top of page

Γιατί η Έξυπνη Τεχνολογία είναι το Μέλλον της Διαχείρισης των Καταλυμάτων


Μάθετε πώς με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπορείτε να διαχειριστείτε πιο εύκολα και αποτελεσματικά το κατάλυμά σας, αυξάνοντας έτσι την κερδοφορία του!


Οι μέρες που οι ταξιδιώτες πραγματοποιούσαν τις κρατήσεις τους μέσω τηλεφώνου έχουν παρέλθει. Στην πραγματικότητα, μια Παγκόσμια Ξενοδοχειακή Έρευνα του 2019 διαπίστωσε ότι το 75% των ανθρώπων προτιμά πλέον να πραγματοποιεί την κράτησή του διαδικτυακά.

Είναι σαφές ότι κανένας τύπος καταλύματος δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και ένα σύστημα που να επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση και λειτουργία του. Εάν το κατάλυμά σας δεν βρίσκεται “online”, ενώ οι πιθανοί επισκέπτες βρίσκονται στην αναζήτηση, πιθανότατα θα μείνετε πίσω από τον ανταγωνισμό και θα δυσκολευτείτε να επανέλθετε.


Είναι εξίσου σημαντικό να ικανοποιούνται οι προσδοκίες των επισκεπτών καθώς εξελίσσονται, ειδικά εν μέσω μιας παγκόσμιας πανδημίας. Προσφέρετε online check-in; Μπορείτε να διατηρήσετε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών με λιγότερο προσωπικό;

Μην μείνετε πίσω. Ας ρίξουμε μια ματιά στο γιατί η έξυπνη τεχνολογία ξενοδοχείων είναι το μέλλον της ξενοδοχειακής διαχείρισης.


5 τρόποι με τους οποίους η έξυπνη τεχνολογία δίνει προβάδισμα στο κατάλυμα σας


Αναρωτιέστε γιατί ορισμένα καταλύματα είναι πιο δημοφιλή από άλλα; Πρόκειται για την καλή τοποθεσία τους; Τα πολυτελή λευκά είδη; Ή, κάτι πιο συγκεκριμένο, όπως το εικοσιτετράωρο γυμναστήριο;


Με μια πιο προσεκτική εξέταση, διαπιστώνουμε ότι τα πιο επιτυχημένα ακίνητα χρησιμοποιούν ισχυρό Λογισμικό Διαχείρισης Ξενοδοχείων (HMS) που αυτοματοποιεί τις καθημερινές διαδικασίες και προσαρμόζει τις τιμές και την τιμολογιακή στρατηγική σύμφωνα με τις συνθήκες της αγοράς. Αυτό, επιτρέπει στους υπεύθυνους να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε χρονοβόρες εργασίες διαχείρισης και να επενδύουν περισσότερο χρόνο στη βελτίωση της εμπειρίας διαμονής.

Ας εξερευνήσουμε πέντε τρόπους με τους οποίους το έξυπνο λογισμικό ξενοδοχείων μπορεί να βοηθήσει το κατάλυμά σας να ηγείται του ανταγωνισμού.


Κάντε περισσότερα πράγματα στο μισό χρόνο



Photo by freestocks on Unsplash


Εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε excel για τη διαχείριση των κρατήσεών σας ή προσπαθείτε να εκδώσετε τιμολόγια ενώ ανυπόμονοι επισκέπτες περιμένουν να κάνουν check out; Ακόμη και αν συμβιβάζεστε με μια λύση που δεν προσφέρει πολλά περισσότερα από τα αυτοματοποιημένα e-mail, ήρθε, πλέον, η ώρα να επενδύσετε σε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ακινήτων (PMS), που βοηθά στην αυτοματοποίηση των εργασιών και των δραστηριοτήτων που επηρεάζουν άμεσα την κερδοφορία του καταλύματος.


Είτε διαχειρίζεστε πέντε δωμάτια είτε πενήντα, τα PMS έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας βοηθούν να παρακολουθείτε τις αρμοδιότητες ενός Front Desk, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, του housekeeping, της συντήρησης, της χρέωσης και της τιμολόγησης. Πιο εξελιγμένα συστήματα προσφέρουν επίσης χρήσιμες πληροφορίες για το ποσοστό πληρότητάς σας μέσω έξυπνων αναλύσεων και αναφορών.


Χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε:


  1. Φιλικό προς τον χρήστη UIμε γρήγορη πρόσβαση στις λεπτομέρειες της κράτησης

  2. Δυνατότητα ανέπαφου check-in

  3. Reportingτων Οικονομικών που μπορεί να ενσωματωθεί στο Λογιστικό Λογισμικό σας

  4. Σύστημα βασισμένο στο cloudπου είναι προσβάσιμο από όλο το προσωπικό σας, χωρίς περιορισμούς σύνδεσης

  5. Ολοκληρωμένη αυτοματοποίηση πληρωμών

  6. Συγχρονισμένα προγράμματα καθαρισμού και πρωινού για τις κρατήσεις σας

  7. Αυτοματοποιημένο upselling και online check-in



Ενταχθείτε σε ένα ευρύ Δίκτυο


Photo by Carlos Muza on Unsplash


Η καταχώριση του καταλύματός σας σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) δεν είναι πλέον προαιρετική, εκτός εάν διαθέτετε τεράστιο προϋπολογισμό για μάρκετινγκ ενέργειες. Για να το θέσουμε πιο απλά, η Booking.com ξοδεύει μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε διαφημίσεις της Google ετησίως. Οπότε, αν δεν μπορείτε να τους νικήσετε, ακολουθήστε τους.


Οι OTAs μεγιστοποιούν τη διαδικτυακή προβολή σας, αλλά ταυτόχρονα, θα πρέπει να αποφύγετε την υπερβολική δέσμευση χρόνου σας για τη διαχείριση δύο ή τριών ξεχωριστών λογαριασμών ή, ακόμη χειρότερα, τον πιθανό κίνδυνο overbooking, που είναι πέρα για πέρα πραγματικός!


Το Channel Manager προσφέρει την απλή λύση να τα συγκεντρώνει όλα κάτω από μια ‘στέγη’. Συνδέεται απευθείας με τα OTAs που συνεργάζεστε και ενημερώνει αυτόματα τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των δωματίων σας σε λιγότερο χρόνο από ό, τι χρειάζεται για να πείτε: “Έχουμε λάβει κράτηση!”


Τι να προσέξετε:


  1. Διασύνδεση με τα μεγαλύτερα OTAs: Booking.com, Airbnb, Expedia, Hotels.com και άλλα

  2. Ταχύτητα συγχρονισμού καναλιών

  3. Να μπορεί να ενσωματωθεί στο HMS


Αυξήστε τη κερδοφορία σας μέσω των άμεσων κρατήσεων


Photo by Revenue-Hub


Πριν από την κράτηση, οι πελάτες αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμα. Η καλύτερη πηγή πληροφοριών δεν είναι άλλη από τον ιστότοπο του καταλύματος. Στην πραγματικότητα, το 52% των διαδικτυακών χρηστών ελέγχουν τον ιστότοπο ενός ξενοδοχείου για καλύτερες τιμές και παροχές πριν προβούν σε κράτηση.

Χάνετε άμεσες κρατήσεις χωρίς προμήθεια;


Ήρθε η ώρα να καταργήσετε τις παλιομοδίτικες φόρμες επικοινωνίας και να χρησιμοποιήσετε μια μηχανή κρατήσεων που μπορεί να χρησιμεύσει ως ξεχωριστή ιστοσελίδα ή να εφαρμοστεί στο δικό σας website, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να κάνουν άμεση κράτηση στα δωμάτιά σας και να πραγματοποιούν με ασφάλεια online πληρωμές με πιστωτική κάρτα. Με αυτόν τον τρόπο, η διαδικασία της online κράτησης γίνεται απλή, γρήγορη και ευχάριστη.

Ένα υψηλής ποιότητας booking engine θα πρέπει επίσης να ενσωματώνεται με το PMS και το Channel Manager, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί και να διαχειρίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως οι OTAs.


Χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε:


  1. Να προσαρμόζεται στην εμφάνιση και την αισθητική του ξενοδοχείου σας

  2. Ασφαλής πύλη πληρωμής

  3. Ικανότητα ενσωμάτωσης με PMS και Channel Manager

  4. Αυτοματοποιημένα και προσαρμόσιμα e-mails: επιβεβαίωση, προ-άφιξη και μετά την αναχώρηση

  5. Add-on ή upsell λειτουργικότητα

  6. Δυνατότητα παρακολούθησης και διαχείρισης του διαθέσιμου αποθέματος των πρόσθετων προϊόντων σας

  7. Πολύγλωσσο και με δυνατότητα μετατροπής νομίσματος για διαχείριση των διεθνών επισκεπτών

  8. Φιλικό προς κινητά περιβάλλον


Αναβαθμίστε την εμπειρία διαμονής



Σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά καταναλωτών από την Trustpilot, οι επισκέπτες είναι πιο πρόθυμοι να γράψουν μια καλή κριτική εάν είχαν μια καλή εμπειρία. Τι λένε οι επισκέπτες για το κατάλυμά σας; To upselling όχι μόνο αυξάνει τα έσοδα και τα κέρδη αλλά αναβαθμίζει επίσης την εμπειρία των επισκεπτών. Σε περίπτωση που γίνει σωστά, μπορεί να δημιουργήσει πιστούς πελάτες και να ενθαρρύνει επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.


Το Upselling Λογισμικό επιτρέπει τη προσθήκη επιπρόσθετων επιλογών για αναβαθμίσεις δωματίων, μεταφορά, ή ένα νόστιμο πρωινό και ένα μπουκάλι κρασί κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαδικασία κράτησης.


Χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε:


  1. Τμηματοποίηση επισκεπτών για να εξατομικεύσετε τις προσφορές σας και να αυξήσετε τα έσοδα ανά δωμάτιο

  2. Ενσωμάτωση Booking Engine, PMS και Channel Manager


Αυξήστε τα έσοδα σας βάσει αξιόπιστων δεδομένων



Γνωρίζετε την ακριβή ημέρα και ώρα του μήνα που λαμβάνετε τις περισσότερες κρατήσεις; Οι περισσότεροι διαχειριστές ακινήτων δεν γνωρίζουν ποιο είναι το πραγματικό ποσοστό πληρότητας της επιχείρησής τους. Αλλά αυτοί οι διαχειριστές που έχουν στη διάθεσή τους στατιστικά και αναφορές PMS μπορούν να λάβουν αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα, που εγγυώνται τη βελτίωση της ουσίας του προϊόντος τους.


Ο τρόπος:


Με τη βοήθεια έξυπνης τεχνολογίας ξενοδοχείων όπως το Yield Management, επιτρέπεται στους ξενοδόχους να θέτουν κανόνες με βάση τις συνθήκες της αγοράς.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν κανόνα που μειώνει αυτόματα τα rates και τη διανομή σε μια περίοδο σκληρού ανταγωνισμού και λιγότερης ζήτησης. Ή, μπορείτε να ορίσετε έναν κανόνα να αυξάνονται οι τιμές στις πιο πολυσύχναστες ημέρες της εβδομάδας. Αυτό το έξυπνο εργαλείο λειτουργεί αθόρυβα στο παρασκήνιο, ενώ εσείς θα παρακολουθείτε τα έσοδά σας να εκτοξεύονται στα ύψη χωρίς να κάνετε πρακτικά τίποτα.



Χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε:

  1. Λειτουργία πρόβλεψης πώλησης δωματίου

  2. Ανάλυση των τιμών του ανταγωνισμού

  3. Ενσωμάτωση στο HMS


Συνδέστε όλα τα εργαλεία σας


Photo by <a href="https://unsplash.com/@fabioha?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">fabio</a> on <a href="https://unsplash.com/?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a>

Photo by fabio on Unsplash


Τα υπέροχα νέα είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε ξεχωριστά τα παραπάνω εργαλεία. Ένα υψηλής ποιότητας All-in-One Hotel Management System  μπορεί να συνδεθεί με PMS, Booking Manager και Channel Manager, υπερβαίνοντας την απλή διαχείριση δωματίων και κρατήσεων, και ενισχύοντας κάθε σημείο επαφής πελατών από την κράτηση έως το check-out.

Comments


bottom of page