top of page
Οργάνωση Τμήματος Front Office
Οργάνωση Τμήματος Front Office

Πέμ 25 Απρ

|

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Οργάνωση Τμήματος Front Office

Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος Front Office” με την Ζωή Κόσσυφα, έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την Οργάνωση Τμήματος Front Office στο ξενοδοχείο σας.

Οι εγγραφές έκλεισαν
Δείτε άλλες εκπαιδεύσεις

'Ωρα & Τοποθεσία

25 Απρ 2024, 6:30 μ.μ. – 9:30 μ.μ.

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Σχετικά με το Σεμινάριο

Περιγραφή

Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος Front Office” με την Ζωή Κόσσυφα, έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος Front Office στο ξενοδοχείο σας.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί τον πιο “must-have oδηγό” όλων όσων πρέπει να κάνετε στο τμήμα του Front Office πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος.

Στόχοι Μαθήματος:

  • Να αναλυθούν όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και στο κλείσιμο
  • Να δοθούν χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασιών και εξοπλισμού
  • Να δοθούν check lists που θα σας βοηθήσουν από την πρώτη κιόλας μέρα να εφαρμόσετε με επιτυχία όλες τις ενέργειες και τις συμβουλές που σας δίνουμε, προς όφελος του ξενοδοχείου σας

Τι θα μάθετε;

Το μάθημα "Οργάνωση Τμήματος Front Office" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ενέργειες Front Office για pre opening, λειτουργία και κλείσιμο ξενοδοχείου: Από το A ως το Ω, όλα όσα πρέπει να κάνετε ως τμήμα Front Office για το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, την καθημερινή λειτουργία του και το κλείσιμο της σεζόν.
  • Χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος: Πώς οργανώνετε το προσωπικό σας και τις βάρδιες σας; Πώς οργανώνετε τα αρχεία σας, ώστε να εργάζεστε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα; Πώς η αυτοματοποίηση θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον χρόνο απάντησης και επεξεργασίας στα πιο συχνά emails και reports που συναντάτε; Ποιες πληροφορίες πρέπει να γνωρίζουν για το τμήμα σας τα άλλα τμήματα και ποιες εσείς για τα άλλα τμήματα, προκειμένου να εργάζεστε όλοι πιο μεθοδικά και συντονισμένα; Ποια είναι τα θέματα ασφάλειας που χρειάζεται να γνωρίζετε;
  • Υποδείγματα SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν στην καλύτερη οργάνωση: Τέλος, στην ενότητα αυτή θα μάθετε πώς να δημιουργείτε SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να παρακολουθήσετε καλύτερα τη δουλειά σας και το τμήμα σας.

Πώς εκτελείται:

  • Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
  • Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.

Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

Προσφορά για εγγραφή μέλους
Γίνετε μέλος και κερδίστε έκπτωση 100% για αυτή την εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page