Τετ 24 Απρ
|50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή
Οργάνωση Τμήματος F&B
Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος F&B” με την Ζωή Κόσσυφα, έχει ως στόχο να δώσει βασικές κατευθύνσεις και συμβουλές για την Οργάνωση Τμήματος F&B στο ξενοδοχείο σας.
'Ωρα & Τοποθεσία
24 Απρ 2024, 6:30 μ.μ. – 9:30 μ.μ.
50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή
Σχετικά με το Σεμινάριο
Περιγραφή
Το Live Seminar “Οργάνωση Τμήματος F&B” με την Ζωή Κόσσυφα, έχει ως στόχο να αναλύσει όλες τις βασικές ενέργειες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος F&B στο ξενοδοχείο σας.
Αυτό το σεμινάριο περιέχει όλα τα “SOS” του τμήματος F&B, με όλα όσα πρέπει να κάνετε πριν το άνοιγμα, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ξενοδοχείου και στο κλείσιμο, ενώ παρέχει χρήσιμα tips, λίστες και οδηγίες για καλύτερη οργάνωση του τμήματος.
Στόχοι Μαθήματος:
- Να αναλυθούν όλες οι ενέργειες που λαμβάνουν χώρα πριν το άνοιγμα του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και στο κλείσιμο
- Να δοθούν χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος από πλευράς ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασιών και εξοπλισμού
- Να δοθούν check lists που θα σας βοηθήσουν από την πρώτη κιόλας μέρα να εφαρμόσετε με επιτυχία όλες τις ενέργειες και τις συμβουλές που σας δίνουμε, προς όφελος του ξενοδοχείου σας
Τι θα μάθετε;
Το μάθημα "Οργάνωση Τμήματος F&B" θέλει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:
- Ενέργειες F&B για pre opening, λειτουργία και κλείσιμο ξενοδοχείου: Από το Α ως το Ω, όλα όσα πρέπει να κάνετε ως τμήμα F&B για το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, την καθημερινή λειτουργία του και το κλείσιμο της σεζόν.
- Χρήσιμα tips για την καλύτερη οργάνωση του τμήματος: Πώς οργανώνετε το προσωπικό σας και τις βάρδιες σας; Πώς οργανώνετε τον εξοπλισμό και τις αποθήκες σας, ώστε να εργάζεστε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα; Ποιες πληροφορίες πρέπει να γνωρίζουν για το τμήμα σας τα άλλα τμήματα και ποιες εσείς για τα άλλα τμήματα, προκειμένου να εργάζεστε όλοι πιο μεθοδικά και συντονισμένα; Ποια είναι τα θέματα ασφάλειας που χρειάζεται να γνωρίζετε;
- Υποδείγματα SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν στην καλύτερη οργάνωση: Τέλος, στην ενότητα αυτή θα μάθετε πώς να δημιουργείτε SOPs και check lists που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε και να παρακολουθήσετε καλύτερα τη δουλειά σας και το τμήμα σας.
Πώς εκτελείται:
- Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
- Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.
Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.