Οι εκθέσεις τουρισμού, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, αποτελούν πλέον ένα από τα βασικά σημεία ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουριστικού-ξενοδοχειακού κλάδου.

Σε μία αγορά που συνεχώς μεταβάλλεται, όπως αυτή του τουρισμού και της ξενοδοχίας, η συνεχής ενημέρωση αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του ξενοδοχειακού προϊόντος. Μέσα από τις διάφορες εκθέσεις οι επαγγελματίες μπορούν να ενημερωθούν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνολογίες καθώς και να παρακολουθήσουν workshops που θα τους βοηθήσουν να αναβαθμίσουν το προϊόν τους.

Ωστόσο, δεδομένου του πλήθους των εκθετών, των παράλληλων δράσεων, αλλά και του περιορισμένου χρόνου μπορεί η πληροφορία που θα λάβει ο επισκέπτης να είναι συγκεχυμένη με αποτέλεσμα να θεωρήσει ότι η έκθεση υστερούσε ή δεν είχε κάτι να του προσφέρει. Αυτό μπορεί εύκολα να αποφευχθεί αν ο ίδιος είναι κατάλληλα προετοιμασμένος για την επίσκεψή του.

Συγκεκριμένα, για την πιο αποτελεσματική επίσκεψη σε μία έκθεση θα πρέπει να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:

Βήμα 1: Get connected | Γνωρίστε την έκθεση πριν την επισκεφθείτε

100% Hotel Show | Hotelier Academy

Το διάστημα πριν την επίσκεψη σε κάποια έκθεση συνδεθείτε μαζί της. Ακολουθείστε την στα social media, κάντε εγγραφή στα newsletters της και παρακολουθείστε συστηματικά τη ροή των νέων στο site της. Με τις περισσότερες εκθέσεις να έχουν ειδικό περιβάλλον για τους επισκέπτες, το περιεχόμενο που θα παρακολουθείτε μπορεί να γίνει πιο εξατομικευμένο ανάλογα με τα πεδία ενδιαφέροντός σας.

Έχοντας έτσι σφαιρική εικόνα του περιεχομένου, μπορείτε να αξιολογήσετε τι είναι αυτό που θα αποτελέσει προτεραιότητα κατά την επίσκεψή σας, με ποιες εταιρείες θέλετε να μιλήσετε, ποια προϊόντα θα σας ενδιέφερε να δείτε από κοντά, ποια workshops να παρακολουθήσετε καθώς και τι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ως “γέμισμα” π.χ. παρακολούθηση κάποιου installation, συμμετοχή σε ψηφοφορία, “social” επίσκεψη κλπ. Παράλληλα, έχοντας οι ίδιοι γνώση του περιεχομένου μπορείτε να προτείνετε σε κάποιο συνεργάτη σας κάτι που βρίσκετε ενδιαφέρον για τον ίδιο.

 

 *Sponsored

To 100% Hotel Show είναι η Premium Έκθεση για Ξενοδόχους και Villa Owners, που θα διεξαχθεί για έβδομη συνεχόμενη χρονιά στο MEC Παιανίας, 15-18 Νοεμβρίου 2019.

Πάρτε την πρόσκλησή σας για το 100% Hotel Show σε αυτό το link: https://www.hotelshow.gr/gr/visitors/subscribe

Εγγραφείτε στα Ξενοδοχειακά Workshops του 100% Hotel Show: https://www.hotelshow.gr/gr/workshops

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το hotelshow.gr ή επικοινωνήστε με την ομάδα στο info@hotelshow.gr.

 

 

Βήμα 2: Scheduling | Οργανώστε την επίσκεψή σας πριν την έκθεση

100% Hotel Show | Hotelier Academy

Βασικός παράγοντας για την πιο αποτελεσματική επίσκεψη είναι ο έγκαιρος προγραμματισμός. Η πληροφορία μέσα στην έκθεση είναι τόσο μεγάλη, που αν δεν έχετε αφιερώσει χρόνο πριν βρεθείτε σε αυτή, το πιο πιθανό να χάσετε χρόνο όταν θα είστε σε αυτή.

