Ανακαλύψτε 5 ξενοδοχειακά Instagram προφίλ που ξεχωρίζουν και εμπνευστείτε για την ανάπτυξη του δικού σας με τρόπο που όχι απλώς θα ενισχύσει την εικόνα του ξενοδοχείου σας αλλά θα αυξήσει και τα έσοδα του
6 mins readΗ επιρροή που ασκεί το Instagram στις ζωές μας σήμερα είναι αδιαμφισβήτητη. Για τον λόγο αυτό, έχει αποτελέσει εργαλείο στρατηγικών μάρκετινγκ για πολλούς κλάδους, αλλά ειδικά σε αυτόν της τουριστικής βιομηχανίας έχει κάνει την παρουσία του αισθητά σημαντική.
Ο ταξιδιώτης εκτός από πληροφορίες χρειάζεται και έμπνευση για το ταξίδι του και το Instagram είναι το κατάλληλο μέσο για να του προσφέρει το απαραίτητο υλικό. Παρέχει εύκολα και άμεσα οπτικοποιημένη την πληροφορία που μπορεί να δώσει μια σαφή εικόνα στον ταξιδιώτη για τον προορισμό, το ξενοδοχείο και την γενικότερη εμπειρία που αναμένεται να ζήσει στο ταξίδι του και γιατί όχι, να αποτελέσει το έναυσμα για την τελική επιλογή του.
Ο ξενοδόχος λοιπόν, πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο θα επιλέξει να παρουσιάσει το ξενοδοχείο του στον κόσμο του Instagram. Σίγουρα το να έχει κάποιο ξενοδοχείο εντυπωσιακό αρχείο φωτογραφικού υλικού είναι σημαντικό. Δεν είναι αρκετό όμως! Πρέπει να αντιληφθεί και να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο θα το αξιοποιήσει προκειμένου να έχει τα αποτελέσματα που επιθυμεί. Οι τάσεις αλλάζουν διαρκώς και ο ταξιδιώτης αναζητά περισσότερα από μια εντυπωσιακή φωτογραφία που θα απεικονίζει τον χώρο του δωματίου που θα κοιμηθεί ή της πισίνας που θα κολυμπήσει. Με τη χρήση αυθεντικών και αυθόρμητων εικόνων μπορείτε να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα και να μεταφέρετε τον ταξιδιώτη στην εμπειρία που τον περιμένει.
Παρακάτω θα βρείτε παραδείγματα ξενοδοχείων που ξεχωρίζουν στον κόσμο του Instagram όχι μόνο για τα χαρακτηριστικά τους αλλά και για τον τρόπο που έχουν επιλέξει να προβληθούν μέσω των ιδιαίτερων προφίλ τους.
Branco Mykonos – Η εφαρμογή αναγνωρίσιμης αισθητικής στη φωτογραφία
View this post on Instagram
Ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο έχει καταφέρει να τραβήξει την προσοχή χιλιάδων ταξιδιωτών με το χαρακτηριστικό φίλτρο που χρησιμοποιεί στις φωτογραφίες που δημοσιεύει στο προφίλ του. Το Branco Mykonos έχει δημιουργήσει μια ταυτότητα στο Instagram profile του, συνδέοντας τη συγκεκριμένη παλέτα χρωμάτων με το ίδιο το ξενοδοχείο στο μυαλό των ταξιδιωτών και ενισχύοντας έτσι το brand identity του.
*Sponsored
Παρουσιαστείτε σε ένα Hotel Story Article!
Θέλετε να αναδείξετε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του καταλύματός σας; Επικοινωνήστε με την ομάδα της Hotelier Academy για να δημιουργήσει ένα μοναδικό Hotel Story που θα αναδεικνύει τα USPs του καταλύματός σας.
Δείτε εδώ τα Hotel Stories μας!
