Image
sexy russian teen with pink hair. xvideosking marisa es puta de negros.

hpjav

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ

ΟΙ ΝΕΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ HOTEL STAFF WORKSHOPS

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 1

WebHotelier Masterclass: Η πιο advanced παρουσίαση χρήσης των εργαλείων της WebHotelier αλλά και smart tips για την εφαρμογή τους στο ξενοδοχείο σας

  • Τι πρέπει να προσέξετε στο στήσιμο του Booking Engine του ξενοδοχείου σας αλλά και πως να χρησιμοποιήσετε τα διαθέσιμα features όπως ο μηχανισμός προσφορών έτσι ώστε να αυξήσετε τα conversions σας.
  • Ποια τα διαθέσιμα Meta-Search Κανάλια που σύνδέεται η WebHotelier και με ποιόν τρόπο θα ενισχύσουν τις πωλήσεις σας και πως να χρησιμοποιήσετε το B2B Περιβάλλον της WebHotelier για ανάπτυξη άμεσων contract συμφωνιών.
  • Ποιες οι συνολικές λύσεις της WebHotelier που μειώνουν το operation cost και ενισχύουν την απόδοση και πως μπορούν να εφαρμοστούν στο κατάλυμά σας.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 2

Hotel Direct Bookings: Ποια τα βασικότερα κανάλια που δημιουργούν άμεσες κρατήσεις στα ξενοδοχεία και πως να τα εφαρμόσετε στο κατάλυμά σας

  • Ποιος ο ρόλος των Booking engines αλλά των Meta Search καναλιών στις άμεσες κρατήσεις και με ποιόν τρόπο τα OTAs συντελούν στην δημιουργία άμεσης ζήτησης.
  • Τι πρέπει να προσέξετε στο στήσιμο του Website του Ξενοδοχείου σας, και πως η SEO προδιαγραφή επηρεάζει την απόδοση του διαφημιστικού σας πλάνου.
  • Πως να δημιουργήσετε traffic στο επίσημο Website και Booking Engine σας και με ποιόν τρόπο να παρακολουθείτε τα σχετικά Conversions.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 3

Hotel SEO: Με ποιο τρόπο να βελτιώσετε ουσιαστικά την οργανική τοποθέτηση του Ξενοδοχείου σας και οι βέλτιστες τεχνικές SEO με πραγματικά αποτελέσματα

  • Ποια είναι η πραγματική διάσταση του SEO στα Ξενοδοχεία και με ποιόν τρόπο συντελεί στην δημιουργία ζήτησης.
  • Τρόποι να ανακαλύψετε αναζητήσεις με πραγματικό αγοραστικό ενδιαφέρον σε σχέση με το ξενοδοχείο σας και πως μπορείτε να τις αξιοποιήσετε συνολικά για την βελτίωση απόδοσης του καταλύματος σας.
  • Πρακτικές μέθοδοι για να βελτιώσετε το SEO του ξενοδοχείου σας τόσο στο Website σας όσο και σε τρίτα κανάλια, και πως να αξιολογείτε συνεργάτες που σας παρέχουν υπηρεσίες SEO.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 4

Hotel Advertising Channels: Ποια τα δυναμικότερα κανάλια διαφήμισης ενός ξενοδοχείου και πως να στήσετε ένα αποτελεσματικό πλάνο διαφήμισής για το κατάλυμά σας

  • Ποιες οι βασικές πρακτικές σε PPC κανάλια όπως η Google και με ποιόν τρόπο να αυξήσετε την απόδοση τους.
  • Με ποιόν τρόπο μπορεί να φέρει αποτέλεσμα η διαφήμιση στα social media και τρόποι να ανοίξετε νέα κοινά μέσα από αυτά.
  • Ο ρόλος των Media στο διαφημιστικό πλάνο ενός ξενοδοχείου και με ποια μεθοδολογία αποφέρουν ουσιαστικά αποτελέσματα, και πως να στήσετε ένα πλάνο που θα ενισχύσει την ζήτηση σας.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 5

Hotel Pricing Policy: Πώς να αποφασίσετε την τιμολογιακή πολιτική του ξενοδοχείου σας και ποια τα διαθέσιμα εργαλεία που βοηθούν να ορίσετε μια ανταγωνιστική πολιτική

  • Τι είναι αυτό που επηρεάζει την τιμολογιακή πολιτική ενός ξενοδοχείου και πως η ίδια του η υποδομή και τα facilities διαμορφώνουν το πλαίσιο που θα κινηθεί.
  • Ποια τα σύγχρονα εργαλεία που μας βοηθούν να ορίσουμε μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και ο ρόλος του channel manager στην επιτυχία της στρατηγικής μας.
  • Πως να διαμορφώσετε μια αποτελεσματική στρατηγική προσφορών και με ποιόν τρόπο και εργαλεία γίνεται η γρηγορότερη προώθησή τους.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 6

Hotel Upselling: Ποιοι οι αποδοτικότεροι τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις του εστιατορίου σας, του Spa αλλά και των υπηρεσιών που παρέχετε στους current guests

