Το πέντε αστέρων ξενοδοχείο Dharmawangsa στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, εξηγεί πώς τα Social Media μπορούν να βοηθήσουν ένα κατάλυμα να διαμορφώσει έναν σύγχρονο χαρακτήρα και να προσεγγίσει νέα και δυναμικά ταξιδιωτικά κοινά

Σχεδόν σε όλους τους δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου οι οποίοι είχαν γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τις τελευταίες δεκαετίες, υπάρχουν εξαιρετικά ξενοδοχεία πέντε αστέρων με ένα πιο “κλασικό” και παλαιότερης λογικής luxury design. Αυτά τα ξενοδοχεία, προσφέρουν συνήθως ένα υψηλότατο επίπεδο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων, καθώς τα πολλά χρόνια εμπειρίας στο κομμάτι της πολυτελούς διαμονής, τα έχουν βοηθήσει να αναπτύξουν πολύτιμη τεχνογνωσία στον τομέα τους.

Η ολική ανακαίνιση τέτοιων καταλυμάτων, απαιτεί, όπως είναι φυσικό, τεράστια επένδυση. Και στις περισσότερες περιπτώσεις, το να αλλάξει ριζικά η εικόνα ενός κλασικού ξενοδοχείου αποκτώντας έναν σύγχρονο σχεδιαστικό χαρακτήρα, μπορεί να επιφέρει τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα, καθώς κάτι τέτοιο θα οδηγήσει στην ουσία σε ένα εντελώς καινούριο ξενοδοχειακό προϊόν, το οποίο θα πρέπει να τοποθετηθεί στην αγορά από την αρχή. Παρόλα αυτά, όσο ρομαντικά και γοητευτικά κι αν είναι τα ξενοδοχεία αυτής της παλαιότερης λογικής, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν όλα τα σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους (ιδιαίτερα τα διαδικτυακά), προκειμένου να τονίζουν το συνολικά σύγχρονο χαρακτήρα τους (ανεξάρτητα από το design τους) και να προσεγγίζουν νέα και δυναμικά κοινά.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε την περίπτωση του The Dharmawangsa Jakarta, ενός παραδοσιακού ξενοδοχείου 5 αστέρων στην Ινδονησία, εμπνευσμένου από την τοπική τέχνη, την παράδοση και τον πολιτισμό. Παρά το γεγονός ότι το υψηλών προδιαγραφών design του ακολουθεί ένα πιο κλασικό στυλ, η προσέγγισή του σχετικά με την χρήση των κοινωνικών δικτύων είναι πραγματικά παραδειγματική, τονίζοντας τη σημασία της σωστής και αποδοτικής χρήσης των πολύτιμων αυτών εργαλείων για τον σύγχρονο ξενοδόχο. Για να μάθουμε περισσότερα σχετικά με τη στρατηγική του καταλύματος στα Social Media αλλά και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιστορία και τη φιλοσοφία του, επικοινωνήσαμε με την κα Novi Samodro, Γενική Διευθύντρια του The Dharmawangsa Jakarta, η οποία μας μίλησε για όλα τα θέματα που κάνουν το ξενοδοχείο της να ξεχωρίζει.

 *Sponsored

Γνωρίστε την Novi Samodro, Γενική Διευθύντρια του The Dharmawangsa Jakarta

  • H κυρία Novi Samodro αποφοίτησε από το Hotel Management Course του κολεγίου του Canyon στις Η.Π.Α και το Εθνικό Ξενοδοχειακό Ινστιτούτο Τουρισμού στο Bandung της Δυτικής Ιάβα, με ειδίκευση στην αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική.
  • Με το έντονο πάθος της για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ, καθώς και την ευρεία γνώση της σε επιχειρήσεις πολυτελών ξενοδοχείων, έχει αποκτήσει μια εντυπωσιακή εμπειρία 27 ετών σε μερικές από τις πιο γνωστές, διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων πέντε αστέρων, όπως το Four Seasons, το Intercontinental, το Hilton και τα Shangri-La.
  • Ανέλαβε το The Dharmawangsa ως Διευθύντρια Πωλήσεων & Μάρκετινγκ τον Ιούλιο του 2011.
  • Εξελίχθηκε γρήγορα σε Asst. Managing Director τον Ιανουάριο του 2015 και τελικά κατέλαβε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας τον Αύγουστο του 2017, έχοντας ήδη παρουσιάσει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο στο  reservation@the-dharmawangsa.com

