Διαβάστε tips και συμβουλές για μία πιο πετυχημένη συμμετοχή σας στην διεθνή έκθεση τουρισμού WTM στο Λονδίνο!

H έκθεση World Travel Market (WTM), η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο, είναι μια από τις πιο σημαντικές εκθέσεις στην τουριστική βιομηχανία. Οι εκθέτες, αλλά και οι επισκέπτες, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν επαφές από τη βιομηχανία του τουρισμού, προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.

Τι είναι αυτό που κάνει τη WTM να ξεχωρίζει;

  • Timing: Ο Νοέμβριος είναι ένας εξαιρετικός μήνας για την ανάπτυξη καινούριων συμφωνιών. Για μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων (ειδικά χωρών της Νότιας Ευρώπης και της Μεσογείου), έχει μόλις ολοκληρωθεί η καλοκαιρινή σεζόν, επομένως είναι ανοιχτά προς νέες συνεργασίες. Από την άλλη, πολλοί Ασιατικοί προορισμοί που βρίσκονται ακριβώς πριν την high season τους, ψάχνουν καινούριες συνεργασίες, που θα τους βοηθήσουν στην ενίσχυση των πωλήσεών τους.
  • LocationΤο Λονδίνο είναι αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα και επιδραστικότερα εμπορικά κέντρα στον κόσμο. Ένα επαγγελματικό ταξίδι στο Λονδίνο παρουσιάζει μια τεράστια προοπτική για networking, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της έκθεσης, αλλά και μέσω μιας πιθανής επέκτασης του ταξιδιού, για επαγγελματικούς λόγους.
  • Quality: Η WTM στο Λονδίνο έχει ένα αναβαθμισμένο προφίλ, προσελκύοντας ποιοτικούς επισκέπτες και εκθέτες. Με τις διάφορες διοργανώσεις της σε άλλες χώρες του κόσμου, κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επισκεπτών. Παράλληλα, ενισχύει το brand awareness της, ενώ αποτελεί το ιδανικότερο κανάλι διείσδυσης στην πολύ σημαντική και ποιοτική Τουριστική Βιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας.

Ποια όμως είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για μια επιτυχημένη παρουσίαση στην έκθεση;

Photo Credits: World Travel Market (WTM)

ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΚΘΕΤΗΣ:

  1. Συμπλήρωσε σωστά το online profile σου, έτσι ώστε να εμφανίζεσαι σε περισσότερες αναζητήσεις.

    Τα προφίλ εκθετών απαιτούν πλέον περισσότερες πληροφορίες από τις συνηθισμένες, όπως Products, Case Studies, White Papers, Events, κτλ. Όσο περισσότερα συμπληρώσεις, τόσο πιο συχνά θα εμφανιστείς στις αναζητήσεις των επισκεπτών που ψάχνουν για νέες ιδέες.

    Smart tip: Ανάπτυξε το περιεχόμενό σου χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που πιθανόν θα χρησιμοποιήσουν και οι πιθανοί πελάτες σου στις αναζητήσεις τους.

  2. ‘Ξεκλείδωσε’ τα Targeted Emails, προσκαλώντας στην έκθεση τις προσωπικές σου επαφές.

    H WTM δίνει την ευκαιρία αποστολής μέχρι και 1000 αυτοματοποιημένων meeting requests σε επισκέπτες, με την προϋπόθεση ότι ο εκθέτης θα ‘ανεβάσει’ τουλάχιστον 250 επαφές στο σύστημα της έκθεσης. Μόνο και μόνο το ανέβασμα των επαφών, αποτελεί πλεονέκτημα: Με το που οι επαφές προστεθούν στο σύστημα, θα τους αποσταλεί ένα καλά σχεδιασμένο και προσωποποιημένο email, προσκαλώντας τους στο περίπτερο της εταιρείας σου. Με αυτό τον τρόπο, η συμμετοχή της εταιρείας σου έχει ήδη αρχίσει να προωθείται αποτελεσματικά!

    Smart tip: Το σύστημα της WTM θα προβάλει τις επαφές που ανέβηκαν σε μία λίστα, ενημερώνοντας σχετικά με το αν έχουν ήδη εγγραφεί ως επισκέπτες (και άρα θα επισκεφθούν την έκθεση), επιτρέποντας μια πιο προσωποποιημένη και ουσιαστική επικοινωνία.

  3. Χρησιμοποίησε τα Targeted Emails και στείλε meeting requests μέχρι και σε 1000 επισκέπτες.

    Αφού προσθέσεις τουλάχιστον 250 επαφές στο σύστημα, θα σου επιτραπεί να στείλεις προσωποποιημένα μηνύματα σε 1000 εγγεγραμμένους επισκέπτες. Πολύ σημαντικό είναι να επιλέξεις τα σωστά φίλτρα, έτσι ώστε να λάβεις όσο το δυνατόν ποιοτικότερα requests, γεμίζοντας έτσι ουσιαστικά το πρόγραμμά σου.

