top of page

Website Ξενοδοχείου: Οι κορυφαίες συμβουλές για να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό


Διαβάστε τα πιο χρήσιμα tips από τη Hotelier Academy που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε τις επισκέψεις στο website του ξενοδοχείου σας σε άμεσες κρατήσεις


Τα websites των ξενοδοχείων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα σημεία πώλησης, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτών τα επισκέπτεται πριν λάβει την τελική του απόφαση. Ανεξάρτητα από το μέσο που θα χρησιμοποιήσει για να ολοκληρώσει τελικά την κράτηση, ο ταξιδιώτης χρησιμοποιεί τα επίσημα websites των ξενοδοχείων για να πάρει περισσότερες και πιο άμεσες πληροφορίες για το κατάλυμα, αλλά και να διερευνήσει την προοπτική μιας καλύτερης προσφοράς.


Σύμφωνα με τα παραπάνω, τα ξενοδοχειακά websites παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές για την ενίσχυση του revenue ενός ξενοδοχείου και πρέπει να αντικατοπτρίζουν το επίπεδο υπηρεσίας αλλά και εμπειρίας που παρέχεται στον τελικό καταναλωτή. Η δημιουργία, όμως, ενός επιτυχημένου website ξενοδοχείου είναι μια δυναμική διαδικασία, αφού οι εξελίξεις στον online κόσμο είναι διαρκείς. Συνεπώς, για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, θα πρέπει να υπάρχουν συνεχείς αναβαθμίσεις τόσο σε σχέση με τις τεχνολογικές εξελίξεις, όσο και με την αναδιαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.



 



*Sponsored


Hotel Website | Hotelier Academy

Για την ανάπτυξη του ειδικού αυτού άρθρου συνεργαστήκαμε με μία από τις δημοφιλέστερες εταιρείες online marketing στην Ελλάδα, την Abouthotelier, η οποία μας έδωσε extra tips και πληροφορίες σε σχέση με την καλύτερη απόδοση ενός website ξενοδοχείου, εμπλουτίζοντας το άρθρο με περισσότερα παραδείγματα και ιδέες.

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσουμε τα βασικότερα σημεία ανάπτυξης ενός ξενοδοχειακού Website, προσπαθώντας μέσα από περιεκτικούς τρόπους και εύκολα παραδείγματα να βοηθήσουμε τους αναγνώστες της Hotelier Academy να μετατρέψουν τα websites τους στο δυνατότερο πωλησιακό outlet των καταλυμάτων τους. Εκτός από τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθεί το κάθε κατάλυμα, στο άρθρο θα βρείτε και πρακτικά παραδείγματα αλλά και smart tips, που θα σας βοηθήσουν περισσότερο στην δημιουργία ενός ανταγωνιστικού Hotel Website.



 

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ


Hotel Website | Hotelier Academy

Widget σύγκρισης τιμών για ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων

Ανεξάρτητα από το αν ένας ταξιδιώτης κατέληξε στο website σας από μια διαφήμιση ή έπειτα από έρευνα στη Google αφού σας συνάντησε σε κάποιο OTA, ένα είναι βέβαιο: ότι αναζητά την καλύτερη τιμή και γνωρίζει ότι μπορεί να αγοράσει το ξενοδοχείο σας και από άλλες πηγές. Υπάρχουν, πλέον, ειδικά widgets που μπορούν να παρουσιάσουν στον επισκέπτη του website σας σε ποια τιμή μπορούν να αγοράσουν το ξενοδοχείο σας στα διάφορα OTA, αλλά και στο δικό σας booking engine, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι διαθέτετε την καλύτερη τιμή και ενισχύοντας τις άμεσες κρατήσεις.


Η χρήση αυτού του εργαλείου θέλει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς αν η δική σας τιμή απέχει πολύ από τις τιμές πώλησης στα OTAs, ενδέχεται να δημιουργήσει καχυποψία στον επισκέπτη και να λειτουργήσει αρνητικά.



