Σχετικά με
Το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για τους συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει τη συνδρομή τους στο επίπεδο Expert. Περιγραφή: Το webinar αναδεικνύει τη σημασία του γαστρονομικού branding για την ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας φιλοξενίας και τη διαφοροποίηση ενός ξενοδοχείου. Μέσα από πρακτικές κατευθύνσεις, παρουσιάζονται τα βασικά touchpoints που διαμορφώνουν την εικόνα του γαστρονομικού προϊόντος ενός ξενοδοχείου, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και την πιστότητα των πελατών. Στόχοι Σεμιναρίου: 1. Κατανόηση των Touchpoints του Γαστρονομικού Branding: Παροχή γνώσεων για τα βασικά σημεία επαφής που επηρεάζουν τη γαστρονομική εικόνα ενός ξενοδοχείου, από το μενού έως τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. 2. Ανάπτυξη Στρατηγικής Ταυτότητας της Γαστρονομίας: Ενίσχυση της μοναδικότητας ενός ξενοδοχείου μέσω της διαφοροποίησης της γαστρονομικής του ταυτότητας. 3. Ενσωμάτωση Branding σε Όλα τα Σημεία Επαφής: Δημιουργία συνεκτικής εμπειρίας σε κάθε γαστρονομικό touchpoint, από την επικοινωνία έως την εμπειρία στον χώρο εστίασης.
Επισκόπηση
Βοηθητικό Υλικό Webinar
.1 βήμα
Βεβαίωση Παρακολούθησης
.1 βήμα

