top of page

Hotel Service Upselling: Τεχνικές Upselling στα Διάφορα Τμήματα

Σχετικά με

Το σεμινάριο "Hotel Service Upselling: Τεχνικές Upselling στα Διάφορα Τμήματα" έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει τις δεξιότητες ήπιας και στρατηγικής πώλησης σε όλα τα ξενοδοχειακά τμήματα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση των εσόδων και, ταυτόχρονα, στη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη. Η σύγχρονη πρακτική του upselling δεν αφορά την επιβολή, αλλά την προσφορά κατάλληλων επιλογών τη σωστή στιγμή και με τον σωστό τρόπο. Το σεμινάριο εστιάζει στο πώς κάθε εργαζόμενος μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην αύξηση του ticket value, παραμένοντας εστιασμένος στην αυθεντική φιλοξενία. Στόχοι Μαθήματος: 1) Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη διαφορά και τη χρησιμότητα μεταξύ upselling και cross-selling. 2) Να εξοικειωθούν με τεχνικές ήπιας πώλησης προσαρμοσμένες σε κάθε τμήμα. 3) Να αποκτήσουν δεξιότητες διατύπωσης και επικοινωνίας που ενισχύουν την αποδοχή προτάσεων. 4) Να αναγνωρίζουν ευκαιρίες πώλησης χωρίς να αλλοιώνουν την εμπειρία φιλοξενίας. 5) Να παρακολουθούν τα αποτελέσματα, συμβάλλοντας στη δημιουργία κουλτούρας επιβράβευσης και συνεργασίας. Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες: 1) Upselling vs. Cross-selling: Τι Είναι και Γιατί Μας Αφορά 2) Τεχνικές Upselling ανά Τμήμα 3) Η Γλώσσα της Πώλησης χωρίς Πίεση 4) Παρακολούθηση Αποτελεσμάτων & Επιβράβευση 5) Workshop: Πρακτικά Σενάρια Upselling

Επισκόπηση

bottom of page