 


*Sponsored


Hotel Website | Hotelier Academy

Ratestrip by Abouthotelier

Ένα από τα πλέον δημοφιλή και αποτελεσματικά Price Comparison Widgets για website ξενοδοχείων, αποτελεί το Ratestrip της Abouthotelier.

Δείτε το παράδειγμα το Ratestrip στο ξενοδοχείο Miraggio Thermal Spa Resort

Δείτε ένα πραγματικό παράδειγμα εφαρμογής του Ratestrip στο ξενοδοχείο Miraggio Thermal Spa Resort 


Με το Ratestrip, ο ξενοδόχος:

  1. Ενημερώνει τους επισκέπτες του Website του για την χαμηλότερη τιμή του δικού του Booking Engine σε σύγκριση με τα OTAs και παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της απευθείας κράτησης για τον ταξιδιώτη, ενισχύοντας τις άμεσες πωλήσεις.

  2. Παρουσιάζει τη βαθμολογία του ξενοδοχείου στα διάφορα review channels & websites, κάτι που έχει τεράστια απήχηση στο ταξιδιωτικό κοινό, αφού, σύμφωνα με έρευνες, το 93% του κοινού ενδιαφέρεται να διαβάσει κριτικές.

  3. Εμφανίζει όλα τα τα comments απο τα συνεργαζόμενα κανάλια του ξενοδοχείου (real time και με ημερολογιακή σειρά ανά κανάλι), δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να διαβάσουν όλα τα σχετικά σχόλια εύκολα και κατευθείαν μέσα από το επίσημο website του καταλύματος.

  4. Προλαμβάνει την μη τήρηση συμφωνιών χαμηλότερης τιμής από τα OTAs, αφού το σύστημα του στέλνει ειδική ειδοποίηση όταν εντοπίσει χαμηλότερη τιμή πώλησης από αυτήν του δικού του Booking Engine.

  5. Λαμβάνει ειδικά στατιστικά που τον βοηθούν στη διαμόρφωση μιας καλύτερης τιμολογιακής πολιτικής

Δείτε παρακάτω ενδεικτικά παραδείγματα ξενοδοχείων:

Το Ratestrip ενσωματώνεται πλήρως στο Design του Website του ξενοδοχείου, ενώ αποκρύπτει τα κανάλια που δίνουν χαμηλότερη τιμή από το Booking Engine του ξενοδοχείου, ενημερώνοντας με ειδικό alert τον ξενοδόχο.ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →



 


Loyalty Προγραμμάτα μέσω του Booking Engine


Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη παράγραφο, η παροχή ανταγωνιστικής τιμής θα πρέπει να γίνεται προσεκτικά, τόσο για λόγους parity, όσο και εντυπώσεων. Το πρόβλημα αυτό το λύνουν τα loyalty προγράμματα που παρέχουν κάποια booking engines, και τα οποία δίνουν περισσότερα προνόμια ή ειδικές τιμές στα εγγεγραμμένα μέλη στο σχετικό loyalty πρόγραμμα του εκάστοτε ξενοδοχείου.


Ο ταξιδιώτης κάνει ειδική εγγραφή στο account που παρέχει το booking engine του ξενοδοχείου, δίνοντας την δυνατότητα στον ξενοδόχο να αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις του, ενώ ταυτόχρονα να συγκεντρώνει περισσότερα στοιχεία για το ταξιδιωτικό κοινό.

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου website ξενοδοχείου είναι μια δυναμική διαδικασία, αφού οι εξελίξεις στον online κόσμο είναι διαρκείς.

Εργαλείο δημοσίευσης προσφορών για τόνωση των χαμηλότερων περιόδων


Οι προσφορές είναι αναμφισβήτητα κάτι που το ταξιδιωτικό κοινό αγαπάει. Αποτελεί, μάλιστα, και ένα από τα δυνατότερα εργαλεία που θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες του Website σας σε πραγματικούς πελάτες. Η προδιαγραφή ενός μηχανισμού που θα ενημερώνει άμεσα το κοινό σας για υπάρχουσες προσφορές, είναι και ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αύξησης των αυτόνομων κρατήσεών σας.


