Διαβάστε tips και συμβουλές για μία πετυχημένη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM στο Λονδίνο!

H έκθεση World Travel Market (WTM), η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο, είναι μια από τις πιο σημαντικές εκθέσεις στην τουριστική βιομηχανία. Οι εκθέτες, αλλά και οι επισκέπτες, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν επαφές από τη βιομηχανία του τουρισμού, προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες.

Τι είναι αυτό που κάνει τη WTM να ξεχωρίζει;

  • Timing: Ο Νοέμβριος είναι ένας εξαιρετικός μήνας για την ανάπτυξη καινούριων συμφωνιών. Για μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων (ειδικά χωρών της Νότιας Ευρώπης και της Μεσογείου), έχει μόλις ολοκληρωθεί η καλοκαιρινή σεζόν, επομένως είναι ανοιχτά προς νέες συνεργασίες. Από την άλλη, πολλοί Ασιατικοί προορισμοί που βρίσκονται ακριβώς πριν την high season τους, ψάχνουν καινούριες συνεργασίες, που θα τους βοηθήσουν στην ενίσχυση των πωλήσεών τους.
  • LocationΤο Λονδίνο είναι αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα και επιδραστικότερα εμπορικά κέντρα στον κόσμο. Ένα επαγγελματικό ταξίδι στο Λονδίνο παρουσιάζει μια τεράστια προοπτική για networking, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της έκθεσης, αλλά και μέσω μιας πιθανής επέκτασης του ταξιδιού, για επαγγελματικούς λόγους.
  • Quality: Η WTM στο Λονδίνο έχει ένα αναβαθμισμένο προφίλ, προσελκύοντας ποιοτικούς επισκέπτες και εκθέτες. Με τις διάφορες διοργανώσεις της σε άλλες χώρες του κόσμου, κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επισκεπτών. Παράλληλα, ενισχύει το brand awareness της, ενώ αποτελεί το ιδανικότερο κανάλι διείσδυσης στην πολύ σημαντική και ποιοτική Τουριστική Βιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας.

Ποια όμως είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για μια επιτυχημένη παρουσία στην έκθεση;

Photo Credits: World Travel Market (WTM)

ΓΙΑ ΕΚΘΕΤΕΣ:

  1. Συμπληρώστε σωστά το online profile σας, έτσι ώστε η εταιρεία σας να εμφανίζεται σε περισσότερες αναζητήσεις.

    Τα προφίλ εκθετών απαιτούν πλέον περισσότερες πληροφορίες από τις συνηθισμένες, όπως Products, Case Studies, White Papers, Events, κτλ. Όσο περισσότερα συμπληρώσετε, τόσο πιο συχνά θα εμφανίζεστε στις αναζητήσεις των επισκεπτών που ψάχνουν για νέες ιδέες.

    Smart Tip!
    Αναπτύξτε το περιεχόμενό σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που πιθανόν θα χρησιμοποιήσουν και οι πιθανοί πελάτες σας στις αναζητήσεις τους.

  2. ‘Ξεκλειδώστε’ τα Targeted Emails, προσκαλώντας στην έκθεση τις προσωπικές σας επαφές.

    H WTM δίνει την ευκαιρία αποστολής μέχρι και 1000 αυτοματοποιημένων meeting requests σε επισκέπτες, με την προϋπόθεση ότι ο εκθέτης θα ‘ανεβάσει’ τουλάχιστον 250 επαφές στο σύστημα της έκθεσης. Μόνο και μόνο το ανέβασμα των επαφών, αποτελεί πλεονέκτημα: Με το που οι επαφές προστεθούν στο σύστημα, θα τους αποσταλεί ένα καλά σχεδιασμένο και προσωποποιημένο email, προσκαλώντας τους στο περίπτερο της εταιρείας σας. Με αυτόν τον τρόπο, η συμμετοχή της εταιρείας σας έχει ήδη αρχίσει να προωθείται αποτελεσματικά!

    Smart Tip!
    Το σύστημα της WTM θα προβάλει τις επαφές που ανέβηκαν σε μία λίστα, ενημερώνοντας σχετικά με το αν έχουν ήδη εγγραφεί ως επισκέπτες (και άρα θα επισκεφθούν την έκθεση), επιτρέποντας μια πιο προσωποποιημένη και ουσιαστική επικοινωνία.

  3. Χρησιμοποιήστε τα Targeted Emails και στείλτε meeting requests μέχρι και σε 1000 επισκέπτες.

    Αφού προσθέσετε τουλάχιστον 250 επαφές στο σύστημα, θα σας επιτραπεί να στείλετε προσωποποιημένα μηνύματα σε 1000 εγγεγραμμένους επισκέπτες. Πολύ σημαντικό είναι να επιλέξετε τα σωστά φίλτρα, έτσι ώστε να λάβετε όσο το δυνατόν ποιοτικότερα requests, γεμίζοντας έτσι ουσιαστικά το πρόγραμμά σας.

    Smart Tip!
    Προσοχή κατά τη χρήση του αυτόματου επεξεργαστή κειμένου, καθώς προσθέτει κείμενο στην αρχή και το τέλος του μηνύματος. Για πιο ολοκληρωμένη εικόνα, δείτε το κείμενο που ετοιμάσατε πριν το στείλετε (preview).

  4. Επικοινωνήστε με άλλους εκθέτες μέσω του συστήματος της WTM.

