Σχετικά με
Το πρόγραμμα σεμιναρίων "Front Office Essentials" σχεδιάστηκε για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία πάνω στις βασικές και εξελισσόμενες πτυχές του front office, το οποίο αποτελεί κρίσιμο παράγοντα τόσο για την εμπειρία των επισκεπτών όσο και για τα έσοδα του ξενοδοχείου. Μέσα από τρεις διαδοχικές ενότητες, "Front Office Basics", "Front Office SOPs" και "Front Office Updates", οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τόσο τις θεμελιώδεις γνώσεις για τη λειτουργία του τμήματος, όσο και τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την προσαρμογή του στις σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες. Στόχοι Μαθήματος: 1) Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη σημασία μιας οργανωμένης δομής στο Front Office 2) Να εξοικειωθούν με τους ρόλους, τις διαδικασίες και την καθημερινή λειτουργία του τμήματος 3) Να αποκτήσουν πρακτικές δεξιότητες στη δημιουργία και αξιολόγηση SOPs 4) Να μάθουν πώς να διασφαλίζουν την ποιότητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση 5) Να ενημερωθούν για τους νέους κανόνες λειτουργίας και τις νομοθετικές αλλαγές 6) Να αναγνωρίσουν τεχνολογίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμπειρία πελατών 7) Να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες: 1) Front Office Basics: Οργανόγραμμα Τμήματος & Βασικές Αρχές 2) Front Office SOPs: Βασικές Διαδικασίες Τμήματος 3) Front Office Updates: Νέοι κανόνες, Τεχνολογίες & Trends
Επισκόπηση
Front Office SOPs
.3 βήματα