Λίστα εκθετών

Δεν έχει κανένα νόημα να δείτε τη λίστα των εκθετών όταν θα βρεθείτε στο εκθεσιακό. Ενστικτωδώς, και μη έχοντας άλλη πληροφορία, θα κινηθείτε προς αυτές που ήδη γνωρίζετε ή συνεργάζεστε. Αυτές ναι μεν θα έχουν κάτι να σας παρουσιάσουν, ενδεχομένως όμως όχι αυτό που αναζητάτε. Η λίστα των εκθετών υπάρχει στο εκάστοτε site αναρτημένη, και μάλιστα εμπλουτισμένη με στοιχεία αναφορικά με το αντικείμενο της κάθε εταιρείας, ιδιαίτερα και καινοτόμα προϊόντα-υπηρεσίες που θα παρουσιάσει στην έκθεση, ακόμα και βίντεο με διάφορα σχετικά projects της. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βρείτε νέες εταιρείες που μπορεί να σας προσφέρουν λύσεις ή και νέες ιδέες.

Συναντήσεις

Γιατί να χάνετε τον χρόνο σας περιμένοντας πότε θα είναι διαθέσιμος κάποιος εκπρόσωπος από την εταιρεία που σας ενδιαφέρει, όταν μπορείτε από πριν να έχετε κλείσει ραντεβού μαζί του; Πλέον, με την εγγραφή σας ως επισκέπτης, σε πολλές εκθέσεις, ανοίγετε ένα προσωπικό visitor’s profile που σας δίνει, εκτός των άλλων, τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με τους εκθέτες και να προγραμματίσετε έγκαιρα κάποια συνάντηση μαζί τους.

Σεμινάρια – Workshops

Εδώ η ανάγκη του προγραμματισμού είναι επιτακτική. Θα πρέπει να έχετε δει από πριν το πρόγραμμα των workshops και να έχετε κάνει την εγγραφή σας σε αυτά που σας ενδιαφέρουν, αν θέλετε να διασφαλίσετε τη θέση σας. Καθώς για τα περισσότερα από αυτά η παρακολούθηση είναι δωρεάν, και το περιεχόμενο αρκετά δελεαστικό, είναι πολύ δύσκολο να κάνετε εγγραφή on the spot, ειδικά όταν πολλές φορές βγαίνουν sold out πριν από την έκθεση.

 *Sponsored

To 100% Hotel Show ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα αλλά και πιο συγκεκριμένα τις ανάγκες των επισκεπτών, έχει δημιουργήσει μία ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη online πλατφόρμα ενημέρωσης και οργάνωσης της επίσκεψής του στην Έκθεση, μέσω της οποίας, ο επισκέπτης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του visitor’s profile που του δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με τους εκθέτες και να προγραμματίσει έγκαιρα κάποια συνάντηση μαζί τους, να δηλώσει συμμετοχή στα workshops, αλλά και να λαμβάνει επίκαιρη επαγγελματική ενημέρωση όλο τον χρόνο. Άλλωστε, βασική αρχή του 100% Hotel Show είναι να αποτελεί πηγή πληροφόρησης για τους επαγγελματίες του κλάδου 365 ημέρες τον χρόνο, και να μην περιορίζεται στις ημέρες λειτουργίας του. Με αυτό ως δεδομένο, εμπλουτίζει διαρκώς το περιεχόμενό του με δράσεις και επικοινωνιακά μέσα που συνεχώς προσφέρουν νέα πληροφορία στο κοινό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το hotelshow.gr ή επικοινωνήστε με την ομάδα στο info@hotelshow.gr.

