top of page
Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία
Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία

Τρί 20 Ιουν

|

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία

Το Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας.

Οι εγγραφές έκλεισαν
Δείτε άλλες εκπαιδεύσεις

'Ωρα & Τοποθεσία

20 Ιουν 2023, 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή

Σχετικά με το Σεμινάριο

Το Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας.

Τα παράπονα των επισκεπτών σας είναι εξαιρετικές ευκαιρίες ενδυνάμωσης, ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών, των πολιτικών και εν τέλει των υπηρεσιών σας. Επιπλέον, η αποτελεσματική τους επίλυση, μέσα από τρόπους που θα αναλύσουμε, δημιουργεί ακόμα πιο πιστούς πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύει την εταιρική σας εικόνα.

Στόχοι Μαθήματος:

  1. Να κατανοηθεί η σημαντικότητα ενός παραπόνου, καθώς και τα οφέλη από την αποτελεσματική διαχείρισή του
  2. Να αναλυθούν τεχνικές διαχείρισης παραπόνων, καθώς και επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται
  3. Να δοθούν πρακτικά παραδείγματα και συμβουλές επιτυχημένης διαχείρισης παραπόνων

Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες:

Το μάθημα "Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία" θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:

  • Η “φυσιολογία” ενός παραπόνου: Τι περιμένουν οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Πότε δημιουργείται ένα παράπονο; Έγκαιρη αναγνώριση ενός παραπόνου και πρόληψη κλιμάκωσης. Οφέλη από την αποτελεσματική διαχείριση ενός παραπόνου.
  • Τεχνικές διαχείρισης ενός παραπόνου: Η αρχή L.E.A.R.N. , η σημασία της ενεργητικής ακρόασης, η τέχνη των ερωτήσεων, το follow-up.
  • Πρακτικές συμβουλές και παραδείγματα για τη διαχείριση παραπόνων στο ξενοδοχείο σας: Επικοινωνιακά λάθη που πρέπει να αποφύγετε. Η σημαντικότητα της γλώσσας του σώματος. Συμβουλές για απαντήσεις σε γραπτά παράπονα και online κριτικές.

Πώς εκτελείται:

  • Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
  • Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.

Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια  Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος. 

Προσφορά για εγγραφή μέλους
Γίνετε μέλος και κερδίστε έκπτωση 100% για αυτή την εκδήλωση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Δήλωσε Συμμετοχή

  • Διαχείριση Παραπόνων

    Το Live Seminar “Διαχείριση Παραπόνων σε Ξενοδοχεία” έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την επίλυση παραπόνων των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας. Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες ή τα ξενοδοχεία που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.

    50,00 €
    +1,25 € κόστος υπηρεσίας
    Η πώληση τελείωσε

Σύνολο

0,00 €

Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page