Mystery Guest
Εντόπισε τις αδυναμίες του ξενοδοχείου σου. Βελτίωσε πρακτικά όλα τα τμήματά του.
Πώς λειτουργούν
Η ομάδα της Hotelier Academy:
-
Διεξάγει έναν πλήρη απομακρυσμένο έλεγχο του ξενοδοχείου καθώς και όλων των καναλιών που χρησιμοποιείτε για την επικοινωνία αλλά και τις πωλήσεις σας.
-
Επισκέπτεται το κατάλυμα αναλύοντας όλα τα στάδια της διαμονής του επισκέπτη, καταγράφοντας και αξιολογώντας τις διαδικασίες αλλά και το προσωπικό.
-
Παρέχει ένα πλήρες report αξιολόγησης των καναλιών που χρησιμοποιείτε, των σταδίων της διαμονής και των ξενοδοχειακών σας εγκαταστάσεων. Η έκθεση περιλαμβάνει απτές προτάσεις βελτίωσης και παραδείγματα, που όχι μόνο θα αναβαθμίσουν το κατάλυμά σας, αλλά και θα εκπαιδεύσουν το προσωπικό σας.
Ποια τα οφέλη
Τα Reports της Hotelier Academy:
-
Εντοπίζουν και βελτιώνουν άμεσα όλα τα πιθανά αδύναμα σημεία του ξενοδοχείου σας
-
Εκπαιδεύουν το προσωπικό σας σε σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου και την εμπειρία των επισκεπτών σας.
-
Παρακολουθούν τους τρίτους συνεργάτες σας και προτείνουν απτές λύσεις σε πιθανές παραλείψεις.
1
Ο πελάτης συναντάει το ξενοδοχείο online
-
Website
-
Booking Engine
-
OTAs
-
Review Websites
-
Social Media
-
Φωτογράφιση
-
Video
2
Ο πελάτης αναμένει την ημερομηνία του ταξιδιού του
-
Pre-arrival επικοινωνία
-
Δημιουργία προσμονής
-
Ενέργειες upselling
3
Ο πελάτης φτάνει στο ξενοδοχείο
-
Διαδικασία transfer
-
Διαδικασία check-in
-
Πρώτη είσοδος στο δωμάτιο
-
Welcome treat
4
Ο πελάτης διαμένει στο ξενοδοχείο
-
In-room facilities & experiences
-
Πρωινό
-
Εμπειρία φαγητού
-
Εμπειρία Spa
-
Επικοινωνία και ενέργειες upselling
5
Ο πελάτης αναχωρεί από το ξενοδοχείο
-
Goodbye gift
-
Τακτική επικοινωνία
-
Ένταξη σε loyalty πρόγραμμα
Τα στάδια που αξιολογούμε