 

Αρχικά, επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω για την πρόθεσή σας να μοιραστείτε μαζί μας την ιστορία και το υπόβαθρο του καταπληκτικού αυτού καταλύματος. Μπορείτε να μας πείτε πότε άνοιξε το ξενοδοχείο και να μας δώσετε μια ιδέα για την πορεία εξέλιξής του μέσα στο χρόνο; 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Dharmawangsa Jakarta (@thedharmawangsa) on


Το The Dharmawangsa Jakarta εγκαινιάστηκε επίσημα την 1η Δεκεμβρίου του 1997. Βρίσκεται στην περίφημη περιοχή Kebayoran Baru, που σχηματίστηκε κατά την ολλανδική αποικιοκρατική κυβέρνηση στις αρχές της δεκαετίας του ’40, ακολουθώντας το concept της «πόλης-κήπου», που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη εκείνη την εποχή. Στο The Dharmawangsa Jakarta, δημιουργούμε μια οικεία ατμόσφαιρα για τους πελάτες και τους επισκέπτες μας, με σκοπό να τους κάνουμε να ξεχάσουν κάθε εμπορική, διοικητική ή πολιτική δραστηριότητά τους και να χαλαρώσουν, απολαμβάνοντας την γαλήνια ατμόσφαιρα μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο.

Μόνιμος στόχος μας είναι η εδραίωση της φήμης του ξενοδοχείου ως μιας πολυτελούς επιχείρησης στην Ινδονησία που προσφέρει μια θρυλική εμπειρία. Το ξενοδοχείο είναι, κατά κύριο λόγο, εμπνευσμένο από την ινδονησιακή τέχνη και πολιτισμό, που παρουσιάζονται με έναν σύγχρονο τρόπο και προσφέρουν μια εξατομικευμένη υπηρεσία υψηλού επιπέδου, διατηρώντας παράλληλα τη θέση του ανάμεσα στα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της Ινδονησίας — και ιδιαίτερα της Τζακάρτα.

Με μία πρώτη ματιά στο website του ξενοδοχείου σας, αλλά και με βάση τα όσα μας λέτε, είναι ξεκάθαρο ότι ολόκληρο το κατάλυμα αντικατοπτρίζει την τοπική ινδονησιακή κουλτούρα σε κάθε πτυχή της. Από το κλασικό και υψηλής ποιότητας design, μέχρι τη γαστρονομική εμπειρία και το βραβευμένο Spa. Γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε ένα ξενοδοχείο εμπνευσμένο από την τοπική ινδονησιακή τέχνη και πολιτισμό; Πιστεύετε ότι αυτή η απόφαση βοηθά το ξενοδοχείο να προσελκύσει περισσότερους πελάτες;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Dharmawangsa Jakarta (@thedharmawangsa) on


Στο The Dharmawangsa, εκπροσωπούμε την ινδονησιακή κληρονομιά και τον πολιτισμό μέσα από όλες τις πτυχές της λειτουργίας μας. Έχουμε επιλέξει έναν διαχρονικό αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, με το ξενοδοχείο να αποτελεί την επιτομή του κλασικού στυλ της περιοχής. Εδώ, συνδυάζονται αρμονικά η τέχνη με την οικειότητα, δημιουργώντας ένα περιβάλλον στο οποίο ο επισκέπτης αντιμετωπίζεται ως κάτι ξεχωριστό, μέσα σε μια ευρύχωρη και ιδιωτική κατοικία. Αυτό, μας καθιστά ένα μοναδικό, πολυτελές, ινδονησιακό ξενοδοχείο και μας βοηθά στην συνεχή προσέλκυση νέων πελατών. Οι περισσότεροι από τους επισκέπτες μας έρχονται για επαγγελματικούς λόγους, αλλά μόλις βρεθούν στο εσωτερικό του ξενοδοχείου, νιώθουν αμέσως την αίσθηση ενός οικείου resort-style καταλύματος.