Τη δυνατότητα αυτή την παρέχουν, πλέον, και αρκετά booking engines. Ωστόσο, σε περίπτωση που το δικό σας δεν υποστηρίζει κάτι ανάλογο, ζητήστε από την εταιρεία που φτιάχνει το website σας την πρόβλεψη ανάλογου μηχανισμού. Είναι, βέβαια, σημαντικό τα σχετικά pop up της προσφοράς να εμφανίζονται στα σωστά σημεία και να μην εμποδίζουν το εύκολο το navigation, διασφαλίζοντας, όμως, την ορατότητα της προσφοράς.


Ειδικό περιβάλλον για το κοινό που έχει κάνει ήδη κράτηση


Εκτός από το κοινό που κάνει έρευνα, τα websites των ξενοδοχείων τα επισκέπτονται και οι ταξιδιώτες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την κράτησή τους, προκειμένου να λάβουν περισσότερες πληροφορίες. Η δημιουργία ενός ειδικού Section για το κοινό αυτό, μπορεί, όχι μόνο να συγκεντρώσει στοιχεία από ταξιδιώτες που έχουν κάνει κράτηση από μια τρίτη πηγή και επισκέφτηκαν στη συνέχεια το website σας, αλλά και να τους ενημερώσει σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν μέσα ή γύρω από το ξενοδοχείο. Η upgraded αυτή υπηρεσία μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των ταξιδιωτών, αλλά και να οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων του εστιατορίου ή του spa.


ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ WEBSITE


Hotel Website | Hotelier Academy

Να είναι απόλυτα συμβατό και να έχει υψηλές ταχύτητες σε κινητά και φορητές συσκευές, τόσο για την ενίσχυση του SEO του, όσο και για το σωστό navigation των ταξιδιωτών


Όπως είναι γνωστό, η Google ανακοινώνει διαρκώς νέους κανόνες όσον αφορά τη βελτίωση του SEO, οι οποίοι συνδέονται τις περισσότερες φορές με την σωστότερη online εμπειρία του κοινού. Μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google, είναι ο κανόνας “mobile first”, ο οποίος αφορά τη σημασία που δίνεται πλέον στο κατά πόσο τα website είναι συμβατά με φορητές συσκευές (αφού σε αυτές το κοινό κάνει τις περισσότερες αναζητήσεις), δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ταχύτητα που έχουν τα Websites σε αυτές.


Στα ξενοδοχειακά websites, το θέμα της ταχύτητας παίρνει ακόμη μεγαλύτερη διάσταση, αφού το κοινό τα επισκέπτεται από διάφορα σημεία του κόσμου με κυμαινόμενες ταχύτητες internet, γεγονός που αυξάνει το έργο της Web εταιρείας που συνεργάζεστε, αφού καλείται να εξασφαλίζει υψηλές mobile ταχύτητες σε όλο τον κόσμο.




Ελέγξτε την ταχύτητα του δικού σας Website στο επίσημο εργαλείο της Google, σε αυτό το link.


Να έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό σε όλες τις απαραίτητες ενότητες και να είναι μεταφρασμένο στις γλώσσες των στοχευμένων αγορώ

Είναι γεγονός ότι ζούμε στην εποχή της εικόνας, με τα οπτικά μηνύματα να έχουν μεγαλύτερη επιρροή από κάθε άλλη φορά. Είναι σημαντικό ο σχεδιασμός του Website να δίνει έμφαση στο φωτογραφικό υλικό των facilities που η κάθε ενότητα περιγράφει, και τα όποια κείμενα να επικεντρώνονται στην to-the-point πληροφορία που δίνει άμεσα το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε στο ταξιδιωτικό κοινό.


