Η INcrementUM, μοιράζεται μαζί με τη Hotelier Academy ένα ξεχωριστό Case Study ενός ξενοδοχείου που κατάφερε να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του και να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις του, απλά βελτιστοποιώντας την online παρουσία του

7 mins read

Καθώς οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις εξελίσσονται, οι ξενοδοχειακές πωλήσεις προσαρμόζονται. Μια τάση που απασχολεί την ξενοδοχειακή αγορά τα τελευταία χρόνια, και κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο αντιληπτή, είναι η άνοδος των απευθείας κρατήσεων.

Η αυξημένη προτίμηση των ταξιδιωτών για απευθείας κρατήσεις αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης που θέλει την προσωποποιημένη εμπειρία και την ευελιξία ως βασικά κριτήρια επιλογής διαμονής. Ταυτόχρονα, η ψηφιοποίηση που εισήλθε στη ζωή των καταναλωτών από το 2019 “ανάγκασε” πολλά ξενοδοχεία να δώσουν έμφαση στην online παρουσία τους, για να ανταποκριθούν στον έντονο ανταγωνισμό της περιόδου.

Αυτή η αναγκαιότητα για αυτονομία έχει προωθήσει τα ξενοδοχεία να εξετάζουν προσεκτικότερα τον ρόλο των Tour Operators στο μοντέλο τους. Πέραν της κλασικής συνεργασίας, οι επιχειρηματίες του κλάδου συνειδητοποιούν την ανάγκη για ενεργητική συμμετοχή στη διαδικασία πώλησης και τη δημιουργία δικών τους στρατηγικών ανάπτυξης.

Αυτή η στροφή προς την αυτονομία και τον εκσυγχρονισμό των πωλήσεων αναδεικνύεται από το Case Study του Tsilivi Beach Hotel στη Ζάκυνθο. Ας εξετάσουμε πώς η εν λόγω μονάδα κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τις ξενοδοχειακές πωλήσεις της και να εξελίξει τη σχέση της με τους Tour Operators σε μια εποχή που η αλλαγή και η καινοτομία είναι καθοριστικές, με τη βοήθεια της εξωτερικής εταιρείας διαχείρισης πωλήσεων INcrementUM.

 *Sponsored

Γνωρίστε την INcrementUM, μια από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχειακών πωλήσεων στην Ελλάδα!

Η INcrementUM ιδρύθηκε το 2019 από τη Στέλλα Τσαντήλα και τον Νικήτα Νικηταρά, με έμπνευση και κίνητρο από τα 20+ χρόνια εμπειρίας τους στον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο. Το όραμά τους; Να προσφέρουν την τεχνογνωσία και το πάθος τους στους ξενοδόχους που επιθυμούν να πάνε τις online πωλήσεις τους πολλά βήματα μπροστά!

Καθώς πλέον το παρόν και το μέλλον των ξενοδοχειακών κρατήσεων είναι οι Online Πωλήσεις, απευθυνθείτε στην INcrementUM για να βρείτε εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως hotel online sales management, revenue & yield management και project management,  που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να απογειώσετε τις πωλήσεις σας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Αναλύοντας την Ξενοδοχειακή σκηνή της Ζακύνθου και τον ρόλο των Tour Operators στις ξενοδοχειακές κρατήσεις!

Ο προορισμός της Ζακύνθου, τουλάχιστον στον χώρο των ξενοδοχειακών πωλήσεων, είναι γνωστός για την προτίμηση που του έχουν οι Tour Operators. Το νησί, με τον πλούσιο πολιτισμό, τις φυσικές ομορφιές και τις κρυστάλλινες παραλίες προσφέρει τόσες μοναδικές εμπειρίες που το καθιστούν πόλο έλξης εταιρειών που προσφέρουν ταξιδιωτικά πακέτα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι Tour Operators αναδεικνύονται ως σημαντικοί παράγοντες για την προώθηση και την καλλιέργεια του τουρισμού.

