Παρά το γεγονός ότι το Kempinski Hotel Corvinus αποτελεί μέρος μιας γνωστής ξενοδοχειακής αλυσίδας, εξακολουθεί να προσφέρει μια έντονη τοπική εμπειρία που συνδυάζει τη γαστρονομία και τον πολιτισμό, και έχει γίνει ένα από τα πιο ζωντανά σημεία γαστρονομικού ενδιαφέροντος της πόλης
Οι συνεργασίες με ξενοδοχειακές αλυσίδες τείνουν να δημιουργούν αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Από τη μία πλευρά, το γεγονός ότι το ξενοδοχείο αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης οικογένειας ξενοδοχείων, εγγυάται ένα αξιόλογο επίπεδο ποιότητας που δεν απογοητεύει τον πελάτη, από την άποψη των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών που περιμένει να συναντήσει. Από την άλλη πλευρά, οι ταξιδιώτες δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για εξερεύνηση της τοπικής κουλτούρας, κάτι που τις περισσότερες φορές δεν είναι εφικτό στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, αφού αντικατοπτρίζουν συνήθως ένα πιο διεθνές προφίλ και χαρακτήρα. Είναι όμως όντως αυτή η πραγματικότητα σήμερα;
Με την εμπειρία της τοπικής κουλτούρας να γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη σε κάθε είδους ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό, και με γνώμονα ότι η παγκόσμια αγορά συνεχώς εξελίσσεται και αλλάζει, οι ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν συνειδητοποιήσει ότι πολλά από τα ξενοδοχεία τους μπορούν όντως να αντανακλούν την κουλτούρα του προορισμού στον οποίο βρίσκονται. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της νέας αυτής τάσης, αποτελεί το Kempinski Hotel Corvinus στη Βουδαπέστη, το οποίο έχει καταφέρει να συνδυάσει το διεθνές στοιχείο του ομίλου με τον τοπικό χαρακτήρα του προορισμού, που απορρέει κυρίως από την αυθεντική εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες του, συνδυάζοντας γαστρονομία και πολιτισμό.
Για να μάθουμε την ιστορία πίσω από το Kempinski Hotel Corvinus στη Βουδαπέστη, επικοινωνήσαμε με τον κύριο Stephan Interthal, General Manager του ξενοδοχείου και με τεράστια εμπειρία στον κλάδο της φιλοξενίας, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας τα μυστικά της διατήρησης μιας τόσο σημαντικής ισορροπίας.
Ας ξεκινήσουμε με την εκπληκτική τοποθεσία του ξενοδοχείου. Το Kempinski Hotel Corvinus, μπορεί εύκολα να θεωρηθεί το πιο κεντρικό ξενοδοχείο στη Βουδαπέστη, δεδομένου ότι βρίσκεται ακριβώς στην καρδιά της πόλης, όπου κυριολεκτικά μπορείς να δεις τα πάντα. Είναι όμως αρκετή μια καλή τοποθεσία για τους ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν την αυθεντική εμπειρία της κουλτούρας του τόπου; Και μιλώντας για την εμπειρία της τοπικής κουλτούρας, μπορείτε να μας πείτε πόσο εύκολο είναι για ένα ξενοδοχείο που ανήκει σε έναν ξενοδοχειακό όμιλο όπως τα Kempinski, να αναπτύξει τη δική του προσωπικότητα και να ξεχωρίσει για τη μοναδική τοπική εμπειρία που προσφέρει;
Σας βρίσκω απόλυτα σωστό. Η τοποθεσία του ξενοδοχείου μπορεί να είναι ιδανική καθώς βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της πόλης και έχει εύκολη πρόσβαση με το αυτοκίνητο και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Παρόλα αυτά, αυτό από μόνο του δεν αρκεί, αφού τα περισσότερα 5* ξενοδοχεία βρίσκονται στο κέντρο της πόλης. Ως εκ τούτου, η προσωπικότητα του κάθε ξενοδοχείου αποκτά σημασία όταν οι ταξιδιώτες το επιλέγουν αντί κάποιου άλλου.
Ο όμιλος Kempinski χαρακτηρίζεται ως “μια συλλογή μεμονωμένων ξενοδοχείων” Είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε ξεχωριστές και αξέχαστες εμπειρίες στους καλεσμένους μας. Έννοιες όπως η “έμπνευση από την Ευρώπη” και η “κληρονομιά του τόπου” αποτελούν τον πυρήνα του concept των ξενοδοχείων μας, εκφράζοντας την αίσθηση της δεξιοτεχνίας και της διαχρονικής κομψότητας που χαρακτηρίζει την πολυτελή εμπειρία που θα ζήσει κάποιος σε ένα ξενοδοχείο Kempinski. Εξίσου σημαντική είναι και η ανάδειξη των τοπικών χαρακτηριστικών. Εμείς, στο Kempinski, αναζητάμε λύσεις που ενσωματώνουν το ήθος της αλυσίδας, καθώς και ένα ξεχωριστό τοπικό στυλ.