Η έλλειψη φωτογραφιών, όχι μόνο στερεί από το κοινό την εικόνα του facility, αλλά είναι πιθανό να το “διώξει” προς ένα άλλο website, στο οποίο θα αναζητήσει τις απαιτούμενες πληροφορίες, οδηγώντας πολλές φορές στο να χάσουμε την άμεση κράτηση. Το αντίστοιχο συμβαίνει και με την μετάφραση του περιεχομένου: αν το κοινό δεν μπορεί να κατανοήσει την πληροφορία, είναι πολύ πιθανό να ανατρέξει σε μεγάλα OTAs που θα του παρέχουν την πληροφορία στην γλώσσα του. Άρα, είναι σημαντικό να μεταφράζουμε το περιεχόμενο του Website μας στις γλώσσες των αγορών που μας ενδιαφέρουν.



Καθώς τα Videos έχουν ακόμη μεγαλύτερη επιρροή, δημιουργήστε mini περιγραφικά video για το κάθε facility και ενισχύστε την άμεση ζήτησή σας.

Να έχει το δικό του αυτόνομο Booking Engine για άμεση πώληση και διαθεσιμότητα, καθώς και εμφανή στοιχεία άμεσης επικοινωνίας σε όλο το Website


Η άμεση διαθεσιμότητα και η δυνατότητα της απευθείας κράτησης αυξάνουν σαφώς την προοπτική μιας πώλησης, αλλά και την ενίσχυση του ξενοδοχειακού revenue. Αν και πλέον θεωρείται αυτονόητο, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η ύπαρξη αυτόνομου booking engine είναι αδιαπραγμάτευτη στις περισσότερες περιπτώσεις και πρέπει να υπάρχει σε όσο το δυνατόν πιο εμφανές σημείο στα websites των ξενοδοχείων — και μάλιστα σε όλες τις σελίδες.

Εκτός, όμως, από το booking engine, έχει αποδειχτεί σημαντική και η ύπαρξη στοιχείων άμεσης επικοινωνίας, αφού έχει διαπιστωθεί ότι το ποσοστό των άμεσων κρατήσεων μέσα από direct τρόπους επικοινωνίας, όπως email και τηλέφωνο, αγγίζει το 40% σε αρκετές περιπτώσεις ξενοδοχείων.



Στα στοιχεία επικοινωνίας του ξενοδοχείου σας, προσθέστε και πιο σύγχρονες μεθόδους, όπως WhatsApp & Viber, διευκολύνοντας την επικοινωνία από το εξωτερικό και προβάλλοντας έναν πιο σύγχρονο χαρακτήρα για το ξενοδοχείο σας.

Μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google, είναι ο κανόνας “mobile first”, ο οποίος αφορά τη σημασία που δίνεται πλέον στο mobile performance των websites

Να έχει γίνει το σωστό optimization σε Meta Titles, Descriptions και Φωτογραφίες, τόσο για τις μηχανές αναζήτησης, όσο και για τα Social Media


Η έννοια του SEO είναι κάτι που απασχολεί αρκετά τους ξενοδόχους, με πολλούς μύθους να υπάρχουν γύρω από αυτό. Κάτι όμως που δεν είναι γνωστό, είναι ότι το SEO δεν αφορά μόνο τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αλλά επηρεάζει σημαντικά και το PPC κόστος στα Google Ads, καθώς και το performance σας στα Social Media.

Είναι, λοιπόν, σημαντικό να γίνει η SEO προδιαγραφή κατά το στήσιμο του Website σας, λαμβάνοντας υπόψιν και τα υπόλοιπα κανάλια που η διαδικασία αυτή επηρεάζει, με έμφαση στην σωστή συγγραφή Meta Titles & Descriptions, αλλά και στο φωτογραφικό υλικό με το οποίο η κάθε landing page συσχετίζεται. Συζητήστε εκ των προτέρων με την Web εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε τα στοχευμένα keywords που θα χρησιμοποιηθούν, καθώς και το social media strategy που πρόκειται να ακολουθήσετε.


Ελέγξτε τον τρόπο που οι διάφορες landing pages του ξενοδοχειακού σας website εμφανίζονται στα social media, μέσω του ειδικού εργαλείου του Facebook σε αυτό το link.