    Εάν είστε εκθέτες, σας δίνεται η δυνατότητα να στείλετε μήνυμα σε άλλους εκθέτες, αλλά και να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του προσωπικού της εταιρείας που σας ενδιαφέρει. Με τη λειτουργία αυτή μπορείτε να ανακαλύψετε ενδιαφέρουσες επαφές ξενοδοχείων και εταιρειών που συμμετέχουν.

    Smart Tip!
    Μπορείτε να συνδεθείτε με επαφές και μέσω LinkedIn, για έναν πιο άμεσο και προσωποποιημένο τρόπο επικοινωνίας.

  5. Μείνετε σε επικοινωνία με τις επαφές σας.

    Ένα από τα σημαντικότερα βήματα επιτυχίας στην WTM, είναι η ενημέρωση των δικών σας προσωπικών επαφών σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρείας σας στην έκθεση. Η επικοινωνία με τους πιθανούς σας συνεργάτες που έχετε ήδη στις βάσεις δεδομένων σας, θα εξασφαλίσει περισσότερα ραντεβού με άτομα που γνωρίζουν ήδη το brand σας και είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν άμεσα σε συνεργασία. Επίσης, ακόμη και αυτοί που δεν θα επισκεφτούν την έκθεση, θα έχουν μια καλύτερη εικόνα για την εταιρεία σας, καθώς θα αντιληφθούν τη συνεχή και διεθνή της δραστηριοποίηση.

    Case Study Sponsored: Δείτε πώς η εταιρεία Destsetters, κατάφερε να προγραμματίσει περισσότερα από 200 ραντεβού ανά project κατά τη διάρκεια της WTM και να αναπτύξει τις διεθνείς της συνεργασίες.

    Το Destsetters είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στρατηγικής στο χώρο του τουρισμού, έχοντας δημιουργήσει καινοτόμα projects όπως το Travel by Interest και τη Hotelier Academy, αλλά και premium υπηρεσίες για ξενοδοχεία, όπως Hotel Concept Development και Upselling Reports.

    Χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία της WTM, το Destsetters κατάφερε να οργανώσει περισσότερα από 200 ραντεβού για το καθένα από τα projects του, αναμένοντας μια επιτυχημένη συμμετοχή στην έκθεση. Επίσης, η δυναμική επικοινωνία με τους επισκέπτες της έκθεσης έχει δημιουργήσει σημαντικά πωλησιακά leads στα projects, δημιουργώντας νέες πωλήσεις ακόμη και πριν την έκθεση.

    Τα 3 βήματα της επιτυχίας:

    • Χρήση όλων των εργαλείων που παρείχε το σύστημα της WTM, στοχεύοντας μόνο τις σχετικές, για το κάθε project, εταιρείες.
    • Δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων με ξεκάθαρη προοπτική συνάντησης, προβάλλοντας ενδιαφέροντες λόγους συνάντησης.
    • Προώθηση της συμμετοχής του κάθε brand στη δική του βάση δεδομένων, στέλνοντας προσωποποιημένα meeting requests σε επαφές υψηλού ενδιαφέροντος.

Photo Credits: World Travel Market (WTM)

ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ:

  1. Αλληλεπιδράστε με όσο το δυνατόν περισσότερα προφίλ εκθετών.

    Το σύστημα της WTM έχει ‘κλειδώσει’ τη δυνατότητα αποστολής meeting request σε εκθέτες, την οποία οι επισκέπτες είχαν στο παρελθόν, προβάλλοντας ως επιχείρημα την προστασία των εκθετών από spamming. Από την άλλη όμως, η έκθεση έχει δημιουργήσει καινούριους και ενδιαφέροντες τρόπους επικοινωνίας: Αν ένας επισκέπτης αποθηκεύσει το προφίλ ενός εκθέτη, τότε τα στοιχεία του θα εμφανιστούν στο λογαριασμό του εκθέτη. Έτσι, ο εκθέτης θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με τον επισκέπτη που όντως ενδιαφέρεται, για να προγραμματίσουν μια πιθανή συνάντηση. Η λειτουργία αυτή, ενώ δυσκολεύει σε μεγάλο βαθμό τους επισκέπτες, αναβαθμίζει, χωρίς αμφιβολία, τη συνολική ποιότητα της έκθεσης.

  2. Στείλτε Meeting Requests για την WTM, στην προσωπική σας βάση δεδομένων.

    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να οργανώσετε την επίσκεψή σας, από το να επικοινωνήσετε πρώτα με τις ήδη υπάρχουσες επαφές σας. Η κάθε εταιρεία έχει τη δική της λίστα με πιθανούς πελάτες, και όσον αφορά τον τουρισμό, οι επαφές αυτές είναι πολύ πιθανό ότι παρευρίσκονται σε εκθέσεις τουρισμού. Στείλτε μήνυμα σε όλες τις επαφές σας, ενημερώνοντας για την παρουσία σας στην WTM. Αυτό, θα δημιουργήσει αυτόματα νέα requests για ραντεβού, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει το προφίλ σας, αφού η συμμετοχή σε μια τέτοια έκθεση δηλώνει έναν υψηλής ποιότητας επαγγελματισμό.

Αν ενδιαφέρεστε να προσεγγίσετε την παγκόσμια ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας σε έναν tourism strategy specialist στο: info@destsetters.com