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης διαμονής μου στο Kempinski Hotel Corvinus, συνειδητοποίησα ότι έχετε δημιουργήσει τη δική σας “γειτονιά” στη Βουδαπέστη, η οποία αντικατοπτρίζει τη ζωή στην πόλη. Το ξενοδοχείο σας φιλοξενεί το ÉS Bisztró & Deli, δύο μπαρ, ένα καφέ και ένα τοπικό παράρτημα της παγκοσμίου φήμης αλυσίδας Nobu.΄Όλα είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους και τόσο γεμάτα ζωή και ανθρώπους — από ταξιδιώτες μέχρι και κατοίκους της πόλης. Ήταν κάτι που θέλατε να συμβεί ή εξελίχθηκε από μόνο του;
Η ιδέα της δημιουργίας μιας “γαστρονομικής συνοικίας” στο κέντρο της Βουδαπέστης, γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης του ισογείου το 2013. Κανένας στον ξενοδοχειακό κλάδο δεν μπορεί να βασιστεί αποκλειστικά και μόνο στους επισκέπτες του ξενοδοχείου, όταν διαχειρίζεται μια γαστρονομική υπηρεσία, ειδικά σε μια πόλη όπως η Βουδαπέστη, που το γαστρονομικό σκηνικό ανθίζει διαρκώς και έχει κατακλυστεί από εστιατόρια υψηλής ποιότητας.
Για να προσελκύσουμε εξωτερικό πελατολόγιο, αναπτύξαμε σκόπιμα κάθε εστιατόριο ως αυτόνομη επιχείρηση, όχι απαραίτητα συνδεδεμένη με το ξενοδοχείο. Αυτός είναι και ο λόγος που, για παράδειγμα, τα Nobu, ÉS Bisztró and Blue Fox The Bar έχουν ξεχωριστή δική τους είσοδο στον δρόμο. Αυτά τα εστιατόρια δε ανταγωνίζονται τα εστιατόρια των άλλων εστιατορίων των 5* ξενοδοχείων, αλλά τα αυτόνομα εστιατόρια της Βουδαπέστης. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι γιατί η ιδέα αυτή όχι απλά λειτούργησε — ένα 70% του πελατολογίου μας προέρχεται από εξωτερικούς πελάτες, αλλά γίναμε και οι πρωτοπόροι μιας τάσης που ακολούθησαν πολλά ξενοδοχεία μετά από εμάς.
Κατά τη γνώμη μου, ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά που αντανακλούν την τοπική κουλτούρα και τον πολιτισμό του Kempinski Hotel Corvinus αλλά και τον διαφοροποιημένο χαρακτήρα του, είναι η ιδέα του ÉS Bisztró & Deli. Αυτό το μέρος, αλήθεια έμεινε χαραγμένο στο μυαλό μου — κάτι που υποθέτω ότι συμβαίνει και με τους άλλους επισκέπτες του ξενοδοχείου. Βλέποντας τις κριτικές σας είναι προφανές ότι σχεδόν όλοι μιλάνε για το καταπληκτικό πρωινό σας, γεγονός που μπορώ να επιβεβαιώσω και ο ίδιος προσωπικά. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα γι’ αυτό το ειδικό “concept γαστρονομίας”;
To ÉS Bisztró είναι ένα συνηθισμένο ουγγρικό-βιενέζικο bistro και steakhouse. Προσφέρει μια πιο χαλαρή εμπειρία για να απολαύσετε καλό φαγητό, ποτό και μικρές λιχουδιές. Εκτός από τα κλασικά ουγγρικά και βιενέζικα πιάτα, θα βρείτε επίσης ψητό κρέας και ψάρι, ενώ μπορείτε να απολαύσετε ένα από τα καλύτερα burger της Βουδαπέστης. Προσφέρει τέλος, μια εκπληκτική συλλογή από ουγγρικά κρασιά και τοπική μπύρα.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η τοπική εμπειρία, ο πολιτισμός και τα προϊόντα πρέπει να τονίζονται, σε μια προσπάθεια ανάδειξης της ποιότητας. Τα ουγγρικά κρασιά δεν είναι διεθνώς γνωστά. Ωστόσο, οι οινοποιοί μας έχουν σημειώσει εξαιρετική πρόοδο τα τελευταία 20 χρόνια και παράγουν φανταστικές ετικέτες που ανταγωνίζονται τις κορυφαίες στον κόσμο. Στο ÉS Bisztró, έχουμε αποφασίσει να αφήσουμε τους επισκέπτες μας να απολαύσουν τον τοπικό πλούτο του terroir παρέχοντας αποκλειστικά ουγγρικά κρασιά. Μια απόφαση που είχε μόνο θετικά αποτελέσματα! Έχουμε πολλούς επαναλαμβανόμενους επισκέπτες στους οποίους ο κανόνας μας είναι να δίνουμε ένα μαχαίρι Laguiole με το όνομά τους χαραγμένο.
