top of page

Mystery Guest

Εντόπισε τις αδυναμίες του ξενοδοχείου σου. Βελτίωσε πρακτικά όλα τα τμήματά του. 

021-exam.png

Πώς λειτουργούν

Η ομάδα της Hotelier Academy:

  • Διεξάγει έναν πλήρη απομακρυσμένο έλεγχο του ξενοδοχείου καθώς και όλων των καναλιών που χρησιμοποιείτε για την επικοινωνία αλλά και τις πωλήσεις σας.

  • Επισκέπτεται το κατάλυμα αναλύοντας όλα τα στάδια της διαμονής του επισκέπτη, καταγράφοντας και αξιολογώντας τις διαδικασίες αλλά και το προσωπικό.

  • Παρέχει ένα πλήρες report αξιολόγησης των καναλιών που χρησιμοποιείτε, των σταδίων της διαμονής και των ξενοδοχειακών σας εγκαταστάσεων. Η έκθεση περιλαμβάνει απτές προτάσεις βελτίωσης και παραδείγματα, που όχι μόνο θα αναβαθμίσουν το κατάλυμά σας, αλλά και θα εκπαιδεύσουν το προσωπικό σας.

049-school.png

Ποια τα οφέλη

Τα Reports της Hotelier Academy:

  • Εντοπίζουν και βελτιώνουν άμεσα όλα τα πιθανά αδύναμα σημεία του ξενοδοχείου σας

  • Εκπαιδεύουν το προσωπικό σας σε σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου και την εμπειρία των επισκεπτών σας.

  • Παρακολουθούν τους τρίτους συνεργάτες σας και προτείνουν απτές λύσεις σε πιθανές παραλείψεις.

1

Ο πελάτης συναντάει το ξενοδοχείο online

  • Website

  • Booking Engine

  • OTAs

  • Review Websites

  • Social Media

  • Φωτογράφιση

  • Video

2

Ο πελάτης αναμένει την ημερομηνία του ταξιδιού του

  • Pre-arrival επικοινωνία

  • Δημιουργία προσμονής

  • Ενέργειες upselling

3

Ο πελάτης φτάνει στο ξενοδοχείο

  • Διαδικασία transfer

  • Διαδικασία check-in

  • Πρώτη είσοδος στο δωμάτιο

  • Welcome treat

4

Ο πελάτης διαμένει στο ξενοδοχείο

  • In-room facilities & experiences

  • Πρωινό

  • Εμπειρία φαγητού

  • Εμπειρία Spa

  • Επικοινωνία και ενέργειες upselling

5

Ο πελάτης αναχωρεί από το ξενοδοχείο

  • Goodbye gift

  • Τακτική επικοινωνία

  • Ένταξη σε loyalty πρόγραμμα

Τα στάδια που αξιολογούμε

Είσαι Ξενοδόχος;

Συζήτησε μαζί μας τις εκπαιδευτικές ανάγκες της επιχείρησής σου

bottom of page