top of page
Hotel Sales Basics: Τα Σημεία Κλειδιά των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων
Hotel Sales Basics: Τα Σημεία Κλειδιά των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων

Τετ 22 Οκτ

|

Online

Hotel Sales Basics: Τα Σημεία Κλειδιά των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων

Το σεμινάριο «Hotel Sales Basics – Τα Σημεία Κλειδιά των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων» προσφέρει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στον κόσμο των πωλήσεων ξενοδοχείου, εστιάζοντας στα βασικά στοιχεία που κάθε στέλεχος ή μέλος του team πρέπει να γνωρίζει.

'Ωρα & Τοποθεσία

22 Οκτ 2025, 10:00 π.μ. – 12:00 μ.μ.

Online

Σχετικά με το Σεμινάριο

Σχετικά με το Σεμινάριο

Οι πωλήσεις είναι η «καρδιά» κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης και απαιτούν στρατηγική σκέψη, επικοινωνιακή δεινότητα και κατανόηση της αγοράς. Το σεμινάριο «Hotel Sales Basics – Τα Σημεία Κλειδιά των Ξενοδοχειακών Πωλήσεων» προσφέρει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στον κόσμο των πωλήσεων ξενοδοχείου, εστιάζοντας στα βασικά στοιχεία που κάθε στέλεχος ή μέλος του team πρέπει να γνωρίζει. Από την κατανόηση του προϊόντος και του ανταγωνισμού μέχρι τις τεχνικές προσέγγισης πελατών και τις σύγχρονες μεθόδους παρακολούθησης leads, το σεμινάριο αποτελεί το θεμέλιο για μια αποτελεσματική εμπορική στρατηγική. Απευθύνεται σε νεοεισερχόμενους στον τομέα των πωλήσεων, υπαλλήλους Front Office & Reservations, καθώς και σε ιδιοκτήτες μικρότερων μονάδων.


Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες

  • Τι σημαίνει πώληση σε ένα ξενοδοχείο – Διαφορά πωλήσεων & marketing

  • Το ξενοδοχείο ως προϊόν: πώς ορίζεται, ποιο είναι το κοινό του, ποια η αξία του

  • Κατανόηση ανταγωνισμού και USP (Unique Selling Proposition)

  • Τύποι πελατών & αγορά στόχος: FIT, Groups, B2B, OTA, Tour Operators

  • Διαδικασία πώλησης: από το πρώτο lead έως την επιβεβαίωση

  • Επικοινωνία & παρουσίαση: πώς «πουλάμε» υπηρεσίες φιλοξενίας

  • Τιμολόγηση, προσφορές & διαχείριση διαπραγματεύσεων

  • Εισαγωγή σε εργαλεία πωλήσεων (CRM, lead tracker, sales templates)

  • Συνεργασία με άλλα τμήματα (Front Office, Reservations, Marketing)

  • Παρακολούθηση αποτελεσμάτων και βασικά KPIs πωλήσεων


Στόχοι Μαθήματος

  • Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τον ρόλο και την αξία των ξενοδοχειακών πωλήσεων

  • Να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχειακού προϊόντος και να το παρουσιάζουν σωστά

  • Να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών

  • Να εξοικειωθούν με τα εργαλεία και τις διαδικασίες του sales cycle

  • Να λειτουργούν συντονισμένα με την υπόλοιπη ομάδα, υποστηρίζοντας τη συνολική εμπορική στρατηγική

Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page