, σχολαστικοί και πάντα προσπαθούμε να επιτύχουμε την αριστεία, αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές μας.

Η εμπειρία που έχουμε αποκομίσει σε όλη την διάρκεια των προηγούμενων ετών έχει διαμορφώσει την αποστολή μας, η οποία είναι να “ταράξουμε” τη βιομηχανία πολυτελών ενοικιαζόμενων βιλών. Έχουμε δεσμευτεί να προσφέρουμε μια αναμφισβήτητα premium συλλογή πολυτελών βιλών στην Ελλάδα, υποστηριζόμενη από λειτουργίες και υπηρεσίες παρόμοιες με τα πρότυπα των ξενοδοχείων 5 αστέρων ενώ παράλληλα φιλοδοξούμε να αποτελέσουμε σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον τομέα ενοικιάσεων πολυτελών καταλυμάτων στην Ελλάδα.

Το Villa Market θεωρείται ένα από τα πιο γόνιμα ξενοδοχειακά πεδία, ειδικά σε σχέση με τα ξενοδοχεία, τα οποία έχουν υψηλότερα λειτουργικά έξοδα. Στην πραγματικότητα, η διαχείριση βιλών έχει ως αποτέλεσμα ένα τόσο υψηλό περιθώριο κέρδους ή υπάρχουν κρυφά έξοδα τα οποία πρέπει να εξετάσουν οι Villa Professionals, προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας;

Villa Management Hotelier Academy

Κάθε μία από τις δύο κατηγορίες καταλυμάτων – ξενοδοχεία και βίλες – έχει τις δικές της προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Η πρώτη πρέπει να αντιμετωπίσει το αυξημένο κόστος προσωπικού και συντήρησης, ενώ η τελευταία πρέπει να λύσει το πρόβλημα της χαμηλής πληρότητας και της κατά πολύ μικρότερης σεζόν. Τα τελευταία 2 χρόνια, ο ανταγωνισμός τόσο για τα ξενοδοχεία όσο και για τις βίλες έχει αυξηθεί, οπότε η ίδια η αγορά θα εξαλείψει τους κακούς επιχειρηματίες και τα καταλύματα χαμηλής ποιότητας. Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να επενδύσει σε vacation rentals, θα πρότεινα να συμβουλευτεί πρώτα τους ειδικούς μας, προκειμένου να μπορέσουμε να τον καθοδηγήσουμε με βάση τον προορισμό, τον προϋπολογισμό και το κοινό που θέλει να στοχεύσει.

Μιλώντας για ποιότητα, αυτή τη στιγμή διαχειρίζεστε περισσότερα από 300 καταλύματα στην Ελλάδα, κάτι που φαίνεται εξαιρετικά περίπλοκο στην λειτουργία. Υποθέτω, επίσης, ότι υπάρχουν όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες βιλών που θέλουν να ενταχθούν στο δίκτυό σας. Πώς εγγυάται η ομάδα σας το επίπεδο ποιότητας των βιλών που αντιπροσωπεύετε και ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για την αποδοχή ενός νέου καταλύματος στο BlueVillas;

Η προσεκτικά επιλεγμένη συλλογή μας περιλαμβάνει περισσότερες από 350 βίλες, οι οποίες έχουν επιθεωρηθεί προσωπικά από την ομάδα BlueVillas, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάθε μία από αυτές πληροί τα 150 + κριτήρια που έχουμε θεσπίσει. Μετά από πολυάριθμες επιθεωρήσεις καταλυμάτων και τη μακρόχρονη εμπειρία μας στον κλάδο της φιλοξενίας, καταλήξαμε σε έναν κατάλογο κριτηρίων, που καθιστούν κάθε βίλα άξια να συμπεριληφθεί στο portfolio μας. Πρώτα έρχονται τα “3 Blues”, μια απαίτηση που κάθε ιδιοκτησία πρέπει να εκπληρώσει για να γίνει μέρος της συλλογής μας και η οποία ενέπνευσε το όνομα “BlueVillas”.  Τρία στοιχεία μπλε απόχρωσης που κάθε βίλα πρέπει να είναι κατέχει σε υψηλό βαθμό: πισίνα ή τζακούζι, θάλασσα και ουρανό.

