

Τετ 18 Ιουν
|Online
Hotel Service Upselling: Τεχνικές Upselling στα Διάφορα Τμήματα
Το σεμινάριο «Hotel Upselling – Τεχνικές Upselling στα Διάφορα Τμήματα» είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει στο προσωπικό πρακτικά εργαλεία και μεθόδους προώθησης επιπλέον υπηρεσιών και προϊόντων, με τρόπο διακριτικό και επαγγελματικό.
'Ωρα & Τοποθεσία
18 Ιουν 2025, 4:00 μ.μ. – 6:00 μ.μ.
Online
Σχετικά με το Σεμινάριο
Σχετικά με το Σεμινάριο
Το Upselling αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές αύξησης εσόδων σε ένα ξενοδοχείο, ενισχύοντας παράλληλα την εμπειρία του επισκέπτη. Το σεμινάριο «Hotel Upselling – Τεχνικές Upselling στα Διάφορα Τμήματα» είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει στο προσωπικό πρακτικά εργαλεία και μεθόδους προώθησης επιπλέον υπηρεσιών και προϊόντων, με τρόπο διακριτικό και επαγγελματικό. Το πρόγραμμα καλύπτει τεχνικές upselling προσαρμοσμένες σε διαφορετικά τμήματα του ξενοδοχείου, όπως το Front Office, το F&B, τα Spa και οι κρατήσεις, με στόχο την ενιαία εφαρμογή μιας στρατηγικής που στηρίζει τα συνολικά κέρδη της επιχείρησης.
Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες
Τι είναι το upselling και γιατί είναι κρίσιμο για τη λειτουργία του ξενοδοχείου
Ψυχολογία του επισκέπτη και κατάλληλη χρονική στιγμή για προτάσεις
Τεχνικές πώλησης αξίας (value selling) και χρήση πειθούς
Upselling στο Front Office: δωμάτια ανώτερης κατηγορίας, επιπλέον υπηρεσίες
Upselling στο F&B: premium επιλογές, ειδικά μενού, κρασιά
Upselling στο Spa: πακέτα θεραπειών, συνδυασμοί υπηρεσιών
Upselling κατά την κράτηση (Reservations): προσθήκη πρωινού, late check-out, μεταφορές
Αντιμετώπιση αντιρρήσεων και διατήρηση θετικής εμπειρίας πελάτη
Παραδείγματα, τεχνικές ρόλων και προτάσεις φράσεων ανά τμήμα
Στόχοι Μαθήματος
Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τη στρατηγική σημασία του upselling για τη συνολική κερδοφορία
Να αναγνωρίσουν ευκαιρίες πώλησης σε κάθε επαφή με τον επισκέπτη
Να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες για αποτελεσματικό upselling χωρίς πίεση
Να ευθυγραμμίσουν τις τεχνικές upselling με την εμπειρία φιλοξενίας και την ικανοποίηση του πελάτη
Να λειτουργούν συνεργατικά μεταξύ των τμημάτων για ενιαία εφαρμογή της στρατηγικής αύξησης εσόδων