Πώς μπορείτε να ελαφρύνετε το operation του ξενοδοχείου σας τον πιο ασφυκτικό μήνα του χρόνου; Έχουμε συγκεντρώσει 4 πρακτικούς τρόπους να το πετύχετε χωρίς να μειώσετε την ποιότητα της διαμονής σας!
Ο Αύγουστος είναι παραδοσιακά ένας μήνας με εξαιρετικά υψηλή πληρότητα, με αποτέλεσμα ο φόρτος εργασίας του ξενοδοχείου να είναι μεγάλος και το προσωπικό να έχει ένα ιδιαίτερα γεμάτο πρόγραμμα. Ωστόσο, με τη σωστή διαχείριση και προδιαγραφή, μπορείτε εύκολα να ελαφρύνετε το operation σας, μειώνοντας έτσι τον χρόνο που απαιτούν ορισμένες από τις διαδικασίες με διάφορα marketing tricks και optimizations.
Με δεδομένα τα παραπάνω, έχουμε συγκεντρώσει και παρουσιάζουμε 4 ιδέες οι οποίες θα μειώσουν σημαντικά τον φόρτο εργασίας σας τον Αύγουστο και θα δημιουργήσουν ένα βιώσιμο περιβάλλον τόσο για το προσωπικό σας, όσο και για τους επισκέπτες, καθώς θα σας ελευθερώσουν χρόνο τον οποίο μπορείτε να διαθέσετε στην εξυπηρέτηση πελατών και την εμπειρία διαμονής που προσφέρετε.
Αναπροσαρμόστε το housekeeping, έτσι ώστε να απαντάει στην ανάγκη της σύγχρονης αγοράς για οικολογική βιωσιμότητα
Η οικολογική συνείδηση των ταξιδιωτών έχει αναπτυχθεί ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια και πολλοί δίνουν πλέον έμφαση στα eco-friendly policies που ακολουθεί το ξενοδοχείο που θα επιλέξουν. Μια φιλική προς το περιβάλλον πρακτική που ακολουθείται όλο και περισσότερο από τα ξενοδοχεία και πλέον αναζητείται και από ταξιδιώτες είναι η επιλογή των ημερών που θα γίνεται η καθαριότητα.
Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό ταξιδιωτών που επιθυμεί να ταξιδεύει με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και που θα προτιμούσε το housekeeping να πραγματοποιείται είτε μέρα παρά μέρα, είτε μία φορά στις τρεις ημέρες, αντί για καθημερινά. Αυτό είναι συμφέρον και για το ξενοδοχείο, καθώς μειώνεται σημαντικά ο φόρτος εργασίας του αντίστοιχου τμήματος, άρα, αυτή η πρακτική μπορεί να ακολουθείται γενικά από το κατάλυμα και μόνο αν το ζητήσει ο επισκέπτης να παρέχεται καθημερινό housekeeping. Φυσικά, θα πρέπει να ακολουθείται παράλληλα και μια σειρά από οικολογικές πρακτικές, διαφορετικά οι επισκέπτες θα υποθέσουν ότι συμβαίνει αποκλειστικά για λόγους μείωσης εξόδων.
Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα κατανάλωσης του Αυγούστου για να κάνετε πιο αποτελεσματικές παραγγελιοληψίες και να μειώσετε τη φύρα του μπουφέ
Τον Αύγουστο θα αποκτήσετε πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο δεδομένων, που μπορείτε να αξιοποιήσετε για τη βελτίωση του F&B τμήματός σας, αρχικά από άποψη συνταγών και μετέπειτα από άποψη υλικών και ποσοτήτων που χρειάζεστε σύμφωνα με τα δεδομένα ζήτησης.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να κάνετε καλύτερες παραγγελιοληψίες και να μειώσετε τον φόρτο εργασίας της κουζίνας, καθώς θα χρειάζεται να προετοιμάζουν μικρότερες ποσότητες φαγητών. Ένα ακόμη όφελος της παραπάνω πρακτικής είναι ότι θα μειώνεται η φύρα τροφίμων, το οποίο μάλιστα κατατάσσεται ανάμεσα στις κορυφαίες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση της οικολογικής και οικονομικής βιωσιμότητας ενός ξενοδοχείου.
Προσφέρετε self-service discounts στο pool bar/bar σας για να μειώσετε τον όγκο εργασίας των σερβιτόρων σε ώρες αιχμής
Μία ακόμα ιδέα είναι να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να παραγγείλουν και να πάρουν οι ίδιοι το ποτό τους από το bar/pool bar με ειδικές προσφορές για self service. Αυτό θα μειώσει σημαντικά τον φόρτο εργασίας των σερβιτόρων, οι οποίοι μπορούν να εστιάσουν στα τραπέζια με φαγητό ή στο να παρέχουν μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.
Προσοχή, το συγκεκριμένο tip θα πρέπει να εφαρμοστεί με προσοχή και με σωστή προδιαγραφή. Φροντίστε, αρχικά, να σχεδιάσετε λειτουργικά τον χώρο του bar, έτσι ώστε να υπάρχει μια σειρά αναμονής που δεν θα εμποδίζει την υπόλοιπη κίνησή του. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι οι προσφορές που θα βάλετε αφορούν ποτά με γρήγορη προετοιμασία, έτσι ώστε να είναι περιορισμένος ο χρόνος που θα βρίσκονται οι επισκέπτες στην αναμονή.
Δώστε τη δυνατότητα για online check-in, έτσι ώστε να διευκολύνετε τη διαδικασία για τους επισκέπτες σας
Η διαδικασία του check-in αποτελεί μέχρι και σήμερα μια από τις πιο χρονοβόρες διαδικασίες ενός ξενοδοχείου και μια από τις λιγότερο ενδιαφέρουσες εμπειρίες για τους επισκέπτες στις περισσότερες περιπτώσεις. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει, καθώς τα ξενοδοχεία προσπαθούν να δημιουργήσουν μια πιο φιλική διαδικασία check-in για τον επισκέπτη.
Για παράδειγμα, υπάρχουν ξενοδοχεία που πραγματοποιούν το check-in αποκλειστικά online σε lounge με tablet. Το online check-in σημαίνει ότι όλα τα διαδικαστικά πραγματοποιούνται αυτόματα ακόμα και πριν την άφιξη του επισκέπτη, έτσι ώστε στη συνέχεια η reception να μπορεί να εστιάσει στην εξυπηρέτησή του. Με αυτόν τον τρόπο δεν μειώνετε μόνο κατά πολύ τον χρόνο που θα έπρεπε να επενδύσει η υποδοχή για το check-in, αλλά δημιουργείτε και μια πιο μοντέρνα και premium εμπειρία διαμονής.
Ολοκληρώνοντας
Ο Αύγουστος μπορεί να είναι ένας μήνας με τεράστιο όγκο εργασίας, ωστόσο, δεν παύει να είναι και ο μήνας που το ξενοδοχείο λαμβάνει τα περισσότερα κέρδη και επισκεψιμότητα. Με τα παραπάνω tips, θα μπορείτε να έχετε καλύτερο έλεγχο του όγκου εργασίας και να κατανέμετε τον χρόνο σας σε πιο σημαντικές ασχολίες, όπως η προδιαγραφή της εμπειρίας διαμονής και η εξυπηρέτηση των πελατών, τα οποία είναι εξαιρετικά σημαντικά για την ικανοποίηση των επισκεπτών σας.
コメント