Η επαλήθευση της ποιότητας των πολυτελών καταλυμάτων είναι ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς. Βλέπετε, δεν υπάρχουν επίσημα πιστοποιητικά ποιοτικού ελέγχου για ιδιωτικές ιδιοκτησίες, όπως ισχύει για τα ξενοδοχεία, και αυτό είναι ένα κενό που καλείται να συμπληρώσει το BlueVillas, προτού προσθέσει οποιοδήποτε κατάλυμα στη συλλογή του. Έτσι, δημιουργήσαμε μια αυστηρή διαδικασία επαλήθευσης της ποιότητας για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα βιώσουν εγκαταστάσεις και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.

Αρχικά, ο ιδιοκτήτης ή ο διαχειριστής μιας βίλας που έχει εκφράσει ενδιαφέρον για συνεργασία μαζί μας πρέπει να συμπληρώσει την Φόρμα Αρχικής Αξιολόγησης Ποιότητας, η οποία μας δίνει μια πρώτη εντύπωση για το κατά πόσο αυτό το ακίνητο μπορεί να θεωρηθεί μέρος του portfolio μας . Εάν εγκριθεί, ο ιδιοκτήτης ή διαχειριστής της βίλας λαμβάνει ένα σύμφωνο συνεργασίας, το οποίο περιλαμβάνει συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις συμβατούς με το ελληνικό δίκαιο, προκειμένου να πιστοποιήσουμε ότι το ακίνητο θα πληροί όλα τα διεθνή πρότυπα.

Το τρίτο και τελευταίο στάδιο περιλαμβάνει την επιθεώρηση του ακινήτου από έμπειρους συμβούλους βιλών, οι οποίοι πιστοποιούν τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες της βίλας, χρησιμοποιώντας τον εκτενή και λεπτομερή κατάλογο ελέγχου, που περιλαμβάνει 150 + αυστηρά κριτήρια.

Ωστόσο, δεν σταματάμε εκεί. Για να βεβαιωθούμε ότι οι πελάτες μας λαμβάνουν πάντα τις υπηρεσίες που τους αξίζουν και επιθυμούν, οι ειδικοί σύμβουλοι βιλών μας είναι πάντα σε επαφή, έτσι ώστε κάθε πελάτης – είτε απευθείας είτε μέσω πράκτορα – να λάβει μια εξατομικευμένη πρόταση της πλέον κατάλληλης για εκείνον βίλας.

Μετά την επιβεβαίωση οποιασδήποτε κράτησης, ο εξειδικευμένος concierge μας είναι υπεύθυνος να μείνει σε επαφή με τον πελάτη όχι μόνο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της διαμονής του, ως προσωπικός travel assistant, προκειμένου να προγραμματίσει το δρομολόγιό τους και να ανταποκριθεί σε όλα τα αιτήματά τους.

Για την αρχική αξιολόγηση, η διαδικασία φαίνεται σαφής. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα, οι Υπηρεσίες και το Maintenance συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην εμπειρία της βίλας, ιδιαίτερα το Concierge και η Γαστρονομία που διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών σας. Είναι δυνατόν μια εταιρεία σαν τη δική σας να ελέγχει την εμπειρία του επισκέπτη σε τόσους πολλούς διαφορετικούς προορισμούς που καλύπτει το portfolio σας;

Villa Management Hotelier Academy

Το κύριο συστατικό μιας επιτυχημένης διαμονής είναι βεβαίως ένα πολύ καλά διατηρημένο και λειτουργικό κατάλυμα, αλλά χωρίς το πάθος, την καλοσύνη και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων μας, θα ήταν αδύνατο να παρέχουμε στους επισκέπτες μας την εκπληκτική και πλήρη εμπειρία που βιώνουν όταν κάνουν κράτηση μαζί μας . Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουμε οι πελάτες μας να εξυπηρετούνται μόνο από τους ανθρώπους μας, από το Α ως το Ω. Δεχόμαστε άτομα με υψηλά προσόντα, τα οποία εκπαιδεύουμε σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια και διαδικασίες.

Από τη στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί μαζί μας, ένας από τους ειδικούς συμβούλους βιλών ανταποκρίνεται στο αίτημά του, υποδεικνύοντας τις πιο κατάλληλες επιλογές βίλας για αυτόν. Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες επιθυμίες του, ο σύμβουλός μας θα προτείνει την ιδανική βίλα και θα καθορίσει την τέλεια εμπειρία διακοπών για τον καλεσμένο μας, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του.