Συνεπώς, ένας μεγάλος αριθμός κρατήσεων προέρχεται μέσω των Tour Operators που ειδικεύονται στο νησί. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, εμπνευσμένοι από τον πολιτισμό και τη φυσική ομορφιά του νησιού, διαδίδουν το μήνυμα και την εμπειρία που προσφέρει μέσω των online και offline καναλιών τους, προσελκύοντας εκατοντάδες επισκέπτες ετησίως. Αυτή η προώθηση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να απολαμβάνουν μια ευρεία εμβέλεια πελατών, επωφελούμενα από την προβολή τους στις διάφορες αγορές.

Ωστόσο, ακολουθώντας τις τάσεις στις ξενοδοχειακές πωλήσεις που αναφέραμε στην εισαγωγή, μια πιο αυτόνομη στρατηγική πωλήσεων κρίνεται απαραίτητη για κάθε ξενοδοχείο που θέλει να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του. Τα ξενοδοχεία του νησιού καλούνται πλέον να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική τους, εντάσσοντας ενεργά τις Άμεσες Κρατήσεις και τα Online Κανάλια Πωλήσεων στη στρατηγική πωλήσεών τους.

Στόχος της παραπάνω ενέργειας, πέρα από τη στόχευση του κοινού που δεν προγραμματίζει τις διακοπές του μέσω Travel Agencies και Tour Operators, είναι η καλύτερη αλληλεπίδραση των ξενοδοχείων με τους επισκέπτες, και η δημιουργία μιας πιο ευέλικτης εμπειρίας κράτησης.

Το Case Study του Tsivili Beach Hotel: Ποια ανάγκη οδήγησε στην επικοινωνία του με την εταιρεία Διαχείρισης Πωλήσεων INcremntUM

Γνωρίζοντας τα παραπάνω και θέλοντας να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του, το Tsilivi Beach Hotel στη Ζάκυνθο βρέθηκε αντιμέτωπο με τη νέα πραγματικότητα στις ξενοδοχειακές πωλήσεις. Με την πλειοψηφία των κρατήσεων του να προέρχεται από Tour Operators, το ξενοδοχείο εντόπισε την ανάγκη για ανανέωση και προσαρμογή στις επικρατούσες τάσεις.

Η βασική ανάγκη του Tsilivi Beach Hotel ήταν διττή. Καταρχάς, η ανάγκη να αυξήσει την πληρότητά του, προσελκύοντας άμεσα τους ταξιδιώτες μέσω προωθητικών ενεργειών και κατοχύρωσης απευθείας κρατήσεων. Δεύτερον, η ανάγκη να ανεξαρτητοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό από τους Tour Operators, δημιουργώντας μια αυτόνομη και δυναμική παρουσία στον ψηφιακό χώρο των ξενοδοχειακών πωλήσεων.

Η αναγνώριση αυτών των αναγκών ήταν το πρώτο βήμα για την επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου: της δημιουργίας μιας ολοκληρωμένης, αυτοδύναμης παρουσίας στον ψηφιακό κόσμο των ξενοδοχειακών κρατήσεων.

Οι δράσεις της INcrementUM που οδήγησαν το ξενοδοχείο σε υψηλή κερδοφορία και λιγότερη εξάρτηση από τους Tour Operators

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, η ομάδα της INcrementUM, την οποία ηγούνται η Στέλλα Τσαντήλα και ο Νικήτας Νικηταράς, ξεκίνησε από το χτίσιμο της βάσης, δηλαδή τη δημιουργία του απαραίτητου περιεχομένου για την online προώθηση του καταλύματος στην αγορά. Αυτό συμπεριέλαβε μια νέα φωτογράφιση του καταλύματος που ανέδειξε πιο αποτελεσματικά τους χώρους και την εμπειρία του και τη δημιουργία ενός σύγχρονου και λειτουργικού website, που ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις του νέου ταξιδιώτη.

