Η Hotelier Academy συνεργάζεται με την CANDIA, μία από τις κορυφαίες εταιρείες στρωμάτων και παρουσιάζει το πρώτο δυναμικό ενημερωτικό project σχετικά με τη σημασία του Ύπνου στην ικανοποίηση του πελάτη

Η εμπειρία του Ύπνου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της διαμονής, επηρεάζοντας σημαντικά τις κριτικές στα Review Websites και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις του ξενοδοχείου.

Η ομάδα της Hotelier Academy, σε συνεργασία με την εταιρεία CANDIA αλλά και επιλεγμένα ξενοδοχεία και συμβούλους, θα παρουσιάσει το εξειδικευμένο “The Hotel Mattress Project”, στόχος του οποίου είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές που θα δημιουργήσουν μία ανταγωνιστική εμπειρία. Μέσα από το πλούσιο υλικό που θα αναπτυχθεί, σε σχέση με την επιλογή στρωμάτων, την ατμόσφαιρα του δωματίου αλλά και το ρόλο του Housekeeping, οι ξενοδόχοι θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν δωρεάν συμβουλευτική που θα τους βοηθήσει να αναβαθμίσουν τα καταλύματά τους.

Στο πλαίσιο του “The Hotel Mattress Project”, θα παρουσιαστούν επίσης επιλεγμένα ξενοδοχεία που ξεχωρίζουν για το υψηλό επίπεδο εμπειρίας ύπνου που προσφέρουν, αποτελώντας επιτυχημένα Case Studies. Τα ξενοδοχεία που θα επιλεγούν θα προωθηθούν στη Διεθνή Ξενοδοχειακή Αγορά, μέσω του International δικτύου της Hotelier Academy.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια “The Hotel Mattress Project by CANDIA”, επικοινωνήστε με την κυρία Στέλλα Ζένιου στο stella@destsetters.com.