Το οικογενειακό τραπέζι της Κυριακής περιλαμβάνει ένα ειδικό μενού brunch από το ÉS’- σερβίρουμε το brunch στο τραπέζι σας, ώστε να περνάτε χρόνο με τους δικούς σας χωρίς να χρειάζεται να παίρνετε μόνοι σας φαγητό από το μπουφέ.
Το καλοκαίρι, καλλιεργούμε τα δικά μας βότανα στην ταράτσα του Kempinski Hotel Corvinus. Ανάμεσα σε άλλα, συλλέγουμε φρέσκο βασιλικό, μέντα, θυμάρι, δεντρολίβανο και φασκόμηλο. Τον Μάιο λειτουργούμε και το ÉS Terrace στην Fashion Street, μια από τις μεγαλύτερες υπαίθριες βεράντες στο κέντρο της Βουδαπέστης, με δυναμικότητα μέχρι 100 άτομα και μακριά από την κίνηση της πόλης.
Το ÉS Bisztró διαχειρίζεται επίσης το ÉS Deli on The Promenade, το οποίο μας εισάγει στον κόσμο των ντελικατέσεν της Νέας Υόρκης, στα ροφήματα διάσημων αλυσίδων καφέ και φυσικά στον αυθεντικό “specialty coffee”. Το μείγμα των προϊόντων που προσφέρει το ÉS Deli το επιμελήθηκε ο διεθνώς αναγνωρισμένος coffee expert Máté Nezvál, ο οποίος μάλιστα διαθέτει και δική του τοπική παραγωγή καφέ. Στο ÉS Deli μπορείτε επίσης να γευτείτε γκουρμέ σάντουιτς, σαλάτες, γιαούρτι, μούσλι και γλυκά.
Περνώντας στο φημισμένο “Breakfast with Kempinski”, ξεχωρίζουμε για τις 7 “πινελιές” που κάνουν τη διαφορά στο concept του πρωινού μας. Bicher μούσλι, φρέσκα, ζεστά αρτοπαρασκευάσματα που φτιάχνονται από τον σεφ μας, power shots, πραγματική κρέμα σοκολάτας από 64% σκούρα σοκολάτα και βούτυρο κακάο, φρεσκοστυμμένους χυμούς, λιωμένη ή παχύρευστη ζεστή σοκολάτα (τη γεύση της οποίας μπορείτε να επιλέξετε) και τοπικές σπεσιαλιτέ. Προσφέρουμε επίσης, μια ασιατική γωνιά με congee και dim sum. Συνολικά, κάθε πρωί σερβίρουμε περίπου 130 είδη στο πρωινό μας, πολλά από τα οποία είναι φτιαγμένα με τοπικά προϊόντα.
Ένα άλλο αγαπημένο μου χαρακτηριστικό του ξενοδοχείου σας, είναι το “The Kitchen”. Κατά τη γνώμη μου, είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνδέσετε τους πελάτες σας με τον πολιτισμό του τόπου, καθώς τους κάνετε μέρος της διαδικασίας. Πώς ακριβώς λειτουργεί το όλο σύστημα; Μοιάζει με μια διαδικασία που οι πελάτες πραγματικά απολαμβάνουν.
Αυτό είναι ακόμη ένα παράδειγμα των καινοτομιών που φέραμε στην πόλη και που στη συνέχεια δημιούργησαν ένα trend. Στον επίπεδο του ξενοδοχείου με τους χώρους για τις εκδηλώσεις, φτιάξαμε μια κουζίνα την οποία χρησιμοποιούμε για τα coffee ή lunch breaks κατά τη διάρκεια των διαφόρων εκδηλώσεων. Όμως, η κουζίνα αυτή χρησιμοποιείται και για ιδιωτική χρήση. Όλο και περισσότεροι πελάτες μας επωφελούνται από τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της κουζίνας και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, και απολαμβάνουν να μαγειρεύουν “εκτός σπιτιού”.
