Σχετικά με
Το εισαγωγικό σεμινάριο “Οργάνωση ΤμήματοςF&B” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος F&B στο ξενοδοχείο σας. Αυτό το σεμινάριο αποτελεί τον πιο “must-have oδηγό” όλων όσων πρέπει να κάνετε στο τμήμα του F&B πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος. Στόχοι Μαθήματος: 1. Να αναλυθούν όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και στο κλείσιμο 2. Να δοθούν χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασιών και εξοπλισμού 3. Να δοθούν κατευθύνσεις που θα σας βοηθήσουν από τη πρώτη κιόλας μέρα να εφαρμόσετε με επιτυχία όλες τις ενέργειες και τις συμβουλές που σας δίνουμε, προς όφελος του ξενοδοχείου σας