Ταυτόχρονα, η INcrementUM συνεργάστηκε στενά με ένα Digital Agency, για τη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών στην Google, προσδίδοντας στο Tsilivi Beach Hotel μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και μεγαλύτερη ορατότητα στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών. Η στενή συνεργασία με το Digital Agency συνέβαλε στη βέλτιστη απόδοση των καμπανιών, ενισχύοντας σημαντικά τις άμεσες κρατήσεις.

Όλα τα παραπάνω έγιναν στα πλαίσια βελτιστοποίησης της Digital Marketing παρουσίας του καταλύματος, που λειτούργησε ως η βάση στην οποία δούλεψε η INcrementUM για την περαιτέρω βελτιστοποίηση της στρατηγικής πωλήσεων. Κάποιες από τις κομβικές ενέργειες της INcrementUM όσον αφορά τη στρατηγική πωλήσεων του καταλύματος ήταν:

  1. Η ενδελεχής έρευνα του ανταγωνισμού και η δυναμική τιμολογιακή πολιτική βάσει ζήτησης και διαθεσιμότητας.
  2. Η αύξηση των καναλιών διανομής του ξενοδοχείου, με ιδιαίτερη έμφαση στο κανάλι άμεσων κρατήσεων (booking engine)
  3. Το συνεχές revenue optimization & yielding, δηλαδή τη συνεχή αναζήτηση τρόπων βελτιστοποίησης των πηγών εσόδων του καταλύματος, μέσω συνεχούς προσαρμογής των τιμών και στρατηγικών πώλησης.

Τα αποτελέσματα: 307% Αύξηση Τζίρου, 33.5% Αύξηση ADR (Μέσης Ημερήσιας Τιμής) και 155% Αύξηση των Άμεσων Κρατήσεων από την επίσημη ιστοσελίδα

Οι ενέργειες που ακολούθησε η INcrementUM για να επιτύχει τους στόχους του καταλύματος παρήγαγαν τα παρακάτω αποτελέσματα (σε σχέση με το προηγούμενο έτος):

  • Αύξηση Τζίρου: Σημειώθηκε αύξηση του συνολικού τζίρου του ξενοδοχείου, κατά 307%.
  • Αύξηση Μέσης Ημερήσιας Τιμής (ADR): Η μέση ημερήσια τιμή αυξήθηκε κατά 33.5%.
  • Αύξηση των Άμεσων Κρατήσεων: Οι άμεσες κρατήσεις από την επίσημη ιστοσελίδα αυξήθηκαν κατά 155%.

Συμπεράσματα

Το Case Study του Tsilivi Beach Hotel αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για βελτιστοποίηση της online παρουσίας των Ελληνικών ξενοδοχείων. Η υψηλή πληρότητα δεν αποτελεί πλέον αντιπροσωπευτικό μέτρο αξιολόγησης της στρατηγικής πωλήσεων.

Αντιθέτως, η στασιμότητα που προέρχεται από την επανάπαυση της υψηλής πληρότητας συνεπάγεται χαμηλή ανάπτυξη, τόσο για το ίδιο το κατάλυμα όσο και για τον προορισμό. Το Tsilivi Beach Hotel είναι ζωντανό παράδειγμα πώς μια σωστά δομημένη online παρουσία μπορεί να μεγιστοποιήσει την κερδοφορία σε νέα επίπεδα που υπό άλλες συνθήκες δε θα ήταν καν στο πλάνο.

Όπως το Tsilivi Beach Hotel επένδυσε στην εξέλιξή του, συνεργαζόμενο με την εταιρεία διαχείρισης πωλήσεων INcrementUM, έτσι κάθε ξενοδοχείο πρέπει να εξετάσει τη συνεργασία του με μια εξειδικευμένη εταιρεία πωλήσεων ή να δημιουργήσει εσωτερικά μια μικρή ομάδα πωλήσεων, το μέγεθος της οποίας πρέπει να καθοριστεί από τις ανάγκες του καταλύματος. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος που θα πετύχει πραγματική ανάπτυξη και επιτυχία στον ψηφιακό χώρο.