Μπορούν, ακόμη, να έρθουν σε επαφή με τον σεφ ώστε να παρακολουθήσουν την διαδικασία δημιουργίας των γευμάτων ή να λάβουν μέρος στο μαγείρεμα και να μάθουν όλα τα επαγγελματικά κόλπα από πρώτο χέρι.
Συνδυάζοντας το “ÉS Concept”, το Nobu, το οποίο είναι αφιερωμένο στην ιαπωνική κουζίνα, το Blue Fox The Bar με τα θεαματικά κοκτέιλ του και μια σειρά από γαστρονομικές εμπειρίες όπως το “Benediction Brunch” και το “Budapest Afternoon Tea” στο Living Room, είναι σαφές ότι έχετε καταφέρει να μετατρέψετε το ξενοδοχείο σας στο απόλυτο γαστρονομικό σημείο της πόλης, τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους κατοίκους. Αυτό είναι κάτι που προέρχεται από το προσωπικό σας πάθος για την γαστρονομία;
Μας αρέσει να ηγούμαστε στις νέες τάσεις και πιστεύω ακράδαντα στη θεωρία του Blue Ocean Strategy. Προσπαθώ να διαφοροποιήσω το Kempinski Corvinus από τους ανταγωνιστές μας και να αποκτήσω ένα τμήμα της αγοράς που κανείς δεν έχει τολμήσει να προσελκύσει. Η αγορά είναι αυτό που εσύ την κάνεις να είναι — όχι το αντίθετο. Οι πελάτες αναζητούν μια αξέχαστη και μοναδική εμπειρία και τους την παρέχουμε μέσω των καινοτόμων ιδεών μας.
Έχω εργαστεί σε τμήματα F&B αλλά και ως γενικός διευθυντής σε πολλές χώρες όλα αυτά τα χρόνια. Όσο περισσότερη εμπειρία αποκτώ, τόσο περισσότερο θέλω να δημιουργώ κάτι ξεχωριστό και μοναδικό και να περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που κατευθύνονται προς την ίδια κατεύθυνση και μοιράζονται, κατανοούν και νιώθουν το πάθος μου.
Εκτός από την εκπληκτική εμπειρία που παρέχει το ξενοδοχείο σας, οι κριτικές σας στο TripAdvisor αποκαλύπτουν ότι οι πελάτες σας μιλάνε πολύ για το εξαιρετικό προσωπικό σας. Αν δεν κάνω λάθος, το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού σας είναι κάτοικοι της πόλης, οι οποίοι προσπαθούν πραγματικά σκληρά να σας βοηθήσουν να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία, τόσο μέσα στο ξενοδοχείο όσο και στην πόλη. Πώς έχετε καταφέρει να φτάσετε σε αυτό το σημείο; Είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της εξαιρετικής εκπαίδευσης που παρέχει η ξενοδοχειακή αλυσίδα με την προσωπική σας επιλογή για διατήρηση της αυθεντικής ουγγρικής φιλοξενίας;
https://www.instagram.com/p/BcO7pRNH6e7/?utm_source=ig_web_copy_link
Follow Kempinski Hotel Corvinus on Instagram
Αναζητάμε το ταλέντο όταν δημιουργούμε τις ομάδες μας – αυτό είναι κάτι θεμελιώδες. Τις διάφορες δεξιότητες μπορείς να τις διδάξεις και να τις μάθεις. Ευτυχώς, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Kempinski είναι εξαιρετικό. Το Kempinski έχει επενδύσει σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία για να αναπτύξει, να διατηρήσει και να εκπαιδεύσει τα μέλη της ομάδας μας με συστήματα e-Learning, που αποτελούν το 70% της συνολικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, ενθαρρύνουμε τα ανώτερα στελέχη μας να είναι πάντα σε δράση και να δίνουν το σωστό παράδειγμα μέρα με τη μέρα.
Το εργατικό μας δυναμικό είναι κυρίως από την Ουγγαρία, αλλά έχουμε και άλλες εθνικότητες. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ως προς το γεγονός ότι δεν προσελκύει πια μόνο ταλέντα από ξενοδοχεία, αλλά και από διαφορετικούς κλάδους. Ομοίως, αν το προσωπικό φύγει από το ξενοδοχείο, αναζητά εργασία σε άλλον κλάδο παρά σε άλλο ξενοδοχείο. Είναι δύσκολο στις μέρες μας να βρεις και να διατηρήσεις εργατικό δυναμικό. Παρόλα αυτά, αν αναλύσουμε τη σημασιολογία των σχολίων και των κριτικών για το ξενοδοχείο μας, οι μεγαλύτεροι έπαινοι που λαμβάνουμε είναι όντως για το προσωπικό και για την τοποθεσία μας. Αυτό είναι ένα τεράστιο επίτευγμα, δεδομένων των συνθηκών της αγοράς εργασίας.
