Το Travel by Interest μοιράζεται με τη Hotelier Academy τέσσερα συναρπαστικά Case Studies Ξενοδοχείων, τα οποία χρησιμοποιούν τις ειδικές τους Χριστουγεννιάτικες Καμπάνιες για να ξεχωρίσουν.

6 mins read

Η δημιουργία πραγματικά μοναδικού και ξεχωριστού Ξενοδοχειακού Περιεχομένου, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Απαιτεί τεράστια έμπνευση και μεγάλο προγραμματισμό, προκειμένου να δημιουργηθεί η ιδανική Χριστουγεννιάτικη καμπάνια. Όλοι οι Ξενοδόχοι πρέπει να έχουν στο μυαλό τους πολλά πράγματα και να αναζητούν πάντα τα πιο έξυπνα tips και συμβουλές, που θα εγγυηθούν μια δυναμική και επιδραστική Χριστουγεννιάτικη καμπάνια για το ξενοδοχείο τους.

Σε συνέχεια της λίστας του Travel by Interest με τις οκτώ έξυπνες τεχνικές για να δημιουργήσετε μια επιδραστική καμπάνια τις ημέρες των γιορτών, έχουμε επιλέξει σε αυτό το άρθρο 4 πραγματικά εμπνευσμένα ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, και παρουσιάζουμε τις εξειδικευμένες τους Χριστουγεννιάτικες καμπάνιες. Τα ξενοδοχεία αυτά, ακολουθούν πρωτότυπες και πραγματικά έξυπνες μεθόδους επικοινωνίας με τους καλεσμένους τους (παλιούς, υπάρχοντες και μελλοντικούς), πριν και μετά τα Χριστούγεννα.

Μέσα, λοιπόν, από τα παρακάτω, ιδιαίτερα επιτυχημένα, case studies, θα ανακαλύψετε τι κάνουν άλλοι Ξενοδόχοι για τα καταλύματά τους και θα αντλήσετε έμπνευση και δημιουργικότητα.

1. Lux* South Ari Atoll: Χριστουγεννιάτικα events εμπνευσμένα από τον κόσμο της Disney

Κατ’ αρχήν, ας μιλήσουμε για ένα εξαιρετικό ξενοδοχείο στις Μαλδίβες: το Lux* South Ari Atoll, είναι ένα από τα λίγα καταλύματα που κάνουν μια τεράστια προσπάθεια να εξασφαλίσουν τις πιο μοναδικές εμπειρίες για τους καλεσμένους τους. Γι’ αυτά τα Χριστούγεννα, το Lux* είχε προδιαγράψει μια σειρά από ειδικά events, τα οποία διήρκησαν από τις 22 Δεκεμβρίου μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου. Αλλά αυτό δεν ήταν το πιο συναρπαστικό κομμάτι της ιστορίας.

Όλα τα events στο Lux* South Ari Atoll, ακολουθούσαν ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα: “Disney-Inspired Christmas.” Ανάμεσα στα διάφορα διασκεδαστικά events, οι καλεσμένοι του ξενοδοχείου είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό παρασκευής ενός αντιγράφου του περίφημου Gingerbread House της Disney. Επίσης, στο Disney Carnival στην παραλία Veli, οι ταξιδιώτες ντύθηκαν με τις στολές των αγαπημένων τους ηρώων της Disney, ενώ στο διαγωνισμό διακόσμησης των Disney Cupcakes, ενώ πραγματοποιήθηκε και διαγωνισμός καλύτερου ερασιτέχνη ζαχαροπλάστη. Τέλος, δημιούργησαν το διαδραστικό Tree of Wishes, που θα πραγματοποιούσε όλες τις ευχές όλων των καλεσμένων!

TBI Expert Tip
Αντί να οργανώνετε τυχαία Χριστουγεννιάτικα events, φροντίστε έτσι όλα να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο θέμα (π.χ. all-white Christmas, Tropical Christmas κ.λπ). Αυτό θα εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη επιτυχία των events σας συνολικά, αλλά και την εντονότερη επιδραστικότητά τους στους πελάτες σας.

2. The Emblem Hotel: Μια Χριστουγεννιάτικη προσφορά που υποστηρίζει τις πωλήσεις της low season

Το Emblem Hotel στην Πράγα, δημιούργησε το τέλειο Ρομαντικό Πακέτο γα δύο, το οποίο, μάλιστα, προωθούσε σαν το ‘ιδανικό Χριστουγεννιάτικο δώρο’. Με τη συγκεκριμένη προσφορά, το ξενοδοχείο μετατράπηκε σε μια ελκυστική ιδέα δώρου για τις ημέρες των γιορτών, ενώ παράλληλα, και καθώς η περίοδος εξαργύρωσης της προσφοράς ήταν μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2019, κατάφερε να ενισχύσει τις κρατήσεις του στη low season περίοδο, με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο. Το Holiday Gift Package του ξενοδοχείου, συμπεριλάμβανε μια ρομαντική βραδιά διαμονής για δυο, με σοκολάτες και λουλούδια στην άφιξη, πρωινό, 1 ώρα Jacuzzi με Prosecco, καθώς και ειδική πρόσβαση στο κέντρο ευεξίας του ξενοδοχείου. Τόσο εύκολα, τόσο συναρπαστικά!