Μετά την επιβεβαίωση οποιασδήποτε κράτησης, ο εξειδικευμένος σύμβουλος ταξιδιού μας είναι υπεύθυνος για τη διαμονή σε επικοινωνία με τους πελάτες μας όχι μόνο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Ως προσωπικός βοηθός ταξιδιού προγραμματίζει το δρομολόγιό τους, καλύπτει όλα τα αιτήματά τους και εξασφαλίζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τώρα μπορείτε να δείτε γιατί δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι μας απονεμήθηκε ο τίτλος “Best Serviced Luxury Villas in Europe” – ένα βραβείο που είμαστε τόσο περήφανοι που κερδίζουμε κάθε χρόνο από το 2016.

Είμαστε επίσης πολύ περήφανοι για την ομάδα Γαστρονομίας, η οποία έχει εξυπηρετήσει εκατοντάδες επισκέπτες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4 ετών. Η δυνατότητα να απολαύσετε ένα γεύμα με βάση την ακριβή επιθυμία και προτίμησή σας στην ιδιωτικότητα μιας βίλας είναι κάτι που ενθουσιάζει τους επισκέπτες μας. Είναι ίσως η απόλυτη έκφραση του εξατομικευμένου σχεδιασμού που κάθε επισκέπτης μπορεί να ζητήσει κατά τη διάρκεια των διακοπών του. Φανταστείτε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μενού από το μηδέν – τα ορεκτικά, τις σαλάτες, τα κυρίως πιάτα, το κρασί – με βάση την επιθυμία σας, χρησιμοποιώντας τα συστατικά που έχετε επιλέξει, αποφεύγοντας αυτά που δεν σας αρέσουν ή εκείνα στα οποία έχετε αλλεργία. Το μενού ετοιμάζεται από το δικό σας σεφ στην άνεση του καταλύματός σας, χωρίς να χρειαστεί να κάνετε το παραμικρό. Μια υπηρεσία η οποία είναι δύσκολο ακόμη και για τα μεγάλα εστιατόρια να επιτύχουν.

Η προσωπική μου προσέγγιση είναι ότι η Villa Market κινητοποιεί τώρα την ξενοδοχειακή αγορά σε ορισμένα σημεία, εστιάζοντας σε υπηρεσίες και facilities 5 αστέρων. Σε πολλές περιπτώσεις βιλών, έχω παρατηρήσει ακόμη και την υπόσχεση μιας απόλυτης εξατομικευμένης εμπειρίας, καθώς και την προσφορά facilities που μπορούσαμε να βρούμε μόνο σε ξενοδοχεία. Είναι κάτι που αντανακλά τις απαιτήσεις των σύγχρονων επισκεπτών και πόσο εφικτό είναι κάτι τέτοιο να εφαρμοστεί σε ένα ευρύτερο portfolio όπως του BlueVillas;

Είναι γεγονός ότι οι επισκέπτες σήμερα απαιτούν όλο και περισσότερες υπηρεσίες και facilities κάθε χρόνο. Οι τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό και την κατασκευή βιλών είναι να προσφέρουν αφθονία χώρου καθώς και ένα ευρύ φάσμα facilities και υπηρεσιών, παρόμοιες με εκείνες των μεγάλων ξενοδοχείων. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μας, να συνδυάσουμε τα θετικά και των δύο κόσμων, την ιδιωτικότητα και την αποκλειστικότητα του χώρου που μπορεί να προσφέρει μια βίλα με τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων.

Το BlueVillas έχει καταλάβει αυτές τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς της βίλας. Τα τελευταία 2 χρόνια έχουμε αναπτύξει ένα πολύ επιλεκτικό portfolio βιλών, το λεγόμενο Signature Portfolio, το οποίο περιέχει μόνο ιδιόκτητα καταλύματα με παροχές παρόμοιες με ξενοδοχεία 5 αστέρων. Όπως καταλαβαίνετε για να δημιουργήσουμε αυτό το portfolio, έχουμε συντάξει έναν κατάλογο ακόμα πιο αυστηρών κριτηρίων, βάσει της εμπειρίας, των επιθυμιών και της ανταπόκρισής μας που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας κάθε χρόνο.