  • Τα σημεία κλειδιά που καθορίζουν τις εσωτερικές πωλήσεις και πως να προδιαγράψετε υπηρεσίες και facilities που έχουν υψηλές προοπτικές πώλησης.
  • Πως μπορείτε να αξιοποιήσετε κάθε στάδιο διαμονής του πελάτη για την προώθηση των Ξενοδοχειακών Outlets και υπηρεσιών και ποια τα απαραίτητα μέσα επικοινωνίας.
  • Πρακτικές ιδέες προώθησης Room Upgrade, του In-Room Dining, του Spa, Concierge υπηρεσιών αλλά και των Εστιατορίων.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 7

Hotel Content Development: Ποιο το απαραίτητο περιεχόμενο που πρέπει να παράγει ένα ξενοδοχείο και με ποιόν τρόπο επιτυγχάνεται η πιο cost effective παραγωγή του

  • Με ποιο τρόπο το περιεχόμενο επηρεάζει τόσο τις κρατήσεις όσο τις εσωτερικές πωλήσεις ενός καταλύματος και ποια ήδη περιεχομένου είναι απαραίτητα για κάθε ξενοδοχείο.
  • Ποια η μεθοδολογία προδιαγραφής του Visual περιεχομένου που χρειάζεστε την επικοινωνία σας, έτσι ώστε να έχει αυξημένο πωλησιακό χαρακτήρα και να ενισχύσει τις πωλήσεις.
  • Πως να αναπτύξετε υψηλής ποιότητας online περιεχόμενο για το ξενοδοχείο σας τόσο για την εσωτερική επικοινωνία με τους hotel guests, όσο για καμπάνιες σε νέους πελάτες.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 8

Guest Experience: Ποια τα σημεία κλειδιά που καθορίζουν την εμπειρία του ταξιδιώτη στο κατάλυμα και πρακτικές εφαρμογές όλων των καθοριστικών σταδίων που θα ενισχύσουν την ικανοποίησή του

  • Ποια τα κομβικότερα στάδια της διαμονής του ταξιδιώτη και ποια τα σημεία κλειδιά που επηρεάζουν την εμπειρία και την ικανοποίησή του.
  • Πρακτικές ιδέες που μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία του ταξιδιώτη, τόσο ανά στάδιο διαμονής όσο και ανά facility.
  • Τρόποι ενίσχυσης των θετικών κριτικών αλλά και ενσωμάτωση Pre-Booking στρατηγικής με στόχο την ανάδειξη της εμπειρίας και την ενίσχυση των νέων κρατήσεων.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 9

Hotel Gastronomy: Πώς να προδιαγράψετε την γαστρονομική εμπειρία στο κατάλυμά σας και τρόποι αύξησης εσόδων από τα F&B Τμήματα

  • Πως να προσδιορίσετε το ύφος και την κουζίνα των εστιατορίων και των bar σας και με ποιόν τρόπο θα στήσετε την in room γαστρονομική σας εμπειρία.
  • Τι είδος μενού χρειάζεστε στο κατάλυμά σας , ποιες οι σύγχρονοι μέθοδοι service και ποια διαδικασία ακολουθούμε για την αξιολόγηση των F&B outlets.
  • Ποιοι είναι οι αποτελεσματικότεροι τρόποι προώθησης του φαγητού και του ποτού στους guests ενός ξενοδοχείου και ιδέες που θα ενισχύσουν την γαστρονομική επιθυμία.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 10

Hotel Wellness: Πώς να διαμορφώσετε το προφίλ ευεξίας του Ξενοδοχείου σας και με ποιο τρόπο θα αυξήσετε τις συνολικές σας πωλήσεις αλλά και το revenue από Spa Services

  • Ποια είναι τα κομβικότερα facilities ενός Wellness Hotel και πως μπορείτε να διαμορφώσετέ μια αναβαθμισμένη εμπειρία ευεξίας ακόμη και χωρίς χώρο spa.
  • Ποια τα σημεία κλειδιά που δημιουργούν μια υψηλής ποιότητας εμπειρία ευεξίας, ποιες οι αρχές του spa προσωπικού και με ποια σημεία πρέπει να προσέξετε για την ικανοποίηση του πελάτη.
  • Αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης των Wellness Facilities και υπηρεσιών, αλλά και πως να προσελκύσετε νέα κοινά μέσω του Wellness Experience του καταλύματος.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ 11

Hotel Housekeeping: Τα κομβικότερα σημεία που διαμορφώνουν το προφίλ του Housekeeper και τρόποι αναβάθμισης της housekeeping διαδικασίας

  • Γιατί το Housekeeping αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του ξενοδοχείου και τα βασικά χαρακτηριστικά ενός housekeeper.
  • Τα σημεία κλειδιά στο Housekeeping στους βασικότερους χώρους και μέθοδοι αναβάθμισης της διαδικασίας αλλά και του αποτελέσματος.
  • Βασικές τεχνικές επικοινωνίας των housekeepers με τους ταξιδιώτες και ιδέες ενίσχυσης των Reviews αλλά και των in-hotel καταναλώσεων.
tamilsex two horny lesbian hot pussy lips live video cam.