Η όλη προσέγγιση του σχεδιασμού του ξενοδοχείου μπορεί να χαρακτηριστεί ως “κλασική”, αφού περιλαμβάνει ξύλινα έπιπλα, πλούσια υφάσματα, και, φυσικά, τοπικά στοιχεία της Ινδονησίας. Ποια είναι τα σχόλια που λαμβάνετε από τους πελάτες σας; Εκτιμούν αυτό το διαχρονικά πολυτελές στυλ που εκπέμπει το κατάλυμα και που το διαφοροποιεί τόσο πολύ από τα πολυάριθμα minimal και μοντέρνα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο; 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Dharmawangsa Jakarta (@thedharmawangsa) on


Οι πελάτες μας νιώθουν το ξενοδοχείο σαν το σπίτι τους. Η ατμόσφαιρα είναι πραγματικά οικεία και γαλήνια. Τους παρέχει μια ξεκούραστη και ήρεμη εμπειρία που έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την θορυβώδη πόλη της Τζακάρτα. Σε αντίθεση με άλλα πεντάστερα ξενοδοχεία στην Τζακάρτα, το concept σχεδιασμού του δικού μας καταλύματος προέβλεπε ένα ψηλό κτίριο κυρίως από γυαλί. Το ξενοδοχείο έχει κυρίως business χαρακτήρα, με ένα concept όμως που παραπέμπει σε boutique resort. Μιλάμε για την πραγματική έννοια του όρου ‘business with pleasure’.

Οι πελάτες μας χαρακτηρίζουν επίσης τον αρχιτεκτονικό μας σχεδιασμό ως κομψό και διαχρονικό. Εκτιμούν ειλικρινά την αυθεντικότητα και την ισχυρή προσωπικότητα της ιδέας και του ύφους του The Dharmawangsa. Πραγματικά, το ξενοδοχείο έχει τόσο έντονο το ινδονησιακό στοιχείο, αλλά ταυτόχρονα και τόσο μοντέρνο χαρακτήρα, που του επιτρέπει να προσφέρει όλα όσα απαιτεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής.

Κατά τη διάρκεια της έρευνάς μου για το ξενοδοχείο σας, αυτό που μου τράβηξε κατευθείαν την προσοχή ήταν το προφίλ σας στο Instagram. Και για να είμαι ειλικρινής, εντυπωσιάστηκα αμέσως από τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε αυτά τα τόσο σύγχρονα μέσα. Είναι κάτι που το ξενοδοχείο αναπτύσσει και εκτελεί εσωτερικά ή συνεργάζεστε με κάποια εξωτερική εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας που σας βοηθάει να διατηρείτε το συγκεκριμένο στυλ επικοινωνίας; 

The Dharmawangsa Jakarta | Hotelier Academy

Follow The Dharmawangsa Jakarta on Instagram

 

Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια! Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που λαμβάνουμε τα θετικά σας σχόλια, καθώς δεν συνεργαζόμαστε ουσιαστικά με εταιρείες μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την διαχείριση της ψηφιακής μας πλατφόρμας ή, στην συγκεκριμένη περίπτωση, του προφίλ μας στο Instagram. Καθώς ο κόσμος αλλάζει, αλλάζει και η καθημερινότητα των ανθρώπων. Προσπαθούμε να ακολουθούμε τις νέες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ στο Instagram, χωρίς να ξεχνάμε ποια είναι τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά και η προσωπικότητά μας: Το στυλ του The Dharmawangsa που είναι κλασικό, κομψό και σύγχρονο ταυτόχρονα. Όταν η ομάδα μας ξεκίνησε να ασχολείται με τη δημιουργία της ψηφιακής μας πλατφόρμας και να αναπτύσσει τη στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ που θα ακολουθούσε, θυμάμαι ότι ακολούθησαν πιστά τη βασική αξία που έχουμε στο ξενοδοχείο μας, το “C.I.T.R.A”. Ο όρος αυτός, που σημαίνει “εικόνα”, είναι ένα αρκτικόλεξο των λέξεων Caring, Integrity, Team Work, Respectability και Accountability, δηλαδή Φροντίδα, Ακεραιότητα, Ομαδικό Πνεύμα, Σεβασμός και Λογοδοσία. Και αυτά τα πέντε βασικά συστατικά αντικατοπτρίζουν πραγματικά τις εικόνες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου μας.

Πέρα από τα κανονικά σας posts (που αποκαλύπτουν έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα σε σύγκριση με τις επαγγελματικές φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε στο website σας), αυτό που τράβηξε την προσοχή μου ήταν τα Instagram Stories σας. Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς μπορούν τα stories να εξελίξουν την ιδέα του “μοιράσου την στιγμή” για να επικοινωνήσουν άμεσες εικόνες από τα παρασκήνια του ξενοδοχείου, τις προσπάθειες του προσωπικού και την αίσθηση και την ατμόσφαιρα του να διαμένεις στο συγκεκριμένο χώρο. Πως αντιδρούν οι followers σας σε αυτά τα stories;

Αντιδρούν θετικά, με σχόλια και γρήγορα reactions στα stories μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα stories μας μας βοηθούν να χτίσουμε μια επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες μας – είτε μιλάμε για παρελθοντικούς είτε για μελλοντικούς καλεσμένους.

Κάτι που είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον είναι η συχνότητα των φωτογραφιών που ανεβάζουν οι πελάτες σας, κάνοντας tag το ξενοδοχείο. Παρατήρησα, μάλιστα, ότι οι πιο δημοφιλείς φωτογραφίες που μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα είναι από τις πισίνες και το φαγητό σας. Τους ενθαρρύνετε με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους ή απλώς τους αρέσουν τόσο πολύ οι εγκαταστάσεις σας που νιώθουν την ανάγκη να μοιραστούν την εμπειρία τους με τους φίλους και την οικογένειά τους;

View this post on Instagram

Jakarta rasa Bali.

A post shared by Aakar Abyasa Fidzuno (@aakarabyasa) on

Τους ενθαρρύνουμε να μοιραστούν την εμπειρία τους έχοντας δημιουργήσει ειδικά hashtags στο Instagram: #thedharmawangsa και #kemewahanindonesia κάτι που αναφέρουμε και στο Instagram bio μας. Για να διατηρήσουμε τα υψηλά επίπεδα αλληλεπίδρασης και engagement με το κοινό, ελέγχουμε διαρκώς τις αναρτήσεις του Instagram που περιλαμβάνουν τα hashtags μας ή την γεωγραφική τοποθεσία του ξενοδοχείου και αφήνουμε σχετικά σχόλια ή κάνουμε κάποιο γρήγορο reaction. Στις περιπτώσεις που οι φωτογραφίες των πελατών μας είναι ιδιαίτερα ωραίες, ζητάμε την άδειά τους για να τις ανεβάσουμε και στο δικό μας προφίλ στο Instagram, πάντα με αναφορά στον προσωπικό λογαριασμό τους.

