Σχετικά με
Το Live Seminar “Βασική Οργάνωση Ξενοδοχειακών HR” έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι η σημαντικότερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε. Φεύγοντας από το ξενοδοχείο, το μόνο που θα πάρουν μαζί τους οι πελάτες σας από αυτό που αγόρασαν είναι αναμνήσεις. Και αυτές τις αναμνήσεις τις παράγουν οι άνθρωποι που δουλεύουν για εσάς. Επομένως, οι κατάλληλες ενέργειες για την εύρεση, την οργάνωση και την αποτελεσματική διαχείρισή τους μέσα στο ξενοδοχείο σας, είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του ξενοδοχείου σας. Στόχοι Μαθήματος: 1. Να αναλυθούν οι ενέργειες HR που αφορούν τον προσδιορισμό των αναγκών και τον προγραμματισμό του ανθρώπινου δυναμικού στο ξενοδοχείο σας 2. Να αναλυθούν οι 4 βασικές λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς και άλλες σημαντικές ενέργειες που είναι στην υπευθυνότητα ενός τμήματος HR 3. Να δοθούν κατευθύνσεις και check lists για την άμεση και πρακτική εφαρμογή βασικών ενεργειών HR στο ξενοδοχείο σας