 



*Sponsored

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού της Hotelier Academy, συνεργαστήκαμε με την εταιρεία online ξενοδοχειακού marketing Abouthotelier, παρουσιάζοντας πραγματικά παραδείγματα στις προτεινόμενες λύσεις και δημιουργώντας, παράλληλα, μια υπηρεσία εξυπηρέτησης σε απορίες που θα δημιουργηθούν.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με την Abouthotelier χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα:

Κάντε κλικ για να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας


Hotelier Academy | Γιάννης Κουτσόπουλος, Abouthotelier

Γιάννης Κουτσόπουλος 

CEO – CO-FOUNDER

LinkedIn → Notice: JavaScript is required for this content.


ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ WEBSITE

Hotel Website | Hotelier Academy

Photo by Lee Campbell on Unsplash



 


Ξενοδοχειακό Blog Περιεχομένου για ενίσχυση του SEO


Το on-site SEO του ξενοδοχείου σας εξαρτάται στο μεγαλύτερο βαθμό από το περιεχόμενο που έχετε αναρτήσει. Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια ειδική ενότητα Blog, στην οποία θα δημοσιεύετε ενδιαφέροντα άρθρα τόσο για το ξενοδοχείο σας, όσο και για τον προορισμό.


Για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα χρησιμοποιήστε το Keyword Planner της Google, έτσι ώστε να ανακαλύψετε τα σημαντικότερα keywords που ψάχνει το κοινό για την περιοχή σας.

Ενότητα Concierge για υψηλής ποιότητας after sales


Τα ξενοδοχεία αποτελούν αναμφισβήτητα το δυνατότερο σημείο αναφοράς του ταξιδιώτη, αφού μέσα από αυτά οργανώνουν το ταξίδι τους και ενημερώνονται για τα things to do στον προορισμό. Είναι σημαντικό να υπάρχει ειδική ενότητα με τα σχετικά με το προφίλ του ξενοδοχείου σας “things to do” στον προορισμό σας, καθώς αυτά μπορούν να αποτελέσουν ακόμη και λόγο κράτησης.



Αυξήστε το revenue σας συνεργαζόμενοι με affiliate πλατφόρμες που παρέχουν Tours & Activities και σας δίνουν ποσοστό προμήθειας για κάθε πώληση tour.

Εκτός από το κοινό που κάνει έρευνα, τα websites των ξενοδοχείων τα επισκέπτονται και οι ταξιδιώτες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την κράτησή τους, συνεπώς πρέπει να έχουμε προβλέψει περιεχόμενο και γι’ αυτούς

Έμφαση στις εμπειρίες του ξενοδοχείου για αποδοτικό Upselling


Είναι σύνηθες στις διάφορες ενότητες του website να παρουσιάζονται απλά τα facilities των ξενοδοχείων, καθώς και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. Ο ταξιδιώτης ενδιαφέρεται όμως περισσότερο για το τι θα ζήσει, με την περιγραφή των εμπειριών να αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο των ξενοδοχειακών websites.


Δημιουργήστε ένα ειδικό Section ανά facility που θα επικεντρώνεται στην μοναδική εμπειρία που θα ζήσουν οι ταξιδιώτες, συνοδευόμενη πάντα με το ανάλογο φωτογραφικό υλικό.


 



*Sponsored


Hotel Website | Hotelier Academy

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο περιεχόμενο σε σχέση με τα Websites και το Online Marketing των Ξενοδοχείων, στο ειδικό Blog της Abouthotelier.ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ →

KEEP IN MIND

Κάθε άρθρο που αφορά Website Ξενοδοχείων, αναφέρεται στα δεδομένα της χρονικής στιγμής που το άρθρο έχει γραφτεί. Είναι σημαντικό, λοιπόν, οι ξενοδόχοι να ενημερώνονται διαρκώς για τις νέες τάσεις στο Digital Marketing, αλλά και για το τι ζητάνε οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με τις εξελίξεις της ταξιδιωτικής αγοράς.



 

Comments


bottom of page