Το signature portfolio μας διαθέτει βίλες στη Μύκονο και τη Σαντορίνη που πληρούν το 98% των κριτηρίων μας από άποψη facilities και υπηρεσιών ενώ δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από παγκοσμίου φήμης ξενοδοχεία 5 αστέρων. Κάθε κατάλυμα του signature portfolio υποστηρίζεται και λειτουργεί από την βραβευμένη ομάδα διαχείρισης του BlueVillas, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να επωφεληθούν από την εξαιρετική εξυπηρέτηση που δεν μπορούν να βρούν πουθενά αλλού στην Ελλάδα.

Villa Management Hotelier Academy

Συνδέοντας τις παραπάνω πληροφορίες, φαίνεται ότι οι βίλες δεν είναι απλά το πολυτελές σπίτι-μακριά από το σπίτι του παρελθόντος, αλλά ένα πλήρες προϊόν που συνδυάζει εμπειρίες και υπηρεσίες. Ένα γεγονός που, κατά τη γνώμη μου, μάς δείχνει ότι, για να τις προωθήσουμε αποτελεσματικά, χρειαζόμαστε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, μια εντυπωσιακή φωτογράφιση, μια ιστοσελίδα και φυσικά ένα δυναμικό σχέδιο μάρκετινγκ και πωλήσεων. Πώς καλύπτει η BlueVillas αυτές τις ανάγκες για τα καταλύματα που αντιπροσωπεύει;

Οι σημερινοί πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για το επιθυμητό προϊόν ή υπηρεσία με πληθώρα μεθόδων, offline ή online. To BlueVillas έχει μια πολύ ισχυρή ψηφιακή παρουσία τόσο σε οργανικά όσο και σε paid αποτελέσματα της Google και έχει επενδύσει χρόνο και χρήμα σε τεχνολογίες αιχμής, όπως προηγμένη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, συνδεσιμότητα πολλαπλών καναλιών και ηλεκτρονικές μηχανές κρατήσεων.

Αναθέτουμε τα καταλύματά μας σε ένα διεθνές ακροατήριο, αφιερώνοντας κάθε χρόνο σεβαστό ποσό του προϋπολογισμού μας για να προωθήσουμε τις βίλες μας με το πιο αποτελεσματικό μίγμα μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης, των social media campaigns και των blog posts, που στοχεύουν σε ευκατάστατους πελάτες. Επίσης, παραμένουμε ενημερωμένοι σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας, έτσι ώστε κάθε κατάλυμα να απευθύνεται στο σωστό κοινό. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να βρούμε τη σωστή βίλα για τον κατάλληλο επισκέπτη και να διασφαλίσουμε ότι θα επιστρέψουν στις βίλες μας κάθε χρόνο.

Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό των ταξιδιωτών εξακολουθεί να προγραμματίζει τις διακοπές του offline, με τον παραδοσιακό τρόπο, επικοινωνώντας με ένα αξιόπιστο ταξιδιωτικό πράκτορα. Για αυτό τον λόγο, από το 2015 επενδύουμε σε τομείς όπως οι δημόσιες σχέσεις και οι προσωπικές επαφές με luxury ταξιδιωτικούς πράκτορες από όλο τον κόσμο, συμμετέχοντας σε luxury travel networking events και μετέχοντας σε δίκτυα πολυτελών πρακτόρων όπως το Traveler Made. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνουμε να καλύψουμε ένα ευρύ φάσμα υποψήφιων πελατών, ανεξάρτητα από τον τρόπο που επιλέγουν να κλείσουν τις διακοπές τους.

Αναφορικά με τις πωλήσεις, τα πράγματα γίνονται όλο και πιο περίπλοκα κάθε χρόνο καθώς τα κανάλια διανομής αναπτύσσονται γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι σήμερα οι βίλες πρέπει να έχουν δικά τους OTAs, εξειδικευμένα ταξιδιωτικά γραφεία, ακόμη και μηχανές κρατήσεων που επιτρέπουν Direct Bookings. Για έναν ιδιοκτήτη βίλας, η λειτουργία αυτού του δικτύου μπορεί να είναι ένας πραγματικός πονοκέφαλος, καθώς χρειάζεται πολλή εμπειρία καθώς και συνεχή παρακολούθηση. Ποιο είναι το λειτουργικό μοντέλο του BlueVillas και τι εγγυάται για τους ιδιοκτήτες βιλών του δικτύου σας;

Ανάλογα με το επίπεδο ποιότητας, κάθε ιδιοκτησία προσελκύει το αντίστοιχο ακροατήριο. Η πλειοψηφία των ακινήτων που επιλέγουμε να συμπεριλάβουμε στη συλλογή μας δεν εμπίπτουν στην κατηγορία HomeAway και Airbnb. Το 90% των κρατήσεων μας γίνονται offline, αφού αναλύουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πιθανών επισκεπτών μας για να επιτύχουμε 100% match.