Στα αποθηκευμένα Highlights του Instagram, είδα επίσης μια σειρά πιο παλιών stories που παρουσιάζουν την τοπική γαστρονομία, όχι μόνο μέσα στο ξενοδοχείο σας, αλλά και από διάφορα σημεία μέσα στην πόλη. Μοιάζει σαν ένα εικονικό ταξίδι γαστρονομίας στον προορισμό. Αυτό, σε συνδυασμό με τα πολλά εστιατόρια στο ξενοδοχείο σας, αποκαλύπτει και την ιδιαίτερη προσοχή που δίνετε στην συνολική γαστρονομική εμπειρία των επισκεπτών σας. Πόσο σημαντική πιστεύετε ότι είναι η γαστρονομία στην εμπειρία του ταξιδιώτη και πώς καταφέρνετε να προσφέρετε μια αναβαθμισμένη υπηρεσία μέσω των εστιατορίων σας;

The Dharmawangsa Jakarta | Hotelier Academy

 

Μια εντυπωσιακή γαστρονομική εμπειρία είναι πολύ σημαντική για τους καλεσμένους μας και ιδιαίτερα για το προφίλ του πελατολογίου που στοχεύουμε. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε την αυθεντική γεύση κάθε κουζίνας που συμπεριλαμβάνουμε στα εστιατόριά μας, είτε αυτή είναι ινδονησιακή, ασιατική ή από τη Δύση, ώστε οι πελάτες μας να νιώθουν σαν στο σπίτι τους και να απολαμβάνουν νόστιμο σπιτικό φαγητό. Ο Executive Chef μας, Felix Budisetiawan, μαζί με την ομάδα του, βάζουν όλη τους την αγάπη, την τέχνη και τη γνώση για τη δημιουργία και παρουσίαση μιας μοναδικής γαστρονομικής εμπειρίας που αρμόζει σε πεντάστερο ξενοδοχείο, χρησιμοποιώντας τα καλύτερα συστατικά.

Και επειδή η γαστρονομία ήταν ανέκαθεν ένα από τα αγαπημένα θέματα της Hotelier Academy, θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μας το αγαπημένο σας εστιατόριο στο ξενοδοχείο, όπως επίσης και το αγαπημένο σας πιάτο – αυτό που πιστεύετε ότι κάθε επισκέπτης πρέπει να δοκιμάσει κατά τη διάρκεια της παραμονής του;

Oxtail Soup - Dharmawangsa Hotelier Academy

Oxtail Soup at the Jakarta Restaurant

Αναμφισβήτητα, το αγαπημένο μου πιάτο είναι η “oxtail” σούπα, στο Jakarta Restaurant. Είναι ένα πιάτο που δεν πρέπει με τίποτα να χάσετε, όσο μένετε σε εμάς.

Εκτός από τα συναρπαστικά εστιατόριά σας, οι Wellness εγκαταστάσεις σας είναι επίσης ένα από τα πιο “δυνατά σας χαρτιά”. Οι διάφορες φωτογραφίες που βλέπουμε στο διαδίκτυο, δείχνουν ότι οι εγκαταστάσεις Spa είναι σε άμεση επαφή με την γύρω φύση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, αφού το Wellness πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη φύση, το φυσικό φως, τον καθαρό αέρα κ.λπ. Ποιος είναι ο πιο δημοφιλής Wellness χώρος στο ξενοδοχείο; Οι πελάτες σας προτιμούν ένα χαλαρωτικό μασάζ, να κολυμπήσουν στην εξωτερική ή την εσωτερική πισίνα ή να χρησιμοποιήσουν το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριό σας;


Οι περισσότεροι από τους καλεσμένους μας αγαπούν την εξωτερική πισίνα που περιβάλλεται από καταπράσινους κήπους, όπου κανείς μπορεί να ακούσει τα πουλιά να κελαηδούν το πρωί. Λένε ότι αυτή η εμπειρία τούς παραπέμπει περισσότερο στο Μπαλί, παρά στην business πόλη της Τζακάρτα. Λατρεύουν επίσης το ομώνυμο “Bimasena” μασάζ στο Bimasena Spa. Ακολουθεί την αυθεντική ινδονησιακή τεχνική μασάζ, που ξεκινά από τα πόδια και περιλαμβάνει ολόκληρο το σώμα, συνδυάζοντας πίεση και σπιτικά έλαια που οδηγούν σε πλήρη χαλάρωση.