Ενδιαφέρομαι για τη δημιουργία Hotel Story για το ξενοδοχείο μου:
Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας στο: sales@hotelieracademy.org
Urban Cowboy – Καταρρίπτοντας την τελειότητα
Ένα ιδιαίτερο ξενοδοχείο με εξαιρετικά έντονη και δημιουργική προσωπικότητα στην οποία εύκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει την απόλυτη συμμετρία και την υπερβολική προσοχή που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια και τη σύνδεση των σχημάτων του αρχιτεκτονικού concept. Στο Instagram profile του, το Urban Cowboy χρησιμοποιεί έναν έξυπνο και ιδιαίτερο τρόπο να προβάλλει αυτό το concept φέρνοντας σε αντίθεση τον τόσο κανονιστικό χαρακτήρα του ξενοδοχείου με φωτογραφίες που “σπάνε” την εικόνα του “αψεγάδιαστου”, αλλά ταυτόχρονα εκπέμπουν την αίσθηση αυθορμητισμού. Καταφέρνει, έτσι, να τραβήξει την προσοχή του ταξιδιώτη καθώς παραπέμπει σε μια απόλυτα έντονη και αυθεντική εμπειρία.
The Ned – Η γαστρονομία στο επίκεντρο της Instagram εμπειρίας
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Λονδίνο με εξαιρετικά όμορφους χώρους – εσωτερικούς και εξωτερικούς – επιλέγει να επικεντρωθεί στην ανάδειξη της γαστρονομίας του στο προφίλ του στο Instagram. Είναι γνωστό ότι ο τομέας της γαστρονομίας αποτελεί πλέον ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου για τον ταξιδιώτη. Το The Ned αναδεικνύει διαρκώς την υψηλή γαστρονομία του δίνοντας ιδιαίτερη σημασία τόσο το στήσιμο του πιάτου όσο και στο πλαίσιο στο οποίο τοποθετείται. Παρουσιάζει εικόνες πιάτων, ροφημάτων, κοκτείλ από όλα τα μέρη του ξενοδοχείου στα οποία μπορεί να γευματίσει ο ταξιδιώτης τονίζοντας παράλληλα τη συνολική εικόνα του ξενοδοχείου.
Alila Villas Uluwatu – Δημιουργία κίνησης
Το Alila Villas Uluwatu χρησιμοποιεί το ανθρώπινο στοιχείο για να δώσει κίνηση και ζωντάνια στις φωτογραφίες του. Ο ταξιδιώτης μπορεί έτσι να φανταστεί τον ευατό του ως το εικονιζόμενο πρόσωπο και να βιώσει την εμπειρία που βλέπει. Σημαντική “πινελιά” στο προφίλ του ξενοδοχείου είναι η δημοσίευση βίντεο τα οποία σε συνδυασμό με τον ήχο δίνουν ζωή στις υπηρεσίες που προσφέρει, διεγείροντας αισθήσεις που μια εικόνα δεν μπορεί.
LUX* Grand Gaube – Η επαφή με το προσωπικό
Το LUX* Grand Gaube έχει σωστά αντιληφθεί ότι η ανάδειξη του προσωπικού σε στιγμές που προορίζονται για τον ταξιδιώτη είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς φέρνει τον ίδιο σε επαφή όχι μόνο με αυτό που πρόκειται να βιώσει αλλά και με όλες τις διαδικασίες που έχουν ακολουθηθεί για να φτάσει η υπηρεσία στο τελικό της αποτέλεσμα. Οι φωτογραφίες στο Instagram προφίλ του Lux* Grand Gaube είναι στην πλειοψηφία τους εικόνες που απεικονίζουν στιγμές παρά τοπίο και χαρακτηριστικά χώρου.
Δημιουργήστε έναν διαγωνισμό για το προσωπικό του ξενοδοχείου σας κατά τον οποίο θα βγάζουν δικές τους φωτογραφίες σχετικά με το τμήμα που εργάζεται ο καθένας και η φωτογραφία με το καλύτερο concept θα δημοσιεύεται στο Instagram προφίλ του ξενοδοχείου σας. Έτσι ο ταξιδιώτης θα νιώσει οικεία και θα εκτιμήσει ιδιαίτερα το θετικό εσωτερικό κλίμα που προβάλλετε.