Με απόλυτο σεβασμό στη μοναδικότητα κάθε καταλύματος, προσπαθούμε πάντα να βοηθήσουμε το καθένα να αποκτήσει το πλήρες δυναμικό του. Αυτό κάνει το BlueVillas να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της. Όταν επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί μας, οι ιδιοκτήτες βιλών απολαμβάνουν μια σειρά παροχών, οι σημαντικότερες από τις οποίες μπορούν να συνοψιστούν στους 3 ακόλουθους πυλώνες:

  1. Μεγάλος αριθμός πιστών πελατών μας και επισκέπτες που επιστρέφουν
  2. Περισσότεροι από 275.000 μοναδικοί website visitors κάθε χρόνο
  3. Eκτεταμένο διεθνές δίκτυο συνεργατών

Μετά από σχεδόν 9 χρόνια στον κλάδο της φιλοξενίας, έχουμε αναπτύξει τη γνώση και την κατανόηση του τι χρειάζονται και θέλουν οι επισκέπτες για να μεγιστοποιήσουν τις κρατήσεις τους και να εξασφαλίσουν ότι θα απολαύσουν τις διακοπές της ζωής τους. Για αυτόν τον λόγο έχουμε τόσους πολλούς πιστούς πελάτες, οι οποίοι συνεχίζουν να κάνουν κράτηση μαζί μας κάθε χρόνο.

Κάθε βίλα έχει την δική της σελίδα στο website μας, όπου παρουσιάζουμε υψηλής ποιότητας φωτογραφίες των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και παρέχουμε μια λεπτομερή ανάλυση των facilities, της θέσης και των υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στο πλαίσιο της κράτησης. Οι μοναδικοί επισκέπτες μας (και επομένως δυνητικοί πελάτες), οι οποίοι είναι περισσότεροι από 275.000 ετησίως, έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις βίλες και τις τιμές τους σε πραγματικό χρόνο, με βάση τη διαθεσιμότητα και τις ημερομηνίες που τους ενδιαφέρουν. Προτείνουμε, επίσης, προσωποποιημένες δραστηριότητες και υπηρεσίες, τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μετά από επικοινωνία με τον προσωπικό βοηθό ταξιδιού τους και την ομάδα concierge μας.

Εκτός των ανωτέρω, είμαστε πάντα ενημερωμένοι σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας, έτσι ώστε κάθε BlueVilla να παραμένει ελκυστική για το σύγχρονο ακροατήριο. Κάθε χρόνο παρακολουθούμε τα πιο luxury travel networking events παγκοσμίως, όπως το ILTM Cannes, το ILTM America, το ATM Dubai, το WTM London και το LE Miami, προκειμένου να προωθήσουμε τη συλλογή των βιλών μας και να δημιουργήσουμε σχέσεις με όλο και περισσότερους high-end ταξιδιωτικούς πράκτορες καθώς και εύπορους ταξιδιώτες. Το εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών μας περιλαμβάνει πάνω από 2.000 πολυτελή τουριστικά πρακτορεία σε διεθνές επίπεδο, τα οποία χρησιμοποιούν τη μηχανή κράτησής μας για να καθορίσουν ποια βίλα θα προτείνουν στη high-end πελατεία τους.

Το 2019 ξεκινήσαμε το Preferred Partners Program, ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες βιλών, των οποίων τα καταλύματα υπερισχύουν στις εκστρατείες προώθησης και μάρκετινγκ και απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια. Πιο συγκεκριμένα, τα καταλύματα των Preferred Partners μας είναι τα μόνα που περιλαμβάνονται σε όλο το διαφημιστικό υλικό μας – σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή – κατά τη διάρκεια των διεθνών εκδηλώσεων δικτύωσης στις οποίες συμμετέχουμε και αποτελούν πάντα προτεραιότητα στις συστάσεις ενοικίασης για τους συνεργάτες μας.

