top of page

Πως το Hotel Location επηρεάζει σημαντικά τις πωλήσεις του ξενοδοχείου


Πόσο σημαντική είναι η καλή τοποθεσία ενός ξενοδοχείου;


Στις μέρες μας, τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν καλαίσθητο design, σύγχρονες υποδομές και ένα υψηλής ποιότητας service, που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Τα Review Websites, έχουν λειτουργήσει σημαντικά ως μοχλός πίεσης για την αναβάθμιση των καταλυμάτων, αφού οι ξενοδόχοι πασχίζουν για καλής ποιότητας κριτικές που θα τους ανεβάσουν στις κατατάξεις και θα τους εξασφαλίσουν συνεχείς κρατήσεις. Με δεδομένη επίσης την ύπαρξη ελκυστικών προσφορών, τόσο μέσω τον OTAs όσο και απευθείας από τα ξενοδοχεία, ο ταξιδιώτης αναζητά περισσότερα στοιχεία που θα τον βοηθήσουν να αποφασίσει ποιο κατάλυμα πληροί τις περισσότερες προδιαγραφές, σε σχέση με τις προσωπικές του ανάγκες, έτσι ώστε να προχωρήσει στην τελική του κράτηση.


Η Σημασία της Τοποθεσίας του Ξενοδοχείου


Hotel Location 2

Η τοποθεσία του ξενοδοχείου αλλά και το πώς αυτό συνδέεται με τις δραστηριότητες της περιοχής, έρχεται να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα επιλογής ξενοδοχείου. Είναι δεδομένο ότι το ξενοδοχείο αποτελεί το σημείο αναφοράς κάθε ταξιδιώτη, αφού από εκεί ξεκινάει αλλά και τελειώνει την ημέρα του. Σχεδόν κάθε του δραστηριότητα συνδέεται με την τοποθεσία του ξενοδοχείου, και σχεδόν το σύνολο του προγραμματισμού του γίνεται με γνώμονα το σημείο και την προσβασιμότητα του ξενοδοχείου.


Μέσα από έρευνες, έχει παρατηρηθεί πως οι ταξιδιώτες, πριν λάβουν την τελική τους απόφαση σχετικά με το ποιο κατάλυμα θα επιλέξουν, αναγκάζονται να πραγματοποιήσουν μια εκτενή έρευνα για να εντοπίσουν τα μέρη που θέλουν να επισκεφθούν στον προορισμό και να δουν κατά πόσο αυτά είναι κοντά στο ξενοδοχείο που πρόκειται να μείνουν. Αν και η πληροφορία υπάρχει σε ικανοποιητικό βαθμό, είναι διάσπαρτη, ενώ ταυτόχρονα λείπει η συσχέτιση με τα ξενοδοχεία, γεγονός που δυσκολεύει τους ταξιδιώτες να κάνουν την έρευνά τους γρήγορα και αποτελεσματικά.


Τι πρέπει να κάνει ο Ξενοδόχος για να ξεχωρίσει;


Προκειμένου να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν το δικό του ξενοδοχείο, ο σύγχρονος Ξενοδόχος πρέπει να γνωρίζει τις ενέργειες μέσα από τις οποίες μπορεί να παρουσιάζει το Ξενοδοχείο του σε συνάρτηση με τον προορισμό και τα μέρη που το περιβάλλουν.

Ενδεικτικά, θα πρέπει να:


  1. Φροντίζει να δημιουργεί ειδική ενότητα μέσα στο Website του, μέσα από την οποία θα παρουσιάζει πληροφορίες για τη διασύνδεση του ξενοδοχείου του με τα Top Αξιοθέατα του προορισμού.

  2. Δημιουργήσει μια ειδική ενότητα concierge, που θα δίνει συμβουλές σχετικά με την περιοχή, αλλά και προτεινόμενα μέρη όπως εστιατόρια, μπαρ και αγορές, σύμφωνα πάντα με το προφίλ των ταξιδιωτών που θέλει να στοχεύσει.

