Σχετικά με
Σχετικά με το Σεμινάριο: Ο επιτυχημένος σχεδιασμός της νέας τουριστικής σεζόν ξεκινά αμέσως μετά τη λήξη της προηγούμενης. Το σεμινάριο «Hotel Season Planning – Προδιαγραφή Προγράμματος Ενεργειών Management» στοχεύει να καθοδηγήσει τις διοικητικές ομάδες στην οργανωμένη κατάρτιση ενός ετήσιου πλάνου δράσης, που περιλαμβάνει στόχους, χρονοδιαγράμματα, προϋπολογισμούς, ανθρώπινο δυναμικό και εμπορική στρατηγική. Το πρόγραμμα εστιάζει στη δημιουργία ενός διατμηματικού πλαισίου management, ώστε όλες οι ομάδες να ξεκινούν τη σεζόν με ενιαίο όραμα και καθορισμένους ρόλους. Απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, operations managers, team leaders και διοικητικό προσωπικό. Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες: 1. Ανάλυση και αξιοποίηση των συμπερασμάτων της προηγούμενης σεζόν 2. Ορισμός Στόχων & KPIs για τη νέα περίοδο (ανά τμήμα και συνολικά) 3. Σχεδιασμός προϋπολογισμού (budget planning) με βάση δεδομένα και προτεραιότητες 4. Πλάνο ενεργειών pre-opening (συντήρηση, προσλήψεις, εκπαιδεύσεις, OTA setup) 5. Δημιουργία ημερολογίου δράσεων ανά μήνα και ανά τμήμα 6. Προγραμματισμός marketing & sales campaigns με ρεαλιστικό ROI 7. Σχεδιασμός staffing structure και καθορισμός αρμοδιοτήτων 8. Εσωτερικές διαδικασίες reporting, αναφορών και ανατροφοδότησης 9. Risk management & plan B σενάρια (έκτακτες ανάγκες, ελλείψεις προσωπικού, αλλαγές ζήτησης) 10. Δημιουργία ενιαίου “Season Master Plan” για το management team Στόχοι Μαθήματος: 1. Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες μεθοδολογία στρατηγικού προγραμματισμού 2. Να οργανώσουν εγκαίρως όλα τα βασικά στάδια για την ομαλή εκκίνηση της σεζόν 3. Να δημιουργήσουν διαφανείς και ρεαλιστικούς στόχους με μετρήσιμα αποτελέσματα 4. Να διαμορφώσουν κοινό πλαίσιο αναφοράς για όλες τις ομάδες 5. Να εξασφαλίσουν επιχειρησιακή ετοιμότητα και προσαρμοστικότητα σε κάθε σενάριο
Επισκόπηση
Βοηθητικό Υλικό Σεμιναρίου
.1 βήμα
Λήψη Πιστοποιητικού Παρακολούθησης
.1 βήμα

