top of page
Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης
Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης

Τρί 18 Ιουν

|

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης

Το σεμινάριο Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης με την Ελευθερία Μάντζαρη έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς & εμφάνισης.

'Ωρα & Τοποθεσία

18 Ιουν 2024, 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Σχετικά με το Σεμινάριο

Το Live Seminar “Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης” έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και εμφάνισης σε ένα ξενοδοχείο, οι οποίοι ενισχύουν την αίσθηση της φιλοξενίας, της σιγουριάς και της ασφάλειας στον επισκέπτη.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί το Savoir Vivre των ξενοδοχοϋπαλλήλων. Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας καλός ξενοδοχοϋπάλληλος, ανεξαρτήτως τμήματος, για να εξυπηρετεί τους επισκέπτες του ξενοδοχείου του σαν πραγματικός οικοδεσπότης.

Στόχοι Μαθήματος:

  1. Να κατανοηθούν βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς που δημιουργούν θετική εντύπωση στον επισκέπτη
  2. Να κατανοηθούν ποια είναι τα grooming standards που προσδίδουν επαγγελματική εικόνα στον εργαζόμενο
  3. Να δοθούν παραδείγματα και χρήσιμες συμβουλές για τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία με τον επισκέπτη

Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες:

Το μάθημα "Ξενοδοχειακοί Κανόνες Συμπεριφοράς & Εμφάνισης" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

  • Βασικοί κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους επισκέπτες στους χώρους του ξενοδοχείου: Ποια είναι η σωστή απόσταση του σώματός σας από έναν επισκέπτη; Πόσο σημαντική είναι η γλώσσα του σώματός σας ως προς τα μηνύματα που δίνετε στον επισκέπτη; Ποια θέματα είναι αποδεκτά να χρησιμοποιήσετε ως “conversation starters” με επισκέπτες και ποια αποτελούν “λεπτά” ζητήματα που πρέπει να αποφύγετε να αναπτύξετε; Πόσο σημαντική είναι η ενεργή ακρόαση και η ενσυναίσθηση στην επικοινωνία σας με τον επισκέπτη;
  • Grooming standards ενός ξενοδοχοϋπαλλήλου: Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες ένδυσης, προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, που όχι μόνο σας δίνουν επαγγελματική εικόνα, αλλά δημιουργούν και μια αίσθηση ασφάλειας και οικειότητας στον επισκέπτη;
  • Κανόνες καλής συμπεριφοράς σε γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία: Όλα όσα χρειάζεται να προσέξετε κατά την τηλεφωνική και γραπτή σας επικοινωνία με τον επισκέπτη. Χρήσιμα tips και scripts που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε συνήθη επικοινωνιακά λάθη και αστοχίες.

Πώς εκτελείται:

  • Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
  • Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.

Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

Προσφορά για εγγραφή μέλους
Γίνετε μέλος και κερδίστε έκπτωση 100% για αυτή την εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Δήλωσε Συμμετοχή

  • Hotel Etiquette

    Το Live Seminar “Hotel Etiquette: Τρόποι Καλής Συμπεριφοράς για Ξενοδοχοϋπαλλήλους” έχει ως στόχο να αναλύσει όλους τους βασικούς κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και εμφάνισης σε ένα ξενοδοχείο, οι οποίοι ενισχύουν την αίσθηση της φιλοξενίας, της σιγουριάς και της ασφάλειας στον επισκέπτη. Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες ή τα ξενοδοχεία που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

    50,00 €
    +1,25 € κόστος υπηρεσίας

Σύνολο

0,00 €

Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page