  3. Καταχωρεί το ξενοδοχείο του σε Map Optimized Apps & Websites (Google, Foursquare, Travel by Interest), μέσω των οποίων θα μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να αντιληφθούν τη συσχέτιση του καταλύματος με την περιοχή.

Το Travel by Interest καλύπτει το κενό της αγοράς


Για πρώτη φορά, το χάσμα της τουριστικής αγοράς σχετικά με τη σύνδεση ενός ξενοδοχείου με τον προορισμό που βρίσκεται, καλύπτεται με μια καινοτόμα εφαρμογή από την εταιρεία Travel by Interest, η οποία δημιουργεί διαδραστικούς χάρτες που βοηθούν τους ταξιδιώτες να επιλέξουν το καλύτερο ξενοδοχείο για αυτούς, σύμφωνα με σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται κοντά στο κατάλυμα και που αντιστοιχούν καλύτερα στον τύπο ταξιδιώτη τους.


Το Travel by Interest, που εξειδικεύεται σε τέσσερις δυναμικές τουριστικές αγορές (Gastronomy, Gay, Luxury και Wellness) έχει δημιουργήσει νέους διαδραστικούς χάρτες στο προφίλ κάθε εγγεγραμμένου στην πλατφόρμα ξενοδοχείου, που βοηθάει τους ταξιδιώτες να επιλέξουν το ιδανικό για εκείνους ξενοδοχείο βάσει τον κοντινών τοποθεσιών γύρω από αυτό που ταιριάζουν καλύτερα με τα ενδιαφέροντά τους.


Για παράδειγμα, ανάλογα με τον τύπο του ταξιδιώτη υπάρχει διαθέσιμος:



Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον κύριο Κώστα Παπαπάνο, Project Manager του Travel by Interest, στο kostas@travelbyinterest.com

Δωρεάν αυτοματοποιημένοι Χάρτες Ξενοδοχείων

Hotel Location 4

Η Travel by Interest, η online πλατφόρμα ταξιδιών που ειδικεύεται σε σημαντικές εξειδικευμένες αγορές όπως η Gay, η Gastronomy, η Luxury και η Wellness, παρουσιάζει ένα δωρεάν εργαλείο που επιτρέπει στους Hoteliers να δημιουργήσουν δωρεάν διαδραστικούς χάρτες για τα ακίνητά τους, που βοηθούν τους ταξιδιώτες να δουν τι βρίσκεται γύρω από κάθε ξενοδοχείο, σύμφωνα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Πιο συγκεκριμένα, οι ταξιδιώτες μπορούν:

  1. Να ανακαλύψουν τα συνιστώμενα μέρη γύρω από κάθε ξενοδοχείο, ανάλογα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα και προτιμήσεις. Για παράδειγμα, εάν οι ταξιδιώτες είναι Food Lovers, μπορούν να βρουν κοντινά εστιατόρια, οινοποιεία και food markets. Αν οι ταξιδιώτες είναι Gay, μπορούν να εντοπίσουν τα κοντινότερα Gay Bar ή άλλα δημοφιλή σημεία του Gay κοινού.

  2. Να ελένξουν την απόσταση του κάθε συνιστώμενου place από το ξενοδοχείο τους και να διαβάσουν χρήσιμες συμβουλές για το κάθε ένα από αυτά, λαμβάνοντας δωρεάν concierge για τον προορισμό.

  3. Να βρουν πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο μέσω εξατομικευμένων concierge tips και κάνουν κράτηση απευθείας μέσω του καταλύματος, στις καλύτερες διαθέσιμες τιμές.


*Να σημειωθεί ότι το Travel by Interest λειτουργεί ως εργαλείο που βοηθά τα ξενοδοχεία να προσεγγίσουν αποτελεσματικά σημαντικές niche αγορές, χωρίς προμήθειες, και επιτρέποντας σε όλα τα καταλύματα που ικανοποιούν τις προδιαγραφές να δημιουργήσουν το δωρεάν προφίλ τους.


Comments


bottom of page