    Smart tip: Προσοχή κατά τη χρήση του αυτόματου επεξεργαστή κειμένου, καθώς προσθέτει κείμενο στην αρχή και το τέλος του μηνύματος. Για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, δείτε το κείμενο που ετοιμάσατε πριν το στείλετε (preview).

  4. Επικοινωνήστε με άλλους εκθέτες μέσω του συστήματος της WTM.

    Εάν είσαι εκθέτης, σου δίνεται η δυνατότητα να στείλεις μήνυμα σε άλλους εκθέτες, αλλά και να δεις τα στοιχεία επικοινωνίας του προσωπικού της εταιρείας που σε ενδιαφέρει. Με τη λειτουργία αυτή μπορείς να ανακαλύψεις ενδιαφέρουσες επαφές ξενοδοχείων και εταιρειών που συμμετέχουν.

    Smart tip: Μπορείς να συνδεθείς με επαφές και μέσω LinkedIn, για έναν πιο άμεσο και προσωποποιημένο τρόπο επικοινωνίας.

  5. Κρατήστε επικοινωνία με τις επαφές σας.
    Case Study Sponsored: Δείτε πώς η εταιρεία Morantis Group, κατάφερε να προγραμματίσει περισσότερα από 800 ραντεβού κατά τη διάρκεια της WTM, σε μόνο μια βδομάδα.

    Το Morantis Group είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στρατηγικής στο χώρο του τουρισμού, έχοντας δημιουργήσει καινοτόμα projects όπως το Travel by Interest, τη Hotelier Academy και το Upselling Hotel.

    Χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία της WTM, το Morantis Group κατάφερε να οργανώσει περισσότερα από 800 ραντεβού για τα 3 projects του σε μία μόλις βδομάδα, έχοντας αναπτύξει sales negotiations ακόμα και ένα μήνα πριν από την έκθεση. Τα 3 βήματα της επιτυχίας: Χρήση όλων των εργαλείων που παρείχε το σύστημα της WTM, στοχεύοντας μόνο τις σχετικές, για το κάθε project, εταιρείες.

    Δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων με ξεκάθαρη προοπτική συνάντησης, προβάλλοντας ενδιαφέροντες λόγους συνάντησης. Προώθηση της συμμετοχής του κάθε brand στη δική του βάση δεδομένων, στέλνοντας προσωποποιημένα meeting requests σε επαφές υψηλού ενδιαφέροντος.

Photo Credits: World Travel Market (WTM)

ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ:

  1. Αλληλεπίδρασε με όσο το δυνατόν περισσότερα προφίλ εκθετών γίνεται:

    Το σύστημα της WTM έχει ‘κλειδώσει’ τη δυνατότητα αποστολής meeting request σε εκθέτες, την οποία οι επισκέπτες είχαν στο παρελθόν, προβάλλοντας ως επιχείρημα την προστασία των εκθετών από spamming. Από την άλλη όμως, η έκθεση έχει δημιουργήσει καινούριους και ενδιαφέροντες τρόπους επικοινωνίας: Αν ένας επισκέπτης αποθηκεύσει το προφίλ ενός εκθέτη, τότε τα στοιχεία του θα εμφανιστούν στο λογαριασμό του εκθέτη. Έτσι, ο εκθέτης θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη που όντως ενδιαφέρεται, για να προγραμματίσουν μια πιθανή συνάντηση. Η λειτουργία αυτή, ενώ δυσκολεύει σε μεγάλο βαθμό τους επισκέπτες, αναβαθμίζει, χωρίς αμφιβολία, τη συνολική ποιότητα της έκθεσης.

  2. Στείλε Meeting Requests για την WTM, στην προσωπική σου βάση δεδομένων:

    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να οργανώσεις την επίσκεψή σου, από το να επικοινωνήσεις πρώτα με τις ήδη υπάρχουσες επαφές σου. Η κάθε εταιρεία έχει τη δική της λίστα με πιθανούς πελάτες, και όσον αφορά τον τουρισμό, οι επαφές αυτές είναι πολύ πιθανό ότι παρευρίσκονται σε εκθέσεις τουρισμού. Στείλε μήνυμα σε όλες τις επαφές σου, ενημερώνοντας για την παρουσία σου στην WTM. Αυτό, θα δημιουργήσει αυτόματα νέα requests για ραντεβού, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει το προφίλ σου, αφού η συμμετοχή σε μια τέτοια έκθεση δηλώνει έναν υψηλής ποιότητας επαγγελματισμό.

Αν ενδιαφέρεστε να προσεγγίσετε την παγκόσμια ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας σε έναν tourism strategy specialist στο: morantis@morantis.com