 

Βήμα 3: Take a break | Δεν είναι ένας αγώνας δρόμου, πάρτε τον χρόνο σας

100% Hotel Show | Hotelier Academy

Το ότι θα βρεθείτε σε μία έκθεση για επαγγελματικό, κυρίως, σκοπό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να πηγαίνετε ασταμάτητα από ραντεβού σε workshop και αντίστροφα. Θα είναι προτιμότερο, για να μην βομβαρδιστείτε απλά από πληροφορίες, να κάνετε κάποια διαλείμματα. Αυτό θα σας βοηθήσει ώστε να μπορείτε να αφομοιώσετε καλύτερα τα μηνύματα και τις πληροφορίες που θα λάβετε. Για τα διαλείμματα σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους κοινόχρηστους χώρους που δημιουργούνται μέσα στην έκθεση για την εξυπηρέτηση του κοινού. Εκεί μπορείτε να χαλαρώσετε συνομιλώντας με άλλους επισκέπτες, κάνοντας social scanning για να δείτε τι συμβαίνει στην έκθεση εκείνη τη στιγμή ακόμα και ξεφυλλίζοντας έντυπα της.

Παράλληλα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το χρόνο ώστε να κάνετε τις “social” επισκέψεις σας. Αν μιλάμε για εγχώριες εκθέσεις, ακόμα και αν είστε νέοι επαγγελματίες, θα βρείτε σίγουρα συνεργάτες σας να συμμετέχουν ως εκθέτες. Είναι προτιμότερο σε αυτές τις εταιρείες, αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος για προγραμματισμένο ραντεβού, να κάνετε σύντομες- πιο κοινωνικές- επισκέψεις. Ουσιαστικά, επικοινωνείτε με τους συνεργάτες σας, σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, χωρίς να είναι άμεση προτεραιότητα η “προϊοντική” ενημέρωση από την πλευρά τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι συγκεκριμένες επισκέψεις βοηθάνε στην ανάπτυξη οικειότητας μεταξύ σας, που εν καιρώ θα δείτε ότι, μέσα από αυτή την επικοινωνία, η συνεργασία σας γίνεται ακόμα πιο εύκολη και αποτελεσματική.

 

Βήμα 4: Stay in touch | Οι επαφές δεν είναι μόνο μέσα στο εκθεσιακό

100% Hotel Show | Hotelier Academy

Αφού ολοκληρωθεί η επίσκεψή σας σε κάποια έκθεση, καλό είναι να οργανώσετε με τη σειρά σας τόσο τις επαφές σας, όσο και τις εταιρείες που σας κέντρισαν το ενδιαφέρον. Σίγουρα είδατε προϊόντα και λύσεις τα οποία δεν καλύπτουν τη δεδομένη στιγμή μία ανάγκη σας, ωστόσο ενδεχομένως μελλοντικά να σας φανούν χρήσιμες. Αρχικά, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αρχείο με αυτά που σας ενδιαφέρουν. Ο πιο εύκολος τρόπος για αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε τον κατάλογο εκθετών που έχετε λάβει, και να κρατήσετε σε αυτόν τις όποιες σημειώσεις σας ή να δημιουργήσετε κάποιο ηλεκτρονικό αρχείο όπου θα συγκεντρώνετε συνολικά πληροφορίες από όσες εκθέσεις επισκέπτεστε.  Έπειτα, καλό είναι να βρείτε τις συγκεκριμένες εταιρείες ή εκπροσώπους στα social media και να συνδεθείτε μαζί τους. Έτσι, πολύ πιο εύκολα και άμεσα θα ενημερώνεστε για τα νεότερα της κάθε εταιρείας στο μέλλον.

 

Συνοψίζοντας,

Μία επαγγελματική έκθεση δεν παρέχει πληροφόρηση μόνο κατά τις ημέρες διεξαγωγής της. Όπως είδαμε, μπορείτε να λάβετε σημαντικές πληροφορίες τόσο πριν από αυτή όσο σίγουρα και μετά την ολοκλήρωσή της. Είναι μία πηγή στην οποία μπορείτε να ανατρέξετε κάθε φορά που θα χρειαστείτε κάτι σχετικά με το ξενοδοχειακό σας προϊόν, για αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να οργανωθείτε και να συγκρατήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από την επίσκεψή σας.