Έχουμε αναλύσει αρκετά το θέμα της γαστρονομίας, επομένως πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο δωμάτιο. Αρχικά, η εκπληκτική θέα από τα παράθυρα σού υπενθυμίζει πάντα ότι βρίσκεσαι στο κέντρο της Βουδαπέστης. Μιλήστε μας όμως λίγο για το σχεδιασμό των δωματίων. Εμπεριέχει τοπικά στοιχεία; Ποιες είναι οι υπηρεσίες και τα στοιχεία που κάνουν την εμπειρία του πελάτη μοναδική;
Αυτήν τη περίοδο βρισκόμαστε στη διαδικασία πλήρους ανακαίνισης των δωματίων και των σουιτών μας, που θα διαρκέσει τρία χρόνια. Από τους επτά ορόφους, οι πέντε ολοκληρώθηκαν μέχρι τον Απρίλιο του 2019. Τα Premium Grand Deluxe Rooms και οι Premium Junior Suites έχουν ξαναχτιστεί από την αρχή βάσει σχεδίων του γνωστού Βρετανού σχεδιαστή Alex Kravetz. Τα δωμάτια διαθέτουν πλέον μια πιο ήπια χρωματική παλέτα: χρυσό, πλατίνα και απαλό γκρι σε απόλυτο συνδυασμό με ζεστό, σκούρο καφέ ξύλο. Είναι μια ιδιαίτερα σύγχρονη αισθητική για τους λάτρεις των ξενοδοχείων. Και φυσικά, έχουμε αναβαθμίσει και όλες μας τις παροχές.
Με την υπηρεσία του in-room Dining Service, φέρνουμε στο δωμάτιο του πελάτη την ποικιλία της γαστρονομίας που προσφέρουμε στο ξενοδοχείο. Το μενού διαθέτει τα καλύτερα και πιο δημοφιλή πιάτα του Nobu, ÉS Bisztró και του Living Room. Επιπλέον, αν ο πελάτης διαμένει σε σουίτα και επιθυμεί μια ιδιωτική γαστρονομική εμπειρία για ένα πάρτυ με φίλους του, μπορούμε να το κανονίσουμε.
Δεν θα μπορούσαμε να κλείσουμε πιο ευχάριστα τη συζήτησή μας, από το να μιλήσουμε για την Kempinski Gallery, μέσω της οποίας η απεικόνιση του τόπου αναδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο. Πώς καταλήξατε σε αυτή την ιδέα; Αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας ότι όλα τα έργα τέχνης είναι κομμάτια από τη συλλογή Corvinus, τα οποία έχει συλλέξει το ξενοδοχείο τα τελευταία 27 χρόνια. Η συλλογή είναι όντως τόσα παλιά; Και ποια είναι η αντίδραση των πελατών σας όταν περπατούν ανάμεσα σε τόσο πολύτιμα κομμάτια ουγγρικής τέχνης;
Το κατάλυμά μας έχει συνδεθεί εδώ και πολλά χρόνια με τον πολιτισμό της Βουδαπέστης, και είναι υπερήφανο να φιλοξενεί τη συλλογή Crovinus Art Collection, η οποία διαθέτει περισσότερα από 1.000 αντικείμενα τέχνης, όπως πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, σχέδια και εγχάρακτα έργα που έχει συλλέξει ο ιδιοκτήτης όλα αυτά τα χρόνια. Η συλλογή ξεκίνησε να δημιουργείται από το άνοιγμα του ξενοδοχείου και αναπτύσσεται διαρκώς από τότε. Το να αναπτύσσει ένα ξενοδοχείο μια τέτοια συλλογή, ήταν και είναι κάτι πραγματικά μοναδικό για τα δεδομένα της Ουγγαρίας.
Είμαστε επίσης trendsetters για το γεγονός ότι έχουμε δημιουργήσει και ένα brand γύρω από τη συγκεκριμένη συλλογή. Να σημειωθεί ότι δεν συλλέγουμε έργα μόνο για την διακόσμηση των δωματίων και των σουιτών μας, αλλά διοργανώνουμε και μια ετήσια έκθεση στην οποία παρουσιάζουμε τα καλύτερά μας κομμάτια. Για παράδειγμα, το 2018 διοργανώσαμε μια ειδική έκθεση στην Ουγγρική Πρεσβεία στο Βερολίνο. Και τέλος, διοργανώνουμε εκθέσεις στο The Promenade για τους τοπικούς καλλιτέχνες.
Comments