Προσφέρουμε επίσης μερικές παραδοσιακές ινδονησιακές θεραπείες Spa, όπως το Kusuk Batak από τη Βόρεια Σουματέρα, το Tangas Betawi από την Τζακάρτα και το Batimung Borneo από το Kalimantan, οι οποίες κάνουν την εμπειρία στο Bimasena Spa να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα spa σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Είμαστε ένα από τα λίγα πεντάστερα, πολυτελή ξενοδοχεία στην Τζακάρτα, που προσφέρουν μεγάλη εσωτερική πισίνα με απεριόριστη θέα προς τους κήπους μας. Αυτό είναι το μέρος όπου οι πελάτες μας λατρεύουν να κολυμπούν νωρίς το πρωί, πριν φύγουν για τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.

Μια άλλη πτυχή που φαίνεται να είναι πολύ σημαντική για το The Dharmawangsa Jakarta είναι οι επιχειρήσεις και οι εκδηλώσεις — και πιο συγκεκριμένα οι γάμοι. Πόσο σημαντικός είναι αυτός ο τομέας για τα συνολικά έσοδα του ξενοδοχείου; Και επίσης, μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για το πρόγραμμα μελών της Bimasena και να μας εξηγήσετε πώς λειτουργεί;

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Dharmawangsa Jakarta (@thedharmawangsa) on

Οι ιδιωτικές ή κοινωνικές εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένων των γάμων και των επαγγελματικών συναντήσεων στην Τζακάρτα, έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στα συνολικά έσοδα και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του ξενοδοχείου. Παραδοσιακά, οι Ινδονήσιοι γιορτάζουν τον γάμο τους με την οικογένεια, τους φίλους, ακόμη και τους πιο μακρινούς συγγενείς τους, σε μεγάλης κλίμακας δεξιώσεις που συνήθως περιλαμβάνουν από 500 – 2.000 προσκεκλημένους.

Από την άλλη μεριά, ο ιδιωτικός μας όμιλος Bimasena παρέχει ειδικά προνόμια στα μέλη του για τη χρήση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Αλλά δεν μιλάμε μόνο για μια συνδρομή. Ο Όμιλος Bimasena αποτελεί και ενεργό μέλος της κοινωνίας της περιοχής. Στις μέρες μας, ο ιδιωτικός σύλλογος Bimasena είναι επίσης ένα μέρος όπου σημαντικές προσωπικότητες της Ινδονησίας συναντιούνται και ανταλλάσσουν πληροφορίες και ιδέες, ως μέρος της επιχειρηματικής τους δραστηριοποίησης.

Μιλώντας για όλες αυτές τις πτυχές στο ξενοδοχείο σας, με τα πολλά εστιατόρια, τα spa, τις πισίνες, τις αίθουσες συνεδριάσεων κ.λπ., είναι δύσκολο να αναλογιστεί κανείς ότι έχετε καταφέρει να θεωρήστε και ένα Eco Hotel! Πώς το πετύχατε αυτό και πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι για τη συνολική σας επικοινωνία και τοποθέτηση;  

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Dharmawangsa Jakarta (@thedharmawangsa) on


Το να γίνουμε ένα οικολογικό/πράσινο ξενοδοχείο ήταν μια μακρά διαδικασία που μας έκανε αυτό που είμαστε σήμερα. Είναι το όνειρό μας καθώς και η μεγάλη μας επιθυμία να συμβάλουμε στην διάσωση της “μητέρας γης”. Και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι που βλέπουμε ότι όλο και περισσότεροι από τους πελάτες μας δείχνουν το ενδιαφέρον και την υποστήριξή τους στο πρόγραμμά μας, συμμετέχοντας ενεργά στις διάφορες δραστηριότητές μας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο. Εκτός αυτού, το να γίνουμε ένα οικολογικό/πράσινο ξενοδοχείο μάς βοήθησε στο να επικοινωνήσουμε τις αξίες μας στο κοινό — και ειδικά στους πελάτες μας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ THE DHARMAWANGSA JAKARTA