Τρί 30 Μαΐ
|50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή
Ξενοδοχειακό Online Marketing για ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
Το 3ο σεμινάριο του "Hotel Owner Masterclass”, έχει ως στόχο να σας παρουσιάσει τις βασικές online marketing πλατφόρμες για ξενοδοχεία. Το σεμινάριο είναι διαθέσιμο και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους, χωρίς επιπρόσθετο κόστος
'Ωρα & Τοποθεσία
30 Μαΐ 2023, 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.
50€ ή ΔΩΡΕΑΝ με Ετήσια Συνδρομή
Σχετικά με το Σεμινάριο
Το 3ο σεμινάριο του "Hotel Owner Masterclass”, με τίτλο "Ξενοδοχειακές Online Marketing Πλατφόρμες" από τον Νίκο Σ. Μοράντη έχει ως στόχο να σας παρουσιάσει τις βασικές online marketing πλατφόρμες για ξενοδοχεία.
Πόσα εργαλεία Digital Marketing χρησιμοποιείτε ήδη για το ξενοδοχείο σας; Πώς μπορεί η Google να σας βοηθήσει στο Digital Marketing του ξενοδοχείου σας; Ποιος ο ρόλος των Social Media; Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε και να στείλετε newsletters στους επισκέπτες σας; Πώς καθορίζετε το περιεχόμενο σε όλα τα εργαλεία Digital Marketing του ξενοδοχείου σας; Πώς μπορείτε να τα εφαρμόσετε όλα αυτά στο ξενοδοχείο σας;
Στόχοι Μαθήματος:
- Να έρθετε σε επαφή με όλα τα βασικά εργαλεία Digital Marketing που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο ξενοδοχείο σας και να κατανοήσετε τον ρόλο του περιεχομένου (Content) σε αυτά
- Να μάθετε να στήνετε και να διαχειρίζεστε επαρκώς τα εργαλεία της Google και να στέλνετε newsletters
- Να σας δοθούν χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσετε μια στρατηγική Digital Marketing για το δικό σας ξενοδοχείο
Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες:
Το σεμινάριο "Hotel Owner Masterclass”, με τίτλο "Ξενοδοχειακές Online Marketing Πλατφόρμες" έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μελλοντικούς και υπάρχοντες ιδιοκτήτες ξενοδοχείου να κατανοήσουν τα παρακάτω στοιχεία:
- Βασικά εργαλεία Digital Marketing για ξενοδοχεία: Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για Google, social media και newsletters, ως χρήσιμα εργαλεία Digital Marketing για ξενοδοχεία και τα πλεονεκτήματα του καθενός. Πώς να στήσετε το ξενοδοχειακό σας profile στα εργαλεία της Google; Πώς να δημιουργήσετε και να στείλετε newsletters μέσω Mailchimp;.
- Ο ρόλος του περιεχομένου (content) στο Digital Marketing ξενοδοχείων: Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του περιεχομένου στο Digital Marketing; Η συμβολή του στο Reputation Management, στο brand positioning και στη δημιουργία ζήτησης για το ξενοδοχείο σας. Πώς δημιουργούμε περιεχόμενο για Digital Marketing στα διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιούμε; Κάθε πότε το ανανεώνουμε; Με βάση ποια κριτήρια; Συμβουλές για σημεία που πρέπει να προσέξουμε.
- Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε στρατηγική Digital Marketing για το δικό σας ξενοδοχείο: Τι πρέπει να προσέξετε και πού να εστιάσετε; Πρακτικές συμβουλές και check lists ενεργειών για να μπορέσετε να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική Digital Marketing.
Πώς εκτελείται:
- Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Zoom.
- Γίνεται επίσης recorded για μελλοντική χρήση.
Τα live seminars είναι διαθέσιμα και για τους χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει την Ετήσια Συνδρομή τους χωρίς επιπρόσθετο κόστος.
Δήλωσε Συμμετοχή
Ξενοδοχειακό Onlin Marketing
50,00 €+1,25 € κόστος υπηρεσίαςΗ πώληση τελείωσε
Σύνολο
0,00 €