Όσον αφορά τις πωλήσεις βιλών, οι luxury ταξιδιωτικοί πράκτορες διαδραματίζουν πράγματι έναν κρίσιμο ρόλο ενώ με βάση το γεγονός ότι εστιάζετε στη δημιουργία ενός δικτύου υψηλού επιπέδου, φαίνεται ότι συμφωνείτε απολύτως με αυτό. Ποιο είναι το μυστικό πίσω από την οικοδόμηση ενός επιτυχημένου δικτύου B2B και ποιες είναι οι συμβουλές σας για τους ιδιοκτήτες βιλών που διαμαρτύρονται για το υψηλό ποσοστό προμηθειών;

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει μυστικό πίσω από την οικοδόμηση ενός επιτυχημένου δικτύου B2B. Όπως συμβαίνει με όλες τις συνεργασίες σε κάθε τομέα, όταν κάποιος έχει πάθος, αποφασιστικότητα, επαγγελματισμό, διαφάνεια και προσφέρει όσα υποσχέθηκε, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μόνο η οικοδόμηση ισχυρών και αξιόπιστων εταιρικών σχέσεων.

Όσον αφορά την προμήθεια, είναι γνωστό ότι σε όλες τις αγορές η πραγματική δύναμη βρίσκεται στα χέρια της πλευράς που μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους πελάτες και να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες βιλών πρέπει να αξιολογήσουν την ανάγκη για συγκεκριμένα κανάλια διανομής, βάσει του κύκλου εργασιών που επιθυμούν να επιτύχουν με την εκμίσθωση της περιουσίας τους. Το πώς θα λειτουργήσει το επιχειρηματικό και οικονομικό σχέδιο του ενοικιαζόμενου καταλύματος ποικίλλει ανάλογα με την περιοχή. Οι ιδιοκτήτες πρέπει να λάβουν υπόψη και να αναλύσουν τι αντιπροσωπεύει αυτό το ποσοστό των προμηθειών και τι σημαίνει για την περιουσία τους.

Ο ιστότοπός μας είναι ένα δημοφιλές κανάλι διανομής υψηλής κυκλοφορίας, το οποίο έχει ισχυρή ψηφιακή παρουσία, διασφαλίζοντας την ασφάλεια του υποψήφιου πελάτη και παρέχοντας πρόσβαση σε μια ομάδα πελατών, στους οποίους ένας μεμονωμένος ιστότοπος δεν θα μπορούσε να φτάσει άμεσα.

Επιπλέον, μέσω των μηνιαίων newsletters και των τακτικών επαφών μας με τους πράκτορες, τα καταλύματά μας προωθούνται σε αυτούς κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων δικτύωσης στις οποίες συμμετέχουμε, ενώ μερικά από αυτά ελέγχονται και δια ζώσης από τους συνεργάτες μας, κατά τη διάρκεια των εκδρομών FAM που διοργανώνουμε.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, καθώς είστε ένας από τους πιο έμπειρους Villa Experts, ποιες είναι οι τρεις καλύτερες προβλέψεις σας για την εξέλιξη της Villa Market για τα επόμενα δύο χρόνια και ποιο είναι το λάθος που πρέπει να αποφύγουν οι ιδιοκτήτες των βιλών;

Villa Management Hotelier Academy

Όπως ανέφερα προηγουμένως, ο κλάδος της φιλοξενίας αλλάζει συνεχώς και γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικός. Με τις αυξανόμενες προσδοκίες των επισκεπτών να αναδιαμορφώνουν συνεχώς το τοπίο, πιστεύω ότι είναι σημαντικό η αγορά της βίλας να συμβαδίσει με τις επικείμενες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας:

  • Οι ταξιδιώτες θα επιδιώκουν την πολιτισμική εμβάθυνση και την τοπική εμπειρία

Από τη βαθιά γνώση της βιομηχανίας φιλοξενίας πιστεύω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι οι σημερινοί ταξιδιώτες προτιμούν τις εμπειρίες από τα εμπορεύματα, ζητώντας ειδικές υπηρεσίες όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, yoga retreats, περιπέτειες, δραστηριότητες κ.λπ. Τα επόμενα χρόνια θα δoύμε την άνοδο μιας συγκεκριμένης πελατειακής βάσης που αναζητά μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να είναι επιτυχείς, οι ενοικιαζόμενες βίλες θα πρέπει να συνδυαστούν με συναρπαστικές τοπικές και εξατομικευμένες εμπειρίες για τους καλεσμένους τους.