TBI Expert Tip
Εκτός από τη δημιουργία ελκυστικών προσφορών και πακέτων για τις ημέρες των γιορτών, φροντίστε να ακολουθήσετε το παράδειγμα του Emblem Hotel και να χρησιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη περίοδο για να ενισχύσετε τη low season του ξενοδοχείου σας. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτήν την ιδέα (αλλά και να βρείτε περισσότερες χρήσιμες συμβουλές αύξησης του τζίρου του ξενοδοχείου σας κατά τις ημέρες των γιορτών), σε αυτό το άρθρο της Hotelier Academy.

3. Nandini Jungle Resort & Spa: Η δύναμη του Video

Τα προφίλ σας στα Social Media, αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα του ξενοδοχείου σας. Και τι αποτελεί καλύτερο υλικό στα social media, από ένα δυναμικό και εντυπωσιακό video; Γνωρίζοντας καλά τη δύναμη της κινούμενης εικόνας, το Nandini Jungle Resort & Spa στο Μπαλί δημιούργησε αυτό το ειδικό βίντεο για την περίοδο των γιορτών (και, πιο συγκεκριμένα, για την Παραμονή Πρωτοχρονιάς του 2019, πετυχαίνοντας να διασπείρει το μήνυμά του στους ταξιδιώτες όλου του κόσμου, με έναν απόλυτα επιδραστικό και σύγχρονο τρόπο.

Το βίντεο είχε ως βασικό του θέμα το “Nandini in Wonderland”, αναμιγνύοντας εικόνες του φυσικού τοπίου που περιβάλλει το κατάλυμα, με πληροφορίες σχετικά με τις προγραμματισμένες δράσεις των γιορτινών ημερών. Είναι εντυπωσιακό, γρήγορο και τονίζει με το βέλτιστο τρόπο τη σημασία του ποιοτικού και πρωτότυπου social media material.

TBI Expert Tip
Μια εξειδικευμένη Χριστουγεννιάτικη φωτογράφιση, είναι πάντα μια έξυπνη ιδέα για να αποτυπώσετε τη μαγική ατμόσφαιρα που έχετε δημιουργήσει στο ξενοδοχείο σας και να την μοιραστείτε με τον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμα και αν δεν έχετε το budget για μια μεγάλη παραγωγή βίντεο, μπορείτε πάντα να τραβήξετε σύντομα βίντεο που θα αποτυπώνουν τη γιορτινή εμπειρία μέσα στο ξενοδοχείο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τραβήξετε backstage videos του Σεφ σας, την ώρα που ετοιμάζει παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά. Σε συνδυασμό με τις γιορτινές σας φωτογραφίες, τα σύντομα αυτά βίντεο θα κάνουν σίγουρα μεγάλη αίσθηση!

4. Naladhu Maldives: Ένα γιορτινό φυλλάδιο για Χριστούγεννα στην παραλία

Οι συνήθεις εικόνες των Χριστουγέννων, περιλαμβάνουν χιόνια, τζάκια και πλούσια δείπνα σε όμορφα διακοσμημένους χώρους. Παρόλα αυτά, στο Naladhu Maldives, τα Χριστούγεννα αποτελούν ακόμα μια ευκαιρία για χαλάρωση στην παραλία! Αξιοποιώντας στο μέγιστο το ειδικό αυτό χαρακτηριστικό του, το συγκεκριμένο κατάλυμα δημιούργησε ένα ειδικό Χριστουγεννιάτικο φυλλάδιο, στο οποίο η μόνη αναφορά στα Χριστούγεννα γίνεται μέσω διακοσμητικών στοιχείων, όπως γραφιστικά αστέρια και στολίδια. Από κει και πέρα, στο φυλλάδιο κυριαρχούν ορισμένες από τις πιο εντυπωσιακές φωτογραφίες του ξενοδοχείου, που τονίζουν την πραγματικά μαγευτική του τοποθεσία.

TBI Expert Tip
Μην ανησυχείτε εάν το κατάλυμά σας δεν βρίσκεται σε κάποιο μέρος με χιόνια και χειμερινές δραστηριότητες. Φροντίστε ώστε να εστιάσετε στα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της επιχείρησής σας και να αναδείξετε τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα με τον καλύτερο και πιο ελκυστικό τρόπο. Εξάλλου, μια ‘εναλλακτική’ πρόταση για Χριστουγεννιάτικες διακοπές μπορεί να έχει τεράστια επιτυχία σε ένα κοινό που έχει κουραστεί να περνάει κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα με παρόμοιο τρόπο.

Τι έχει να πει η Hotelier Academy για όλα αυτά;

Το Travel by Interest έχει επιλέξει τέσσερα πραγματικά επιτυχημένα και εμπνευσμένα case studies, παρουσιάζοντάς τα στους αναγνώστες μας σας παραδείγματα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε ξενοδοχεία στον κόσμο που αντιμετωπίζουν τα Χριστούγεννα αρκετά σοβαρά, όχι απλά ντύνοντας γιορτινά το ξενοδοχείο τους και δημιουργώντας μια σχετική ατμόσφαιρα, αλλά και προδιαγράφοντας μια σειρά από εξειδικευμένα events, προτείνοντας συμφέρουσες προσφορές και κάνοντας δυναμικές καμπάνιες, που κερδίζουν τις καρδιές των πελατών τους και εγγυούνται μεγαλύτερα έσοδα στην επιχείρηση.