  • Οι βίλες θα πρέπει να αγκαλιάσουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει βασικό παράγοντα για την επιτυχή διαχείριση των βιλών, καθώς είναι ένα από τα σημαντικότερα παγκόσμια ζητήματα αυτή τη στιγμή και φαίνεται ότι θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο στο προσεχές μέλλον. Οι βίλες θα πρέπει να προωθήσουν μια αποστολή αειφορίας για να τροφοδοτήσουν τις προσπάθειές τους για εταιρική κοινωνική ευθύνη και να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη, όπως έχουν ήδη κάνει μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.

  • Εξατομίκευση

Αυτή είναι ίσως η πιο σημαντική τάση κατά τη γνώμη μου. Η ανάγκη εξατομίκευσης είναι μια μεγάλη απαίτηση από τους σημερινούς πελάτες, και η βιομηχανία φιλοξενίας δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι επισκέπτες μιας βίλας θέλουν να αντιμετωπίζονται ως ειδικά άτομα, και όχι απλώς ως ένας άλλος ανώνυμος πελάτης. Η εξατομίκευση μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους, για παράδειγμα με τη δρομολόγηση προγραμμάτων customer loyalty, έτσι ώστε οι πελάτες που επιστρέφουν να μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα περισσότερες αναβαθμισμένες υπηρεσίες από ό, τι την τελευταία φορά, γεγονός που τους καθιστά ακόμα πιο ξεχωριστoύς.

Η μη τήρηση των σημερινών τάσεων είναι το πρώτο λάθος που πρέπει να αποφύγει ένας ιδιοκτήτης της βίλας. Ένα κατάλυμα που ήταν εύκολο να πωληθεί πριν από μερικά χρόνια, δεν είναι απαραίτητα ιδιαίτερα εμπορεύσιμο σήμερα. Οι προτιμήσεις των φιλοξενούμενων έχουν αλλάξει και αυτό θα πρέπει να κάνουν και οι βίλες.

Ωστόσο, η μεγαλύτερη παγίδα που ένας ιδιοκτήτης βίλας πρέπει να αποφύγει με κάθε τρόπο είναι να εμπιστεύεται και να επιτρέπει σε λάθος ανθρώπους ή εταιρείες να διαχειρίζονται την περιουσία και τις κρατήσεις του. Ειδικότερα, πρέπει να επιλέξει άτομα και εταιρείες οι οποίοι επιδεικνύουν αυστηρό επαγγελματισμό και αξιοπιστία, προκειμένου να προστατεύονται καλύτερα και οι πελάτες τους. Από τις πληρωμές έως τις συμβάσεις, για κάθε πρακτική πτυχή μιας μίσθωσης πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την απόλυτη αξιοπιστία και διαφάνεια, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι ιδιοκτήτες θα έχουν πλήρη επίγνωση και εμπιστοσύνη. Αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας του BlueVillas όλα αυτά τα χρόνια και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες βιλών επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί μας κάθε χρόνο.

ⓘ INFOBOX

HOTEL EXPERTS TALKS: Ο νέος τύπος άρθρου της Hotelier Academy!

Τα “Hotel Expert Talks” αποτελούν τη νέα κατηγορία άρθρων της Hotelier Academy, που φιλοξενούν ενδιαφέρουσες συζητήσεις με ειδικούς της ξενοδοχειακής αγοράς, με στόχο να παρέχουν λύσεις και ιδέες στο κοινό της. Οι Experts που θα φιλοξενηθούν, θα αναλύουν σε βάθος σημαντικά θέματα που σχετίζονται με τις πωλήσεις και την λειτουργία ενός ξενοδοχείου, ενώ θα κληθούν να απαντήσουν σε κομβικές ερωτήσεις των στελεχών της Hotelier Academy.

Μαθετε πως μπορειτε να παρουσιαστειτε σε ενα Hotel Expert Talk